Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Narkotyk :* - zdjęcie

Narkotyk :*

Rejestracja: 06.07.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.07.2015 08:21
-----

Moje posty

W temacie: Plugin (Najlepszy gracz)

12.07.2015 08:22

No i git ! Dziękuje bardzo ! Rozumiem, że żadnych cvarów do tego nie ma ?

W temacie: Plugin (Najlepszy gracz)

12.07.2015 08:21

 


A co ja mam z tym zrobić ? Wpisać gdzieś ?



http://amxx.pl/kompilator


wpisujesz krótką nazwe pluginu a w miejsce poniżej wklejasz to co ci podałem, później klikasz kompiluj.
i ściągasz plik amxx

 

Jest git. Co dalej ? jak już pobrałem.

W temacie: Plugin (Najlepszy gracz)

12.07.2015 08:07

zobacz to

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>


#define PLUGIN "Best player"
#define VERSION "0.4"
#define AUTHOR "Sebul"


new RoundNumber = 0, cvar_round, cvar_frags_multi, g_MaxPlayers, MapName[32];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");
	register_event("TextMsg", "round_begin", "a", "2&#Game_C", "2=#Game_will_restart_in");

	cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.5");
	cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5"); //cvar w którym ustawiasz od której rundy

	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
	get_mapname(MapName, 31);
}

public round_begin() RoundNumber = 0;

public pokaz_staty() {
	RoundNumber++;
	new ile_rund = get_pcvar_num(cvar_round);
	if(RoundNumber > ile_rund) {
		RoundNumber = ile_rund;
		new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa, zgony;
		new Float:mnoznik = get_pcvar_float(cvar_frags_multi);
		new index, name[32], kills, death;

		for(new i=1; i<=g_MaxPlayers; i++) {
			if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i)) continue;

			zabojstwa = get_user_frags(i)*mnoznik;
			zgony = cs_get_user_deaths(i);
			bilans = zabojstwa-zgony;
			if(zabojstwa > 0 && fragi < bilans) {
				fragi = bilans;
				index = i;
			}
		}
		if(is_user_connected(index)) {
			get_user_name(index, name, 31);
			kills = get_user_frags(index);
			death = cs_get_user_deaths(index);
			set_hudmessage(0,255);
			
			get_user_name(index,name,31);
			show_hudmessage(0,"[%s]  %s prowadzi w grze z  %i fragami i %i zgonami", MapName, name, kills, death);


	
			
		}
		
	}
}

 

A co ja mam z tym zrobić ? Wpisać gdzieś ?

W temacie: Ustawienie serwera tylko na DD2(Only)

11.07.2015 22:52

wejdz w panel pukawki jak masz na pukawce a na pewno masz :)

wybierz konfiguracja serwa i wpisz tam mape startowa potem zapisz i rload w consoli serwa lub zmien mape na css_dust2

serwer jest na 1shot1kill

W temacie: Ustawienie serwera tylko na DD2(Only)

11.07.2015 22:35

css_dust2.bsp ma byc w folderze maps.

w mapcycle wpisz tylko css_dust2

/addons/amxmodx/configs/maps.ini - tez wpisz tylko css_dust2

wszystko zrobione tak jak napisałeś.

Mapa się zmieniła i ciągle jest ta sama czyli de_dust2

 

nie muszę jej jakoś pobrać i wgrać ?