Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TenoreK - zdjęcie

TenoreK

Rejestracja: 25.06.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.01.2017 19:18
-----

Moje posty

W temacie: Nie można odczytać statusu serwera, prawdopodobnie serwer nie działa.

30.06.2015 13:30

Pokaż logi serwera. Powiedz mi również jaki masz hosting, czyżby pukawka?

W temacie: [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu na rzucanie granatów spod jaja

30.06.2015 09:21

http://amxx.pl/topic...ak-na-csgo-ppm/

W temacie: Prosba o oslabienie klasy Powstaniec Premium

29.06.2015 11:11

 

[...]
public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
        ma_klase[id] = true;
        ResetHUD(id);
	
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Powstaniec] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
   
	return COD_CONTINUE;
}

[...]

a po co ta reklama? Czy ona jest w ogóle zgodna z regulaminem?  :)

 

 

 

Klasa, którą podałem koledze jest z tego forum. Jakbyś zauważył to ta strona już nie działa. Jak mnie pamięć nie myli, chociaż mylić może, to była ona stworzona przez twórcę COD MOD'a i parę innych osób z tego forum.

 

Naturalne i przede wszystkim kulturalne jest to, że twórcę pluginu się zostawia, ktokolwiek by nim nie był.

W temacie: Prosba o oslabienie klasy Powstaniec Premium

28.06.2015 14:06

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS_GODMOD 2 //SEKUND

new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Ma 2 sekund niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 15 procent obrazen z mac10";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
        
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
        
        msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
        ma_klase[id] = true;
        ResetHUD(id);
	
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Powstaniec] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
                return;
                
        if(wykorzystal[id])
        {
                ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
                return;
        }
        
        wykorzystal[id] = true;
        
        set_user_godmode(id, 1);
        set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
        set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
        
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS_GODMOD)
        message_end()
}

public WylaczGod(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return;
        
        set_user_godmode(id, 0);
        set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}

public ResetHUD(id)
        wykorzystal[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!(damagebits & (1<<1)))
                return HAM_IGNORED;
                
        if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_MAC10)
                return HAM_IGNORED;
                
        cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.15, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        return HAM_IGNORED;
}

Na przyszłość:

 

Tutaj zmieniasz czas: #define CZAS_GODMOD 2 //SEKUND

 

Tutaj zmieniasz obrażenia: cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.15, 0.0, idinflictor, damagebits);

 

 

Nie podałeś .sma, dlatego nie wiem jakie twoja klasa ma statystyki i czy w ogóle ma jakieś inne bronie, to tutaj je zmieniasz co tylko chcesz:

new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Ma 2 sekund niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 15 procent obrazen z mac10";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;