*Podkradam mamie z portfela*
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
heniu1111
Rejestracja: 04.11.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.08.2022 22:11




Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 568
- Odwiedzin: 9 203
- Tytuł: Ja zjadłem ciastko ^^
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
heniu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
zapomniałem
#757658 Specjal serwer - jak sobie radzicie z pozyskaniem pieniędzy na ten cel?
Napisane przez heniu1111
w 09.03.2019 20:00
#755041 Sklep 4Fun
Napisane przez heniu1111
w 10.01.2019 20:36
Prosiłbym o naprawienie tego, czyli żeby po wpisaniu killa nie działały w nowej rundzie, tak samo w przypadku rozpoczęcia nowej rundy, żeby one nie działały i żeby działały dalej, aż do naszej śmieci
Albo ja jestem głupi albo nie potrafie zrozumieć co tam jest nie tak...
Opisz to po polskiemu bo "nie działa, a żeby działało"
Haha no nie pojemaju ![]()
Może mu chodzi o to ze jak kupimy to w rundzie x nie działało już w rundzie y, czyli następnej i trzeba było na nowo kupić
No ja to tak rozumie ale na trzezwo chyba tego się nie pojmie ![]()
#754666 Amxbans bład połączenia z bazą danych
Napisane przez heniu1111
w 30.12.2018 19:08
#754567 Szukam pluginu blokada broni
Napisane przez heniu1111
w 28.12.2018 02:01
Prowizorka ale działa ![]()
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new mapname[32]
new const VERSION[] = "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin("blokowanie", VERSION, "")
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon")
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon")
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon")
set_task(1.0, "check_map")
}
public check_map()
{
get_mapname(mapname, 31)
if (contain(mapname, "fy_"))
pause("a")
}
public fw_TouchWeapon(weapon,id)
{
if (!is_user_connected(id)){
return HAM_IGNORED;
}
return HAM_SUPERCEDE;
}
UWAGA PLUGIN DZIAŁA NA MAPACH KTÓRYCH POCZĄTEK/PEŁNA NAZWA JEST DODANE W KODZIE
Plugin teraz działa na all mapach "fy_" na innych będzie się płazować aby dodać inne mapy to dodajesz jedynie
if (contain(mapname, "css_"))
Oczywiście zamiast "css_" podajesz tam swoje od map (nie pamiętam jak się to zwie, ten przedrostek)
Tylko pamiętaj jedno pod drugim
np
if (contain(mapname, "fy_")) if (contain(mapname, "css_"))
Lub po prostu wpisujesz pełne nazwy mapy, w tedy działa na wpisanych mapach zamiast na wszystkich tak jak jest jak wpiszesz np. "css_"
if (contain(mapname, "css_dust2")) if (contain(mapname, "de_dust2"))
Testowałem na hdls i działało
i sorry że tak dziwnie to opisałem, zmęczenie bierze za wygraną ![]()
#754537 Spect Bug!
Napisane przez heniu1111
w 27.12.2018 19:25
Wina leży w
admin_freelook.amxx
On potrafi takie cuda. Jeszcze osobiście nie widziałem działającej wersji tego. Są dobre alternatywy co do plugina, chyba że koledzy z forum go naprawią ![]()
O to jedna z alternatyw
/*******************************************************************************************************
AMX Forcechasecam
Author: KRoTaL
Version: 0.2
0.1 Release
0.2 Selects the next friend automatically
Players without immunity (you can modify the admin flag in the code, search for ADMIN_IMMUNITY)
cannot spectate the other team (and they can't use freeview, ...).
If they select an enemy, the plugin will automatically make them watch their next friend
by executing +attack on them.
Admins can spectate both teams.
Set mp_forcechasecam to 0.
Cvars:
amx_forcechasecam 1 - 0: disables the plugin
1: enables the plugin
amx_forceftb 1 - 0: does not fade to black if watching an enemy
1: fades to black if watching an enemy
This cvar is taken into account only if amx_forcechasecam is set to 1.
Setup:
Install the amx file.
Enable VexdUM.
*******************************************************************************************************/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
new maxplayers
new gMsgScreenFade
public plugin_init()
{
register_plugin("Forcechasecam", "0.2", "KRoTaL")
register_cvar("amx_forcechasecam", "1")
register_cvar("amx_forceftb", "1")
set_task(0.1, "check_spectated", 45421000, "", 0, "b")
gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
maxplayers = get_maxplayers()
}
public check_spectated()
{
if(get_cvar_num("amx_forcechasecam") == 0)
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
for(new id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
{
if(is_user_connected(id))
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN))
{
new team = get_user_team(id)
if(!is_user_alive(id) && (team == 1 || team == 2) && entity_get_int(id, EV_INT_deadflag) == 2)
{
if(entity_get_int(id, EV_INT_iuser1) != 4)
{
entity_set_int(id, EV_INT_iuser1, 4)
}
new spectated = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2)
if(get_user_team(spectated) != team)
{
client_cmd(id, "+attack;wait;-attack")
if(get_cvar_num("amx_forceftb") == 1)
{
message_begin(MSG_ONE, gMsgScreenFade, {0,0,0}, id)
write_short(1<<12)
write_short(1<<12)
write_short(1<<12)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(255)
message_end()
}
}
else
{
if(get_cvar_num("amx_forceftb") == 1)
{
message_begin(MSG_ONE, gMsgScreenFade, {0,0,0}, id)
write_short(1)
write_short(1)
write_short(12)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
}
}
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
w server.cfg ustawiasz te dwie komendy na "0" i tylko admin może widzieć obydwie drużyny podczas gry
(spect widzi dwie bez problemów)
mp_forcecamera "0"
mp_forcechasecam "0"
#754493 Spect Bug!
Napisane przez heniu1111
w 26.12.2018 16:07
#754226 Za dużo map w mapcycle
Napisane przez heniu1111
w 16.12.2018 12:59
Z galileo 5.9.1
// The default cvar `mapcyclefile` seems to crash the game if you have // more of 489 maps in `mapcycle.txt` file. Therefore, you can use this // cvar instead of the default `mapcyclefile` cvar if you want to have // more map on your map cycle file. // // If you set this cvar to "" your `mapcyclefile` cvar will be used // instead of this cvar. // // Default: "" gal_mapcyclefile "mapcycle.txt"
Więc jak się nie mylę to jak jest za dużo map w tym mapcycle.txt to będzie crash i nie ważne czy jest galileo czy nie.
To w tej sytuacji trzeba nowy plik zrobić gdzie będą mapy wpisane?
#754075 M_Antyrusher 2.6
Napisane przez heniu1111
w 10.12.2018 18:32
#753491 Modyfikacja AmxBans
Napisane przez heniu1111
w 22.11.2018 20:26
Po wgraniu bansa na serwer całe białe tło , chmody ustawione , po prostu nic sie nie dzieje
A można dokładniej? te białe tło to po czy przed instalacją www?
Z tego co kojarzę to taki problem był przy próbie instalowania na hostingu cba.pl
Po wgraniu bansa na serwer całe białe tło , chmody ustawione , po prostu nic sie nie dzieje
A można dokładniej? te białe tło to po czy przed instalacją www?
Z tego co kojarzę to taki problem był przy próbie instalowania na hostingu cba.pl podobnie też jest przy wersji php 7.x
#753081 [ROZWIĄZANE] Przerobienie pluginu.
Napisane przez heniu1111
w 04.11.2018 19:19
#753006 Ktoś pomoże skompilować vipa ?
Napisane przez heniu1111
w 03.11.2018 20:38
#752994 [ROZWIĄZANE] Przerobienie pluginu.
Napisane przez heniu1111
w 03.11.2018 16:10
Sprawdź, nazwy i ścieżki sobie pozmieniasz
Ale coś czuje że mogłem z czymś namieszać
Załączone pliki
-
Skiny.sma 14,17 KB 44 Ilość pobrań
Skiny.amxx
#749349 Edycja pluginu - AFK KISS.
Napisane przez heniu1111
w 08.05.2018 06:12
#748682 Prośba o edyt Paczki
Napisane przez heniu1111
w 17.04.2018 20:59
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: heniu1111
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość

