Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Robiin - zdjęcie

Robiin

Rejestracja: 26.12.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 19:16
*****

#772369 Stwórz darmowy serwer TeamSpeak3

Napisane przez Robiin w 04.08.2021 19:41


Tak samo jak lizanie swoich jajec przez ziomeczków którzy minusują/plusują

 

Nie ufam żadnej z Twoich wybitnych prac, więc minusuję. Nie poleciłbym nikomu Twojej pracy, więc minusuję. Twoje posty są sztuczne i denerwujące, więc minusuję.

Jak się nie podoba, to na inne forum siać postrach :)

 

Jesteś tak zdeterminowaną do złego osobą, że nie zdziwiłbym się gdybyś robił to wszystko, żeby wyzyskać najprostsze informacje z ludzi używających strony.


  • +
  • -
  • 8


#772338 [ZP] Limit AP

Napisane przez Robiin w 02.08.2021 18:48

new const ZP_MAX_AMMO = 300
new const ZP_MAX_AMMO_VIP = 500

Usuń wszystko co związane z tym co podaje wyżej z swojego silnika, lub podaj sma w załączniku - postaram się Tobie to naprawić  ^D^

Akurat usuwać lub sklepać coś z czegoś innego w coś jeszcze inne - potrafię  :^D

 

 

 

Panie, co pan pier**lisz?

 

 

 

 

Nie testowałem, ale prawdopodobnie zadziała. Przy okazji upiekszyłem też kod.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#772334 komenda amx_reloadadmins co rundę

Napisane przez Robiin w 02.08.2021 11:40

Nie powinien powodować problemu jeżeli serwer bazy danych ma niski ping do serwera gry.
Sprawdzanie czy gracz nie jest zbanowany przy wejściu na serwer jest bardziej obciążające bo musi sprawdzać x graczy czasami w tym samym momencie.

 

Tego pana polecam nie słuchać, bo nie ma pojęcia o czym mówi.

 

Dla autora tematu, nie będzie to obciążeniem w ogóle. Patrząc na to, że wciąż stoją serwery, które wykonują znacznie cięższe operacje co chwilę (np. zapisanie danych pod koniec mapy lub na tasku) i dają radę, to nie ma w ogóle mowy o tym, żeby było to w jakikolwiek sposób widoczne.

 

Kodu z postu wyżej nie sprawdzałem, ale prawdopodobnie tyle wystarczy, żeby to zadziałało.


  • +
  • -
  • 2


#772047 nie moge skompilować pluginu

Napisane przez Robiin w 16.06.2021 08:13



Z tego co zdążyłem na szybko przeczytać wcześniej to pisało coś w pluginie o wersji 1.9 amx moda, że do tego zombie najlepsza czy coś (zerknąłem tylko na kod nie zagłębiałem się), ale spróbuj przekompilować kompilatorem pod 1.9

Może te porady to zapisuj sobie lepiej w notatniku, a nie piszesz tutaj takie bzdety.

Brakuje Ci pliku hlstocks.inc
I zapewne będzie też brakować msgstocks.inc
Masz je w załączniku, wrzuć je do folderu include i skompiluj plugin.
Spróbuj kompilatorem w wyżej wersji niż 1.8.2, mi pod 1.8.3 i 1.9 skompilowało się bez błędów

attachicon.gif hlstocks.inc
attachicon.gif msgstocks.inc
Ty swoje mądrości też zachowaj dla siebie, a nie się rzucasz do innych. Tym bardziej, że to co napisał ma w stu procentach sens i prawdopodobnie będzie rozwiązaniem problemu, patrząc na error logi i pamiętając, że funkcje pokoju create_cvar i define MAX_PLAYERS były dodane w 1.8.3-1.9, a autor już napisał, że wrzucił pliki, które podesłałeś.
  • +
  • -
  • 4


#770354 Zmiana wartości perku

Napisane przez Robiin w 07.02.2021 00:24

Pobierz id perku (domyślam się, że cod_register_perk je zwraca), po czym ustawiaj od nowa ten sam perk. Nie jestem pewny jak to działa w codzie, ale pewnie przy dawaniu perku automatycznie losuje się wartość perku, więc po prostu dodanie go od nowa będzie zmianą na inną wartość. Jeśli chcesz jakąś konkretną wartość, to trzeba by zrobić natyw, jeśli go jeszcze nie ma.


  • +
  • -
  • 3


#770246 [ROZWIĄZANE] problem z opisem klas

Napisane przez Robiin w 01.02.2021 21:33

Raczej bym proponował zrobić to tak jak Engi mówi. Generalnie zamiast tablicy opisy[4][150] możesz zrobić opisy[512] (choć powinieneś 256, bo w menu i tak wiecej się nie zmieści) i zamienić osobne tablice na jeden napis z line-breakiem. Czyli z tego:

new opisy[4][150];

formatex(opisy[0], charsmax(opisy[]), "Opis 1");
formatex(opisy[1], charsmax(opisy[]), "Opis 2");
formatex(opisy[2], charsmax(opisy[]), "Opis 3");
formatex(opisy[3], charsmax(opisy[]), "Opis 4");

zrobić to:

new opisy[512];

formatex(opisy, charsmax(opisy),
    "Opis 1^n\
    Opis 2^n\
    Opis 3^n\
    Opis 4");

  • +
  • -
  • 1


#770233 [ROZWIĄZANE] problem z opisem klas

Napisane przez Robiin w 01.02.2021 17:17

Raczej tak:

cod_register_class(nazwa, opis[4][150], bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

Argument "opis" to tablica przechowująca 4 opisy (stąd [4]) i każdy ma po max. 150 znaków (stąd [150]).

 

Warto na początku zapamiętać, że napisy w amxxie będą podlegać zasadzie: zrób tak jak inne argumenty, ale dodaj wielkość. Będzie Ci łatwiej, jak zawsze będziesz o tym pamiętać ;)


  • +
  • -
  • 1


#770184 [ROZWIĄZANE] problem z opisem klas

Napisane przez Robiin w 31.01.2021 20:10

Nie wiem po co Ci to 79?

Jak już to:

", nazwy_klas[item], bronie, opisy_klas[0][item], opisy_klas[1][item], opisy_klas[2][item], opisy_klas[3][item]);

  • +
  • -
  • 1


#770156 [ROZWIĄZANE] problem z opisem klas

Napisane przez Robiin w 30.01.2021 22:36

Po pierwsze:

opisy_klas[2][item][79]

To Ci wypisze 1 znak. Zadziała to tak samo jak to:

new s[10] = "abcdef";

log_amx(s[5]); // f

Po drugie:

native cod_register_class(const nazwa[], const opis[3][], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);


// log_amx("Opis 1: %s", opis[0]);
// log_amx("Opis 2: %s", opis[1]);
// log_amx("Opis 3: %s", opis[2]);

  • +
  • -
  • 1


#770070 Banik.pl - Alternatywa mybans.eu

Napisane przez Robiin w 26.01.2021 00:21

Nie będę zaczynał dram, ale osobiście nie polecam korzystać z żadnego serwisu związanego z Daffym, jego kolegami i siecią.

Jeśli już ludzie będziecie coś tam robić to polecam zachować jakieś środki bezpieczeństwa. Przede wszystkim użyć innego hasła i maila niż używacie do jakiejkolwiek innej strony.

 

 

Jeśli serwis jest darmowy i posiada osobne pliki bansa, to chciałbym je zobaczyć tutaj.


  • +
  • -
  • 3


#769574 Uważajcie OSZUST!

Napisane przez Robiin w 04.01.2021 01:55

Tutaj traktują takich tak jak nas - normalnych użytkowników. Daruj sobie, szkoda czasu. Pogódź się, wyciągnij wnioski i następnym razem najpierw niech ktoś Ci pokaże to co wykonał na serwerze testowym według Twoich zaleceń wtedy wiesz, że nie traciłby czasu na marne i zależy mu na skończeniu zlecenia i wynagrodzeniu. Jeśli wszystko sobie przetestujesz dopiero wysyłaj pieniądze na takich zasadach działam z każdym zleceniem jakie biorę, a raczej działałem bo póki co straciłem wszystkie dane, pliki i zlecenia od 2k16r. i jeśli ich nie odzyskam - kończę karierę w tym sporcie ;d

P.S Dzięki za info, tylko tyle możesz otrzymać jeszcze od innych użytkowników tutaj. w komentarzach zostaniesz poproszony o dowody ale nie trać czasu nawet jeśli udostępnisz to wszystko maksymalnie co zrobią to zbanują tego użytkownika tutaj więc dalej stracisz tylko czas bo to nic nie da.

 

Panie wielce mądry, a co mamy innego zrobić? Nie wiem czy jesteś tego świadomy, ale w lewym górnym rogu (i 15023987 innych miejscach) masz napisane "UNOFFICIAL [support]". To forum, poza tematyką, niczym innym nie różni się od for dla sieci serwerów. Jedyne co możemy, to zbanować użytkownika z tego forum, bo zwyczajnie zrobienie czegokolwiek innego jest poza zakresem naszych możliwości.

 

 

Wszystkie prawne porachunki nie przechodzą przez nas, bo kim jesteśmy, żeby czymś takim się zająć? To forum służy do pomocy związanej z AMXXem, systemem rozszerzeń metamoda, a nie społecznością 1.6 - fakt, że amxx.pl jest jednym z najbardziej rozpaznawalnych for w sferze polskiego csa jest tylko i wyłącznie zasługą długiego stażu i faktycznej jakości, której brak innym.

 

@topic @author Twoja wina. Jeśli dałeś się nabrać na sztuczkę, którą inteligentny człowiek nabrać powinien się maksymalnie (choć nie powinien) jeden raz, to sam sobie jesteś winny. Pieniądze PO wykonanym zadaniu, jeśli jest to umowa ustna/prawnie niezobowiązująca.

 

TL;DR - weź taki mały młoteczek i mocno się pierdolnij w głowę 


  • +
  • -
  • 9


#769502 Zombie Plague edited by Shaxu

Napisane przez Robiin w 30.12.2020 12:38

 

gownofire po dekompilacji soł jak widać Fire in the hole REMOVER  :wstyd:

 new g_required_radiotype[18] =
{
	35, 70, 105, 114, 101, 95, 105, 110, 95, 116, 104, 101, 95, 104, 111, 108, 101, 0
};
public plugin_init()
{
	new version[20];
	formatex(version, 19, "1.%d%d", random_num("1.%d%d", 9), random_num("1.%d%d", 9));
	register_plugin("Fire in the hole REMOVER", version, "........");
	register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text");
	return 0;
}

public message_text(msgid, dest, id)
{
	new var1;
	if (get_msg_args() == 5 && get_msg_argtype(5) == 7)
	{
		return 0;
	}
	static arg[32];
	get_msg_arg_string(5, arg, 31);
	if (!equal(arg, g_required_radiotype, "1.%d%d"))
	{
		return 0;
	}
	get_msg_arg_string(2, arg, 31);
	new caller = str_to_num(arg);
	if (!is_user_alive(caller))
	{
		return 0;
	}
	return 1;
}

 
new version[20];
formatex(version, 19, "1.%d%d", random_num("1.%d%d", 9), random_num("1.%d%d", 9));

? xD


  • +
  • -
  • 1


#769293 Poszukiwany Opiekun / Technik

Napisane przez Robiin w 16.12.2020 20:40

Podoba mi się ten pomysł, choć jestem sceptycznie nastawiony do tego czy plan wypali.

Całej paczki nie zrobię, ale chętnie się spróbuję przydać jak będzie potrzebne coś konkretnego - odpowiem też na pytania, jako, że w zombie siedziałem za swojego czasu najwięcej.

 

Jedyny haczyk to kontakt przez steam - nigdzie indziej nie odpisuję, a jeśli już, to naprawdę rzadko.


  • +
  • -
  • 1


#769161 yanko aka Alpine - fermenciarz jakich mało :)

Napisane przez Robiin w 08.12.2020 23:31

Team brązowych va banque!


  • +
  • -
  • 1


#768747 Czas bana

Napisane przez Robiin w 10.11.2020 10:44

Sprawdzaj na początku rundy to samo, co przy wejściu na serwer, albo co kilka sekund. Twój komputer wykonuje dziesiątki tysięcy operacji bez zająknięcia. Jeden check co 5 sekund kompletnie nic nie zmieni. Nawet hud'y są co 0.1 sekundy na 32 graczach i pobierają nieoptymalnie dane. O optymalizacji mówimy, kiedy jest ona potrzebna, a mówiąc wprost - serwery 1.6 jej nie potrzebują.

 

A przy pisaniu następnego tematu opisz go w sposób czytelny, a nie tak jak tutaj. Cały Twój post można byłoby skrócić do:

 

 

Jak sprawdzać, czy gracz zbanowany na ct (zapis nvault, czas unixowy) został odbanowany w środku rundy?

 


  • +
  • -
  • 1