#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <deathrun_stats> #define PLUGIN "[DR Stats] Dźwięk na pobicie rekordu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" new const gszSound[] = "sound/misc/drstats/owned.mp3"; new const gszSound1[] = "sound/misc/drstats/owned.mp3"; public plugin_precache(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); precache_generic(gszSound); } public fwPlayerFinished(id, iTime, bool:newrecord){ if(newrecord){ switch(random_num(1, 2)) { case 1: { client_cmd(0, "mp3 play %s", gszSound); } case 2: { client_cmd(0, "mp3 play %s", gszSound1); } } } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
aRrOw
Rejestracja: 13.07.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.09.2016 23:12





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 196
- Odwiedzin: 5 136
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Marzec 18, 1997
-
Imię
Luk
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Amxx.pl
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#730706 Jak dodac więcej niż jeden dźwięk przy pobiciu rekordu na speedrun?
Napisane przez Qes
w 13.09.2016 17:44
#730652 Funkcja na sprawdzeniu czy na serwerze jest gracz o wskazanym steamid?
Napisane przez Asiap
w 12.09.2016 21:53
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new bool:g_bJumper[33]; public plugin_init() { RegisterHamPlayer(Ham_Spawn, "PlayerSpawn", 1); } public client_authorized(id, const szAuthid[]) { if(!equal(szAuthid, "JAKIES STEAMID")) { return; } g_bJumper[id] = true; } public client_disconnected(id) { if(!g_bJumper[id]) { return; } g_bJumper[id] = false; } public PlayerSpawn(id) { if(!g_bJumper[id]) { return; } set_task(1.0, "MakeJump", id, .flags="b"); } public MakeJump(id) { if(!is_user_alive(id) || !g_bJumper[id]) { remove_task(id); return; } set_pev(id, pev_oldbuttons, pev(id, pev_oldbuttons) & ~IN_JUMP); ExecuteHam(Ham_Player_Jump, id); }
#730641 Funkcja na sprawdzeniu czy na serwerze jest gracz o wskazanym steamid?
Napisane przez rzeznik9871
w 12.09.2016 19:48
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define FL_ONGROUND (1<<9) #define FL_WATERJUMP (1<<11) new bool:data[33] public plugin_init() { register_plugin("s", "s", "s") } public client_connect(id) { new sid[41] get_user_authid(id,sid,40) if(equal(sid,"STEAM_ID")) data[id]=true } public client_disconnect(id) data[id]=false public client_PreThinkVip(id) { if(!is_user_alive(id) || !data[id]) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0); new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags); if(flags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(flags & FL_ONGROUND)){ return PLUGIN_CONTINUE; } new Float:velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6); return PLUGIN_CONTINUE; }
#730636 Funkcja na sprawdzeniu czy na serwerze jest gracz o wskazanym steamid?
Napisane przez rzeznik9871
w 12.09.2016 18:57
#722819 Jak dodać do Rang wyświetlanie się hud na kilka sekund za pomocą komendy.
Napisane przez StoDwaJeden
w 14.03.2016 22:29
Aktualnie w tym pluginie jest, że hud wyświetla się co 1s od połączenia z serwerem. Ty chcesz zrobić tak, aby wyświetlał się dopiero po wpisaniu /rank? Jeśli tak to trzymaj:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Rangi" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" /* Edit by Real */ public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /rank", "rank") } public rank(id) { if(!is_user_connected(id)) return; static stats[8], body[8] get_user_stats(id, stats, body) new ranga[30] if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29) format(ranga,29,"Poczatkowy") else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59) format(ranga,29,"Bywalec") else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119) format(ranga,29,"Mistrz") else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209) format(ranga,29,"Staly Bywalec") else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324) format(ranga,29,"KoX") else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499) format(ranga,29,"Kat") else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729) format(ranga,29,"Kozak") else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999) format(ranga,29,"Macho") else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 1399) format(ranga,29,"Snajper") else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849) format(ranga,29,"Rambo") else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299) format(ranga,29,"Terminator") new postep[30] new max_rang = 11 if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29) format(postep,29,"1/%i",max_rang) else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59) format(postep,29,"2/%i",max_rang) else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119) format(postep,29,"3/%i",max_rang) else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209) format(postep,29,"4/%i",max_rang) else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324) format(postep,29,"5/%i",max_rang) else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499) format(postep,29,"6/%i",max_rang) else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729) format(postep,29,"7/%i",max_rang) else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999) format(postep,29,"8/%i",max_rang) else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 1399) format(postep,29,"9/%i",max_rang) else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849) format(postep,29,"10/%i",max_rang) else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299) format(postep,29,"11/%i",max_rang) new name[33] get_user_name(id,name,32) set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.17, 0, 3.0) show_hudmessage(id, "| Nick: %s^n| Ranga: %s^n| Zabojstw: %d^n| Postep: %s^n",name ,ranga,stats[0], postep) } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
#717721 Brak menu w cs 1.6...
Napisane przez Kowalsky
w 07.01.2016 17:43
#709424 AMXMODX/SourceMod Dekompilator
Napisane przez DarkGL
w 13.08.2015 13:09
Dekompilator dostępny pod adresem
http://darkgl.pl/decompiler/
Jest to tylko interfejs www który używa ogólnie dostępnych narzędzi.
Więcej informacji tutaj
http://darkgl.pl/201...d-dekompilator/
#709230 Plugin nie działa. Nie odtwarza dzwięków.
Napisane przez Linux'
w 11.08.2015 11:28
killer = indeks zabojcy
id = indeks ofiary
if(zabicia_gracza[killer] == 4) { client_cmd(id, "spk frag/fraginfo"); set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 7.0); show_hudmessage(killer, "Zdobywajac %i fragow odblokowales dostep do klasy Major Neitsh", zabicia_gracza[killer]); ColorChat(id, GREEN, "^x04 [FRAG] ^x03 Zabijajac %i graczy odblokowales dostep do klasy ^x04 Major Neitsh", zabicia_gracza[killer]); ColorChat(id, GREEN, "^x03 [FRAG] ^x04 Zabijajac %i graczy odblokowales dostep do klasy ^x03 Major Neitsh", zabicia_gracza[killer]); }
id zamien na killer. Poza tym jak wykonujesz kolejnego ifa to przed dodaj else, chociaz lepiej bylo by to zrobic w switchcie czyli:
switch(zabicia_gracza[killer]) { case 4: { } case 8: { } case 12: { } }
#709139 Jaki kod na dostęp do klasy po zdobyciu x fragów?
Napisane przez Linux'
w 10.08.2015 14:25
cod_class_enabled zamien na:
public cod_class_enabled(id) { if (get_user_frags(id) < 12) { ColorChat(id, GREEN, "^x03 [COD:MW3] ^x04 Nie masz dostepu do tej klasy. Aby odblokowac klase musisz zabic 12 osob."); return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; ilosc_bomb[id] = 10; return COD_CONTINUE; }
Zapomnialem, ze w nowym codzie blokuje sie troche inaczej
#709120 Jaki kod na dostęp do klasy po zdobyciu x fragów?
Napisane przez Linux'
w 10.08.2015 13:19
#708848 CodMod_Stary - Jak tworzyc nowe klasy / itemy
Napisane przez Linux'
w 07.08.2015 20:53
#708805 Prośba o dodanie doświadczenia po zdobyciu rangi do pluginu.
Napisane przez Linux'
w 07.08.2015 11:53
#708798 Prośba o dodanie doświadczenia po zdobyciu rangi do pluginu.
Napisane przez Linux'
w 07.08.2015 10:58
Jak musi byc koniecznie w innym pluginie to musisz sobie rozdzielic bo nie chce mi sie pisac tego od nowa :& .
Załączone pliki
-
ranga.sma 3,57 KB 65 Ilość pobrań
ranga.amxx
#708794 Prośba o dodanie doświadczenia po zdobyciu rangi do pluginu.
Napisane przez Linux'
w 07.08.2015 10:24
#708776 Prośba o dodanie doświadczenia po zdobyciu rangi do pluginu.
Napisane przez Linux'
w 07.08.2015 07:56
Sprawdz, aby jest jedno ale. Gracz ktory juz wbil kiedys range, po wejsciu na serwer i tak otrzyma nagrode i informacje o wbiciu. Wynika to z tego, ze pierw aktualna ranga musi zostac pobrana a nie bardzo mam pomysl jak to wychwycic poza tym nie bardzo mi sie chce
Załączone pliki
-
ranga.sma 3,14 KB 68 Ilość pobrań
ranga.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: aRrOw
- Regulamin