Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

aRrOw - zdjęcie

aRrOw

Rejestracja: 13.07.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.09.2016 23:12
-----

#730706 Jak dodac więcej niż jeden dźwięk przy pobiciu rekordu na speedrun?

Napisane przez Qes w 13.09.2016 17:44

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <deathrun_stats>

#define PLUGIN "[DR Stats] Dźwięk na pobicie rekordu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new const gszSound[] = "sound/misc/drstats/owned.mp3";
new const gszSound1[] = "sound/misc/drstats/owned.mp3";
	
public plugin_precache(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	precache_generic(gszSound);
}
public fwPlayerFinished(id, iTime, bool:newrecord){
	if(newrecord){
		switch(random_num(1, 2))
		{
		case 1:
			{
				client_cmd(0, "mp3 play %s", gszSound);
			}
		case 2:
			{ 
				client_cmd(0, "mp3 play %s", gszSound1);
			}
		}
	}
 }



  • +
  • -
  • 1


#730652 Funkcja na sprawdzeniu czy na serwerze jest gracz o wskazanym steamid?

Napisane przez Asiap w 12.09.2016 21:53

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new bool:g_bJumper[33];

public plugin_init()
{
	RegisterHamPlayer(Ham_Spawn, "PlayerSpawn", 1);
}

public client_authorized(id, const szAuthid[])
{
	if(!equal(szAuthid, "JAKIES STEAMID"))
	{
		return;
	}
	g_bJumper[id] = true;
}

public client_disconnected(id)
{
	if(!g_bJumper[id])
	{
		return;
	}
	g_bJumper[id] = false;
}

public PlayerSpawn(id)
{
	if(!g_bJumper[id])
	{
		return;
	}

	set_task(1.0, "MakeJump", id, .flags="b");
}

public MakeJump(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !g_bJumper[id])
	{
		remove_task(id);
		return;
	}

	set_pev(id, pev_oldbuttons, pev(id, pev_oldbuttons) & ~IN_JUMP);
	ExecuteHam(Ham_Player_Jump, id); 
}

  • +
  • -
  • 1


#730641 Funkcja na sprawdzeniu czy na serwerze jest gracz o wskazanym steamid?

Napisane przez rzeznik9871 w 12.09.2016 19:48

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
new bool:data[33]
public plugin_init() {
	register_plugin("s", "s", "s")
}
public client_connect(id)
{
	new sid[41]
	get_user_authid(id,sid,40)
	if(equal(sid,"STEAM_ID"))
		data[id]=true
}
public client_disconnect(id)
	data[id]=false
public client_PreThinkVip(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !data[id])
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0);
	new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);
	
	if(flags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(flags & FL_ONGROUND)){
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new Float:velocity[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		
	velocity[2] += 250.0;
	entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

		
	entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#730636 Funkcja na sprawdzeniu czy na serwerze jest gracz o wskazanym steamid?

Napisane przez rzeznik9871 w 12.09.2016 18:57

public bool:CzyJestGracz()
{
	new sid[41]
	for(new i=1;i<get_maxplayers()+1;i++)
	{
		get_user_authid(i,sid,40)
		if(equal("STEAM_TWOJ_STEAM_ID",sid))
			return true
	}
	return false
}

zwroci true jezeli na serwerze jest gracz o wskazanym sid lub false jezeli takowego nie ma


  • +
  • -
  • 1


#722819 Jak dodać do Rang wyświetlanie się hud na kilka sekund za pomocą komendy.

Napisane przez StoDwaJeden w 14.03.2016 22:29

Aktualnie w tym pluginie jest, że hud wyświetla się co 1s od połączenia z serwerem. Ty chcesz zrobić tak, aby wyświetlał się dopiero po wpisaniu /rank? Jeśli tak to trzymaj:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Rangi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r" /* Edit by Real */

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /rank", "rank")
}

public rank(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return;
	
	static stats[8], body[8]
	get_user_stats(id, stats, body)
	
	new ranga[30]
	
	if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29)
		format(ranga,29,"Poczatkowy")
	else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59)
		format(ranga,29,"Bywalec")
	else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119)
		format(ranga,29,"Mistrz")
	else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209)
		format(ranga,29,"Staly Bywalec")
	else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324)
		format(ranga,29,"KoX")
	else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499)
		format(ranga,29,"Kat")
	else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729)
		format(ranga,29,"Kozak")
	else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999)
		format(ranga,29,"Macho")
	else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 1399)
		format(ranga,29,"Snajper")
	else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849)
		format(ranga,29,"Rambo")
	else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299)
		format(ranga,29,"Terminator")
	
	new postep[30]
	new max_rang = 11
	
	
	if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29)
		format(postep,29,"1/%i",max_rang)
	else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59)
		format(postep,29,"2/%i",max_rang)
	else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119)
		format(postep,29,"3/%i",max_rang)
	else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209)
		format(postep,29,"4/%i",max_rang)
	else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324)
		format(postep,29,"5/%i",max_rang)
	else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499)
		format(postep,29,"6/%i",max_rang)
	else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729)
		format(postep,29,"7/%i",max_rang)
	else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999)
		format(postep,29,"8/%i",max_rang)
	else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 1399)
		format(postep,29,"9/%i",max_rang)
	else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849)
		format(postep,29,"10/%i",max_rang)
	else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299)
		format(postep,29,"11/%i",max_rang)
	
	new name[33]
	get_user_name(id,name,32)
	
	set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.17, 0, 3.0)
	show_hudmessage(id, "| Nick: %s^n| Ranga: %s^n| Zabojstw: %d^n| Postep: %s^n",name ,ranga,stats[0], postep)
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 1


#717721 Brak menu w cs 1.6...

Napisane przez Kowalsky w 07.01.2016 17:43

Może dostałeś amx_destroy albo amx_sysbizz? :D

 

Przeinstaluj CS'a :D


  • +
  • -
  • 1


#709424 AMXMODX/SourceMod Dekompilator

Napisane przez DarkGL w 13.08.2015 13:09

Jest to prosty interfejs www służący do dekompilowania pluginów amxx'a i sourcemoda.
 
Dekompilator dostępny pod adresem
 
http://darkgl.pl/decompiler/

Jest to tylko interfejs www który używa ogólnie dostępnych narzędzi.
 
Więcej informacji tutaj
http://darkgl.pl/201...d-dekompilator/
  • +
  • -
  • 21


#709230 Plugin nie działa. Nie odtwarza dzwięków.

Napisane przez Linux' w 11.08.2015 11:28

killer = indeks zabojcy

id = indeks ofiary

if(zabicia_gracza[killer] == 4)
{
	client_cmd(id, "spk frag/fraginfo");
	set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 7.0);
	show_hudmessage(killer, "Zdobywajac %i fragow odblokowales dostep do klasy Major Neitsh", zabicia_gracza[killer]);
	ColorChat(id, GREEN, "^x04 [FRAG] ^x03 Zabijajac %i graczy odblokowales dostep do klasy ^x04 Major Neitsh", zabicia_gracza[killer]);
	ColorChat(id, GREEN, "^x03 [FRAG] ^x04 Zabijajac %i graczy odblokowales dostep do klasy ^x03 Major Neitsh", zabicia_gracza[killer]);
}

id zamien na killer. Poza tym jak wykonujesz kolejnego ifa to przed dodaj else, chociaz lepiej bylo by to zrobic w switchcie czyli:

switch(zabicia_gracza[killer])
{
	case 4:
	{

	}
	case 8:
	{

	}
	case 12:
	{

	}
}

  • +
  • -
  • 1


#709139 Jaki kod na dostęp do klasy po zdobyciu x fragów?

Napisane przez Linux' w 10.08.2015 14:25

cod_class_enabled zamien na:

public cod_class_enabled(id)
{
	if (get_user_frags(id) < 12)
	{
		ColorChat(id, GREEN, "^x03 [COD:MW3] ^x04 Nie masz dostepu do tej klasy. Aby odblokowac klase musisz zabic 12 osob.");
		return COD_STOP;
	}

	ma_klase[id] = true;
	ilosc_bomb[id] = 10;
	return COD_CONTINUE;
}

Zapomnialem, ze w nowym codzie blokuje sie troche inaczej :P


  • +
  • -
  • 1


#709120 Jaki kod na dostęp do klasy po zdobyciu x fragów?

Napisane przez Linux' w 10.08.2015 13:19

get_user_frags(id) < 8, teraz bedzie dzialac. Poza tym jeszcze musisz zablokowac funkcje czyli po wyswietleniu wiadomosci zwracasz return PLUGIN_HANDLED
  • +
  • -
  • 1


#708848 CodMod_Stary - Jak tworzyc nowe klasy / itemy

Napisane przez Linux' w 07.08.2015 20:53

Juz opublikowalem, jeszcze nie zatwierdzili tematu na amxx ale bedzie. To tylko kwestia czasu.


  • +
  • -
  • 2


#708805 Prośba o dodanie doświadczenia po zdobyciu rangi do pluginu.

Napisane przez Linux' w 07.08.2015 11:53

Tak ale resetowanie zmiennej podczas autoryzacji powinienes zostawic. A tak z innej beczki, to na co ja to pisalem? :D
  • +
  • -
  • 1


#708798 Prośba o dodanie doświadczenia po zdobyciu rangi do pluginu.

Napisane przez Linux' w 07.08.2015 10:58

Jak musi byc koniecznie w innym pluginie to musisz sobie rozdzielic bo nie chce mi sie pisac tego od nowa :& .
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#708794 Prośba o dodanie doświadczenia po zdobyciu rangi do pluginu.

Napisane przez Linux' w 07.08.2015 10:24

Teraz sie beda resetowac.
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#708776 Prośba o dodanie doświadczenia po zdobyciu rangi do pluginu.

Napisane przez Linux' w 07.08.2015 07:56

Sprawdz, aby jest jedno ale. Gracz ktory juz wbil kiedys range, po wejsciu na serwer i tak otrzyma nagrode i informacje o wbiciu. Wynika to z tego, ze pierw aktualna ranga musi zostac pobrana a nie bardzo mam pomysl jak to wychwycic poza tym nie bardzo mi sie chce :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1