Autor: ConnorMcLeod
Wersja: 1.3.0
Opis:
Dzięki temu pluginowi możemy zobaczyć ślady pocisków wystrzeliwanych przez naszych przeciwników(i nas).
Dowolnie możemy skonfigurować dla jakich broni ma on działać oraz po odpowiedniej zmianie kodu każdy gracz będzie miał wybór czy chce z tego korzystać.


Instalacja:
Standardowo wrzucić plik .amxx do amxmodx/plugin oraz dopisać go do configs/plugins.ini a .sma do amxmodx/scripting
Z tym że standardowo używamy plików:

i


a w przypadku gdy zamiast smugi chcemy mieć całą linię(laser) używamy plików

i


Nie korzystamy z obu pluginów jednocześnie
Wymagane moduły:
- Cstrike
- Fakemeta
- Hamsandwich
Cvary:
- amx_tracers < 1|0 >
włącza/wyłącza plugin - amx_trace_handguns < 1|0 >
włącza/wyłącza ślady przy broni krótkiej - amx_trace_shotguns < 1|0 >
włącza/wyłącza ślady przy shotgun'ach - amx_trace_smgguns < 1|0 >
włącza/wyłącza ślady przy pistotach maszynowych (SMG,MP5...) - amx_trace_riffleguns < 1|0 >
włącza/wyłącza ślady przy karabinach maszynowych (AK47, M4A1...) - amx_trace_snipeguns < 1|0 >
włącza/wyłącza ślady przy snajperkach (SCOUT, AWM...) - amx_trace_hide_silen < 1|0 >
1 : ukrywa ślady przy wytłumionych broniach
0 : nie ukrywa śladów przy wytłumionych broniach - amx_trace_hltv < 1|0 >
jeśli ustawienia graczy* są włączone to 1 wyświetla ślady w HLTV - amx_trace_laser_color < RRRGGGBBB >
kolor lasera, tylko w wersji z laserem (weapon_laser_tracers.*)
- say /tracers
umożliwia graczom włączenie/wyłączenie pluginu, tylko jeśli ustawienia graczy* są włączone
aby gracze mogli włączać/wyłączać plugin należy w kodzie zamienić:
//#define PER_PLAYER_SETTINGSna:
#define PER_PLAYER_SETTINGSi skompilować ponownie.
Jeżeli chcemy aby TMP nie był uznawany za broń wytłumioną zamieniamy:
#define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPONna:
//#define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPONi kompilujemy ponownie.
Użytkownik Onyke edytował ten post 08.10.2011 10:19