Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Advanced Weapon TracersSmugi świetlne za pociskami


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.05.2010 14:22

*
Popularny

Advanced Weapon Tracers
Autor: ConnorMcLeod
Wersja: 1.3.0

Opis:
Dzięki temu pluginowi możemy zobaczyć ślady pocisków wystrzeliwanych przez naszych przeciwników(i nas).
Dowolnie możemy skonfigurować dla jakich broni ma on działać oraz po odpowiedniej zmianie kodu każdy gracz będzie miał wybór czy chce z tego korzystać.
trace1.jpg trace2.jpg

Instalacja:
Standardowo wrzucić plik .amxx do amxmodx/plugin oraz dopisać go do configs/plugins.ini a .sma do amxmodx/scripting
Z tym że standardowo używamy plików: Załączony plik  advanced_weapon_tracers.amxx   5,31 KB  359 Ilość pobrań

i Załączony plik  advanced_weapon_tracers.sma   6,37 KB  1059 Ilość pobrań
  advanced_weapon_tracers.amxx

a w przypadku gdy zamiast smugi chcemy mieć całą linię(laser) używamy plików Załączony plik  weapon_laser_tracers.amxx   5,77 KB  137 Ilość pobrań

i Załączony plik  weapon_laser_tracers.sma   7,36 KB  550 Ilość pobrań
  weapon_laser_tracers.amxx .
Nie korzystamy z obu pluginów jednocześnie

Wymagane moduły:
  • Cstrike
  • Fakemeta
  • Hamsandwich
Konfiguracja:

Cvary:
  • amx_tracers < 1|0 >

    włącza/wyłącza plugin
  • amx_trace_handguns < 1|0 >

    włącza/wyłącza ślady przy broni krótkiej
  • amx_trace_shotguns < 1|0 >

    włącza/wyłącza ślady przy shotgun'ach
  • amx_trace_smgguns < 1|0 >

    włącza/wyłącza ślady przy pistotach maszynowych (SMG,MP5...)
  • amx_trace_riffleguns < 1|0 >

    włącza/wyłącza ślady przy karabinach maszynowych (AK47, M4A1...)
  • amx_trace_snipeguns < 1|0 >

    włącza/wyłącza ślady przy snajperkach (SCOUT, AWM...)
  • amx_trace_hide_silen < 1|0 >

    1 : ukrywa ślady przy wytłumionych broniach
    0 : nie ukrywa śladów przy wytłumionych broniach
  • amx_trace_hltv < 1|0 >

    jeśli ustawienia graczy* są włączone to 1 wyświetla ślady w HLTV
  • amx_trace_laser_color < RRRGGGBBB >

    kolor lasera, tylko w wersji z laserem (weapon_laser_tracers.*)
Komendy:
  • say /tracers

    umożliwia graczom włączenie/wyłączenie pluginu, tylko jeśli ustawienia graczy* są włączone
* ustawienia graczy:
aby gracze mogli włączać/wyłączać plugin należy w kodzie zamienić:
//#define PER_PLAYER_SETTINGS
na:
#define PER_PLAYER_SETTINGS
i skompilować ponownie.

Jeżeli chcemy aby TMP nie był uznawany za broń wytłumioną zamieniamy:
#define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON
na:
//#define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON
i kompilujemy ponownie.

Użytkownik Onyke edytował ten post 08.10.2011 10:19

  • +
  • -
  • 6

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 552
Godlike

  • Postów:11 974
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.06.2010 15:24

Jeżeli chcemy aby TMP nie był uznawany za broń wytłumioną zamieniamy:
#define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON

na:
#define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON

i kompilujemy ponownie.


a czy to nie jest to samo :P?
  • +
  • -
  • 3

#3 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.10.2010 19:55

Jeżeli chcemy aby TMP nie był uznawany za broń wytłumioną zamieniamy:
#define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON

na:
#define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON

i kompilujemy ponownie.


a czy to nie jest to samo :P?

Yyyy. Przeciez to co podales to jest to samo ?? chyba, tak ??
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#4 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 21.10.2010 20:38

Mam pytanko czy to nie obciąża serwera lub nie laguje/pinguje graczy? i radzę dodać linka do załącznika ponieważ link może wygasnąć.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#5 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 21.10.2010 22:17

Sprawdź.
BTW plugin dołączony do załącznika.. :mur:
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 21.10.2010 22:21

1. Poprawione
2. Nie odkopuj
3. Zakładaj nowy temat
4. To jest załącznik
  • +
  • -
  • 0

#7 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 08.05.2012 22:45

Głupie pytanie, ale czy :

public plugin_precache() {
g_tClassNames = TrieCreate()

RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "TraceAttack", 1)
TrieSetCell(g_tClassNames, "worldspawn", 1)
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack", 1)
TrieSetCell(g_tClassNames, "player", 1)

register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1)
}


Jest poprawne ? Nic o rejestrowaniu kanapki z TraceAttack nie ma w plugin_init, a jest użyte i pierwszy raz się widzę z czymś takim w precache ; ooo
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.05.2012 22:51

Wszystko jest poprawne, rejestrować można praktycznie w każdym miejscu.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 290
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.05.2012 14:09

Z tego co wiem to chyba nawet plugin_precache jest wywoływany wcześniej, od plugin_int
Plugin polecam!
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#10 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 09.05.2012 14:53

Ciekawy plugin - leci wielki +
  • +
  • -
  • 0

#11 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.05.2012 16:46

Głupie pytanie, ale czy :

public plugin_precache() {
g_tClassNames = TrieCreate()

RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "TraceAttack", 1)
TrieSetCell(g_tClassNames, "worldspawn", 1)
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack", 1)
TrieSetCell(g_tClassNames, "player", 1)

register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1)
}

Jest poprawne ? Nic o rejestrowaniu kanapki z TraceAttack nie ma w plugin_init, a jest użyte i pierwszy raz się widzę z czymś takim w precache ; ooo


Ten kto zna alliedmods, wie, że ConnorMcLeod się nie myli ;)
  • +
  • -
  • 0

#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 552
Godlike

  • Postów:11 974
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.09.2012 15:51

RegisterHam możesz używać w dowolnym miejscu pluginu nie ma znaczenia czy rejestrujesz w plugin_init czy w plugin_precache czy w swojej jakieś własnej funkcji
  • +
  • -
  • 1

#13 adiadi1

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Arnold^^
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 21.11.2012 20:39

Czy tylko mi zalącznik nie dziala ? ...
  • +
  • -
  • 0

#14 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 290
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.11.2012 15:07

Tak tylko tobie, mi działa.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych