Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
ToTylkoKasia
Rejestracja: 01.06.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.10.2016 18:42





Statystyki
- Grupa: Girl
- Całość postów: 59
- Odwiedzin: 2 370
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Kobieta
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
ToTylkoKasia nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#722547 Szukam pluginu - maksymalna ilość granatów
Napisane przez caro
w 09.03.2016 18:26
#722077 Problem - vip generator
Napisane przez
mayday245
w 01.03.2016 20:40
Powiem Ci, ze nigdy tak nie mialem i nie mam pomyslu. Ale wlasnie ale napisz co ma posiadac to ci go wygeneruje
#721906 Szukam pluginu - po spadnięciu z wysokości nie tracimy HP - only TT
Napisane przez caro
w 28.02.2016 21:19
#721918 Szukam pluginu - po spadnięciu z wysokości nie tracimy HP - only TT
Napisane przez Asiap
w 28.02.2016 22:01
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #define DMG_FALL (1<<5) public plugin_init() { RegisterHamPlayer(Ham_TakeDamage, "TakeDamage"); } public TakeDamage(id, iEnt, attacker, Float:fDamage, iBitDamage) { if(!is_user_alive(id) || !(iBitDamage & DMG_FALL)) { return HAM_IGNORED; } return HAM_SUPERCEDE; }
#501835 RoundSound
Napisane przez speedkill
w 15.01.2013 20:10

Jest to plugin większości znany, odtwarza on muzykę na koniec rundy, w zależności który team wygrał.
Ktoś spyta czym ten plugin różni się od tych pozostałych?
Plugin ten posiada:
- Wczytywanie utworów z pliku RoundSound.ini
- Playlista dla każdego teamu z osobna
- Możliwość przesłuchania każdego z utworu
- Możliwość ustawienia dla którego teamu ma być dana piosenka
- Tytuły piosenek podajemy w tym samym pliku
- Plugin wczytuje wszystko na początku mapy, tylko raz!
- Dokładne logowanie o przebiegu wczytywania każdej piosenki
- Możliwość włączenia/wyłączenia roundsound'a
- Pokazywanie jaka piosenka obecnie jest odgrywana
- Możliwość ustawienia m.in. gdzie ma się pokazywać jaka piosenka jest odgrywana ( czat lub ukrycie tego )
- Komenda /last, dzięki której możemy zobaczyć tytuł ostatniej piosenki
- Wyłączanie / włączanie, odsłuchiwanie utworów odbywa się w menu
- Reklama na czacie co ustalony czas cvarem, o istnieniu takich komend jak /last itp.
- Blokowanie pluginu, jeżeli plik RoundSound.ini nie istnieje w folderze configs/
- Możliwość wyłączenia reklam dotyczących roundsound'a
- Możliwość zmiany pozycji wyświetlania obecnego utworu
- Możliwość ustawienia czy muzyka ma się odtwarzać losowo czy po kolei
- Możliwość wyświetlenia użytkownikowi tytłu piosenki, a także wyłączenie tego








amxmodx

Roundsound_ads_time /* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach [ domyślnie 120 ] | Limit nie mniej niż 30 sekund */ Roundsound_prefix /* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda [ domyślnie RoundSound ] */ Roundsound_show_type /* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze [ domyślnie 1 ] | 1 - Chat | 0 - Brak */ Roundsound_random_music /* Czy muzyka ma się odtwarzać losowo [ domyślnie 0 ] | 1 - Losowo | 0 - Po kolei */ Roundsound_show_playlist /* Czy ma pokazywać nazwy utworów ( w odsłuchiwaniu, pod koniec rundy lub gdy gracz użyje komendy /last ) [ domyślnie 1 ] | 1 - Tak | 0 - Nie */

Otwiera główne menu, w którym można wyłączyć lub włączyć roundsounda, posłuchać utworów CT / TT, wyłączyć reklamy, oraz zmienić pozycję wyświetlania:
say /rs say /roundsound say_team /rs say_team /roundsoundPokazywanie ostatniego utworu, który został odegrany:
say /last say_team /last

Tworzymy plik RoundSound.ini w folderze configs, następnie uzupełniamy go tak:
"Ścieżka" "Tytuł" "Team"Przykładowo:
"misc/RoundSound/1.mp3" "All I Want For Christmas Is You" "TT"Ważne! Ścieżkę podajemy tak jakbyśmy się znajdowali w folderze sound/, wyżej został podany przykład.

Standardowa.

Autor: Michał "speedkill" Mulik

Czysta wersja:



#713204 problem z pluginem blockweapons (blokada broni tt)
Napisane przez Misiaczek ;c
w 12.10.2015 19:40
może tak ?
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define IsNoPlayer(%1) ( is_user_hltv( %1 ) || is_user_bot( %1 ) ) new bool:block[ 33 ]; stock const gszWeaponsNames[ ][ ] = { "weapon_scout", "weapon_mac10", "weapon_aug", "weapon_ump45", "weapon_sg550", "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_sg552", "weapon_ak47", "weapon_p90", "weapon_p228", "weapon_shield", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_flashbang", "weapon_deagle" } stock const gszBlockNames[ ][ ] = { "armoury_entity", "weapon_shield", "weaponbox" } public plugin_init() { register_plugin( "Block Weapons", "1.0.0", "Misiaczek ;c" ); RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "hamSpawn", 1 ); for ( new i = 1; i < sizeof gszWeaponsNames; i++ ) { if ( gszWeaponsNames[ i ][ 0 ] ) { RegisterHam( Ham_Item_Deploy, gszWeaponsNames[ i ], "hamDeploy", 1 ); } } for ( new i = 1; i < sizeof gszBlockNames; i++ ) { if ( gszBlockNames[ i ][ 0 ] ) { RegisterHam( Ham_Touch, gszBlockNames[ i ], "hamTouch" ); } } } public client_disconnect( id ) block[ id ] = false; public hamSpawn( id ) { if( !is_user_alive( id ) || IsNoPlayer( id )) return HAM_IGNORED; if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_SPECTATOR || cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_UNASSIGNED || cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT ) return HAM_IGNORED; block[ id ] = true; return HAM_IGNORED; } public hamTouch( iEntity, id ) { if( block[ id ] ) return HAM_SUPERCEDE; else return HAM_IGNORED; return HAM_IGNORED; } public hamDeploy( iEntity ) { new id = get_pdata_cbase( iEntity, 41, 4 ); if( block[ id ] ) engclient_cmd( id, "weapon_knife" ); else return HAM_IGNORED; return HAM_IGNORED; }
#712244 szukam pluginu pokazywanie przycisków
Napisane przez klqs99
w 23.09.2015 19:46
#712267 dr_thunder 0
Napisane przez qrNt
w 24.09.2015 15:13
#711987 Problem z pluginem DeathrunManager.amxx
Napisane przez klqs99
w 19.09.2015 18:39
#409572 Darmowy granat co runde
Napisane przez ZuRo
w 12.05.2012 17:06
Cvary:
nadegive_delay "0.5" || ile sekund po odrodzeniu ma dawać granaty ?
nadegive_he "1" || ile dawać HE ?
nadegive_flash "0" || ile dawać FB ?
nadegive_smoke "1" || ile dawać SG ?
Jeżeli chcesz żeby ten plugin działał tylko na mapie 35hp to zobacz tutaj: http://amxx.pl/topic...na-danej-mapie/
Załączone pliki
-
nadegiver.sma 2,57 KB 118 Ilość pobrań
nadegiver.amxx
#593869 Team Semiclip (Przenikanie przez graczy)
Napisane przez RasiaQ
w 16.12.2013 17:29
Jest to plugin który umożliwia przenikanie przez graczy. Kiedy podchodzimy do członków swojej drużyny robią się oni "pół-przeźroczyści" i możemy przez nich przejść
Demo:
// Ogólne // ------ semiclip 1 // Czy Semiclip ma być włączony [0 - Wyłączony / 1 - Włączony] semiclip_blockteam 0 // Kto ma posiadać Semiclip [0 - Każdy | 1 - Terro nie mają | 2 - CT nie mają | 3 - Nikt nie ma] semiclip_enemies 0 // Przeźroczystość wrogów [0 - Wyłączona / 1 - Włączona] semiclip_unstuck 1 // Odblokowanie, w przypadku zaklinowania sie w kimś/czymś [0 - Wyłączone / 1 - Zależnie od Teamu / 2 - Spawny CSDM / 3 - Gdzieś w pobliżu aktualnego miejsca] semiclip_unstuckdelay 0.1 // Opóźnienie z odblokowaniem gracza [ 0 - Od Razu] Zalecane Wartości Między 0.1 a 3.0 semiclip_button 0 // Przycisk Przyśpieszający Semiclip ) [0 - Wyłączony / 1 - Teroo / 2 -CT / 3 - Wszyscy] semiclip_knife_trace 0 // Ataki nożem dosiegają gracza nabliżej stojącego jeśli stoimy w Kimś [0 - Wyłącz / 1 - Włącz] semiclip_duration 0 // Czy plugin ma działać tylko na początku rundy [0 - Wyłączony / 1 - Włączony] // Ustawienia Rendera // ----- semiclip_render 1 // Czy niestandardowe opcje renderowania mają być włączone [0 - Wyłączone / 1 - Włączone] semiclip_rendermode 2 // Tryb Rendera ) [0 - 5] [0 - Wyłączony] semiclip_renderamt 129 // Jaki mocny ma być Render [0 - 255] semiclip_renderfx 0 // Jak mocny ma być Render Fx [0 - 20] [0 - Wyłączony] semiclip_renderradius 250 // Jaki mocny ma mieć zasięg rendera [?? - 4095] semiclip_renderfade 0 // Czy ma być włączona poświata dodatkowa [0 - Wyłączone / 1 - Włączone] semiclip_renderfademin 25 // Minimalna wartość Render Fade [0 - 200] semiclip_renderfadespec 1 // Czy Render Face ma być włączone dla obserwatorów [0 - Wyłączone / 1 - Włączone] // Kolor poświaty // ----- semiclip_color_admin_flag "b" // Flaga wymagana do poświaty semiclip_color_admin_R 0 // Kolor admina (czerwony) [0-255] semiclip_color_admin_G 0 // Kolor admina (zielony) [0-255] semiclip_color_admin_B 0 // Kolor admina (niebieski) [0-255] semiclip_color_ter_R 0 // Kolor Terro (czerwony) [0-255] semiclip_color_ter_G 0 // Kolor Terro (zielony) [0-255] semiclip_color_ter_B 0 // Kolor Terro (niebieski) [0-255] semiclip_color_ct_R 0 // Kolor CT (czerwony) [0-255] semiclip_color_ct_G 0 // Kolor CT (zielony) [0-255] semiclip_color_ct_B 0 // Kolor CT (niebieski) [0-255]
* Mod: Counter-Strike 1.6 albo Condition-Zero
* AMXX: Wersja 1.8.0 albo wyższa
* Moduły: Engine, Fakemeta, Hamsandwich
Źródło: https://forums.allie...ad.php?t=137980
Pomoc w tłumaczeniu :http://amxx.pl/topic...+team +semiclip
WERSJA 3.1.0
* Mod: Counter-Strike 1.6 albo Condition-Zero
* Metamod: wersja 1.21 albo wyższa
* AMXX: Wersja 1.8.2 albo wyższa
* Moduły: cstrike, engine, fakemeta, hamsandwich
Spolszczone z głowy bez pomocy tłumacza czy kogokolwiek innego, także gdyby ktoś miał jakieś uwagi dot. poprawy śmiało proszę mówić.
Spolszczony został też plik semiclip.info
// --------------------------------- // -------- Counter-Strike --------- // --------------- & --------------- // -------- Condition Zero --------- // --------------------------------- // Team Semiclip 3.1.0 Config File // --------------------------------- // Wszelkie zmiany wprowadzone tutaj // automatycznie zaladuja sie przy starcie mapy echo Executing Team Semiclip 3.1.0 Plik konfiguracyjny // Generalne // ------- semiclip 1 // [0-wyłączony / 1-on] semiclip_block_team 0 // Ktory team ma semiclip (spojrz cs_team_semiclip_info.txt po wiecej informacji) [0-oba / 1-Terror nie ma / 2-CT nie ma / 3-oba nie maja] semiclip_enemies 0 // przezroczytosc wrogow [0-wyłączony / 1-on] semiclip_radius 250.0 // promien Semiclipa [85.041168212890625 - 14116.23535156249] // Trigger (gracze przenikają przez siebie na przycisk) // Ważne: Ważniejsze jest: semiclip_block_team > semiclip_button! // ------------------------------------------------------------- semiclip_button 0 // Przycisk semiclipu (patrz cs_team_semiclip_info.txt po wiecej informacji) [0-wyłączony / 1-Terror / 2-CT / 3-on] semiclip_button_trigger 32 // Na który przycisk działa semiclip (spojrz cs_team_semiclip_info.txt po wiecej info) semiclip_button_anti_boost 1 // Anty boost jesli gracze są razem w sobie [0-wyłączony / 1-włączony] // Unstuck // IMPORTANT: Unstuck trigger only on Preparation ends, Duration ends and Team change Event! // ----------------------------------------------------------------------------------------- semiclip_unstuck 4 // Unstuck [0-wyłączony / 1-team / 2-csdm / 3-randomowo od naszej pozycji / 4-wykraczająco] semiclip_unstuck_render 1 // Effect unstuck 4 only (trespass) - Render enemies [0-wyłączony / 1-włączony] semiclip_unstuck_delay 0 // Unstuck opóźniony w sekundach (0.1 - 3.0) [0-natychmiastowy] // Zakładnicy // ------- semiclip_hostage 0 // Hostage semiclip [0-wyłączony / 1-Terror / 2-CT / 3-oba] // Inne // ------------------------------------------------------- semiclip_knife_trace 0 // Nóż prowadzi do następnego wroga kiedy stoisz w swoim czlonku drużyny i mierzysz do wroga [0-wyłączony / 1-włączony] semiclip_preparation 0 // Określa czas na brak bloku na początku każdej rundy [0-wyłączona ta opcja] semiclip_duration 0 // Określa czas by zmusić plugin do pracy tylko na początku rundy [0-wyłączona ta opcja] // Render // ------ semiclip_render 0 // Render options [0-wyłączony / 1-normal / 2-tecza] semiclip_render_free_look 1 // Renderowani gracze po śmierciu lub w wolnej kamerze [0-wyłączony / 1-włączony] // Render -Normal- // --------------- semiclip_normal_mode 1 // Normaly tryb (patrz amxconst.inc -> Render dla set_user_rendering) [0-5] semiclip_normal_fx 19 // Normal fx (patrz amxconst.inc -> Fx dla set_user_rendering) [0-20] semiclip_normal_amt 4 // Normalna ilość [0-255] semiclip_normal_spec 0 // Render dla gracza w spec [0-wyłączony / 1-włączony] // Render -Fade- // ------------- semiclip_fade_mode 2 // Tryb tęczy (patrz amxconst.inc -> Render dla set_user_rendering) [0-5] semiclip_fade_fx 0 // Fade fx (patrz amxconst.inc -> Fx dla set_user_rendering) [0-20] semiclip_fade_min 130 // Min fade (stojąc w graczach lub dla SPEC) [0-255] semiclip_fade_max 225 // Max fade [0-255] semiclip_fade_spec 0 // Render fade dla gracza oglądającego [0-wyłączony / 1-włączony] // Color // Ważne: Priorytet kolorów Vip > Admin > Normal! // -------------------------------------------------- semiclip_color_admin_flag "b" // Flaga dostępu admina (patrz user.ini, b - reservation) semiclip_color_admin_ter "255 63 63" // Kolor renderu dla admina w terro "RRR GGG BBB" [0-255] semiclip_color_admin_ct "153 204 255" // Kolor renderu dla admina w ct "RRR GGG BBB" [0-255] semiclip_color_ter "255 63 63" // kolor renderu tt "RRR GGG BBB" [0-255] semiclip_color_ct "153 204 255" // kolor renderu ct "RRR GGG BBB" [0-255] semiclip_color_hos "192 148 32" // kolor rendetu hostów "RRR GGG BBB" [0-255] semiclip_color_vip "192 148 32" // Kolor renderu VIPa "RRR GGG BBB" [0-255]

Załączone pliki
-
cs_team_semiclip.sma 42,61 KB 3103 Ilość pobrań
cs_team_semiclip.amxx
-
Semiclip v3.1.0.rar 37,39 KB 3246 Ilość pobrań
#232956 Na deathrun`a staty i rank
Napisane przez R3X
w 03.04.2011 18:39
v0.5
Pomysłodawca: hiroshima @ Deathrun Time Rank Stats - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Liczy czas od spawna do zetknięcia z bytem końcowy. Wygląda on jakoś tak:

Najlepsze czasy graczy są zapisywane w bazie danych. Miejsca spawnu tego bytu końcowego określa admin komendą dr_finish (flaga CFG, chyba H). Pozycja jest zapisywana automatycznie.
Po przejściu mapy wyświetlane są różne czasy i międzyczasy, a byt zmienia kolor na zielony.
English translate of cvars:
say /top15
list of best
say /rank
players` current rank
say /last
last time of crossing map
say /best
players` best time (not best on map)
MySQL
amx_drstats_host "localhost"
amx_drstats_user "root"
amx_drstats_pass "root"
amx_drstats_db "drstats"
When db is filename, plugin will use SQLite affinity
Reszta
amx_drstats_save 1|2|3
1 - save by steamid (default)
2 - save by nicku
3 - save by ip
amx_drstats_timer 0|1|2
0 - no timer of run
1 - always show timer (default)
2 - only if player is in score, TAB key
amx_drstats_timer_type 0|1
0 - time in StatusText (default)
1 - time in round timer (looking bad)
amx_drstats_draw_finish 0|1
0 - hide finish entity
1 - show finish entity (default)
amx_drstats_print_result 0|1|2
0 - no summary info after run
1 - results on HUD and in console (default)
2 - results on chat
amx_drstats_chat_prefix "[Speedrun]"
prefix chat infos
amx_drstats_top15_page ""
when using MySQL method your could provide your WWW link to displat /top15
Komendy gracza:
say /top15
- lista najlepszych
say /rank
- aktualna pozycja
say /last
- ostatni czas przejścia mapy
say /best
- najlepszy czas przejścia mapy (tego gracza, nie ogólny)

MySQL
amx_drstats_host "localhost"
amx_drstats_user "root"
amx_drstats_pass "root"
amx_drstats_db "drstats"
Reszta
amx_drstats_save 1|2|3
- 1 - zapis po steamid (domyślnie)
- 2 -zapis po nicku
- 3 - zapis po ip
amx_drstats_timer 0|1|2
- 0 - brak odliczania czasu biegu
- 1 - zawsze pokaż czas (domyślnie)
- 2 - tylko jak gracz trzyma TAB
amx_drstats_timer_type 0|1
- 0 - pokazuje czas w lewym dolnym rogu (domyślnie)
- 1 - tam gdzie czas rundy (nie polecam)
amx_drstats_draw_finish 0|1
- 0 - ukrywa byt koncowy (być może żeby postawić coś swojego w tym miejscu np. ModelPlacer`em)
- 1 - pokazuje byt koncowy (domyślnie)
amx_drstats_print_result 0|1|2
- 0 - brak informacji o wyniku biegu (czasy)
- 1 - pokazuje wynik na HUD+info w konsoli (domyślnie)
- 2 - pokazuje wynik na chacie
amx_drstats_chat_prefix "[Speedrun]"
prefix informacji na chat
amx_drstats_top15_page ""
jak tu wpiszesz adres strony www to będzie ona otwierana zamiast czytania top15 w pluginie
dopisuje do tego adresu
mid=ID_MAPYwięc adres powinien to uwzględniać, przykłady
index.php?
index.php?strona=staty&
domena/staty/
Wymagane pliki do kompilacji:
[INC] Director Hud Message - AlliedModders
Dokumentacja AMXX.pl: colorchat.inc
Załączam też jeszcze bardziej wydajną ramkę oraz barneya, bo nie mam modelu guzika.
Konwersja położeń ramki do barneya wymaga wykonania
UPDATE maps SET finishZ = finishZ-36 WHERE finishZ;
Instalacja stat WWW:
Wrzuć zawartość DRStats-www.zip na serwer uzupełniając przedtem plik config.php danymi połączenia MySQL
menu.ini zawiera konfigurację poziomego menu
Zmiany:
0.5
- zapisywana data rekordu (tylko nowych)
- narodowość gracza + flagi na stronie
Uwaga: plugin jest kompatybilny wstecz, co oznacza, że przejście z 0.4 na 0.5 niczego nie zepsuje
0.4
- obsługa wielu języków
0.3.2
- opcjonalne wyświetlanie czasu w miejscu czasu rundy, ale kiepsko to wygląda

- załączam plik .amxx, żeby była mniejsza kompilacja

- aktualizacja statystyk na www: tablelk, menu.ini view może być http://link, buforowanie wyjścia
0.3.1
- bufixy:
- czas wyświetlał się po przejściu mapy z niestandardowym bytem końcowym
- top15 działało tylko z importem z www
0.3
- poprawiona ramka (wysyłana była zbyt często i do wszystkich)
- interfejs programistyczny, kilka forwardów i natyw: umożliwia podmianę bytu końcowego bez edycji głównego pluginu
0.2.1
- dodawanie do adresu strony z top15 id mapy
0.2
- nowy cvar: amx_drstats_draw_finish
- nowy cvar: amx_drstats_print_result
- nowy cvar: amx_drstats_chat_prefix
- nowy cvar: amx_drstats_top15_page
- poprawiony nieco wyglada Top15
- zapis pozycji bytu tylko jeśli został zmieniony (oznacza to zwykle 1 zapytanie na mapę mniej)
- drobne poprawki
0.1
- pierwsza publikacja
Jak dobrze pójdzie będzie też zapis SQLite jak ktoś nie ma bazy danych MySQL.
Restart statystyk można zrobić wykonując w bazie danych zapytanie:
DELETE FROM results
Załączone pliki
-
DR Stats.zip 52,85 KB 6074 Ilość pobrań
-
dodatki.zip 3,9 KB 3958 Ilość pobrań
-
DRStats-www.zip 212,67 KB 4605 Ilość pobrań
#353515 Kolejka do tt na deathrun
Napisane przez DarkGL
w 25.01.2012 09:50
Plugin to dodatek do tego pluginu
Na deathrun`a staty i rank - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Ustawia on osoby które przejdą mapę w kolejkę ( nicki pokazane w hudzie ) pierwsza osoba na liście może zabić tt.
W zasadzie nie wiem po co taki plugin ale nie grywam na deathrun
//kolor listy w hud kolejka_kolorek 0 255 0
Standardowa
A raczej plugin
Na deathrun`a staty i rank - AMXX.pl: Support AMX Mod X
kolejka_do_tt.sma 3,12 KB 2049 Ilość pobrań
kolejka_do_tt.amxx
#479612 Kontakt do adminów
Napisane przez speedkill
w 16.11.2012 10:02

Plugin pokazuje nick admina oraz jego numer gadu-gadu, po wpisaniu na say /kontakt. Numery oraz nicki adminów są czytane z pliku kontakt.ini
Pomysłodawcą jest użytkownik: Blaady
Temat: http://amxx.pl/topic/96696-kontakt/
Pomyślałem, że udostępnie też tutaj


say /kontakt - pokazuje menu z adminami

amxmodx

Plik kontakt.ini musi znajdować się w folderze configs. Pierw podajemy nick admina, a potem jego numer gg. Jeżeli nick posiada spacje, należy go wziąć w "". Jeśli pliku nie będzie w folderze configs plugin się wyłączy.



W załączniku daje także przykładowy kontakt.ini

Załączone pliki
-
Kontakt.sma 2,01 KB 3364 Ilość pobrań
Kontakt.amxx
-
kontakt.ini 43 bajtów 3583 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ToTylkoKasia
- Regulamin