Dzięki, działa.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
SuchyBiceps
Rejestracja: 08.07.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.12.2021 09:51
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 32
- Odwiedzin: 2 217
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 25 lat
- Urodziny: Kwiecień 19, 1999
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Bytom
-
Zainteresowania
Motoryzacja.
Kontakt
3
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
SuchyBiceps nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje posty
W temacie: Pytanie dotyczące klasy
17.04.2017 17:03
W temacie: Pytanie dotyczące klasy
17.04.2017 15:43
Dobra, źle to co podałem wyżej zmienia widzenie min na daną wartość, w tym przypadku na 90.
Mam klasę w której publik wygląda tak:
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_klase[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); }
Jak będzie wyglądał warunek którym ustawię aby klasa robiła się widoczna na np. 50 jednostek?
W temacie: Pytanie dotyczące klasy
17.04.2017 15:38
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host)) return; if(!ma_klase[host]) return; if(!pev_valid(ent)) return; new classname[5]; pev(ent, pev_classname, classname, 4); if(equal(classname, "mine")) { set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd); set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0); } }
Wystarczy, że w klasie dodam
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
?
W temacie: Klasa Umarły
17.04.2017 05:58
Łap, sprawdź czy działa
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define ZADANIE_WSKRZES 6240
new const nazwa[] = "Umarly";
new const opis[] = "Posiada 2 duchy oraz szanse 1/4 na zmartwychwstanie.";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/ghost.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Duchy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Duchow mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/ghost.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}
public Killed(id)
{
if(ma_klase[id] && random_num(1, 4) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}
public Wskrzes(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);
W temacie: Klasa która może mieć jedynie określone perki
17.04.2017 05:26
Wiem na pewno, że zamiast:
new const bronie = 1;
Powinno być:
new const bronie = (1<<CSW_BRON);
W miejscu BRON wpisujesz wybraną przez siebie broń.
I po:
new const bronie = (1<<CSW_BRON);
Brakuje:
new const zdrowie = 10;
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: SuchyBiceps
- Regulamin