Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

aSiorr - zdjęcie

aSiorr

Rejestracja: 26.12.2015
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Dostępny Ostatnio: 9 minut temu
-----

Moje tematy

Szumy w słuchawkach

13.10.2018 16:59

Kupiłem słuchawki Steelseries Arctis 3. Po podłączeniu do PC słuchawki "szumią" i wydają dźwięki niczym nienastrojone radio - tylko, że dosyć cicho. Bawiłem się ustawieniami częstotliwości, wyłączałem/włączałem mikrofon - brak efektów.

Nie znalazłem żadnego tematu, który byłby rozwiązany wraz z odpowiedzią na pytanie jak pozbyć się problemu. Słuchawki podłączone do telefonu nie wydają z siebie żadnego dźwięku.

Sprawdzałem kable i wszystko siedzi jak powinno - żadne ruszanie kabelkami i przepinanie ich do innych wejść mini-jack'ów nie daje żadnego efektu, dlatego też domyślam się, że wina leży po stronie PC (konkretniej software'u, który swoją drogą zaktualizowałem [steelseries engine automatycznie narzuca pobranie najnowszych sterowników konkretnie dla tego modelu arctisów]).

Szukam osoby, która tworzy sprite'y

04.10.2018 18:33

Jeśli ktoś ogarnia tworzenie sprite'ów (również tych 'ruchomych') i chce posłuchać moich (prawdopodobnie) głupich pytań początkującego to zapraszam do kontaktu: https://steamcommunity.com/id/asiorrr

Memory access error w natywie z dynamiczną tablicą

10.09.2018 15:54

Deklaracja:

new UserSettingValues[33][sizeof SettingsNames + 1], 
new const SettingsNames[][] =
{
	"Kolor HUDa (Czerwony)",
	"Kolor HUDa (Zielony)",
	"Kolor HUDa (Niebieski)",
	"Pozycja HUD (Spect)",
	"Pozycja HUD (Wlasny)",
	"Wyswietlanie HUD"
}; 
public Native_GetUserSettings(index, Output[], length)
{
	param_convert(2);

	if(length > sizeof SettingsNames)
		length = sizeof SettingsNames;

	for(new i=0; i < length; i++)
	{
		client_print(index, print_console, "Output[%i] = %i", i, UserSettingValues[index][i]);
		Output[i] = UserSettingValues[index][i];  // 134
	}

	return 1;
}

Użyty w

Spoiler

 

 

Error:

L 09/10/2018 - 16:45:20: [AMXX] Run time error 5: memory access 
L 09/10/2018 - 16:45:20: [AMXX] [0] zp50_user_settings_api.sma::Native_GetUserSettings (line 134)
L 09/10/2018 - 16:45:20: Unhandled dynamic native error

Ten client_print:

client_print(index, print_console, "Output[%i] = %i", i, UserSettingValues[index][i]);

printuje wartość UserSettingsValues odpowiednią. (Output[0] = 250)

 

Iterator pęli zawsze wykłada się na wartości 0 i nie leci dalej bo ma error "Memory access".

Rangi na czacie

12.08.2018 14:05

opis

W odpowiedzi na ten temat napisałem plugin na rangi (nic nadzwyczajnego, po prostu nie znalazłem nigdzie tutaj czytania z configu itd.).

 

Dodałem także menu z listą rang - komendy znajdują się na liniach 17-22. Wybranie opcji w menu spowoduje jego zamknięcie.

 

Prefixy z poprawką czatu z lipca 2017.

 

 

 

konfiguracja

Wystarczy wrzucić plik konfiguracyjny (linia 6.), domyślnie "addons/amxmodx/configs/RanksConfig.ini" na podaną ścieżkę i uzupełnić go w następujący sposób:

"Ranga #1" = 0-150
"Ranga #2" = 151-250
"Ranga #3" = 251-350
"Ranga #4" = 351-450

Wzorcowo:

"Nazwa rangi" = (minimum fragów do rangi)-(maximum fragów do rangi)

Ważne są znaki "=" oraz "-", ponieważ to na ich podstawie pobierane są dane min&max fragów.

 

 

download

 

System klas ludzi zombieplague

27.07.2018 21:46

opis

Plugin dodaje system klas dla ludzi. Mamy możliwość zarejestrowania klasy (działa to podobnie do klas zombie) przy użyciu odpowiedniego natywu. Dodałem parę możliwości dla dalszego rozwoju w natywach. Zainteresowani będą wiedzieli jak się nimi posłużyć.

 

Mamy możliwość dodania klasy dostępnej dla: wszystkich graczy, vip, supervip.

 

Przykładowa rejestracja klas:

 

All

Spoiler

 

VIP

Spoiler

 

SuperVip

Spoiler

 

Natyw rejestracji zwróci index klasy, dlatego jest on przypisany do zmiennej classindex. Argument Access (ostatni) przyjmuje wartości kolejno dla poniższych (według enum):

enum
{
	ACCESS_ALL = 0,
	ACCESS_VIP,
	ACCESS_SUPERVIP
}; 

Można to wykorzystać w następujący sposób:

Spoiler

 

Plugin nie korzysta z biblioteki zombieplague, więc jest tym samym niezależny od wersji zp. Aby używać natywów z pluginu dołączyć należy plik include. Używając tego systemu mamy również możliwość dodania konkretnej klasie np. extra itemu na starcie rundy. Plugin z wykorzystaniem tego konkretnego przypadku pojawi się niebawem.

 

Menu wyboru klasy pojawi się jednorazowo po spawnie gracza. Flagi VIP/SVIP ustawiane na liniach 8-9.

 

download