Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Knife - zdjęcie

Knife

Rejestracja: 09.07.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.07.2010 15:51
-----

#147823 Advanced Weapon Tracers

Napisane przez DarkGL w 28.06.2010 15:24

Jeżeli chcemy aby TMP nie był uznawany za broń wytłumioną zamieniamy:
#define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON

na:
#define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON

i kompilujemy ponownie.


a czy to nie jest to samo :P?
  • +
  • -
  • 3


#145266 ZombieMod - instalacja pluginów

Napisane przez Gutaj w 19.06.2010 09:37

Ja bym na twoim miejscu se to rozdzielił aby było czytelniej i wygodniej :]

To do zombie

zombie_plague40.amxx
zp_zclasses40.amxx
lasermine23pl_by_antylol.amxx
zp_class_tight10c.amxx
zp_class_climb.amxx
zp_extra_knife_blink.amxx
zp_heartbeat.amxx
zp_angel_zombie.amxx
zp_zclass_ghost_zombie_fix.amxx
zp_zclass_leap_zombie.amxx
zp_extra_minigun.amxx
zp_gc_extra_item_ng.amxx
zp_extra_buy_ammo_packs.amxx
zp_corpse.amxx
zp_extra_sandbags.amxx
zp_bulletdamage.amxx

To do plugins

amx_gore_ultimate.amxx 
abd.amxx
unlimited_money.amxx
descriptive_fire_in_the_hole.amxx
join_leave.amxx
hpk_pl.amxx
ad_manager.amxx
extreme_bancfg.amxx
amx_ssban.amxx

  • +
  • -
  • 1


#142513 Przeróbka COD MOD :)

Napisane przez fsd w 07.06.2010 17:35

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150};


To jest standardowe, nieprzerabiane. Jak widzisz u góry masz posegregowane w odpowiedniej kolejności wszystkie klasy. (w standardzie)

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130};

Zobacz pewną zależność, autor moda tak go napisał, dzięki czemu, co zaraz opiszę bez problemu będziesz mógł bawić się w modyfikowanie hp, szybkości i pancerza swoich klas.

Wartości u góry po enum (NONE = ... ) zaczynają się od 0 i są ustawione jedna za drugą.
new const zdrowie_klasy [] = ( ... ) tutaj w takiej samej kolejności jak u góry są ustawione także te postacie, w tej linijce ustawia się poziom hp danej klasy. Dla przykładu - Bierzemy Komandosa, standardowo jego hp wynosi 140. w enum ( NONE = ... ) jest na trzeciej pozycji, sprawa tak samo się ma poniżej w new const zdrowie_klasy [] = { ... }.

Ściągnij amxxstudio albo przez wordpada podejrzyj ten plik, te linijki w pliku .sma będziesz miał w wersach od 136 do 139.

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130};

Koniec teoretyki, teraz jak na przykładzie odnajdujesz linijkę (wers 138)
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15};

zmieniasz na:
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.30};


Jakbyś nie dał rady, w załączniku dodaje gotowy plik, już skompilowany.

Pomogłem ? Daj + ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#141363 DiabloMod + nowe klasy :D

Napisane przez xPerfectx w 04.06.2010 11:50

lap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#135187 Spowolnia chodzenie :[

Napisane przez SoLiD w 15.05.2010 10:28

1. Jak na mnie trafi dużo strzałów to nagle mnie spowolnia i nie mam szans na ucieczkę np... Da się to poprawić w DiabloModzie?
2. Heh dodałem nową klasę i nie mogę jej wybrać :D Jest pod 9 i bloknięta jest... wszystko widać ale jest taka szarawa i zablokowana ... Jak zrobić by można było wybrać?
  • +
  • -
  • 0


#135205 Spowolnia chodzenie :[

Napisane przez SoLiD w 15.05.2010 11:30

dodałem...
Zrobiłem wszystko to co kazali w tym poradniku: [Tutorial] Dodawanie klas - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0


#135424 Spowolnia chodzenie :[

Napisane przez SoLiD w 15.05.2010 20:40

No... ale okazało się że keye były ustawione na domyślne w dmodzie i musiałem zmienić

Można zamknąć...
  • +
  • -
  • -1


#134077 Kilka pytań dotyczących lvl i klas.

Napisane przez SoLiD w 11.05.2010 14:11

Ja mogę... Pisz na gg 12158059
  • +
  • -
  • 1


#133893 Kilka pytań dotyczących lvl i klas.

Napisane przez jakowskiuki w 10.05.2010 18:25

Masz w zalaczniku :]
  • +
  • -
  • 1


#118391 [ROZWIĄZANE] AmxBans Problem ;/

Napisane przez Szyfrant w 13.03.2010 13:15

usun pliki
i wgraj TO:

AMXBans 5.1b - Downloads - AMXBans.de Forums
  • +
  • -
  • 1


#114738 Przerobienie pluginu VIP Plugin 2.05

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 26.02.2010 20:11

Sprawdź załącznik.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#114733 Przerobienie pluginu VIP Plugin 2.05

Napisane przez kasza w 26.02.2010 19:24

dopisz do amxx.cfg ?
  • +
  • -
  • 1


#106813 CT jako duchy oraz co runde inny TT.

Napisane przez Kaguuya! w 22.01.2010 12:21

musze zainstalować najnowszą wersje ?

Tak będzie najlepiej.
  • +
  • -
  • 1


#106810 CT jako duchy oraz co runde inny TT.

Napisane przez honey w 22.01.2010 11:30

Te tutaj:
//Deathrun
deathrun_toggle 1 - włącz plugin
deathrun_spray 0 - spray ON/OFF
deathrun_radio 1 - komendy radiowe ON/OFF
deathrun_giveusp 0 - dawanie usp CT na start 
deathrun_removebz 1 - usuwanie kupowania na respie
deathrun_hidehud 1 - usuwa: kase, czas etc.
deathrun_blockmoney 1 - blokuje kase
deathrun_blockkill 1 - blokuje komendę kill
deathrun_semiclip 1 - przenikanie przez siebie
deathrun_lifesystem 2 - system żyć
deathrun_gamename 1 - nazwa gry: Deathrun 3.0
deathrun_terrnfd 1 - brak obrażeń przy upadku TT



#106807 CT jako duchy oraz co runde inny TT.

Napisane przez honey w 22.01.2010 11:08

Tutaj masz wszystko: Deathrun Manager v3.0.2 [17/01/2010] - Nieoficjalny polski support AMX Mod X :)