Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Robiin - zdjęcie

Robiin

Rejestracja: 26.12.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.07.2025 18:26
*****

#773895 Przekazywanie stringów pomiędzy pluginami

Napisane przez Robiin w 15.05.2022 11:27

Długie kody wrzucam bezpośrednio tutaj z racji tego, ze pastebin się wyłożył.
 
Odbieranie stringa:
Spoiler


Wysyłanie stringa:
Spoiler

 
Output:
L 05/15/2022 - 12:19:52: [receiver.amxx] Received message: "Hello"
L 05/15/2022 - 12:19:52: [receiver.amxx] Received message: "World!"
 
 

Ogólnie to chcę obejść problem ilości wiadomości jakie można wypisać na hud. Wiadomo, są 4 kanały, ale gdyby zsumować wiadomości z kilku pluginów i wyświetlać je jedna pod drugą, można by to obejść.

Pomysł ma sens, jeśli wiesz co robisz. Osobiście uważam, że limit 4 kanałów jest przydatny i wychodzi wszystkim na dobre, chociaż sam wiele razy potrzebowałem się go pozbyć. Dla przykładu, potrzebowałem zrobić hud feed, czyli wiadomości wyświetlane kolejkowo (coś jak reward feed w Call Of Duty i innych tego typu grach), i rozwiązałem problem przesyłając do głównego pluginu wiadomości i zapisując je do tablicy dynamicznej, z której później odczytywałem je w odpowiednim momencie:
Spoiler

 
No i pamiętaj o tym, że istnieje też sync hud.
  • +
  • -
  • 1


#773055 [ROZWIĄZANE] problem z kompilacja expected token: ";", but found...

Napisane przez Robiin w 08.01.2022 17:55

Spoiler

 

Polecam zmienić nazwy zmiennych na angielskie i bardziej odpowiadające ich przeznaczeniu.

To samo z funkcjami takimi jak 'drawPlayer', żeby wszystkie były nazywane według jednego stylu, np. snake_case.

Bez reszty kodu nic wiecej nie zdziałamy.


  • +
  • -
  • 1


#772869 Przesiadka na AMX 1.10

Napisane przez Robiin w 07.12.2021 07:58

Amxx jest kompatybilny wstecznie, co znaczy, że powinny działać bez. Zdarzyło mi się jednak, że trzeba było przekompilowac jakieś pojedyncze pliki. Nie doszedłem przyczyny
  • +
  • -
  • 3


#772855 Free Dead By Daylight

Napisane przez Robiin w 02.12.2021 18:37

https://www.epicgame...ead-by-daylight


  • +
  • -
  • 6


#772540 Struktura enum (problem ze stringami)

Napisane przez Robiin w 13.09.2021 17:22

Spoiler
L 09/13/2021 - 18:21:46: [test_enum.amxx] Adding: Team="Team one" V="v_model.mdl" P="p_model.mdl" W="w_model.mdl"
L 09/13/2021 - 18:21:46: [test_enum.amxx] Adding: Team="Team two" V="v_model2.mdl" P="p_model2.mdl" W="w_model2.mdl"

  • +
  • -
  • 1


#772373 [ROZWIĄZANE] HUD

Napisane przez Robiin w 05.08.2021 00:32

Hud miga, gdy czas wyświetlania jest krótszy od czasu taska, który go ponawia. Czasem trzeba też wliczyć fxtime, jeśli efekty wyświetlania nie są wyłączone.

 

https://amxx.pl/doku.../set-hudmessage


  • +
  • -
  • 1


#772369 Stwórz darmowy serwer TeamSpeak3

Napisane przez Robiin w 04.08.2021 19:41


Tak samo jak lizanie swoich jajec przez ziomeczków którzy minusują/plusują

 

Nie ufam żadnej z Twoich wybitnych prac, więc minusuję. Nie poleciłbym nikomu Twojej pracy, więc minusuję. Twoje posty są sztuczne i denerwujące, więc minusuję.

Jak się nie podoba, to na inne forum siać postrach :)

 

Jesteś tak zdeterminowaną do złego osobą, że nie zdziwiłbym się gdybyś robił to wszystko, żeby wyzyskać najprostsze informacje z ludzi używających strony.


  • +
  • -
  • 8


#772338 [ZP] Limit AP

Napisane przez Robiin w 02.08.2021 18:48

new const ZP_MAX_AMMO = 300
new const ZP_MAX_AMMO_VIP = 500

Usuń wszystko co związane z tym co podaje wyżej z swojego silnika, lub podaj sma w załączniku - postaram się Tobie to naprawić  ^D^

Akurat usuwać lub sklepać coś z czegoś innego w coś jeszcze inne - potrafię  :^D

 

 

 

Panie, co pan pier**lisz?

 

 

 

 

Nie testowałem, ale prawdopodobnie zadziała. Przy okazji upiekszyłem też kod.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#772334 komenda amx_reloadadmins co rundę

Napisane przez Robiin w 02.08.2021 11:40

Nie powinien powodować problemu jeżeli serwer bazy danych ma niski ping do serwera gry.
Sprawdzanie czy gracz nie jest zbanowany przy wejściu na serwer jest bardziej obciążające bo musi sprawdzać x graczy czasami w tym samym momencie.

 

Tego pana polecam nie słuchać, bo nie ma pojęcia o czym mówi.

 

Dla autora tematu, nie będzie to obciążeniem w ogóle. Patrząc na to, że wciąż stoją serwery, które wykonują znacznie cięższe operacje co chwilę (np. zapisanie danych pod koniec mapy lub na tasku) i dają radę, to nie ma w ogóle mowy o tym, żeby było to w jakikolwiek sposób widoczne.

 

Kodu z postu wyżej nie sprawdzałem, ale prawdopodobnie tyle wystarczy, żeby to zadziałało.


  • +
  • -
  • 2


#772047 nie moge skompilować pluginu

Napisane przez Robiin w 16.06.2021 08:13



Z tego co zdążyłem na szybko przeczytać wcześniej to pisało coś w pluginie o wersji 1.9 amx moda, że do tego zombie najlepsza czy coś (zerknąłem tylko na kod nie zagłębiałem się), ale spróbuj przekompilować kompilatorem pod 1.9

Może te porady to zapisuj sobie lepiej w notatniku, a nie piszesz tutaj takie bzdety.

Brakuje Ci pliku hlstocks.inc
I zapewne będzie też brakować msgstocks.inc
Masz je w załączniku, wrzuć je do folderu include i skompiluj plugin.
Spróbuj kompilatorem w wyżej wersji niż 1.8.2, mi pod 1.8.3 i 1.9 skompilowało się bez błędów

attachicon.gif hlstocks.inc
attachicon.gif msgstocks.inc
Ty swoje mądrości też zachowaj dla siebie, a nie się rzucasz do innych. Tym bardziej, że to co napisał ma w stu procentach sens i prawdopodobnie będzie rozwiązaniem problemu, patrząc na error logi i pamiętając, że funkcje pokoju create_cvar i define MAX_PLAYERS były dodane w 1.8.3-1.9, a autor już napisał, że wrzucił pliki, które podesłałeś.
  • +
  • -
  • 4


#770354 Zmiana wartości perku

Napisane przez Robiin w 07.02.2021 00:24

Pobierz id perku (domyślam się, że cod_register_perk je zwraca), po czym ustawiaj od nowa ten sam perk. Nie jestem pewny jak to działa w codzie, ale pewnie przy dawaniu perku automatycznie losuje się wartość perku, więc po prostu dodanie go od nowa będzie zmianą na inną wartość. Jeśli chcesz jakąś konkretną wartość, to trzeba by zrobić natyw, jeśli go jeszcze nie ma.


  • +
  • -
  • 3


#770246 [ROZWIĄZANE] problem z opisem klas

Napisane przez Robiin w 01.02.2021 21:33

Raczej bym proponował zrobić to tak jak Engi mówi. Generalnie zamiast tablicy opisy[4][150] możesz zrobić opisy[512] (choć powinieneś 256, bo w menu i tak wiecej się nie zmieści) i zamienić osobne tablice na jeden napis z line-breakiem. Czyli z tego:

new opisy[4][150];

formatex(opisy[0], charsmax(opisy[]), "Opis 1");
formatex(opisy[1], charsmax(opisy[]), "Opis 2");
formatex(opisy[2], charsmax(opisy[]), "Opis 3");
formatex(opisy[3], charsmax(opisy[]), "Opis 4");

zrobić to:

new opisy[512];

formatex(opisy, charsmax(opisy),
    "Opis 1^n\
    Opis 2^n\
    Opis 3^n\
    Opis 4");

  • +
  • -
  • 1


#770233 [ROZWIĄZANE] problem z opisem klas

Napisane przez Robiin w 01.02.2021 17:17

Raczej tak:

cod_register_class(nazwa, opis[4][150], bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

Argument "opis" to tablica przechowująca 4 opisy (stąd [4]) i każdy ma po max. 150 znaków (stąd [150]).

 

Warto na początku zapamiętać, że napisy w amxxie będą podlegać zasadzie: zrób tak jak inne argumenty, ale dodaj wielkość. Będzie Ci łatwiej, jak zawsze będziesz o tym pamiętać ;)


  • +
  • -
  • 1


#770184 [ROZWIĄZANE] problem z opisem klas

Napisane przez Robiin w 31.01.2021 20:10

Nie wiem po co Ci to 79?

Jak już to:

", nazwy_klas[item], bronie, opisy_klas[0][item], opisy_klas[1][item], opisy_klas[2][item], opisy_klas[3][item]);

  • +
  • -
  • 1


#770156 [ROZWIĄZANE] problem z opisem klas

Napisane przez Robiin w 30.01.2021 22:36

Po pierwsze:

opisy_klas[2][item][79]

To Ci wypisze 1 znak. Zadziała to tak samo jak to:

new s[10] = "abcdef";

log_amx(s[5]); // f

Po drugie:

native cod_register_class(const nazwa[], const opis[3][], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);


// log_amx("Opis 1: %s", opis[0]);
// log_amx("Opis 2: %s", opis[1]);
// log_amx("Opis 3: %s", opis[2]);

  • +
  • -
  • 1