Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Sizar32 - zdjęcie

Sizar32

Rejestracja: 25.06.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.07.2012 14:02
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Plugin anty-camp zombie

25.06.2012 20:46

Witam. Chciałem zrobić plugin który zmuszałby graczy do aktywnej gry zombie. Założenie było takie jezeli gracz nie atakuje lub nie jest atakowany po 60sec dostaje slay. Plugin do który podam nizej kod niby dziala ale jest problem ponieważ zarazenie czlowieka przez zombie nie wplywa na zerowanie, i na nowo odliczanie czasu do slaya. Próbowałem uzyć forward zp_user_infected_pre(id, infector) ale nic z tego mi nie wyszło;/. Bardzo proszę o pomoc:)
Kod nizej.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <zombieplague>

new Odliczaniemadmg[33]

public plugin_init()
{
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0")
}
public Damage(id, infector)
{
		new vid = read_data(0) // vid == id
		new kid = get_user_attacker(id) // Gracz atakujacy
		if((zp_get_user_zombie(id) && is_user_alive(id))  && (vid || kid))
{
set_task ( 1.0, "madmg", id )
}
}
public madmg(id)
{
		Odliczaniemadmg[id] = 60	// Czas kampienia
	  
		if(task_exists(id + 3431))
		{
				remove_task(id + 3431)
		}
		set_task(1.0, "koniecdmg", id + 3431, _, _, "b")
	  
		return PLUGIN_CONTINUE
}
public koniecdmg(task_id)
{
		new id = task_id - 3431
	  
		set_hudmessage(255, 255, 255, -1.00, 0.25, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
		show_hudmessage(id, "Masz %d sekund na zatakowanie ludzi.", Odliczaniemadmg[id])
		Odliczaniemadmg[id] -= 1
	  
		if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || Odliczaniemadmg[id] <= 0)
		{
				if(task_exists(task_id))
				{
   user_kill(id)
   remove_task(task_id)
				}
		}
if(!zp_get_user_zombie(id) || !is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || Odliczaniemadmg[id] <= 0)
		 {
				if(task_exists(task_id))
				{
   remove_task(task_id)
				}
		}

}

Wylaczenie podswietlenia .spr w In-Game Advertisement System

18.06.2012 11:42

Witam.
Chciałbym na serwerze zombie mod zrobić event w którym gracz musiałby odszukać konkretna ilość kodów umieszczonych na mapie przez plugin In-Game Advertisement System jednak jest mały problem. Dodając grafikę na daną mapę plugin podświetla ja i staje się łatwo zauważalna dla graczy. Co zrobić by grafika nie była podświetlona.
Link do tematu z pluginem
http://amxx.pl/topic...ne-na-scianach/
Jak teraz wygląda dodana grafika.

Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us