Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

aSik - zdjęcie

aSik

Rejestracja: 26.12.2015
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Poza forum Ostatnio: dziś, 02:50
-----

Moje posty

W temacie: Problem z pluginem errory

17.08.2017 13:53

get_weaponname(currentweapon,userWeapon[id],30)

-->

get_weaponname(currentweapon,userWeapon,charsmax(userWeapon))

https://amxx.pl/doku.../get-weaponname

W temacie: Ustawił ktoś by mi cvary dla vipa ?

15.08.2017 21:58

Ale jakich cvarów? O ile się orientuję, to generator nie wrzuca w kodzik żadnych cvarów. To co sobie wygenerujesz, to będziesz miał, ciesz się z tego, bo pare lat w tył nikt by Ci tego za darmo nie zrobił :)

W temacie: Kierunek slapa user_slap

14.08.2017 13:37

Tak tego nie zrobisz, natomiast mozesz stworzyc funkcje ktora powodowac bedzie podobny efekt i wyrzucac w okreslonym kierunku.

Mianowicie? Zależy mi na tym, żeby określać drogę gracza, ze względu na to, że nie chciałbym, żeby (np. w przypadku odrzucania bezpośrednio w kierunku tyłu gracza) wchodzili w konkretne miejsce tyłem. Głównie zamysł jest taki, że jeżeli jest miejsce, do którego wchodzić można tylko na duck'u, to żeby odrzucało w drugą stronę, jednocześnie nie blokując żadnego z tych miejsc żadnym bytem.

W temacie: 2 Pytania

13.08.2017 11:40

Jeżeli chodzi o procenty, to zaczerpnij z cod moda od Peyota, tam doświadczenie jest domyślnie w %.

if (missionProgress[id] >= missionData[missionValue[id]][3])

zmienna missionData jest trójwymiarowa, co wiąże się z błędem, kiedy wykorzystasz 2/3 możliwych opcji, a przynajmniej tak to biorę na logikę i doświadczenie :P

 

 

W temacie: Zanikanie kliknięć LPM

08.08.2017 20:36

chyba zostaje wysłanie bezpośrednio do producenta 

 

Paczka poszła Ja > eMAG > Producent > eMAG > Ja

 

Myszka przeszła przez producenta i od nich stwierdzili to:

http://www65.zippysh...OlS0I/file.html