#define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON
na:
#define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON
i kompilujemy ponownie.
a czy to nie jest to samo

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Knife nie posiada znajomych
Napisane przez DarkGL
w 28.06.2010 15:24
Napisane przez Gutaj
w 19.06.2010 09:37
zombie_plague40.amxx zp_zclasses40.amxx lasermine23pl_by_antylol.amxx zp_class_tight10c.amxx zp_class_climb.amxx zp_extra_knife_blink.amxx zp_heartbeat.amxx zp_angel_zombie.amxx zp_zclass_ghost_zombie_fix.amxx zp_zclass_leap_zombie.amxx zp_extra_minigun.amxx zp_gc_extra_item_ng.amxx zp_extra_buy_ammo_packs.amxx zp_corpse.amxx zp_extra_sandbags.amxx zp_bulletdamage.amxx
amx_gore_ultimate.amxx abd.amxx unlimited_money.amxx descriptive_fire_in_the_hole.amxx join_leave.amxx hpk_pl.amxx ad_manager.amxx extreme_bancfg.amxx amx_ssban.amxx
Napisane przez fsd
w 07.06.2010 17:35
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150};
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.30};
Napisane przez xPerfectx
w 04.06.2010 11:50
Napisane przez SoLiD
w 15.05.2010 10:28
Napisane przez SoLiD
w 15.05.2010 11:30
Napisane przez SoLiD
w 15.05.2010 20:40
Napisane przez SoLiD
w 11.05.2010 14:11
Napisane przez jakowskiuki
w 10.05.2010 18:25
Napisane przez Szyfrant
w 13.03.2010 13:15
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 26.02.2010 20:11
Napisane przez kasza
w 26.02.2010 19:24
Napisane przez Kaguuya!
w 22.01.2010 12:21
Napisane przez
honey
w 22.01.2010 11:30
//Deathrun deathrun_toggle 1 - włącz plugin deathrun_spray 0 - spray ON/OFF deathrun_radio 1 - komendy radiowe ON/OFF deathrun_giveusp 0 - dawanie usp CT na start deathrun_removebz 1 - usuwanie kupowania na respie deathrun_hidehud 1 - usuwa: kase, czas etc. deathrun_blockmoney 1 - blokuje kase deathrun_blockkill 1 - blokuje komendę kill deathrun_semiclip 1 - przenikanie przez siebie deathrun_lifesystem 2 - system żyć deathrun_gamename 1 - nazwa gry: Deathrun 3.0 deathrun_terrnfd 1 - brak obrażeń przy upadku TT
Napisane przez
honey
w 22.01.2010 11:08