Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Helid - zdjęcie

Helid

Rejestracja: 23.06.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.06.2010 16:23
-----

Moje tematy

Przechodzenie po minach przy nacisniętym Shifcie

06.06.2010 10:25

Witam
Mam oto taki problem, iż chciałbym aby można było przejść po minach przy wcisnietym shifcie, jak to osiągnąć - jaka funkcja odpowiada za to?

Rozdawanie spadochronu z zewnętrznego pluginu

04.06.2010 14:34

Witam
Chcę dać graczowi o ID x spadochron mając zainstalowany plugin parchute z poziomu diablo moda, tzw. w jaki sposób wykonać komendę amx_komenda id gracza z flagą admina? Co bądź istnieje na to lepszy sposób, jaki?

Instalacja paczki modeli

24.05.2010 12:13

Witam
Na wstępie informuje, iż jeśli to zły dział (powinien być amxx proszę o przeniesienie).
Przejdźmy może do rzeczy, mianowicie znalazłem ciekawą paczkę modeli i skinów - CS World In Conflict (http://www.fpsbanana.com/skins/69601) i chciałbym wprowadzić ją na serwer, jednak w jaki sposób osiągnąć ten efekt? Poprzez odpowiednie wtyczki można podmienić modele broni, prawdopodobnie i modele postaci ale czy menu wybierania teamów?

if (/klasa != none)

13.03.2010 17:32

Witam
Otóż mam takowe pytanie, mianowicie chciałbym aby po wpisaniu komendy "/klasa" przed wywołaniem jakiejkolwiek akcji było sprawdzane czy obecna klasa nie jest równa none (Komenda klasa ma jedynie służyć do zmiany nie do wyboru!). Więc mam funkcje:
public changerace(id)
{
	if(freeze_ended && player_class[id]!=NONE ) set_user_health(id,0)
	if(player_class[id]!=NONE) savexpcom(id)
	player_class[id]=NONE
	client_connect(id) 
	select_class_query(id)
}

Zatem jak widać, jest już tutaj "player_class[id]!=NONE", więc dlaczego klasa zostaje zmieniana? Czy w bazie brak klasy zapisywany jest jako None?
-----
Według moich wniosków, jeżeli wielkość znaków ma znaczenie powinno być none lecz to tylko przypuszczenie.
Co bądź może w ogóle nie na tą funkcję patrze, a niżeli powinienem skierować się na tą?
public select_class(id,lx[])
{
	if(is_user_bot(id)) return
	new flags[10]
	get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
	new text[512]
	new keys = read_flags(flags)
	
	asked_klass[id]=0
	
	format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
	
	for(new i=0;i<8;i++)
	{
		format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
	}
	
	show_menu(id, keys, text) 
}

Niedokończone opisy

23.06.2009 10:07

Kolejnym niedociągnięciem są niedokończone opisy klasa, itemów, pomocy. Praktycznie każda nowa osoba w świecie diablo mod poszukuje pomocy wśród innych graczy z powyższego powodu. Zobaczmy np. Pladyna(Może wykonywać tzw. Long Jump) i na tym koniec opisu. Tak się składa, że na większości serwerów "long jump" jest w ogóle wyłączony, więcej o tej klasie mamy albo błędne informacje albo zerowe. Przejdźmy do itemów - "Masz 1/1 szansy do natychmiastowego zabicia z he". Czy w j. polskim istnieje fraza "Masz 1/1 szansy"?. Wspominany już w innych tematach item sword - brakuje opisu. Dodatkowo radził bym ws. optymalności utworzyć cache opisu itemów:

diablo
--cache
----items
------{itemName}
---------{possibility.1}

Wracając jeszcze do klas proponował bym zrobienie ich opisu w następujący sposób:

{className}
Plusy:
- {pluss.1}

Minusy:
- {minus.1}

Grając {className} zwłaszcza pamiętaj by {classDesc}.