Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

rekowiesz - zdjęcie

rekowiesz

Rejestracja: 06.10.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.08.2018 00:52
-----

Moje tematy

Cichobiegi po aktualizacji nie działają

26.07.2018 17:01

Mam problem z pluginem ponieważ po update csgo nie działają mi na klasie z COD MOD cichobiegi. Jakieś pomysły jak to naprawić?

 

Podsyłam kod klasy:

#include <cstrike>
#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <codmod>

new const String:nazwa[] = "Lekki Zolnierz";
new const String:opis[] = "Nie slychac twoich kroków";
new const String:bronie[] = "#weapon_galilar#weapon_p250#weapon_flashbang#weapon_flashbang";
new const inteligencja = 0;
new const zdrowie = 15;
new const obrazenia = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const kondycja = 0;

new bool:ma_klase[65];

public OnPluginStart()
{
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
	AddNormalSoundHook(DzwiekiGracza);
}

public OnClientPutInServer(client)
{
	if(!IsFakeClient(client))
		SendConVarValue(client, FindConVar("sv_footsteps"), "0");
}

public cod_class_enabled(client)
{
	ma_klase[client] = true;
}

public cod_class_disabled(client)
{
	ma_klase[client] = false;
}

public Action:DzwiekiGracza(clients[64], &numclients, String:sample[PLATFORM_MAX_PATH], &entity, &channel, &Float:volume, &level, &pitch, &flags)
{
	if(!IsValidClient(entity) || IsFakeClient(entity))
		return Plugin_Continue;

	if((StrContains(sample, "physics") != -1 || StrContains(sample, "footsteps") != -1) && StrContains(sample, "suit") == -1)
	{
		if(!ma_klase[entity])
			EmitSoundToAll(sample, entity);

		return Plugin_Handled;
	}

	return Plugin_Continue;
}

IgniteEntity Zmiana zadawanego DMG

27.09.2017 12:03

Chciałbym zmienić ilość DMG zadawanego przez IgniteEnity

Nie wiem jak się za to zabrać, próbowałem poprzez DMG_BURN jednak bezskutecznie.

 

Mój Kod

public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
    if(!IsValidClient(victim) || !IsValidClient(attacker))
        return Plugin_Continue;
    if(!IsValidAlive(victim))
        return Plugin_Continue;
    if(maKlase[attacker])
    {
        if(GetRandomInt(1,15) == 1 && (damagetype & DMG_BULLET))
        {
            IgniteEntity(victim, 5.0);
        }
    }
    return Plugin_Continue;
}

Aktualnie jest ustawione 5 sekund podpalenia jeżeli RandomInt wyniesie = 1. Jednak dmg z podpalenia jest standardowy, mi zależy na tym aby gracz otrzymywał przez te 5 sekund (20dmg na sek).