Proszę. ![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
karol253
Rejestracja: 14.05.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.04.2021 01:21




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 118
- Odwiedzin: 5 789
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
karol253 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#723694 Prosba o modyfikacje vipa
Napisane przez Poftorek
w 28.03.2016 17:26
#719528 Zwiekszenie obrazen
Napisane przez Kowalsky
w 01.02.2016 16:30
#713175 [ROZWIĄZANE] Prosba o kompilacje
Napisane przez Misiaczek ;c
w 12.10.2015 16:32
Mozecie mi skopilowac ten plik?
Masz w paczce, kompilowane pod ZM 5.0 jak i 4.3
Załączone pliki
-
ZM_VIP.zip 67,93 KB 135 Ilość pobrań
#713066 Vip do zm 4.3
Napisane przez xXxBoy4GirlxXx
w 10.10.2015 17:18
Ten VIP posiada:
-Co runde dostaje 65 armoru.(MA)
-Zdobywa szybciej ammopacki i dostaje premie za każdą infekcje.(+1 ap za 1000 DMG)
-Dostaje dodatkowe hp za zarażenie humana.(+500 HP za infekcje)
-Ma zwiększone obrażenia -135% jako czlowiek (Ma)
-Posiada podwójny skok.(ma)
-Otrzymuje młot ze zwiększonymi obrażeniami i model moge doac sam ale napiszcie gdzie
(MA, ścieżka modelu "models/zombie_plague/kosa_vipa.mdl" Lecz dodatkowych obrażeń nie dam rady zrobić.
-Posiada możliwość pisania na czacie w kolorze zielonym. (Nie ma, trzeba zainstalować inny plugin
-Zostanie wyróżniony w tabeli graczy po przez dopis VIP.(MA)
-Widnieje na liście graczy VIP pod /vips.(Widnieje)
Sam go używam, sprawuje się świetnie. W data/lang/zm_vip.txt możesz pozmieniać na swoje napisy.
Pozdrawiam.
models/zombie_plague/kosa_vipa.mdl
Załączone pliki
-
Vip dla karol253 .zip 27,56 KB 209 Ilość pobrań
#713024 [ROZWIĄZANE] Bronie dla survka
Napisane przez Misiaczek ;c
w 09.10.2015 19:04
#712109 [ZABAWA]Pistolet Na Strzalki
Napisane przez qrNt
w 21.09.2015 15:08

Zabawa Pistolet Na Strzałki:TT vs TT
TT dostaje pistolet na strzałki jak TT trafi TT strzałka wbija się w ciało i wybucha ^^
Ostatni TT ma życzenie

dmg1_spear - ATTACK 1(Lewy Przycisk Myszki) ile ma zadawać obrażeń (domyślnie 400)dmg2_spear - ATTACK 2(Prawy Przycisk Myszki) ile ma zadawać obrażeń (domyślnie 600)
spear_ammo - Ilość Strzałek (domyślnie 999)

1.Łączymy się do FTP wrzucamy plik cstrike do FTP2.Wchodzimy do cstrike/addons/amxmodx/configs >> szukamy jb_plugins.ini otwieramy dopisujemy:
jail_spear.amxx
3.Zapisujemy, zmieniamy mapę lub restartujemy serwer.
4.Cieszymy się zabawą ^^
Załączone pliki
-
cstrike.zip 786,55 KB 317 Ilość pobrań
#637372 Servers board 2.9.1 BETA - Tabela serwerów online CS, TS3, MINECRAFT I INNE
Napisane przez Supryk
w 09.05.2014 17:26
Jeśli to co zrobiłem CI się podoba i masz zamiar to pobrać poświeć chwile na przeczytanie licencji i opisu.
Przydatne linki - Useful links
* Zgłoś błąd - Report a bug
* Propozycje, opinie - Suggestions, opinions
* Problemy - Problems
* Pytania i odpowiedzi - Questions and answers
* Lista obsługiwanych gier - List of supported games
* Prywatne wiadomości będą o tej pory ignorowane !!!.
* Jeśli zastosujesz się do powyższych punktów pomoc otrzymasz bardzo szybko.
Korzystałem z kodu CSBoard i MCBoard dziękuje autorom ![]()
Pobierz - Download
#709455 Jak ustawic szanse na wylosowanie
Napisane przez speedkill
w 13.08.2015 18:09
#709464 Jak ustawic szanse na wylosowanie
Napisane przez Linux'
w 13.08.2015 19:17
#709465 Jak ustawic szanse na wylosowanie
Napisane przez Sniper Elite
w 13.08.2015 19:23
Traktuj liczby od 0 do 99 jako 100%. 60% to liczby z zakresu o 0 do 59, 30% zakres od 0 do 29 itd.
Później tylko warunek:
if(random(99) < 60)
{
//kod
}
Tu szansa 60%.
Jest też inna możliwość losowania. Przydaje się gdy masz 3 bonusy, 1 losowanie i na każdy bonus inny procent szansy na wylosowanie:
switch(random_num(1,100))
{
case 1..60:
{
//60% szansy
}
case 61..90:
{
//30% szansy
}
case 91..100:
{
//10% szansy
}
}
#649104 [ZABAWA] M4A1 Headshot Day
Napisane przez Wielkie Jol
w 11.07.2014 11:16
Witam, postanowiłem podzielić się moją zabawą, otóż jest to dzień, w którym więźniowie nie mają nic innego "poza głową"
Broń można zmienić w tym miejscu:
new jakie_bronie[] = {CSW_M4A1};
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <jailbreak>
#define PLUGIN "Headshot day"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
#define HITGROUP_HEAD (1 << 1)
new jakie_bronie[] = {CSW_M4A1};
new pcvar;
new id_zabawa;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
pcvar = register_cvar("amx_onlyhs", "0");
register_forward(FM_TraceLine, "Fwd_TraceLine");
id_zabawa = jail_register_game("M4A1 HS DAY");
}
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
OnRemoveData(id_zabawa);
}
public OnRemoveData(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
server_cmd("amx_onlyhs 0");
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_god_ct(false);
}
}
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_zabawa)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - wojna miedzy wiezniami na m4a1^n Liczy sie tylko GLOWA! ^n Graj z glowa!", szTime);
szInfo = "Headshot Day";
jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_god_ct(true);
server_cmd("amx_onlyhs 1");
setting[0] = 1;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 1;
setting[6] = 1;
setting[7] = 1;
}
}
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
for(new i=1; i<=32; i++){
if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
continue;
for(new j=0; j<sizeof(jakie_bronie); j++)
{
new weaponname[24];
get_weaponname(jakie_bronie[j], weaponname, 23);
give_item(i, weaponname);
cs_set_user_bpammo(i, jakie_bronie[j], 100);
}
}
}
}
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
show_hudmessage(0, "== HeadshotDay ==");
jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
}
}
public Fwd_TraceLine(Float:StartPos[3],Float:EndPos[3], SkipMonsters, id, Trace)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
if(!get_pcvar_num(pcvar))
return FMRES_IGNORED;
new Hited = get_tr2(Trace, TR_pHit);
new HitGroup = (1 << get_tr2(Trace, TR_iHitgroup));
if(!is_user_alive(Hited))
return FMRES_IGNORED;
if(!(HitGroup & HITGROUP_HEAD))
{
set_tr2(Trace, TR_flFraction, 1.0);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
#460500 Czapki wykorzystujące submodele
Napisane przez K!113r
w 22.09.2012 21:42

Niektórzy może się spotkali z nieprzyjemnym ograniczeniem liczby precache (niektóre mapy wykorzystują dużo dźwięków, modeli, sprite, etc.) i jeżeli ktoś chce czapki (a ma dużo czapek) to polecam ten plugin. Napisałem go od zera i zapożyczyłem z oryginalnego pluginu jedną funkcję, którą przerobiłem. Sam nie korzystałem z takich funkcji jak usuwanie czapek przez admina, dlatego też ich nie dodałem w mojej wersji, jeżeli ktoś by chciał postaram się napisać.
Jedyne minusy tej wersji:
- Jeżeli chcemy dodać czapkę trzeba wgrać nowy model z submodelami
- Edytowanie sma( to raczej nie sprawi problemu)
- Przerobienie modeli na jeden z submodelami
Plusy:
+ jeden użyty precache zamiast kilku-/kilkunastu
+ jeden model z submodelami waży mniej niż kilka osobnych modeli

Instalacja samego pluginu jest standardowa, jedynie konfiguracja wymaga minimum myślenia.

1. Potrzebujemy modelu, w którym są submodele czapek (jeżeli znajdę czas opiszę jak je przerobić)
2. Oczywiście pierwszy submodel jest pusty!
3. Dodajemy elementy menu poprzez menu_additem() (oczywiście po kolei tak jak mamy ułożoną kolejność submodeli
// jaką nazwę wpiszemy pomiędzy "" taka będzie nazwa czapki (nazwa może mieć 127 znaków, radzę nie przesadzać)
menu_additem(menu, "\yBrak")// tego nie ruszamy, ta opcja usuwa czapkę
menu_additem(menu, "Buzka :)") // tutaj dodajemy czapki wedle kolejności
menu_additem(menu, "Naszyjnik")
menu_additem(menu, "Krowa")
menu_additem(menu, "Ochraniacz glowy")
menu_additem(menu, "HeadCrab")
menu_additem(menu, "HalloKity")
menu_additem(menu, "Reggae Man")
menu_additem(menu, "Kubelek KFC")
menu_additem(menu, "Seksi Kroliczek")
menu_additem(menu, "Darth Vader")
4. Ustalamy ścieżkę modelu
new const sciezka[] = "models/CzapkiSC01.mdl"
5. Kompilujemy i wgrywamy na serwer

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>

say /czapki
say /hats

w załączniku daję mój model z czapkami
Załączone pliki
-
czapki.sma 2,55 KB 781 Ilość pobrań
czapki.amxx
-
CzapkiSC01.rar 360,73 KB 905 Ilość pobrań
#704413 Klan-Bug z speedem
Napisane przez NieWiemMamMac@
w 29.06.2015 17:47
#704347 Klan-Bug z speedem
Napisane przez skorpius
w 29.06.2015 10:24
#704126 CodMod+DM
Napisane przez
P0Y3B
w 26.06.2015 20:39
Możesz to zrobić tak:
- Wgrać TEN plugin
- Ustawić cvar spawn_minplayers 33 (plugin wylaczony gdyż w cs1.6 max ilość graczy to 32)
- Wgrać TEN plugin
- W amxx.cfg dopisać: amx_task 18:00 "amx_cvar spawn_minplayers 2 (Plugin o 18godzinie zacznie odradzać od 2 graczy)
- W amxx.cfg dopisać: amx_task 19:00 "amx_cvar spawn_minplayers 33 (Plugin o 19godzinie zacznie odradzać od 33 graczy, czyli nigdy)
Licze na +++ ![]()
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: karol253
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
