Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

tomala1997 - zdjęcie

tomala1997

Rejestracja: 30.07.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.08.2015 14:30
-----

#666827 Sklep Cod Mod by Play [Aktualizacja 02.08.2016]

Napisane przez Dziobak? w 12.10.2014 19:48

Sklep Cod Mod by Play po aktualizacji

 

opis.png

 

Siema, chciałbym się z wami podzielić moim sklepem który miałem przez pewien okres u siebie na serwerze i bardzo dobrze się sprawował i gracze byli zadowoleni. Od dawna chciałem go udostępnić ale jakoś nie było czasu albo mi się nie chciało.

 

Ważne informacje:

Rakiety i inne umiejętności używamy klawiszem E

Nazwę waluty możemy zmienić szukając w *sma

new const say_dolar[]="dolarow";

Jeżeli chcemy zmienić walute to w *sma szukamy:

#define set_waluta  cs_set_user_money
#define get_waluta  cs_get_user_money(id)

i zmieniamy, przykładowo na

#define set_waluta  cod_set_user_coins
#define get_waluta  cod_get_user_coins(id)

dodatkowo pod spodem musimy dodać:

native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);

Gdy zmienimy walutę w przedstawionym wyżej mini poradniku wymagany będzie poniższy plugin.

https://amxx.pl/topi...3-system-monet/

 

ss.png

 

Stara Wersja

Spoiler

 

Po aktualizacji

amxx_1470128149__20160802104323_1.pngamxx_1470128176__20160802104323_2.pngamxx_1470128220__20160802104323_3.pngamxx_1470128250__20160802104323_4.pngamxx_1470128280__20160802104323_5.png

 

 

 

komendy.png

/Sklep
/Shop

inneinformacje.png

 

02.08.2015

  • Załadowana aktualizacja pluginu, 
  • zostały skasowane zbędne rzeczy,
  • wyeliminowane bugi jakie w poprzedniej wersji były,
  • wiele więcej....

 

download.png

Załączony plik  cod_shop.sma   30,17 KB  339 Ilość pobrań
  cod_shop.amxx

Załączony plik  sklep.cfg   2,27 KB  204 Ilość pobrań

 

Załączony plik  Sklep 2.5.rar   172,03 KB  673 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 15


#318490 2 sloty na perk

Napisane przez pixel w 06.11.2011 09:08

Dodam coś od siebie

/sklep z losowaniem perku2
Załączony plik  sklep_2perki.amxx   6,67 KB  20 Ilość pobrań

Załączony plik  sklep_2perki.sma   6,62 KB  258 Ilość pobrań
  sklep_2perki.amxx

/oddaj /oddaj2
Załączony plik  oddaj_perk1x2.amxx   6,56 KB  38 Ilość pobrań

Załączony plik  oddaj_perk1x2.sma   4,38 KB  365 Ilość pobrań
  oddaj_perk1x2.amxx
  • +
  • -
  • 3


#708555 Wyśrodkowanie Lini Huda

Napisane przez Maciejek. w 04.08.2015 10:41

tutaj masz wszystko elegancko rozpisane :)


  • +
  • -
  • 1


#708425 Przekazywanie monet przez graczy.

Napisane przez tytusek w 02.08.2015 15:34

Działa to na Twoim Edit QTM CoDMoD ?>

zadział, w silniku jest standardowy system monet 


  • +
  • -
  • 1


#708353 Znikający Hud Po wpisaniu komend /klasa /perki /sklep

Napisane przez Sniper Elite w 01.08.2015 16:24

Robisz jakąś zmienną np.

new bool:menu_aktywne[33];

W funkcji która tworzy menu dajesz:

 menu_aktywne[id] = true;

i tak do każdego menu musisz dodać. Natomiast w handlerze menu zaraz po

menu_destroy(menu);

dodajesz:

menu_aktywne[id] = false;

Teraz w funkcji która wyświetla huda:

if(menu_aktywne[id])
{
    //tu zapewne task który wywoła funkcje od huda jeszcze raz
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Nie wiem czy to będzie idealne rozwiązanie. Nie wiem czy to się jakoś nie zbuguje tzn. czy po zamknięciu menu zmienna zawsze będzie ustawiana na false. Możesz jeszcze dodać:

public client_putinserver(id)
{
    menu_aktywne[id] = false;
}

Na wypadek gdy gracz który ma otwarte menu wyjdzie z serwera.


  • +
  • -
  • 1


#575824 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez Gh0st w 06.10.2013 14:36

Podstawowe informacje o sklepie:

Aktualna wersja: 1.3.0

(Według: Numeracja wersji oprogramowania)

 

Demo: Sklep Automatyczny Counter-Strike

 

Krótki opis:

Sklep w pierwszym wydaniu oferuje nam wiele udogodnień, jakimi są rozbudowany system grup umożliwiający jej dodawanie/usuwanie/edytowanie/ustawienie danej grupie wybranych przez nas uprawnień, dodatkowo na etapie tworzenia usługi możemy wybrać dla jakich grup usługa ma być dostępna, w sklepie znajdziemy również możliwość połączenia się z wieloma AmxBans'ami (ilość nieograniczona) i podczas tworzenie usługi wybrać na którym serwerze z którego amxbans'a usługa ma być dostępna. Do udogodnień dodam również system newsów pozwalający na dodawanie/usuwanie/modyfikowanie ( jeśli użytkownik posiada takie uprawnienia ) z możliwością polubienia newsa, jeśli nie jest się jego autorem.

 

Kupienie ponownie danej usługi jest równo znaczne z jej przedłużeniem.

Dodatkowo po upływie określonego czasu jeśli użytkownik nie przedłużył usługi zakupione flagi zostaną usunięte, ale do tego potrzeba będzie nam cron np https://www.setcronjob.com/

 

Dodatkowo:

  • Portfel.
  • Logowanie/Rejestracja.
  • Rozbudowany panel administracyjny.

 

Aktualne API płatności które możesz wybrać i skonfigurować w panelu administracyjnym:

Pukawka | Wiaderko | CsSetti | DotPay

 

Dodałem tylko 2 API gdyż jeśli te API będę działać poprawnie(a powinny po poprawnym skonfigurowaniu), będę dodawał następne żeby nie robić zamieszania.

 

 

Instalacja i konfiguracja:

Na czas instalacji powinno się  zmienić chmody plików config.php i .htaccess na 777, jeśli tego nie zrobisz w niektórych przypadkach instalacja może się powieść ale skrypt nie będzie działał poprawnie

 

 

1. Po pobraniu sklepu, należy wypakować wszystkie pliki i wysłać je na swój serwer www

2. Wejść w plik install.php

3. Uzupełnić poprawnie dane, zwracając uwagę na konfiguracje strony gdyż jest to kluczowe(tak samo ważne jak baza danych)

  • Ścieżka do folderu ze sklepm: jeśli sklep jest w głównym katalogu serwera www(np w folderze public_html/htdocs) należy pozostawić "/" natomiast jeśli jest w innym winno się podać dokładną ścieżkę od głównego katalogu aż do głównego folderu z sklepem pamiętając o "/" na końcu.
  • Adres - Dokładny adres do sklepu poprzedzając a kończąc /

4. Kliknąć przycisk instaluj, jeśli wszystko poszło poprawnie powinna nam się wyświetlić informacja o powodzeniu.

5. Po poprawnym zainstalowaniu cron powinien wykonywać akcje co najmniej raz dziennie wchodząc na adres

twojastrona.pl/service/refresh

SS:

amxx_1381065637__ss1.png

amxx_1381065668__ss2.png

amxx_1381065700__ss3.png

 

 

 

Aktualne rzeczy które mam zamiar zrobić:

  • Jest to pierwsze wydanie sklepu, więc błędy na pewno będą, tego nie da się uniknąć bo każdy się myli ale będą szybko poprawiane z racji tego że mam masę wolnego czasu.
  • Jeśli nie będzie błędów związanych z usługami ich kupnem itp, mam zamiar stworzyć panel użytkownika.

 

 

 

Sklep będzie cały czas aktualizowany, jest to mój priorytetowy projekt na którym mam zamiar się uczyć :)

 

Proszę o komentowanie i ocenianie mojej pracy również o pomysły :)

 

 

Lista zmian:

 

1.0.0 -> 1.0.1:

(dnia: 2013.10.06)

  • [Naprawa] Podczas kupowania czegoś na steam dawało flagi na IP.
  • [Naprawa] Na niektórych przeglądarkach podczas próby doładowania portfela nie wyświetlało się co i gdzie trzeba wysłać.
  • [Naprawa] Przedłużało usługi w 'service_buy_cache_' natomiast autor ( xD) zapomniał uwzględnić przedłużania w amxbansie.

1.0.1 -> 1.0.2:

(dnia: 2013.10.07)

  • [Naprawa] Podczas kupowania usługi i wybieraniu ilości dni, pokazywany koszt nie był zaokrąglany do poprawnej kwoty ( 2 miejsc po przecinku )
  • [Optymalizacja] Wysyłanie zapytań do serwera mysql w wszystkich modelach zostało zoptymalizowane.
  • [Ulepszenie] Teraz aby dodać system płatności, wystarczy stworzyć 2 pliki a sklep automatycznie się do nich dostosuje.

1.0.2 -> 1.1.0

(dnia: 2013.10.09)

  • [Nowa funkcja] W panelu administracyjnym widnieje teraz bar z zakupionymi usługami.
  • [Powiadomienia] Gdy użytkownik doładuje konto lub zamówi usługę.
  • [Ulepszenie] Systemu obsługi płatności, teraz każda funkcja "check" w api może zawierać 3 parametry ( sms zwortny, numer na jaki został wysłany sms, i treść jaka została wysłana ), wkrótce szczegółowy poradnik jak dodawać własne płatności.
  • [Optymalizacja] Starałem się optymalizować pliki "systemowe" i zmniejszać zużycie pamięci, efekty są :)

1.1.0 -> 1.2.0

(dnia: 2013.10.14)

  • [Nowa funkcja] Kody premium, administrator ustala 8 znakowy kod o X wartości, użytkownik może nim doładować konto.
  • [Nowa funkcja] Administrator ma możliwość przedłużania / skracania / usuwania już zakupionej usługi.
  • [Nowa funkcja] Podczas tworzenia usługi, dostępny jest taki sam edytor tekstowy jak podczas tworzenia newsa.
  • [Nowa funkcja] API Zabijaka.pl
  • [Ulepszenie] Podczas przeglądania jakiejś opcji w panelu administracyjnego i odświeżeniu strony, trafialiśmy zawsze do ustawień strony, teraz trafimy na tą stronę jaką ostatnio przeglądaliśmy.
  • [Zmiana] Od teraz wyświetlana jest tylko pamięć zużyta przez sklep.
  • [Naprawa] Tutaj wielkie podziękowania dla byCZUS, za to że zgłosił owy błąd. Podczas przedłużania usługi jeśli ktoś kupił na STEAM a owy wpis istniał już w bazie, nie dodawało do zakupionych usług. Po długich sekundach rozmyślań nad tym gdzie jest ten błąd, doszliśmy do rozwiązania :D

1.2.0 -> 1.3.0

(dnia: 2013.11.01)

  • [Nowa funkcja] Panel użytkownika ( Zmiana hasła, Portfel, Ogólne informacje, Moje usługi )
  • [Nowa funkcja] Użytkownik otrzymuje powiadomienie gdy, przedłuży/kupi usługę lub doładuje konto.
  • [Nowa funkcja] Zmiana hasła, dodatkowo pokazuje kiedy hasło zostało ostatnio zmienione.
  • [Nowa funkcja] Na stronie głównej, tam gdzie pokazywana jest ilość użytkowników itp, dodano łączny stan konta wszystkich zarejestrowanych osób, dodatkowo w panelu użytkownika w sekcji ogólne informacje pokazywany jest procentowy udział (zalogowanego użytkownika) portfela w tej kwocie.
  • [Nowa funkcja] Możliwość przeglądania kto polubił danego newsa poprzez kliknięcie w okienko reputacji, jak i wyłączenie tej opcji w panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Przekazywanie środków z możliwością ustalenia kwoty jak i zaznaczenie czy administrator ma być powiadomiony i czy ta operacja ma zostać zapisana w moich logach. W panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> Panel użytkownika ) można wyłączyć tą opcje i ustalić maksymalną kwotę jaka może zostać przekazana.
  • [Nowa funkcja] Możliwość ustalenia w panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> newsy ) czy użytkownik który dodał newsa, może również oddać głos.
  • [Nowa funkcja] Możliwość ustalenia czy użytkownik niezalogowany ma możliwość przeglądania usług ( Konfiguracja strony -> usługi ), jest również opcja zaznaczenia usług które mają nie zostać wyświetlone niezalogowanemu użytkownikowi.
  • [Nowa funkcja] Stronnicowanie użytkowników w panelu administracyjnym z możliwością szybkiej zmiany ilości wyników na dodatek łatwa w obsłudze opcja do szukania.
  • [Nowa funkcja] Możliwość wyłączenia/włączenia przyznawania punktów reputacji ( Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Możliwość zdefiniowana co ile można dodawać newsy ( Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Statystyki sklepu, najczęściej kupowane usługi jak i najlepiej zarabiające usługi (czekam na więcej propozycji).
  • [Nowa funkcja] Podziękowania dla użytkownika który udostępnił płatność DotPay, została poprawiona i dodana do sklepu jak również CsSetti :)
  • [Nowa funkcja] Edycja górnego menu ( Konfiguracja strony -> Menu ) (usuwanie/dodawania/edytowanie) z możliwością zaznaczenia czy opcja ma być widoczna dla gościa,administratora czy zalogowanego użytkownika lub wszystko naraz.
  • [Nowa funkcja] Możliwość zdefiniowania 2 nowych tagów meta ( Konfiguracja strony -> Podstawowe ), keywords i description.
  • [Optymalizacja] Połączenie z konkretnym amxbansem nawiązywane jest tylko raz, co daje zauważalną poprawę szybkości ładowania strony przy większej ilości usług.
  • [Usunięto] Konfiguracje logowań informacji, dlaczego? pewnie wiele osób i tak z tego nie korzystało ponieważ chcą wiedzieć co się dzieje w sklepie.
  • [Naprawa] Jeśli ktoś ma na serwerze uruchomione magic_quotes_gpc miał problemy z edytorem html, teraz już takiego problemu nie ma.
  • [Naprawa] Po utworzeniu usługi poprawnie pokazywało dla jakich grup usługa jest dostępna i również poprawnie działało, ale podczas próby edycji domyślne grupy były błędnie zaznaczone.
  • [Zmiana] Wygląd konfiguracji strony został zmienione, mam nadzieje że teraz wygląda to lepiej.
  • [Zmiana] Lista usług uległa zmianie, teraz z menu wybieramy serwer i błyskawicznie pokazywane są usługi dla tego serwera, dodatkowo w menu obok serwer pokazywana jest dostępna ilość usług, w rzeczywistości daje nam to łatwość poruszania się jak i większą przestrzeń dla opisu Newsa.
  • [Zmiana] Portfel został przeniesiony z górnego menu do panelu użytkownika.
  • [Zmiana] Podczas logowania jeśli poda się poprawny login a błędne hasło i jeśli hasło zostało wcześniej zmienione wyświetli się czas modyfikacji hasła, lub jeśli nie zostało zmienione pojawi się komunikat o błędnych danych.
  • [Zmiana] Blokada prób zalogowania się ograniczona do x razy. Można ustalić w panelu administracyjnym ile razy można próbować się zalogować, czy konto na które ktoś próbuje wejść ma otrzymać powiadomienie o przekroczonej liczbie prób, dodatkowo można zdefiniować czy powiadomienie ma zostać również wysłane do panelu administracyjnego jak i ustalić czas blokady.

 

Update, aby wykonać update należy usunąć foldery application, system oraz media i wgrac wszystkie pliki z paczki z na serwer, i wejść na adres

twojastrona.pl/update.php

Załączony plik  update 1.2.0 - 1.3.0.rar   200,59 KB  1724 Ilość pobrań

 

Instalacja:

Załączony plik  Sklep Automatyczny 1.3.0.rar   203,29 KB  6259 Ilość pobrań

 

 

Jeśli miałby ktoś problem z rozpakowaniem owych plików, należy pobrać nowy WinRAR 5.

 

 

 

Jeśli chcesz dokonywać aktualizacji, musisz regularnie odwiedzać amxx.pl gdyż będą tylko 2 pliki

  • Instalacja sklepu.
  • Update z poprzedniej wersji do aktualnej.

 

 

 


  • +
  • -
  • 107


#575831 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez Gh0st w 06.10.2013 14:47

Mam problemy:

 

Notice: Undefined variable: config in /home/maksz100/domains/xxx/public_html/Sklep1/application/boot.php on line 23

Catchable fatal error: Argument 1 passed to DataBase::initialize() must be an array, null given, called in /home/maksz100/domains/xxx/public_html/Sklep1/application/boot.php on line 23 and defined in /home/maksz100/domains/xxx/public_html/Sklep1/system/DataBase.php on line 22

Musisz zainstalować...


  • +
  • -
  • 4


#708124 Proźba o vipa i Svipa :)

Napisane przez FaRciu w 30.07.2015 13:27

SVIP na flagę s ( Admin_Level_G )

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)
#define write_coord_f(%1) engfunc(EngFunc_WriteCoord, %1)

forward amxbans_admin_connect(id);
forward diablo_new_round();

native diablo_give_xp(id, xp);

new Array:g_Array, bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], bool:hs[33][33], gRound=0,
g_Hudmsg, m_DeathMsg, m_ScoreAttrib, m_ScoreInfo, m_ScreenFade,
maxPlayers, skoki[33], sprSkull;

new const clips[]={0, 13, -0, 10, 1, 7, 0, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 0, 50};
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
new const spawnEntString[2][]={
	"info_player_start",
	"info_player_deathmatch"
};

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1);
	register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start");
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	}
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "killedPre", 0);
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "traceAttack", 1);
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 262144 == 262144){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public event_new_round(){
	++gRound;
	g_FreezeTime=true;
}
public GameCommencing(){
	gRound=0;
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	if(gRound>=1){
		if(gRound<=10000){
			set_user_gravity(id, 600.0/800.0);
			set_user_footsteps(id,1);
		}
		if(gRound<=100000000){
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 90);
		}
	}
	skoki[id]=(gRound>=1 && gRound<=1000000000000?2:-1);
}
Ham:get_player_resetmaxspeed_func(){
	#if defined Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
	return IsHamValid(Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed)?Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed:Ham_Item_PreFrame;
	#else
	return Ham_Item_PreFrame;
	#endif
}
public fw_Player_ResetMaxSpeed(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id);
		}
	}
}
public logevent_round_start(){
	g_FreezeTime=false;
}
public fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id){
	if(!g_FreezeTime){
		if(gRound>=1){
			if(gRound<=10000){
				set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 50);
			}
		}
	}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			CmdStartPreVip(id, uc_handle);
		}
	}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
		--skoki[id];
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id,pev_velocity,velocity);
	} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
		skoki[id] = 2;
	}
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
	m_ScreenFade=get_user_msgid("ScreenFade");
	m_DeathMsg=get_user_msgid("DeathMsg");
	m_ScoreAttrib=get_user_msgid("ScoreAttrib");
	m_ScoreInfo=get_user_msgid("ScoreInfo");
}
public diablo_new_round(){
	if(gRound>=1){
		if(gRound<=45){
			for(new id=1; id<=maxPlayers; ++id){
				if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
					diablo_give_xp(id, 100);
				}
			}
		}
	}
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid)+(hs?300:400));
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id){
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[SVIP]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public recharge(id){
	new wid=get_user_weapon(id);
	if(wid){
		new weaponname[32], weid;
		get_weaponname(wid, weaponname, 31);
		weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
		if(weid){
			cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
		}
	}
}
public traceAttack(vid, aid, Float:dmg, Float:dir[3], ptr, dmgbits){
	if(IsPlayer(aid)){
		hs[aid][vid]=bool:(get_tr2(ptr, TR_iHitgroup)==1);
	}
}
public plugin_precache(){
	sprSkull=precache_model("sprites/skull.spr");
}
public screen_flash(id, red, green, blue, alpha){
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, m_ScreenFade, _, id);
	write_short(1<<12);
	write_short(1<<12);
	write_short(1<<12);
	write_byte(red);
	write_byte(green);
	write_byte(blue);
	write_byte(alpha);
	message_end();
}
public find_free_spawn(iTeamNumber, Float:spawnOrigin[3], Float:spawnAngle[3]){
	new iSpawn;
	if(iTeamNumber==2)
	iSpawn=0;
	else
	iSpawn=1;
	
	const maxSpawns=128;
	new spawnPoints[maxSpawns], bool:spawnChecked[maxSpawns], spawnpoint, spawnnum;
	new ent=-1, spawnsFound=0;
	
	while((ent=fm_find_ent_by_class(ent,spawnEntString[iSpawn])) && spawnsFound<maxSpawns)
	spawnPoints[spawnsFound++]=ent;
	
	new Float:vicinity = 100.0;        //(32x32x96)
	new i, entList[1];
	
	for(i=0; i<maxSpawns; i++)
	spawnChecked[i]=false;
	
	// Loop through all the spawn points
	i=0;
	while(i++<spawnsFound*10){
		spawnnum=random(spawnsFound);
		spawnpoint=spawnPoints[spawnnum];
		
		if(spawnpoint && !spawnChecked[spawnnum]){
			//don't check this spawn point again
			spawnChecked[spawnnum]=true;
			
			// Get the origin of the spawn point
			pev(spawnpoint, pev_origin, spawnOrigin);
			
			// Determine if something is in this near the spawn point
			if(!fm_find_sphere_class(0, "player", vicinity, entList, 1, spawnOrigin)){
				// If there is nothing, return the angles and spawnpoint
				pev(spawnpoint, pev_angles, spawnAngle);
				return spawnpoint;
			}
		}
	}
	
	return 0;
}
stock fm_find_sphere_class(ent, const _classname[], Float:radius, entlist[], maxents, Float:origin[3]={0.0,0.0,0.0}){
	if( pev_valid(ent) )
	pev( ent, pev_origin, origin );
	new tempent, tempclass[32], entsfound;
	while( (tempent = fm_find_ent_in_sphere(tempent, origin, radius) ) && entsfound < maxents ){
		if( pev_valid(tempent) ){
			pev(tempent, pev_classname, tempclass, 31);
			if( equal( _classname, tempclass ) )
			entlist[entsfound++] = tempent;
		}
	}
	return entsfound;
}
public teleport_to_own_spawn(data[]){
	new id=data[0];
	new origin[3], Float:fl_origin[3];
	new Float:angle[3], Float:fOrigin[3];
	
	pev(id, pev_origin, fOrigin);
	fOrigin[2]+=35.0;
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(TE_SPRITE);
	write_coord_f(fOrigin[0]);
	write_coord_f(fOrigin[1]);
	write_coord_f(fOrigin[2]);
	write_short(sprSkull);
	write_byte(20);
	write_byte(255);
	message_end();
	
	find_free_spawn(get_user_team(id), fl_origin, angle);
	FVecIVec(fl_origin, origin);
	
	set_user_origin(id, origin);
	set_pev(id, pev_angles, angle);
}
public remove_godmode(data[]){
	set_user_godmode(data[0]);
}
public recharge0(data[]){
	recharge(data[0]);
}
public do_deathmsg(iKiller, iVictim, iHS, const szWeapon[]){
	message_begin(MSG_BROADCAST, m_DeathMsg);
	write_byte(iKiller);
	write_byte(iVictim);
	write_byte(iHS);
	write_string(szWeapon);
	message_end();
}
public killedPre(id, kid){
	if(g_Vip[id] && random(100)<25){
		if(gRound>=1){
			if(gRound<=100000000000000){
				ExecuteHam(Ham_AddPoints, kid, 1, true);
				screen_flash(id, 255, 0, 0, 100);
				set_user_health(id, 100);
				set_user_godmode(id, 1);
				
				new data[1];
				data[0]=id;
				
				set_task(0.1, "teleport_to_own_spawn", _, data, 1);
				set_task(0.55, "recharge0", _, data, 1);
				set_task(1.0, "remove_godmode", _, data, 1);
				
				new bool:suicide;
				
				if(IsPlayer(kid)){
					if(id==kid){
						suicide=true;
						do_deathmsg(id, id, 0, "suicide");
					} else {
						if(get_user_team(kid)!=get_user_team(id)){
							ExecuteHam(Ham_AddPoints, kid, 1, true);
						}
						new szWeapon[24];
						get_weaponname(get_user_weapon(kid), szWeapon, 23);
						replace(szWeapon, 23, "weapon_", "");
						do_deathmsg(kid, id, hs[kid][id], szWeapon);
					}
				} else {
					suicide=true;
					do_deathmsg(id, id, 0, "suicide");
				}
				
				message_begin(MSG_BROADCAST, m_ScoreAttrib, {0,0,0}, 0);
				write_byte(id);
				write_byte((user_has_weapon(id, CSW_C4)?2:0)|cs_get_user_vip(id));
				message_end();
				
				message_begin(MSG_BROADCAST, m_ScoreInfo);
				write_byte(id);
				write_short(get_user_frags(id)-_:suicide);
				write_short(cs_get_user_deaths(id)+1);
				write_short(0);
				write_short(get_user_team(id));
				message_end();
				
				set_pdata_int(id, 362, 0);
				
				return HAM_SUPERCEDE;
			}
		}
	}
	return HAM_IGNORED;
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}





VIP na flagę t ( Admin_level_H ) 
 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

forward amxbans_admin_connect(id);

new bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg, skoki[33];

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
}
public event_new_round(){
	++gRound;
}
public GameCommencing(){
	gRound=0;
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	if(gRound>=1){
		if(gRound<=100000000){
			set_user_gravity(id, 700.0/800.0);
		}
	}
	skoki[id]=(gRound>=1 && gRound<=100?1:-1);
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			CmdStartPreVip(id, uc_handle);
		}
	}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
		--skoki[id];
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id,pev_velocity,velocity);
	} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
		skoki[id] = 1;
	}
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	if(gRound>=1){
		if(gRound<=1000000000000){
			cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid)+(hs?300:200));
		}
	}
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}