Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wonsz żeczny - zdjęcie

wonsz żeczny

Rejestracja: 29.12.2015
Aktualnie: Przegląda temat Szukam pluginu [sklep bb]
Poza forum Ostatnio: dziś, 10:23
-----

#764526 [ROZWIĄZANE] Jak zrobic dwa ^^ w sayu

Napisane przez wonsz żeczny on 07.02.2020 12:54

Jeśli powyższy sposób by nie zadziałał to może w ten sposób:

Z procentami jest tak, że trzeba dać 2 razy % czyli %% aby się to wyświetliło.

Może z ^ jest tak samo, jeśli chcesz je 2 razy wyświetlić to po prostu daj ^ 4 razy.

ColorChat(0, GREEN, "^x03Wlasciciel serwera^x01:^x03 ^^^^FreeStyle^^^^")

  • +
  • -
  • 3


#764256 [ROZWIĄZANE] czat log edycja

Napisane przez wonsz żeczny on 23.01.2020 17:18

A spróbuj wpisać ten plugin w plugins.ini przed pluginem adminchat.


  • +
  • -
  • 2


#761894 Reunion banuje serwer za floodowanie

Napisane przez wonsz żeczny on 09.10.2019 15:01

Polecam pobrać najnowszą wersję - 0.1.92

Najnowsza wersja w załączniku

 To nie jest najnowsza wersja, lecz jest ona najstabilniejsza i korzysta z niej najwięcej serwerów, również proponuję zainstalować tą wersję.


  • +
  • -
  • 2


#761864 Zapisywanie ustawien

Napisane przez wonsz żeczny on 07.10.2019 18:09

A nie lepiej zapisać takie coś za pomocą np. nvault?

Gracze ns będą musieli wpisywać to w konsoli ręcznie.


  • +
  • -
  • 1


#761777 [ROZWIĄZANE] Odbijanie obrażeń w atakującego.

Napisane przez wonsz żeczny on 02.10.2019 14:30

public odbicie_obrazen(ofiara, idinflictor, atakujacy, Float:obrazenia, damagebits){
	
	SetHamParamInteger(1, atakujacy);
	SetHamParamInteger(3, ofiara);

	return HAM_HANDLED;	
}

A tak?:

public odbicie_obrazen(ofiara, idinflictor, atakujacy, Float:obrazenia, damagebits){
	
	SetHamParamEntity(1, atakujacy);
	SetHamParamEntity(3, ofiara);

	return HAM_HANDLED;	
}

  • +
  • -
  • 2


#761624 Rzut entem, efekt franatu

Napisane przez wonsz żeczny on 19.09.2019 20:29

Ja używam takiego kodu, dzięki któremu ent leci jak granat:

public granat(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	new Float:origin[3],Float:velocity[3],Float:angles[3];

	engfunc(EngFunc_GetAttachment, id, 0, origin,angles)
	pev(id,pev_angles,angles)

	new ent = create_entity("info_target") 

	set_pev(ent, pev_classname, "granat")
	set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
	set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
	set_pev(ent, pev_mins, { -0.1, -0.1, -0.1 })
	set_pev(ent, pev_maxs, { 0.1, 0.1, 0.1 })
	entity_set_model(ent, "models/grenade.mdl")
	set_pev(ent, pev_origin, origin)
	set_pev(ent, pev_angles, angles)
	set_pev(ent, pev_owner, id)
	velocity_by_aim(id, 1000, velocity)
	set_pev(ent, pev_velocity, velocity)
/* (tutaj ten pasek za lecącym entem xd)
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(TE_BEAMFOLLOW) // Temporary entity ID
	write_short(ent) // Entity
	write_short(sTrail) // Sprite index 
	write_byte(10) // Life
	write_byte(2) // Line width
	write_byte(255) // Red
	write_byte(255) // Green
	write_byte(255) // Blue
	write_byte(255) // Alpha
	message_end();
*/

	return PLUGIN_CONTINUE;
}

A i jeszcze w sumie zapomniałem dodać, że on po zetknięciu z ziemią nie poturla się po niej, zgaduję, że chcesz to wykorzystać do rzutu pokeballem do pokemoda więc w sumie to może być wystarczające.

 

TibacK (wczoraj, 11:32):
Hmm, musisz jeszcze zobaczyć czy trzeba ustawić pev_owner, pamiętam, że miałem problem z tym, bo byt jakby zawieszał się na mojej głowie (nie pamiętam dokładnie)

 

Zawieszał się zapewne na głowie przez to:

register_touch(g_szClassNameCrowbar, "worldspawn", "CrowbarTouch");

Lepszym rozwiązaniem byłoby:

register_touch(g_szClassNameCrowbar, "*", "CrowbarTouch");

A dobra, przeczytałem na początku, że na czyjejś głowie a to na twojej :/


  • +
  • -
  • 1


#761599 stock playersInTeam a If(

Napisane przez wonsz żeczny on 18.09.2019 16:11

if( ( playersInTeam( CS_TEAM_T ) +2 ) =< playersInTeam( CS_TEAM_CT ) )

{

}

A jak tylko gdy CT jest więcej o 2 niż TT to:

if( ( playersInTeam( CS_TEAM_T ) +2 ) == playersInTeam( CS_TEAM_CT ) )

{

}

  • +
  • -
  • 1


#761563 stock playersInTeam a If(

Napisane przez wonsz żeczny on 17.09.2019 15:55

if( playersInTeam( CS_TEAM_CT ) > playersInTeam( CS_TEAM_T ) )
{

}

  • +
  • -
  • 1


#761445 Amxbans

Napisane przez wonsz żeczny on 10.09.2019 17:19

Zapewne używasz wersji 1.6 bo właśnie na niej występuje taki problem. Zainstaluj wersję 1.5.1 i powinno być ok.


  • +
  • -
  • 1


#761341 Pytanie o pev_max_health

Napisane przez wonsz żeczny on 03.09.2019 19:17

Takie coś można sprawdzić w 5 minut.

Pevy ustawiają się przy tworzeniu bytu więc zapewne przy zrespieniu gracza.


  • +
  • -
  • 1


#760986 Hejka :)

Napisane przez wonsz żeczny on 22.08.2019 20:08

Siema, jakiej paczki szukasz? Paczki czipsów, paczki przyjaciół czy paczki pluginów? 


  • +
  • -
  • 1


#760824 Głos dla mojego teamu

Napisane przez wonsz żeczny on 18.08.2019 12:16

for( new i = 1; i <= 32; i++ )
{
    if( get_user_team( i ) == get_user_team( id ) )
    {
        // Tutaj ta wiadomość głosowa do graczy z teamu
    }
}

  • +
  • -
  • 1


#760785 InfeCtia poszukuje załogi!

Napisane przez wonsz żeczny on 17.08.2019 15:02

I nie jest "rozwijająca się siecią", aktualnie jest wręcz odwrotnie :D


  • +
  • -
  • 1


#760774 pobranie id podlozonej paki

Napisane przez wonsz żeczny on 17.08.2019 09:27

W sumie to ten owner jest zbędny, można spróbować tak:

while( iEnt = find_ent_by_class( -1, "grenade" ) )
{
    pev(iEnt, pev_dmgtime, dmgtime);

    if( !dmgtime )
        continue;
}

Zwykły granat nie powinien mieć żadnej wartości dmgtime, z tego co kojarzę jest to tylko dla C4.


  • +
  • -
  • 1


#760771 pobranie id podlozonej paki

Napisane przez wonsz żeczny on 16.08.2019 23:58

Nie mogę już edytować.

 

Dodam tylko dla jasności.

new ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "grenade", id); 

Id gracza pobierasz z eventu podłożenia paki :)


  • +
  • -
  • 1