Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DMNINI - zdjęcie

DMNINI

Rejestracja: 03.07.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.07.2015 16:08
-----

Moje posty

W temacie: Darmowy VIP nie działa

30.07.2015 15:41

VIP z generatora nie będzie działa w freeVipe

 

W temacie: Edycja Pluginy Knife-mod

29.07.2015 18:21

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine>

#include <vault>

#include <fun>



#pragma semicolon 0



#define PLUGIN "Knife Mod"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "spunko"



new knife_model[33]

new g_Menu



public plugin_init() {

    

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
    register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  

    

    g_Menu = register_menuid("Knife Mod")

    register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")

    

    register_clcmd("say /knife", "display_knife")

    

    set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")

}



public plugin_precache() {

    precache_model("models/knife-mod/v_butcher.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/v_machete.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/p_machete.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl")

    precache_model("models/v_knife.mdl")

    precache_model("models/p_knife.mdl")

}



public display_knife(id) {

    new menuBody[512]

    add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")

    add(menuBody, 511, "1. Machete \y(More Damage/Low Speed)\w^n")

    add(menuBody, 511, "2. Bak Knife \y(No Footsteps)\w^n")

    add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(High Speed)\w^n")

    add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Low Gravity)\w^n")

    add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Health Regeneration)\w^n^n")

    add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

    

    new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )

    show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")

}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(3.0, "display_knife", .flags="b")
}



public knifemenu(id, key) {

    switch(key)

    {

        case 0: SetKnife(id , 4)

        case 1: SetKnife(id , 2)

        case 2: SetKnife(id , 3)

        case 3: SetKnife(id , 1)

        case 4: SetKnife(id , 0)

        default: return PLUGIN_HANDLED

    }

    SaveData(id)

    return PLUGIN_HANDLED

}



public SetKnife(id , Knife) {

    knife_model[id] = Knife

    

    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)

    if ( Weapon != CSW_KNIFE )

        return PLUGIN_HANDLED

    

    new vModel[56],pModel[56]

    

    switch(Knife)

    {

        case 0: {

            format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")

            format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")

        }

        case 1: {

            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")

            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")

        }

        case 2: {

            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl")

            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl")

        }

        case 3: {

            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl")

            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl")

        }

        case 4: {

            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl")

            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl")

        }

    }

    

    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)

    entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

    

    return PLUGIN_HANDLED;

}



public CurWeapon(id){

    SetKnife(id, knife_model[id])     

}





public kmodmsg() {

    

    client_print(0,print_chat,"[AMXX] Type /knife to change your knife skins")

}



public client_authorized(id){

    LoadData(id)

}



SaveData(id)

{

    

    new authid[32]

    get_user_authid(id, authid, 31)

    

    new vaultkey[64]

    new vaultdata[64]

    

    format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

    format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])

    set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)

}



LoadData(id)

{

    new authid[32]

    get_user_authid(id,authid,31)

    

    new vaultkey[64], vaultdata[64]

    

    format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

    get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)

    knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)

    

}

W temacie: Ruletka , postaw pieniądze , itp

29.07.2015 06:42

Nie chodzi mi o taką ruletkę :P chyba nie przeczytałeś przykładku

 

DMN : /postaw 1000

[4FUN] trwa losowanie ...

[4FUN] Brawo wygrałeś 2000 $ zapraszamy do gry kiedy indziej 

 

DMN : /postaw 1000

[4FUN] trwa losowanie ...

[4FUN] Niestety ale przegrałeś 1000 $, zapraszamy do gry ponownie 

W temacie: Granat oślepiający

28.07.2015 15:48

Proszę bardzo , http://amxx.pl/topic...-flash-blocker/

W temacie: Serwer wyrzuca graczy Fake Client

28.07.2015 15:47

Może ci się bugować , nie wiem wyłączam na razie może plugin na fakedecetor a jak będą ci wpuszczać boty to wtedy się zastanawiaj 

 

ps: ja mam ten plugin u siebie na JB i takiego problemu nie mam