http://amxx.pl/topic...cja-dla-klasy/
tu masz napisane jak dodać a jak nie poradzisz sobie to przeslij sma sprobuje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
DoCzyszczenia
Rejestracja: 07.11.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.04.2016 08:06
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 48
- Odwiedzin: 3 062
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 23 lat
- Urodziny: Czerwiec 4, 2000
-
Imię
Andrei
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
-
Zainteresowania
Cs
Kontakt
8
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
DoCzyszczenia nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje posty
W temacie: Problem z klasą cod- nie mozna uzyc rakiety po 15s
25.03.2016 20:01
W temacie: Problem z klasą cod- nie mozna uzyc rakiety po 15s
25.03.2016 15:02
Jak zwykla to lap ten kod tutaj leci w lini prostej:
Spoiler
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> new const nazwa[] = "Wsparcie Ogniowe"; new const opis[] = "Posiada 2 rakiety, kazda zadaje 60DMG(+0.7 INT)"; new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY); new const zdrowie = 15; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new sprite_blast, ilosc_rakiet_gracza[33], poprzednia_rakieta_gracza[33], bool:blokada; public plugin_init(){ register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); register_event("HLTV", "BlokadaStart", "a", "1=0", "2=0"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); } public plugin_precache(){ sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public BlokadaStart(){ blokada = true; set_task(12.0,"Odblokuj"); new iEnt = find_ent_by_class(-1, "rocket"); while(iEnt > 0) { remove_entity(iEnt); iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "rocket"); } } public Odblokuj() blokada = false; public client_disconnect(id){ new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0){ if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; public cod_class_skill_used(id){ if(blokada){ client_print(id,print_center,"Rakiety mozna uzyc 10 sek po rozpoczeciu rundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!ilosc_rakiet_gracza[id]){ client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()){ client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_BEAMFOLLOW); write_short(Ent); write_short(sprite_blast); write_byte(10); write_byte(5); write_byte(205); write_byte(237); write_byte(163); write_byte(200); message_end(); return PLUGIN_CONTINUE; } public fwSpawn_Rakiety(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; public DotykRakiety(ent){ if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 180.0, entlist, 32); new team_attack = get_user_team(attacker) for (new i=0; i < numfound; i++){ new pid = entlist[i]; if (is_user_alive(pid) && team_attack != get_user_team(pid)) cod_inflict_damage(attacker, pid, 60.0, 0.7, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); }
W temacie: Problem z klasą cod- nie mozna uzyc rakiety po 15s
24.03.2016 14:41
Spoiler
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <engine> #include <colorchat> new const perk_name[] = "Rakieta Balistyczna"; new const perk_desc[] = "Sterujesz Rakieta przez LW sek zadajaca max 165(+0.5 INT),&gdy kierujesz twoja widocznosc to 20/255"; new bool: blokada, bool: predator[26], bool:ma_perk[26], czas[26]; new sprite_blast, cache_trail, wartosc_perku[26], user_controllsem[26], posiadaczy; public plugin_init(){ register_plugin(perk_name, "1.0", "cypis"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 8, 13); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_touch("predator_ent", "*", "touchedpredator"); register_event("HLTV", "BlokadaStart", "a", "1=0", "2=0"); } public plugin_precache(){ sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); cache_trail = precache_model("sprites/smoke.spr"); precache_model("models/cod_predator.mdl"); } public BlokadaStart(){ blokada = true; set_task(12.0,"Odblokuj"); new iEnt = find_ent_by_class(-1, "predator_ent"); while(iEnt > 0) { remove_entity(iEnt); iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "predator_ent"); } for(new id;id <= 25;id++){ if(ma_perk[id]) predator[id] = true; } } public cod_perk_enabled(id, wartosc){ if(posiadaczy>1) return COD_STOP; posiadaczy++ wartosc_perku[id] = wartosc; predator[id] = true; ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id){ posiadaczy--; predator[id] = false; ma_perk[id] = false; } public Odblokuj(){ blokada = false; } public brak_kontroli(id){ id-=6098 if(!ma_perk[id]) remove_task(id+6098) czas[id]--; client_print(id,print_center,"** %i **",czas[id]); if(czas[id]<=0){ attach_view(id, id); user_controllsem[id] = 0; set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); remove_task(id+6098) } } public cod_perk_used(id){ if(blokada){ client_print(id,print_center,"Rakiety mozna uzyc 10 sek po rozpoczeciu rundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!predator[id]){ client_print(id,print_center,"Rakieta zostala juz zuzyta"); return PLUGIN_CONTINUE; } new name[33]; get_user_name(id, name, 32) if (get_user_team(id) == 1) ColorChat(0, GREY, "^x04 ~~^x03 Rakieta Balistyczna zostala wystrzelona przez^x04 %s^x03 [TT]",name); else ColorChat(0, GREY, "^x04 ~~^x03 Rakieta Balistyczna zostala wystrzelona przez^x04 %s^x03 [CT]",name); czas[id] = wartosc_perku[id] client_print(id,print_center,"** %i **",czas[id]); set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20); set_task(1.0, "brak_kontroli",id+6098, .flags="b") new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3]; velocity_by_aim(id, 650, Velocity); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin); entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle); Angle[0] *= -1.0; new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "predator_ent"); entity_set_model(ent, "models/cod_predator.mdl"); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, 2); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, 5); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_origin(ent, Origin); entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity); entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle); message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_BEAMFOLLOW); write_short(ent); write_short(cache_trail); write_byte(10); write_byte(5); write_byte(205); write_byte(237); write_byte(163); write_byte(200); message_end(); predator[id] = false; attach_view(id, ent); user_controllsem[id] = ent; return PLUGIN_CONTINUE; } public PreThink(id) { if(user_controllsem[id]) { new ent = user_controllsem[id]; if(is_valid_ent(ent)) { new Float:Velocity[3], Float:Angle[3]; velocity_by_aim(id, 500, Velocity); entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle); entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity); entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle); } else attach_view(id, id); } return FMRES_IGNORED; } public touchedpredator(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return PLUGIN_CONTINUE; new owner = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); remove_task(owner+6098) bombs_explode(ent, 171.0 + cod_get_user_intelligence(owner)*0.5 , 340.0); if(is_user_alive(owner)) attach_view(owner, owner); user_controllsem[owner] = 0; set_rendering(owner, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); return PLUGIN_CONTINUE; } bombs_explode(ent, Float:zadaje, Float:promien) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, entOrigin); entOrigin[2] += 1.0; new entlist[33]; new team_attacker = get_user_team(attacker) new numfound = find_sphere_class(ent, "player", promien, entlist, 32); for(new i=0; i < numfound; i++) { new victim = entlist[i]; if(!is_user_alive(victim) || team_attacker == get_user_team(victim)) continue; entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin); fDamage = zadaje - (0.5*get_distance_f(Origin, entOrigin)); ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, DMG_BULLET); } message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(floatround(entOrigin[0])); write_coord(floatround(entOrigin[1])); write_coord(floatround(entOrigin[2])); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); remove_entity(ent); }
W temacie: EOG się nie wylacza po danych godzinach
01.03.2016 22:54
http://amxx.pl/topic...p-po-godzinach/
Plugin tylko i wylacznie ustawia od tej godziny, niestety nie zmienia do starej formy po czasie.
Plugin tylko i wylacznie ustawia od tej godziny, niestety nie zmienia do starej formy po czasie.
W temacie: Problem z modelem
29.02.2016 16:25
My mamy jeszcze tobie znajdować coś? poczytaj sam czym te błędy są spowodowane, bo to nie jest level hard tylko level easy x100 jak tego nie wiesz to naprawdę daruj sobie serwery
1 znaczy ze plugin nie mogl zostac otworzony a drugi ze modelu brakuje lub jest źle dodany (jedno z drugiego wynika)
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: DoCzyszczenia
- Regulamin