Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dawid505156 - zdjęcie

dawid505156

Rejestracja: 05.09.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.05.2020 00:55
-----

Moje posty

W temacie: ZMIANA TŁA /rankstats

18.09.2019 09:40

Po wpisaniu /top15 /rankstats chciałbym żeby której z tych obrazów było widoczne tłumaczenie jak w 1 poście wzór nie jest istotne

 

 

 

 

 

W temacie: ZMIANA TŁA /rankstats

18.09.2019 09:31

Kumpel próbował było szukane ale nic nie widzę  w tym sma.Shell nie odpowiada raczej bo chciałbym własne tło dodam załącznik

 

 

/rankstatsa z tłem i /top15

 

 

W temacie: ZMIANA FLAGI PLUGIN GOTOWY

02.09.2019 14:13

Tutaj jest sma

W temacie: Jak wykryc czy gracz sie poruszyl

24.07.2019 22:53

* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
#define MOVEMENT_CHECK_INTERVAL 5.0
 
new bool:IsMoving[33];
 
public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        set_task(MOVEMENT_CHECK_INTERVAL, "TaskCheckIfMoved", _, _, _, "b");
        register_clcmd( "say /test" , "showtest" );
}
 
 
 
public showtest(id)
{
        if(IsMoving[id])
        {
                client_print(id,print_chat,"rusza sie")
        }if(!IsMoving[id])
        {
                client_print(id,print_chat,"nie rusza sie")
}
        return PLUGIN_HANDLED;
}
public TaskCheckIfMoved()
{
        static oldOrigin[33][3];
        new players[32];
        new num;
 
        get_players(players, num, "a");
 
        for (new i, id, newOrigin[3]; i < num; i++)
        {
                id = players[i];
 
                get_user_origin(id, newOrigin);
 
                IsMoving[id] = bool:(newOrigin[0] != oldOrigin[id][0] || newOrigin[1] != oldOrigin[id][1]);
                
                
                
        }
}
 
 
To tylko zeby sprawdzić czy dziala kod ale mysle ze moglem go jakos zle uzyc

W temacie: Jak wykryc czy gracz sie poruszyl

24.07.2019 19:25

Potrafi ktos pomoc? potrzebuje tego :/