Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GieeF - zdjęcie

GieeF

Rejestracja: 19.11.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.07.2017 18:46
-----

Moje tematy

AutoReload

03.06.2016 20:29

Witam!

Mógłby mi ktoś pomóc z napisaniem natychmiastowego przeładowania. Chodzi mi dokładniej o to, że gdy gracz będzie miał 0 ammo w magazynku to automatycznie będzie pobierało pocisk z "kieszeni' i wystrzeliwało, tylko, że chodzi o broń, XM1014. Ewentualnie mógłbym to użyć jeszcze jako perk ale jakbym miał gotową funkcję to z tym sobie raczej poradzę. Nie wiem jak to się zachowa, bo nie jestem pewien czy przeładowanie w tej broni jest traktowane jako jeden pocisk (chociaż tak mi się wydaje) czy do maxa. Ogólnie myślałem albo nad przyspieszeniem czynności, albo zmniejszeniem o 7 ilość pocisków "w kieszeni" i dodanie ich do magazynka (lub robienie to pojedynczo, ale wiadomo tych czynności serwer będzie musiał wykonać 7x więcej, więc po co tak robić). Mimo iż mam koncepcję jak to rozwiązać to nie mam pojęcia jak to zrobić praktycznie (jeśli ktoś ma lepszy pomysł to proszę pisać). Próbowałem z m_iClip1 itp. ale nie do końca wiem jak ustawiać za pomocą offsetów bo jeszcze nie do końca zrozumiałem jak to pisać. Jakby był ktoś tak miły i mógł mi pomóc to byłbym bardzo wdzięczny.

Auto bunnyhop w klasie & poprawa modułu odrzutowego

05.12.2015 21:04

Witam.

1) Jak najłatwiej napisać funkcje w klasie odpowiadającą za auto bh? Myślałem, żeby zrobić to w prethink'u, nawet próbowałem, ale jakoś mi to nie działa. 

2) Obecnie moduł odrzutowy działa tak, że przy użyciu teoretycznie wyrzuca nas do przodu, ale blokujemy się o nierówne powierzchnie. Z tego względu trzeba przed użyciem skoczyć. Chcę wyeliminować konieczność skakania przed wciśnięciem E. Czy mógłby mi ktoś w tym pomóc? 

 

Pozdrawiam