Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

murinio931 - zdjęcie

murinio931

Rejestracja: 23.09.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.10.2015 18:40
-----

Moje tematy

Błędy w konsoli

26.09.2015 15:52

Witam czy mógłby ktoś pomóc?. Stawiam kopie serwera na serwer testowy lecz serwer nie chce się uruchomić wyskakuje mi taki błąd w konsoli: 

 

 

 

Console initialized.

Using breakpad crash handler
Setting breakpad minidump AppID = 10
Forcing breakpad minidump interfaces to load
dlopen failed trying to load:
/home/servers/users/srv31527/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/home/servers/users/srv31527/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
/home/servers/bin/games/CS_1.6.sh: line 51: 29017 Bus error               LD_LIBRARY_PATH=".:bin" start-stop-daemon --start --chuid $USER:$GROUP -m --pidfile $PID_FILE --chdir $USER_DIR/$BIN_DIR --exec $USER_DIR/$BIN_DIR/$BIN_NAME -- $GAME_PARAMS

 

Proszę o modyfikacje klasy

24.09.2015 13:35

Witam mam problem z ową klasą dokładnie nie podpala mi graczy. Proszę o sprawdzenie tej klasy i skompilowanie jej.

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <hamsandwich>
 
#define MAX 32
#define DMG_BULLET (1<<1)  
 
new const nazwa[]   = "Fire Man [P]";
new const opis[]    = "Ma 1/5 na podpalenie gracza z MP5. Ma 1/2 z AWP. 65 int 1/1";
new const bronie    = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_MP5;
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
 
new sprite_fire,
sprite_smoke;
new skoki[33];
 
new ma_klase[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
 
public plugin_precache()
{
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
 
public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]
 
if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)
 
if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,20))
write_byte(random_num(10,20))
message_end()
 
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 2.0, 0.0, 0, DMG_BURN);
 
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(random_num(5,10))
write_byte(200)
message_end()
 
palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED; 
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
 
new z_punkty = cod_get_user_intelligence(idattacker, 1, 0, 0)
 
 
if(z_punkty < 65)
{
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1, 2) == 1) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
else{
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damage > 20.0) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
}
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public CmdStart(id, uc_handle)
 
{
 
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase
 
return FMRES_IGNORED;
 
 
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
 
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
 
{
 
skoki[id]--;
 
new Float:velocity[3];
 
pev(id, pev_velocity,velocity);
 
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
 
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
 
}
 
else if(flags & FL_ONGROUND)
 
skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa
 
 
 
return FMRES_IGNORED;
 
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

 

 

Problem z pluginami

23.09.2015 14:35

Mam problem z klasami. Otóż niektóre działają poprawnie a inne nie są widoczne w menu wybierania klas. Dodam jeszcze że w plugincodmod.ini są poprawnie dodane i pliki .amxx również są na swoim miejscu.

 

Jeszcze jedno pytanko czy ktoś mi powie co dolega w tym wycinku z konsoli serwera?

 

 

 

L 09/23/2015 - 15:26:44: [META] ERROR: dll: Not loading plugin 'Fun'; already loaded (status=running)
L 09/23/2015 - 15:26:44: [META] ERROR: dll: Failed to load plugin 'fun_amxx_i386.so'
L 09/23/2015 - 15:26:44: [META] ERROR: dll: Not loading plugin 'CStrike'; already loaded (status=running)
L 09/23/2015 - 15:26:44: [META] ERROR: dll: Failed to load plugin 'cstrike_amxx_i386.so'
L 09/23/2015 - 15:26:44: [META] ERROR: dll: Not loading plugin 'CSX'; already loaded (status=running)
L 09/23/2015 - 15:26:44: [META] ERROR: dll: Failed to load plugin 'csx_amxx_i386.so'
L 09/23/2015 - 15:26:44: [META] ERROR: dll: Not loading plugin 'Orpheu'; already loaded (status=running)
L 09/23/2015 - 15:26:44: [META] ERROR: dll: Failed to load plugin 'orpheu_amxx_i386.so'