Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BaRaSC - zdjęcie

BaRaSC

Rejestracja: 26.09.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.09.2016 16:10
-----

Moje posty

W temacie: Najbardziej stabilny hosting ? 2016

07.09.2016 18:21

Bo właśnie w tym jest największy problem pukawki, robią jakieś dziadowe layouty, hostingi, i pełno zbędnych dupereli zamiast jak 1s1k prosto ale porządnie, pamiętam pukawe kilka lat temu, prosty layout cały biały wszystko na swoim miejscu i jakość normalna.

W temacie: Pytanie dotyczące " random_num "

28.08.2016 04:38

Nie zrobiłeś tego dobrze ponieważ skąd plugin ma wiedzieć o co ci chodzi z tą runą i co kiedy ma wyświetlić, musisz to zrobić tak

case 0:
        {
            if(runa_gracza[id])
                 {
                if(zloto >= 15)
                {
                    if(poziom_runy_gracza[id]<3)
                    {
                        zloto -= 15;
                        
                        szansa=random_num(1, 4);
                        if(szansa==1)
                        {
                            poziom_runy_gracza[id]++;
                            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Uleprzyles rune na poziom:^x04 %i!", poziom_runy_gracza[id]);
                        }
                        else
                            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Nie udalo Ci sie ulepszyc!");
                    }
                    else if(get_user_runa(id) == 200) // nie wiem jak to tam jest musisz sam dostosowac
                    {
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz maksymalny poziom runy!");
                    }
                }
                else if(get_user_runa(id) <200)
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz za malo zlota!");
            }
            else if(get_user_runa(id) < 100)
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Najpierw zdobadz rune!");
        }

też nie jestem  pewien bo jest 5:40, ale wydaje mi sie że tak będzie poprawnie

W temacie: Jaki hosting po cs 1.6 dd2 i reklama

25.08.2016 22:27

Pukawka nigdy nie jestem dobra, sam zraziłem się do tego hostingu na tyle że już nigdy bym tam nic nie zamówił, niby szybko odpisują na pytania tylko co z tego jeżeli jedyna odpowiedź z nich strony to "Proszę sprawdzić nasze FAQ'u" nawet jeśli im tłumaczysz że to z ich winy czy coś to będą pisać że to ty przeciążasz serwer, wbij sobie na jakikolwiek serwer pukawki z modem innym niż DD2, lagi nie miłośerne, sam zmieniałem hosting bo mój serwer który miał 700 rank w GT po prostu już tam nie wytrzymywał, polecam ci 1S1K.pl

W temacie: Jak sprawdzić czy wszyscy TT przybrali wartość true

25.08.2016 14:11

Zna ktoś odpowiedź albo chociaż podpowiedzieć bo to jest pierwszy raz kiedy nawet nie wiem jak zacząć, chociaż ***** teraz to piszę i mi olśniło, takie coś zadziała?

	for(new i=1; i<=32; i++){
          if(get_user_team(i) == 1){
            if(*****[i] == true){
             Zrob();
             }else{
              jakiś tekst z colorchata
              }

Wiem że nie trzeba pisać == true ale dla mnie estetyczniej to wygląda

 

W temacie: Poszukuje tego pluginu

22.08.2016 20:49



#include <amxmodx>
#include <zombieplague>


// Hudmessage tag
new const hud_tag[] = "Aktualny tryb gry :"

// Name for each Hudmessage Mode
new const mode_names[][] =
{
	"Waiting for New Mode...",	// No mode Started
	"[Normal Infection]",		// Normal Infection, single round
	"[Nemesis Mode]",			// Nemesis Mode (zombie boss)
	"[Assassin Mode]",			// Assasin Mode (zombie boss)
	"[Survivor Mode]",		// Survivor Mode (human boss)
	"[Sniper Mode]",			// Sniper Mode (human boss)
	"[Swarm Mode]",			// Swarm round (no infections)
	"[Multi-Infection]",		// Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
	"[Plague Mode]",			// Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
         "[Armageddon Mode]",			// LNJ round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
	"[Snipers VS Assassins]"		// An unofficial mode (edited/created/modified by user)
}

// RGB Colors for each Hudmessage Mode
// See here some RGB Colors: http://web.njit.edu/~kevin/rgb.txt.html
new const rgb_hud_colors[sizeof(mode_names)][3] =
{
//	R	G	B
	{255, 	20, 	147},		// No mode Started
	{0, 	100, 	0}, 		// Normal Infection, single round
	{255, 	0, 	0},		// Nemesis Mode (zombie boss)
	{255, 	0, 	0},		// Assasin Mode (zombie boss)
	{0, 	191, 	255},		// Survivor Mode (human boss)
	{0, 	0, 	255},		// Sniper Mode (human boss)
	{255, 	255, 	0},		// Swarm round (no infections)
	{0, 	69, 	0},		// Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
	{255, 	0, 	0},		// Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
	{255, 	0, 	0},		// LNJ round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
	{255, 	20, 	147}		// An unofficial mode (edited/created/modified by user)
}

// X Hudmessage Position ( --- )
const Float:HUD_MODE_X = 0.65

// Y Hudmessage Position ( ||| )
const Float:HUD_MODE_Y = 0.2

// Time at which the Hudmessage is displayed. (when user is puted into the Server)
const Float:START_TIME = 3.0

/*================================================================================
 Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond
 here is not officially supported. Proceed at your own risk...
=================================================================================*/

// Variables
new g_SyncHud, g_Mode

// Cvar pointers
new cvar_enable, cvar_central

public plugin_init() 
{
	// Plugin Info
	register_plugin("[ZP] Addon: Display the Current Mode", "0.1.7", "meTaLiCroSS & SeniorRamos")
	
	// Round Start Event
	register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")
	
	// Enable Cvar
	cvar_enable = register_cvar("zp_display_mode", "1")
	
	// Server Cvar
	register_cvar("zp_addon_dtcm", "v0.1.6 by meTaLiCroSS", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
	
	// Variables
	g_SyncHud = CreateHudSyncObj()
	
	// Getting "zp_on" cvar
	if(cvar_exists("zp_on"))
		cvar_central = get_cvar_pointer("zp_on")
	
	// If Zombie Plague is not running (bugfix)
	if(!get_pcvar_num(cvar_central))
		pause("a") 
}

public client_putinserver(id)
{
	// Setting Hud
	set_task(START_TIME, "mode_hud", id, _, _, "b")
}

public event_RoundStart()
{
	// Update var (no mode started / in delay)
	g_Mode = 0
}

public mode_hud(id)
{
	// If the Cvar isn't enabled
	if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
		return;
	
	// Hud Options
	set_hudmessage(rgb_hud_colors[g_Mode][0], rgb_hud_colors[g_Mode][1], rgb_hud_colors[g_Mode][2], HUD_MODE_X, HUD_MODE_Y, 0, 6.0, 12.0)
	
	// Now the hud appears
	ShowSyncHudMsg(id, g_SyncHud, "%s%s", (g_Mode == 0 ? "" : hud_tag), mode_names[g_Mode])
}

public zp_round_started(mode, id)
{
	// Update var with Mode num
	g_Mode = mode
	
	// An unofficial mode
	if(!(1 <= mode < (sizeof(mode_names) - 1)))
		g_Mode = sizeof(mode_names) - 1
} 

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/