Chciałbym by pobierało bieżącą informację o danych poziomie z innego pluginu.
W tym przypadku (GetLevel(client)) z biblioteki innego pluginu.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Ini nie posiada znajomych
26.04.2016 05:49
Chciałbym by pobierało bieżącą informację o danych poziomie z innego pluginu.
W tym przypadku (GetLevel(client)) z biblioteki innego pluginu.
07.04.2016 11:12
A można poprosić by było coś więcej ?
To przeczytałem ale dalej nie wiem zbytnio jak to tym się posłużyć.
09.12.2015 08:22
Nie znam się na AMX ale przecież masz tu adres.
new const sciezka[] = "models/czapki_ultr2/xultra.mdl"
Sprawdź co w nim się znajduję (xultra.mdl)
Wszystkie czapki sa pobierane z tej ścieżki.
Zobacz jak wygląda tam wzór i zrób to samo z dodaniem nowej czapki.
09.12.2015 08:17
Okreś o jaki hosting chodzi wtedy będe być może w stanie Cię pokierować.
Konfiguracja takiego 5 vs. 5 to nie jest dużo roboty.
09.12.2015 08:08
Ja właśnie też nie znam, ale myślę, że może ktoś o większych umiejętnościach w zakresie sourcemoda umie napisać/przerobić tak skrypt owy, który podałem by nie ciął serwera.
Po przyciśnięciu przycisku Voice gracz się dosłownie tnie w trakcie chodzenia.
Być może chodzi tu o
CreateTimer(muteado, desmute, client);
Gdybym dał czas np na 5 sekund może usunęło by te ścinki ?
Po 5 sekundach by wyłączało mute.
#pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <voiceannounce_ex> #include <basecomm> new Handle:cvar_amount = INVALID_HANDLE; new Handle:cvar_mute = INVALID_HANDLE; new Handle:cvar_version = INVALID_HANDLE; new Max_Amount; new Handle:g_CVarAdmFlag; new g_AdmFlag; new Float:muteado; public Plugin:myinfo = { name = "SM Voice Amount", author = "Franc1sco steam: franug", description = "Prevents lag when everyone talks at once", version = "v1.4.1", url = "http://servers-cfg.foroactivo.com/" }; public OnPluginStart() { LoadTranslations("voiceamount.phrases"); g_CVarAdmFlag = CreateConVar("sm_voiceamount_adminflag", "0", "Admin flag required to have inmunity. 0 = feature disable. Can use a b c ...."); cvar_amount = CreateConVar("sm_voiceamount_number", "7", "Number of people who can talk at the same time"); cvar_mute = CreateConVar("sm_voiceamount_mutetime", "1.0", "Time for the temporal mute (1.0 = 1 second)"); cvar_version = CreateConVar("sm_voiceamount_version", "v1.4.1", _, FCVAR_PLUGIN|FCVAR_NOTIFY|FCVAR_DONTRECORD); // Hooking cvar change HookConVarChange(cvar_amount, OnCVarChange); HookConVarChange(cvar_version, OnCVarChange); HookConVarChange(g_CVarAdmFlag, OnCVarChange2); HookConVarChange(cvar_mute, OnCVarChange); } public OnCVarChange2(Handle:convar_hndl, const String:oldValue[], const String:newValue[]) { g_AdmFlag = ReadFlagString(newValue); } public OnCVarChange(Handle:convar_hndl, const String:oldValue[], const String:newValue[]) { GetCVars(); } public OnConfigsExecuted() { GetCVars(); } public bool:OnClientSpeakingEx(client) { if(BaseComm_IsClientMuted(client)) return false; if (g_AdmFlag > 0 && CheckCommandAccess(client, "sm_voiceamount_override", g_AdmFlag, true)) return true; new speaking = 0; for (new i = 1; i <= MaxClients; i++) if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i) && IsClientSpeaking(i) && !BaseComm_IsClientMuted(i)) ++speaking; if(speaking > Max_Amount) { BaseComm_SetClientMute(client, true); CreateTimer(muteado, desmute, client); PrintHintText(client, "%t", "voice blocked"); return false; } else return true; } public Action:desmute(Handle:timer, any:client) { if (IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client) && BaseComm_IsClientMuted(client)) BaseComm_SetClientMute(client, false); } // Get new values of cvars if they has being changed public GetCVars() { Max_Amount = GetConVarInt(cvar_amount); ResetConVar(cvar_version); muteado = GetConVarFloat(cvar_mute); }
Jakby ktoś coś wymyślił to chętnie spróbuję to przetestować.