Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SuchyBiceps - zdjęcie

SuchyBiceps

Rejestracja: 08.07.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.12.2021 09:51
-----

Moje posty

W temacie: Pytanie dotyczące klasy

17.04.2017 17:03

Dzięki, działa.

W temacie: Pytanie dotyczące klasy

17.04.2017 15:43

Dobra, źle to co podałem wyżej zmienia widzenie min na daną wartość, w tym przypadku na 90.

 

Mam klasę w której publik wygląda tak:

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
                return;
                
        if(!ma_klase[host])
                return;
                
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

 

Jak będzie wyglądał warunek którym ustawię aby klasa robiła się widoczna na np. 50 jednostek?

W temacie: Pytanie dotyczące klasy

17.04.2017 15:38

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host))
return;
 
if(!ma_klase[host])
return;
 
if(!pev_valid(ent))
return;
 
new classname[5];
pev(ent, pev_classname, classname, 4);
if(equal(classname, "mine"))
{
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
}
}

Wystarczy, że w klasie dodam

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);

?

W temacie: Klasa Umarły

17.04.2017 05:58

Łap, sprawdź czy działa ;)

Spoiler

W temacie: Klasa która może mieć jedynie określone perki

17.04.2017 05:26

Wiem na pewno, że zamiast:

new const bronie = 1;

Powinno być:

new const bronie = (1<<CSW_BRON);

W miejscu BRON wpisujesz wybraną przez siebie broń.

 

I po:

new const bronie = (1<<CSW_BRON);

Brakuje:

new const zdrowie = 10;