Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ToTylkoKasia - zdjęcie

ToTylkoKasia

Rejestracja: 01.06.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.10.2016 18:42
-----

#722547 Szukam pluginu - maksymalna ilość granatów

Napisane przez caro w 09.03.2016 18:26

http://amxx.pl/topic/5428-nades-limit/
LUB
http://amxx.pl/topic...ck-and-limiter/

Coś w ten deseń?
  • +
  • -
  • 1


#722077 Problem - vip generator

Napisane przez mayday245 w 01.03.2016 20:40

Powiem Ci, ze nigdy tak nie mialem i nie mam pomyslu. Ale wlasnie ale :) napisz co ma posiadac to ci go wygeneruje 




#721906 Szukam pluginu - po spadnięciu z wysokości nie tracimy HP - only TT

Napisane przez caro w 28.02.2016 21:19

http://amxx.pl/topic...no-fall-damage/


  • +
  • -
  • 1


#721918 Szukam pluginu - po spadnięciu z wysokości nie tracimy HP - only TT

Napisane przez Asiap w 28.02.2016 22:01

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define DMG_FALL (1<<5)

public plugin_init()
{
	RegisterHamPlayer(Ham_TakeDamage, "TakeDamage");
}

public TakeDamage(id, iEnt, attacker, Float:fDamage, iBitDamage)
{
	if(!is_user_alive(id) || !(iBitDamage & DMG_FALL))
	{
		return HAM_IGNORED;
	}

	return HAM_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 1


#501835 RoundSound

Napisane przez speedkill w 15.01.2013 20:10

RoundSound

opis
Jest to plugin większości znany, odtwarza on muzykę na koniec rundy, w zależności który team wygrał.
Ktoś spyta czym ten plugin różni się od tych pozostałych?

Plugin ten posiada:
  • Wczytywanie utworów z pliku RoundSound.ini
  • Playlista dla każdego teamu z osobna
  • Możliwość przesłuchania każdego z utworu
  • Możliwość ustawienia dla którego teamu ma być dana piosenka
  • Tytuły piosenek podajemy w tym samym pliku
  • Plugin wczytuje wszystko na początku mapy, tylko raz!
  • Dokładne logowanie o przebiegu wczytywania każdej piosenki
  • Możliwość włączenia/wyłączenia roundsound'a
  • Pokazywanie jaka piosenka obecnie jest odgrywana
  • Możliwość ustawienia m.in. gdzie ma się pokazywać jaka piosenka jest odgrywana ( czat lub ukrycie tego )
  • Komenda /last, dzięki której możemy zobaczyć tytuł ostatniej piosenki
  • Wyłączanie / włączanie, odsłuchiwanie utworów odbywa się w menu
  • Reklama na czacie co ustalony czas cvarem, o istnieniu takich komend jak /last itp.
  • Blokowanie pluginu, jeżeli plik RoundSound.ini nie istnieje w folderze configs/
  • Możliwość wyłączenia reklam dotyczących roundsound'a
  • Możliwość zmiany pozycji wyświetlania obecnego utworu
  • Możliwość ustawienia czy muzyka ma się odtwarzać losowo czy po kolei
  • Możliwość wyświetlenia użytkownikowi tytłu piosenki, a także wyłączenie tego
Resztę zobaczycie sami ;)

screenshot

1.JPG 2.JPG 3.JPG 4.JPG 5.JPG

wymagane moduly
amxmodx
cvary
 
Roundsound_ads_time      /* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach [ domyślnie 120 ] | Limit nie mniej niż 30 sekund  */
Roundsound_prefix        /* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda [ domyślnie RoundSound ]   */
Roundsound_show_type     /* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze [ domyślnie 1 ] | 1 - Chat | 0 - Brak   */
Roundsound_random_music  /* Czy muzyka ma się odtwarzać losowo [ domyślnie 0 ] | 1 - Losowo | 0 - Po kolei   */
Roundsound_show_playlist /* Czy ma pokazywać nazwy utworów ( w odsłuchiwaniu, pod koniec rundy lub gdy gracz użyje komendy /last ) [ domyślnie 1 ] | 1 - Tak | 0 - Nie    */
komendy 
Otwiera główne menu, w którym można wyłączyć lub włączyć roundsounda, posłuchać utworów CT / TT, wyłączyć reklamy, oraz zmienić pozycję wyświetlania:
 
say /rs
say /roundsound
say_team /rs
say_team /roundsound
Pokazywanie ostatniego utworu, który został odegrany:
 
say /last
say_team /last
konfiguracja

Tworzymy plik RoundSound.ini w folderze configs, następnie uzupełniamy go tak:
"Ścieżka" "Tytuł" "Team"
Przykładowo:
"misc/RoundSound/1.mp3" "All I Want For Christmas Is You" "TT"
Ważne! Ścieżkę podajemy tak jakbyśmy się znajdowali w folderze sound/, wyżej został podany przykład.

instalacja
Standardowa.

inne informacje

Autor: Michał "speedkill" Mulik

download
Czysta wersja:
Załączony plik  amxmodx.rar   17,71 KB  6761 Ilość pobrań


Załączony plik  RoundSound.sma   10,41 KB  4040 Ilość pobrań
  RoundSound.amxx
  • +
  • -
  • 72


#713204 problem z pluginem blockweapons (blokada broni tt)

Napisane przez Misiaczek ;c w 12.10.2015 19:40

może tak ? ;>

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define IsNoPlayer(%1) ( is_user_hltv( %1 ) || is_user_bot( %1 ) )

new bool:block[ 33 ];

stock const gszWeaponsNames[ ][ ] = {
	"weapon_scout", "weapon_mac10", "weapon_aug", "weapon_ump45", 
	"weapon_sg550", "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_awp", 
	"weapon_mp5navy", "weapon_m249", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", 
	"weapon_g3sg1", "weapon_sg552", "weapon_ak47", "weapon_p90",
	"weapon_p228", "weapon_shield", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014",
	"weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_usp",
	"weapon_glock18", "weapon_flashbang", "weapon_deagle"
}

stock const gszBlockNames[ ][ ] = {
	"armoury_entity", "weapon_shield", "weaponbox"
}

public plugin_init() {
	
	register_plugin( "Block Weapons", "1.0.0", "Misiaczek ;c" );
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "hamSpawn", 1 );
	
	for ( new i = 1; i < sizeof gszWeaponsNames; i++ ) {
		if ( gszWeaponsNames[ i ][ 0 ] ) {
			RegisterHam( Ham_Item_Deploy, gszWeaponsNames[ i ], "hamDeploy", 1 );
		}		
	}
	
	for ( new i = 1; i < sizeof gszBlockNames; i++ ) {
		if ( gszBlockNames[ i ][ 0 ] ) {
			RegisterHam( Ham_Touch, gszBlockNames[ i ], "hamTouch" );
		}
	}
}

public client_disconnect( id ) block[ id ] = false;

public hamSpawn( id ) {
	
	if( !is_user_alive( id ) || IsNoPlayer( id ))
		return HAM_IGNORED;
	
	if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_SPECTATOR  || cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_UNASSIGNED || cs_get_user_team( id ) ==  CS_TEAM_CT )
		return HAM_IGNORED;
		
	block[ id ] = true;
	
	return HAM_IGNORED;
}
		

public hamTouch( iEntity, id ) {
	
	if( block[ id ] )
		return HAM_SUPERCEDE;
	else
		return HAM_IGNORED;
		
	return HAM_IGNORED;
}

public hamDeploy( iEntity ) {
	
	new id = get_pdata_cbase( iEntity, 41, 4 );

	if( block[ id ] )
		engclient_cmd( id, "weapon_knife" );
	else
		return HAM_IGNORED;	
		
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#712244 szukam pluginu pokazywanie przycisków

Napisane przez klqs99 w 23.09.2015 19:46

http://amxx.pl/topic...amxx-show-keys/trudno znaleść nie było


  • +
  • -
  • 1


#712267 dr_thunder 0

Napisane przez qrNt w 24.09.2015 15:13

amxx.cfg sciezka cstrike/addons/amxmodx/configs


  • +
  • -
  • 1


#661146 AFK - Only CT

Napisane przez White w 30.08.2014 09:58

opis.png

Plugin przydatny na serwerach Deathrun. Zabija graczy w drużynie CT po 40 s, jeśli się nie ruszają.

cvary.png

mp_afktime - po jakim czasie ma zabijać
mp_afkminplayers - ilu musi być graczy AFK

download.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#711987 Problem z pluginem DeathrunManager.amxx

Napisane przez klqs99 w 19.09.2015 18:39

wgrałaś plik *.txt do data/lang?


  • +
  • -
  • 1


#409572 Darmowy granat co runde

Napisane przez ZuRo w 12.05.2012 17:06

Zobacz ten plugin.

Cvary:

nadegive_delay "0.5" || ile sekund po odrodzeniu ma dawać granaty ?
nadegive_he "1" || ile dawać HE ?
nadegive_flash "0" || ile dawać FB ?
nadegive_smoke "1" || ile dawać SG ?

Jeżeli chcesz żeby ten plugin działał tylko na mapie 35hp to zobacz tutaj: http://amxx.pl/topic...na-danej-mapie/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#593869 Team Semiclip (Przenikanie przez graczy)

Napisane przez RasiaQ w 16.12.2013 17:29

opis.png
Jest to plugin który umożliwia przenikanie przez graczy. Kiedy podchodzimy do członków swojej drużyny robią się oni "pół-przeźroczyści" i możemy przez nich przejść

Demo:



cvary.png

// Ogólne
// ------
semiclip 1 // Czy Semiclip ma być włączony [0 - Wyłączony / 1 - Włączony]
semiclip_blockteam 0 // Kto ma posiadać Semiclip [0 - Każdy | 1 - Terro nie mają | 2 - CT nie mają | 3 - Nikt nie ma]
semiclip_enemies 0 // Przeźroczystość wrogów [0 - Wyłączona / 1 - Włączona]
semiclip_unstuck 1 // Odblokowanie, w przypadku zaklinowania sie w kimś/czymś [0 - Wyłączone / 1 - Zależnie od Teamu / 2 - Spawny CSDM / 3 - Gdzieś w pobliżu aktualnego miejsca]
semiclip_unstuckdelay 0.1 // Opóźnienie z odblokowaniem gracza [ 0 - Od Razu] Zalecane Wartości Między 0.1 a 3.0
semiclip_button 0 // Przycisk Przyśpieszający Semiclip ) [0 - Wyłączony / 1 - Teroo / 2 -CT / 3 - Wszyscy]
semiclip_knife_trace 0 // Ataki nożem dosiegają gracza nabliżej stojącego jeśli stoimy w Kimś [0 - Wyłącz / 1 - Włącz]
semiclip_duration 0 // Czy plugin ma działać tylko na początku rundy [0 - Wyłączony / 1 - Włączony]
    
// Ustawienia Rendera
// -----
semiclip_render 1 // Czy niestandardowe opcje renderowania mają być włączone [0 - Wyłączone / 1 - Włączone]
semiclip_rendermode 2 // Tryb Rendera ) [0 - 5] [0 - Wyłączony]
semiclip_renderamt 129 // Jaki mocny ma być Render [0 - 255]
semiclip_renderfx 0 // Jak mocny ma być Render Fx [0 - 20] [0 - Wyłączony]
semiclip_renderradius 250 // Jaki mocny ma mieć zasięg rendera [?? - 4095]
semiclip_renderfade 0 // Czy ma być włączona poświata dodatkowa [0 - Wyłączone / 1 - Włączone]
semiclip_renderfademin 25 // Minimalna wartość Render Fade [0 - 200]
semiclip_renderfadespec 1 // Czy Render Face ma być włączone dla obserwatorów [0 - Wyłączone / 1 - Włączone]
   

// Kolor poświaty
// -----
semiclip_color_admin_flag "b" // Flaga wymagana do poświaty
semiclip_color_admin_R 0 // Kolor admina (czerwony) [0-255]
semiclip_color_admin_G 0 // Kolor admina (zielony) [0-255]
semiclip_color_admin_B 0 // Kolor admina (niebieski) [0-255]
semiclip_color_ter_R 0 // Kolor Terro (czerwony) [0-255]
semiclip_color_ter_G 0 // Kolor Terro (zielony) [0-255]
semiclip_color_ter_B 0 // Kolor Terro (niebieski) [0-255]
semiclip_color_ct_R 0 // Kolor CT (czerwony) [0-255]
semiclip_color_ct_G 0 // Kolor CT (zielony) [0-255]
semiclip_color_ct_B 0 // Kolor CT (niebieski) [0-255]

wymaganemoduly.png
* Mod: Counter-Strike 1.6 albo Condition-Zero
* AMXX: Wersja 1.8.0 albo wyższa
* Moduły: Engine, Fakemeta, Hamsandwich

inneinformacje.png
Źródło: https://forums.allie...ad.php?t=137980
Pomoc w tłumaczeniu :D :http://amxx.pl/topic...+team +semiclip

 

WERSJA 3.1.0

Spoiler


download.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 21


#232956 Na deathrun`a staty i rank

Napisane przez R3X w 03.04.2011 18:39

Na deathrun`a staty i rank
v0.5

Pomysłodawca: hiroshima @ Deathrun Time Rank Stats - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Liczy czas od spawna do zetknięcia z bytem końcowy. Wygląda on jakoś tak:
Dołączona grafika

Najlepsze czasy graczy są zapisywane w bazie danych. Miejsca spawnu tego bytu końcowego określa admin komendą dr_finish (flaga CFG, chyba H). Pozycja jest zapisywana automatycznie.
Po przejściu mapy wyświetlane są różne czasy i międzyczasy, a byt zmienia kolor na zielony.


English translate of cvars:
Spoiler

Komendy gracza:
say /top15
  • lista najlepszych

say /rank
  • aktualna pozycja

say /last
  • ostatni czas przejścia mapy

say /best
  • najlepszy czas przejścia mapy (tego gracza, nie ogólny)


Dołączona grafika
MySQL
amx_drstats_host "localhost"
amx_drstats_user "root"
amx_drstats_pass "root"
amx_drstats_db "drstats"

Reszta
amx_drstats_save 1|2|3
  • 1 - zapis po steamid (domyślnie)
  • 2 -zapis po nicku
  • 3 - zapis po ip

amx_drstats_timer 0|1|2
  • 0 - brak odliczania czasu biegu
  • 1 - zawsze pokaż czas (domyślnie)
  • 2 - tylko jak gracz trzyma TAB

amx_drstats_timer_type 0|1
  • 0 - pokazuje czas w lewym dolnym rogu (domyślnie)
  • 1 - tam gdzie czas rundy (nie polecam)

amx_drstats_draw_finish 0|1
  • 0 - ukrywa byt koncowy (być może żeby postawić coś swojego w tym miejscu np. ModelPlacer`em)
  • 1 - pokazuje byt koncowy (domyślnie)

amx_drstats_print_result 0|1|2
  • 0 - brak informacji o wyniku biegu (czasy)
  • 1 - pokazuje wynik na HUD+info w konsoli (domyślnie)
  • 2 - pokazuje wynik na chacie

amx_drstats_chat_prefix "[Speedrun]"
prefix informacji na chat


amx_drstats_top15_page ""
jak tu wpiszesz adres strony www to będzie ona otwierana zamiast czytania top15 w pluginie
dopisuje do tego adresu
mid=ID_MAPY
więc adres powinien to uwzględniać, przykłady

index.php?
index.php?strona=staty&
domena/staty/




Wymagane pliki do kompilacji:
[INC] Director Hud Message - AlliedModders
Dokumentacja AMXX.pl: colorchat.inc

Załączam też jeszcze bardziej wydajną ramkę oraz barneya, bo nie mam modelu guzika.
Konwersja położeń ramki do barneya wymaga wykonania
UPDATE maps SET finishZ = finishZ-36 WHERE finishZ;

Instalacja stat WWW:
Wrzuć zawartość DRStats-www.zip na serwer uzupełniając przedtem plik config.php danymi połączenia MySQL
menu.ini zawiera konfigurację poziomego menu

Zmiany:

0.5
- zapisywana data rekordu (tylko nowych)
- narodowość gracza + flagi na stronie
Uwaga: plugin jest kompatybilny wstecz, co oznacza, że przejście z 0.4 na 0.5 niczego nie zepsuje

0.4
- obsługa wielu języków

0.3.2
- opcjonalne wyświetlanie czasu w miejscu czasu rundy, ale kiepsko to wygląda :P
- załączam plik .amxx, żeby była mniejsza kompilacja xD
- aktualizacja statystyk na www: tablelk, menu.ini view może być http://link, buforowanie wyjścia

0.3.1
- bufixy:
- czas wyświetlał się po przejściu mapy z niestandardowym bytem końcowym
- top15 działało tylko z importem z www

0.3
- poprawiona ramka (wysyłana była zbyt często i do wszystkich)
- interfejs programistyczny, kilka forwardów i natyw: umożliwia podmianę bytu końcowego bez edycji głównego pluginu

0.2.1
- dodawanie do adresu strony z top15 id mapy

0.2
- nowy cvar: amx_drstats_draw_finish
- nowy cvar: amx_drstats_print_result
- nowy cvar: amx_drstats_chat_prefix
- nowy cvar: amx_drstats_top15_page
- poprawiony nieco wyglada Top15
- zapis pozycji bytu tylko jeśli został zmieniony (oznacza to zwykle 1 zapytanie na mapę mniej)
- drobne poprawki

0.1
- pierwsza publikacja

Jak dobrze pójdzie będzie też zapis SQLite jak ktoś nie ma bazy danych MySQL.



Restart statystyk można zrobić wykonując w bazie danych zapytanie:
DELETE FROM results

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 47


#353515 Kolejka do tt na deathrun

Napisane przez DarkGL w 25.01.2012 09:50

opis
Plugin to dodatek do tego pluginu
Na deathrun`a staty i rank - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Ustawia on osoby które przejdą mapę w kolejkę ( nicki pokazane w hudzie ) pierwsza osoba na liście może zabić tt.
W zasadzie nie wiem po co taki plugin ale nie grywam na deathrun ;)

cvary

//kolor listy w hud

kolejka_kolorek 0 255 0

instalacja
Standardowa

wymagane moduly
A raczej plugin
Na deathrun`a staty i rank - AMXX.pl: Support AMX Mod X

download
Załączony plik  kolejka_do_tt.sma   3,12 KB  2049 Ilość pobrań
  kolejka_do_tt.amxx


  • +
  • -
  • 10


#479612 Kontakt do adminów

Napisane przez speedkill w 16.11.2012 10:02

Kontakt do adminów
opis
Plugin pokazuje nick admina oraz jego numer gadu-gadu, po wpisaniu na say /kontakt. Numery oraz nicki adminów są czytane z pliku kontakt.ini
Pomysłodawcą jest użytkownik: Blaady
Temat: http://amxx.pl/topic/96696-kontakt/

Pomyślałem, że udostępnie też tutaj ;)

komendy
say /kontakt - pokazuje menu z adminami

wymagane moduly
amxmodx

konfiguracja
Plik kontakt.ini musi znajdować się w folderze configs. Pierw podajemy nick admina, a potem jego numer gg. Jeżeli nick posiada spacje, należy go wziąć w "". Jeśli pliku nie będzie w folderze configs plugin się wyłączy.

screenshot
Dołączona grafika
Dołączona grafika

W załączniku daje także przykładowy kontakt.ini ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 30