Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ShezoOMG - zdjęcie

ShezoOMG

Rejestracja: 28.08.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.09.2015 17:43
-----

#711329 Prośba o klasę Faker i 5 innych.

Napisane przez ShezoOMG w 02.09.2015 17:44

Łapaj :) Monstera
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[]   = "Monster";
new const opis[]    = "1/1 scout ma 1/5 z dgl, zmniejszona grawitacja";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 40;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Monster] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;

	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
	return HAM_IGNORED; 

	if(!ma_klase[idattacker])
	return HAM_IGNORED;

	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = CSW_DEAGLE && damage >  20.0 && random_num(1,5) == 1) 

		if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) 
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	}

	return HAM_IGNORED;
}

 


  • +
  • -
  • -1