Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Robiin - zdjęcie

Robiin

Rejestracja: 26.12.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 22:32
*****

#741555 Nazwa skina

Napisane przez Robiin w 31.07.2017 11:19

Nie kompilowałem
 

new const g_KosyNazwa[][32] =
{
"Domyslny Noz",
"Karambit"

};
new const g_KosyModel[][256] =
{
"models/v_knife.mdl",
"models/Knifes/karambit.mdl"
};
new const g_AKNazwa[][32] =
{
"Domyslny Noz",
"Paladin"

};
new const g_AKModel[][256] =
{
"models/v_ak47.mdl",
"models/Knifes/paladin.mdl"
};
stock LoadData( id, name[] ){
			format( Info, 511, "Twoja aktualna Bron: %s", name );
			message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("StatusText"), {0,0,0}, id);
			write_byte(0);
			write_string(Info);
			message_end();
}

public client_PreThink(id){
	if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR || CS_TEAM_UNASSIGNED){
		switch(get_user_weapon(id)){		
			case CSW_AK47:{
				LoadData(id, g_AKNazwa[0][id] );
			}			
			case CSW_KNIFE:{
				LoadData(id, g_KosyNazwa[0][id] );
			}			
			
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Swoją drogą dlaczego ucina początek stringa? "Twoja aktualna Bron: omyslny  Noz", tak samo miałem z rangami. 

Kodzik dziala :P


  • +
  • -
  • 1


#741532 Podwójne losy - na co zamienic if(los == x)

Napisane przez Robiin w 30.07.2017 14:31

 

Wiedząc, że plugin wykona X zadanie, przerwie i ponowi to samo przy kolejnym ID, możesz po prostu zerować zmienną los na końcu publica, co raczej powinno pomóc, ale sam fakt, że losuje 2x to samo, jest wątpliwy.

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale z tego co mi się wydaje to gadasz głupoty. Resetowanie zmiennej na końcu publica? Przecież potem i tak dostaje od nowa losową wartość więc bez sensu. Co do losowania to taki urok, że losy potrafią się powtarzać, zapewne siedzi to po prostu w twojej głowie i ciężko tego uniknąć, chyba że chcesz się całkowicie pozbyć powtórzeń, to może się udać.

 

Rzeczywiście, głupio to napisałem  ;>

Chodziło mi właśnie o to mentalne uspokojenie autora, żeby był pewny, że liczba jest randomowa.


  • +
  • -
  • 1


#741506 Podwójne losy - na co zamienic if(los == x)

Napisane przez Robiin w 29.07.2017 11:07

Wiedząc, że plugin wykona X zadanie, przerwie i ponowi to samo przy kolejnym ID, możesz po prostu zerować zmienną los na końcu publica, co raczej powinno pomóc, ale sam fakt, że losuje 2x to samo, jest wątpliwy.


  • +
  • -
  • 1


#741501 [ROZWIĄZANE] Folder w plugins

Napisane przez Robiin w 28.07.2017 23:09

Chcesz odczytywać pluginy z innego folderu, jeżeli dobrze rozumiem?

W amxmodx.inc znalazłem coś takiego;

/* Returns plugin id searched by file/name.  Returns INVALID_PLUGIN_ID on failure. */
native find_plugin_byfile(const filename[], ignoreCase=1);

Może to Ci pomoże ;)


  • +
  • -
  • 1


#741486 Modyfikacja klasy Terminator

Napisane przez Robiin w 28.07.2017 13:52

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#741345 Połączenie 3 publików

Napisane przez Robiin w 22.07.2017 12:41

Mam błąd z frakcją, ale domyślam się, że masz inne *.inc.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#740884 [KOSZ] Próśba

Napisane przez Robiin w 09.07.2017 18:43

A w nagrodę uśmiech i uścisk dłoni prezesa?


  • +
  • -
  • 1


#740397 Prośba o zrobienie rang.

Napisane przez Robiin w 20.06.2017 14:00

 

Zobacz

Coś nie działają mi rangi :/

 

 

Zanim rzucisz się do xBredek, to pamiętaj, że On ma prawdopodobnie więcej doświadczenia.

Mówi Ci dobrze, Twój problem leży w kompilacji lokalnej. Poczytaj o tym i wtedy się wypowiedz, albo zamknij temat.


  • +
  • -
  • 1


#740308 Inteligentne menu

Napisane przez Robiin w 17.06.2017 16:33

Pobierasz id broni, którą ma klasa i ilość broni, w pętli tworzącej menu_additem dodajesz zmienną formatowaną wcześniej jako nazwa broni, która zależeć będzie od id broni. Ilość wykonania pętli jako ilość broni, nie zapominając o knife.


  • +
  • -
  • 1


#740020 [ROZWIĄZANE] Rangi

Napisane przez Robiin w 02.06.2017 10:13

Jest różnica między błędem a ostrzeżeniem. Ten Twój "błąd" to właśnie ostrzeżenie/notka. Nie spowoduje to błędu pluginu.

Ostrzeżenie, które tam jest to zła tabulacja.

 

Każda linijka jest zaczęta 4-ma spacjami, zamiast 1 tabulacją (tab), a linijka 73 ma właśnie zamiast 4x spaci, użyty tab.

 

naprawiasz zmieniając z [tab]

	return pos;

na [4x spacja]

    return pos;

  • +
  • -
  • 1


#738641 Kontakt do adminów

Napisane przez Robiin w 19.04.2017 12:36

nie dziala na 1.8.3 

Logi?


  • +
  • -
  • 1


#738392 Prośba O Poprawienie Sma

Napisane przez Robiin w 12.04.2017 06:53

Chyba zadziała, nie wiem na pewno.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#738371 [KOSZ] Paczka

Napisane przez Robiin w 11.04.2017 19:20

Lepiej odwiedź dział zleceń płatnych. Nikogo nie interesuje Twoja 1 repka, jak dostać mogą w stówkach zapłatę za to.


  • +
  • -
  • 2


#738361 Problem z Plugin 10

Napisane przez Robiin w 11.04.2017 15:37

Masz wpisać

 

vip.amxx debug

 

a nie

 

vip.amxx

debug


  • +
  • -
  • 1


#738353 Nie można uruchomić ZTH

Napisane przez Robiin w 11.04.2017 10:48

Z problemami typu; tutaj nie działa a np. na pukawce działało pisz do supportu. Zazwyczaj pomagają rozwiązać problem, lub kierują Cię w odpowiednie tematy/dają tip'y jak naprawić problem.

 

 


  • +
  • -
  • 1