Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

CiZ - zdjęcie

CiZ

Rejestracja: 10.07.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.11.2023 20:20
-----

Moje tematy

Kilka pytań odnośnie ustawień serwera CS:GO

29.01.2016 13:48

Witajcie. Ostatnio wraz ze znajomymi postawiliśmy serwer do CS:GO.

Zainstalowany jest na nim Sourcemod+Metamod.
Mam jednak kilka pytań.



1. Chciałbym zrobić tak, żeby na kilku mapkach, które wgrałem  (np. aim_map itd) freezetime był ustawiony automatycznie na 0.
Jak to zrobić? Zrobiłem to tak:
stworzyłem plik nazwamapy.cfg z zawartością: mp_freezetime 0 i wrzuciłem do csgo/maps/cfg
Niestety, nie działa. Jest jakiś inny sposób? W głównym server.cfg mam ustawione na 15.

 

Chcę by na normalnych mapach był freezetime na 15, a na fy, aim, awp był na 0.

2. Jak dodać, by można było dodawać do nominacji mapy z workshopu, oraz ogólnie z nich korzystania?
Mapki są dodane, działają, gdy ręcznie za pomocą komendy sm_map zmienie mapę.

3. Czy da radę wgrać jakiś plugin, czy coś, żeby można było ustawić np. na westwoodzie automatyczne dawanie graczowi shotguna+revoler? :) Inne bronie zabronone :)

 

Pluginy, które mam wgrane:

"Client Preferences" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 "Basic Info Triggers" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 "Admin File Reader" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 "CS:GO DEMO Crash Fix" (1.1.0) by Thiry
 "Basic Comm Control" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 "Basic Commands" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 "Anti-Flood" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 "Fun Votes" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 "Sound Commands" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 "Basic Ban Commands" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 "Admin Menu" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 "Player Commands" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 "Reserved Slots" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 "Fun Commands" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 "Basic Chat" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 "Admin Help" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 "Nextmap" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 "Basic Votes" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 "RankMe" (3.0.0) by lok1
 "Rock The Vote" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 "MapChooser" (1.7.3-dev+5251) by AlliedModders LLC
 
 

HLTV nie łączy się z serwerem

26.07.2015 11:29

Witam. Posiadam prywatny serwer CS:GO od Zabijaka. Wszystko jest ładnie pokonfigurowane, zainstowany PUG plugin itp.

Ostatnio dokupiłem dodatkowy slot oraz  HLTV, który chciałbym podpiąć pod mój serwer. HLTV także jest od tej samej firmy hostingującej.

 

Niestety, mam problem. W paramterach serwera mam wpisane:

logfile hltv1.log // loguj wszystko do pliku
nomaster 1 // nie rejestruj w master servers (szybciej startuje)
forcemaster 0 // Nie edytuj
publicgame 0 // Nie edytuj
adminpassword "mojehaslo:)" // haslo admina
name "MG-HLTV @ Zabijaka.pl"
hostname "MG-HLTV @ Zabijaka.pl" // nazwa widoczna na serwerze
record hltv // nagrywaj dema automatycznie
maxclients 0 // hltv ma tylko nagrywac, nie edytowac
autoretry 1 // automatycznie ma sie podlaczac po odlaczeniu
delay 0 // opoznienie w sekudnach
serverpassword "mojehaslo:)" // haslo do serwera
connect 79.133.216.76:27032
record hltv
 
Hasła powprowadzane, jednak HLTV nie może się połaczyc z serwerem.
W konsoli HLTV jest takie coś:

Console initialized.
FileSystem initialized.
Network uses 144.76.16.8 as host IP.
Network initialized.
Setting breakpad minidump AppID = 10
gameserver.cpp (730) : Assertion Failed: m_CMInterface.GetLogonState() == k_ELogonStateNotLoggedOn
Assert( Assertion Failed: m_CMInterface.GetLogonState() == k_ELogonStateNotLoggedOn ):/home/buildbot/buildslave_steam/steam_rel_client_linux/build/src/clientdll/gameserver.cpp:730

Master module initialized.
Server module initialized.
World module initialized.
Demo client initialized.
Executing file hltv.cfg.
System::OpenLogFile: error while opening logfile.
WARNING! System::DispatchCommand: command "forcemaster 0 " not registered.
Recording initialized.
Already recording initialized for hltv.
Proxy module initialized.
Type 'help' for a list of commands.
Challenging 79.133.216.76:27032 (1/3).
Challenging 79.133.216.76:27032 (2/3).
Challenging 79.133.216.76:27032 (3/3).
WARNING! Server::Challenge: Timeout after 3 retries

Macie jakiś pomysł? :(

 

Konfiguracja pod mecz turniejowy - kilka pytań

10.07.2015 13:17

Witam. Zakupiłem na pewnym hostingu prywatny serwer CS:GO. Hosting automatycznie zainstalował SourceModa. Wszystko jest ok, serwer działa.

Chciałbym jednak skonfigurować go na wzór tych znanych z Faceita bądź ESL.

Jak to zrobić?

 

Po pierwsze chciałbym, aby był jakiś plugin, który pozwala jak eBot na komendy gotowości drużyn, zamiany stron po wygranej rundzie nożowej.

 

Po krotce tak by miało to wyglądać:

1. Wbijają gracze, po 5 w drużynie.

2. Rozgrzewka.

3. Obie drużyny muszą napisać (kapitanowie) ready (lub coś podobnego), by rozpoczęła się runda nożowa.

4. Drużyna, która wygra nożówkę, ma przywilej wybrania strony CT lub TT (komendą switch lub stay np.)

5. Po wybraniu stron przechodzimy do meczu - trwa standardowo 30 rund, po 15 po połowie itp - tak jak w zwykłych matchmakingach.

 

Pomoże mi ktoś się z tym uporać? :)

 

Zdążyłem się zorientować, że na stronie ESL jest dostępny config, jak go użyć?

Czytałem na necie - są dostępne pluginy Ebot, Pug, WarMod.