Znalazłem plugin na włączenie/wyłączenie friendly fire i przerobiłem go lekko. Jednak kompilator sypie błędami, poprawiłby ktoś? Niestety nie wiem gdzie znajdują się dokładnie błędy.
#include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #include <sdkhooks> #pragma semicolon 1 /* Current plugin version */ #define PLUGIN_VERSION "v3" /* /* Bools */ new bool:bFF; /* /* Plugin information */ public Plugin:myinfo = { name = "Friendly Fire CSGO", author = "Dk--", description = "enable / disable the friendly fire", version = PLUGIN_VERSION, } public OnPluginStart() { RegAdminCmd("sm_ff", FF_Command); HookEvent("round_start", OnRoundStart); } public Action:FF_Command(client, args) { new Handle:ffMenu = CreateMenu(ffMenu_Action); SetMenuTitle(ffMenu, "Tryb gry:"); AddMenuItem(ffMenu, "Turniejowy"); AddMenuItem(ffMenu, "Normalna gra"); DisplayMenu(ffMenu, client, 20); return Plugin_Handled; } public ffMenu_Action(Handle:ffMenu, MenuAction:action, client, param2) { if (action == MenuAction_Select) { new String:option[32]; GetMenuItem(ffMenu, param2, option, sizeof(option)); if(strcmp(option, "enable") == 0) { bFF = true; SetConVarInt(FindConVar("sv_cheats"), 1); SetConVarInt(FindConVar("mp_roundtime"), 60); SetConVarInt(FindConVar("mp_roundtime_defuse"), 60); SetConVarInt(FindConVar("mp_warmup_end"); PrintToChatAll("[Trening] Został aktywowany tryb treningowy"); } if(strcmp(option, "disable") == 0) { bFF = false; SetConVarInt(FindConVar("sv_cheats"), 0); SetConVarInt(FindConVar("mp_roundtime"), 5); SetConVarInt(FindConVar("mp_roundtime_defuse"), 0); SetConVarInt(FindConVar("mp_warmup_end"); PrintToChatAll("[Normalny] Został aktywowany tryb normalnej gry"); } } } public OnRoundStart(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { bFF = false; ServerCommand("sm_cvar sv_cheats 0"); ServerCommand("sm_cvar mp_roundtime 5"); ServerCommand("sm_cvar mp_roundtime_defuse 0"); }