Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

aRrOw - zdjęcie

aRrOw

Rejestracja: 13.07.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.09.2016 23:12
-----

Moje posty

W temacie: Funkcja na sprawdzeniu czy na serwerze jest gracz o wskazanym steamid?

13.09.2016 06:42

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new bool:g_bJumper[33];

public plugin_init()
{
	RegisterHamPlayer(Ham_Spawn, "PlayerSpawn", 1);
}

public client_authorized(id, const szAuthid[])
{
	if(!equal(szAuthid, "JAKIES STEAMID"))
	{
		return;
	}
	g_bJumper[id] = true;
}

public client_disconnected(id)
{
	if(!g_bJumper[id])
	{
		return;
	}
	g_bJumper[id] = false;
}

public PlayerSpawn(id)
{
	if(!g_bJumper[id])
	{
		return;
	}

	set_task(1.0, "MakeJump", id, .flags="b");
}

public MakeJump(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !g_bJumper[id])
	{
		remove_task(id);
		return;
	}

	set_pev(id, pev_oldbuttons, pev(id, pev_oldbuttons) & ~IN_JUMP);
	ExecuteHam(Ham_Player_Jump, id); 
}

Dzięki :P, też przetestuje.

W temacie: Funkcja na sprawdzeniu czy na serwerze jest gracz o wskazanym steamid?

12.09.2016 19:49

Ok dzięki za pomoc na razie nie mam jak przetestować. W razie problemów jeszcze napiszę :)

W temacie: Funkcja na sprawdzeniu czy na serwerze jest gracz o wskazanym steamid?

12.09.2016 19:40

Tak

W temacie: Funkcja na sprawdzeniu czy na serwerze jest gracz o wskazanym steamid?

12.09.2016 19:24

public bool:CzyJestGracz()
{
	new sid[41]
	for(new i=1;i<get_maxplayers()+1;i++)
	{
		get_user_authid(i,sid,40)
		if(equal("STEAM_TWOJ_STEAM_ID",sid))
			return true
	}
	return false
}

zwroci true jezeli na serwerze jest gracz o wskazanym sid lub false jezeli takowego nie ma

 

Ok dzięki a jak dodać do tego żeby serwer wykonywał bez przerwy skok na graczu o tym SteamID?

W temacie: Jaki kod na wyłączanie hud z questów za pomocą komendy. (Cod mod)

23.04.2016 10:53

Musisz przerobić funkcje huda tak by była zalezna od zmiennej ktorą zmieniasz po wpisaniu komendy.

Załóżmy że mam taki cod to jak go przerobić ?

public HudInfo()
{

    new Msg[1024];

    new Float:HUD_X
    new Float:HUD_Y
    
    new HEX_COLOR_1
    new HEX_COLOR_2
    new HEX_COLOR_3
    new Msg2[512]
    
    for(new id; id<MAX_PLAYER+1; id++){
        if( ! is_user_connected(id) ) continue;
        if( ! is_user_alive(id) ) continue;
        if( ! iPlayerHudType[id] ) continue;
    
        HEX_COLOR_1 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][0];
        HEX_COLOR_2 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][1];
        HEX_COLOR_3 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][2];
        HUD_X = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][0];
        HUD_Y = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][1];
        
    
        if( ! ePlayerQuestType[id] )
            Msg = "||Misja : Obecnie nie wykonujesz Misji! ^n||Cel misji : Wpisz /ruszam lub /misje aby rozpoczac ^n||Postep : 0/0 ";
        else{
            formatex(Msg2, charsmax(Msg2), QuestInfoMessage[ePlayerQuestType[id]], (get_user_progress_need(id)-get_user_progress(id)));    
            formatex(Msg, charsmax(Msg), "[Cel Misji: %s]^n[Postep: %i/%i]^n[Rozdzial: %s]", Msg2, get_user_progress(id), get_user_progress_need(id), QuestRozdzial[iPlayerPrzedzial[id]]);        
        }
        set_hudmessage(HEX_COLOR_1, HEX_COLOR_2, HEX_COLOR_3, HUD_X, HUD_Y, 0, 1.0, 0.8)
        ShowSyncHudMsg(id, HudObj, Msg);
    }