Proszę.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
karol253
Rejestracja: 14.05.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.04.2021 01:21
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 118
- Odwiedzin: 5 057
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
karol253 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#723694 Prosba o modyfikacje vipa
Napisane przez Poftorek w 28.03.2016 17:26
#719528 Zwiekszenie obrazen
Napisane przez Kowalsky w 01.02.2016 16:30
#713175 [ROZWIĄZANE] Prosba o kompilacje
Napisane przez Misiaczek ;c w 12.10.2015 16:32
Mozecie mi skopilowac ten plik?
Masz w paczce, kompilowane pod ZM 5.0 jak i 4.3
Załączone pliki
-
ZM_VIP.zip 67,93 KB 107 Ilość pobrań
#713066 Vip do zm 4.3
Napisane przez xXxBoy4GirlxXx w 10.10.2015 17:18
Ten VIP posiada:
-Co runde dostaje 65 armoru.(MA)
-Zdobywa szybciej ammopacki i dostaje premie za każdą infekcje.(+1 ap za 1000 DMG)
-Dostaje dodatkowe hp za zarażenie humana.(+500 HP za infekcje)
-Ma zwiększone obrażenia -135% jako czlowiek (Ma)
-Posiada podwójny skok.(ma)
-Otrzymuje młot ze zwiększonymi obrażeniami i model moge doac sam ale napiszcie gdzie (MA, ścieżka modelu "models/zombie_plague/kosa_vipa.mdl" Lecz dodatkowych obrażeń nie dam rady zrobić.
-Posiada możliwość pisania na czacie w kolorze zielonym. (Nie ma, trzeba zainstalować inny plugin
-Zostanie wyróżniony w tabeli graczy po przez dopis VIP.(MA)
-Widnieje na liście graczy VIP pod /vips.(Widnieje)
Sam go używam, sprawuje się świetnie. W data/lang/zm_vip.txt możesz pozmieniać na swoje napisy.
Pozdrawiam.
models/zombie_plague/kosa_vipa.mdl
Załączone pliki
-
Vip dla karol253 .zip 27,56 KB 179 Ilość pobrań
#713024 [ROZWIĄZANE] Bronie dla survka
Napisane przez Misiaczek ;c w 09.10.2015 19:04
#712109 [ZABAWA]Pistolet Na Strzalki
Napisane przez qrNt w 21.09.2015 15:08
Zabawa Pistolet Na Strzałki:TT vs TT
TT dostaje pistolet na strzałki jak TT trafi TT strzałka wbija się w ciało i wybucha ^^
Ostatni TT ma życzenie
dmg1_spear - ATTACK 1(Lewy Przycisk Myszki) ile ma zadawać obrażeń (domyślnie 400)dmg2_spear - ATTACK 2(Prawy Przycisk Myszki) ile ma zadawać obrażeń (domyślnie 600)
spear_ammo - Ilość Strzałek (domyślnie 999)
1.Łączymy się do FTP wrzucamy plik cstrike do FTP2.Wchodzimy do cstrike/addons/amxmodx/configs >> szukamy jb_plugins.ini otwieramy dopisujemy:
jail_spear.amxx
3.Zapisujemy, zmieniamy mapę lub restartujemy serwer.
4.Cieszymy się zabawą ^^
Załączone pliki
-
cstrike.zip 786,55 KB 277 Ilość pobrań
#637372 Servers board 2.9.1 BETA - Tabela serwerów online CS, TS3, MINECRAFT I INNE
Napisane przez Supryk w 09.05.2014 17:26
Jeśli to co zrobiłem CI się podoba i masz zamiar to pobrać poświeć chwile na przeczytanie licencji i opisu.
Przydatne linki - Useful links
* Zgłoś błąd - Report a bug
* Propozycje, opinie - Suggestions, opinions
* Problemy - Problems
* Pytania i odpowiedzi - Questions and answers
* Lista obsługiwanych gier - List of supported games
* Prywatne wiadomości będą o tej pory ignorowane !!!.
* Jeśli zastosujesz się do powyższych punktów pomoc otrzymasz bardzo szybko.
Korzystałem z kodu CSBoard i MCBoard dziękuje autorom
Pobierz - Download
#709455 Jak ustawic szanse na wylosowanie
Napisane przez speedkill w 13.08.2015 18:09
#709464 Jak ustawic szanse na wylosowanie
Napisane przez Linux' w 13.08.2015 19:17
#709465 Jak ustawic szanse na wylosowanie
Napisane przez Sniper Elite w 13.08.2015 19:23
Traktuj liczby od 0 do 99 jako 100%. 60% to liczby z zakresu o 0 do 59, 30% zakres od 0 do 29 itd.
Później tylko warunek:
if(random(99) < 60) { //kod }
Tu szansa 60%.
Jest też inna możliwość losowania. Przydaje się gdy masz 3 bonusy, 1 losowanie i na każdy bonus inny procent szansy na wylosowanie:
switch(random_num(1,100)) { case 1..60: { //60% szansy } case 61..90: { //30% szansy } case 91..100: { //10% szansy } }
#649104 [ZABAWA] M4A1 Headshot Day
Napisane przez Wielkie Jol w 11.07.2014 11:16
Witam, postanowiłem podzielić się moją zabawą, otóż jest to dzień, w którym więźniowie nie mają nic innego "poza głową"
Broń można zmienić w tym miejscu:
new jakie_bronie[] = {CSW_M4A1};
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <jailbreak> #define PLUGIN "Headshot day" #define VERSION "1.0.6" #define AUTHOR "Wielkie Jol" #define HITGROUP_HEAD (1 << 1) new jakie_bronie[] = {CSW_M4A1}; new pcvar; new id_zabawa; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) pcvar = register_cvar("amx_onlyhs", "0"); register_forward(FM_TraceLine, "Fwd_TraceLine"); id_zabawa = jail_register_game("M4A1 HS DAY"); } public OnLastPrisonerShowWish(id) { OnRemoveData(id_zabawa); } public OnRemoveData(day) { if(day == id_zabawa) { server_cmd("amx_onlyhs 0"); jail_set_ct_hit_tt(false); jail_set_god_ct(false); } } public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound) { static szTime[12]; if(day == id_zabawa) { format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30); formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - wojna miedzy wiezniami na m4a1^n Liczy sie tylko GLOWA! ^n Graj z glowa!", szTime); szInfo = "Headshot Day"; jail_set_prisoners_micro(true, true); jail_set_ct_hit_tt(true); jail_set_god_ct(true); server_cmd("amx_onlyhs 1"); setting[0] = 1; setting[1] = 1; setting[2] = 1; setting[4] = 1; setting[6] = 1; setting[7] = 1; } } public OnDayStartPost(day) { if(day == id_zabawa) { jail_open_cele(); jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); for(new i=1; i<=32; i++){ if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T) continue; for(new j=0; j<sizeof(jakie_bronie); j++) { new weaponname[24]; get_weaponname(jakie_bronie[j], weaponname, 23); give_item(i, weaponname); cs_set_user_bpammo(i, jakie_bronie[j], 100); } } } } public OnGameHudEnd(day) { if(day == id_zabawa) { set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0); show_hudmessage(0, "== HeadshotDay =="); jail_set_prisoners_fight(true, false, false); } } public Fwd_TraceLine(Float:StartPos[3],Float:EndPos[3], SkipMonsters, id, Trace) { if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; if(!get_pcvar_num(pcvar)) return FMRES_IGNORED; new Hited = get_tr2(Trace, TR_pHit); new HitGroup = (1 << get_tr2(Trace, TR_iHitgroup)); if(!is_user_alive(Hited)) return FMRES_IGNORED; if(!(HitGroup & HITGROUP_HEAD)) { set_tr2(Trace, TR_flFraction, 1.0); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }
#460500 Czapki wykorzystujące submodele
Napisane przez K!113r w 22.09.2012 21:42
Niektórzy może się spotkali z nieprzyjemnym ograniczeniem liczby precache (niektóre mapy wykorzystują dużo dźwięków, modeli, sprite, etc.) i jeżeli ktoś chce czapki (a ma dużo czapek) to polecam ten plugin. Napisałem go od zera i zapożyczyłem z oryginalnego pluginu jedną funkcję, którą przerobiłem. Sam nie korzystałem z takich funkcji jak usuwanie czapek przez admina, dlatego też ich nie dodałem w mojej wersji, jeżeli ktoś by chciał postaram się napisać.
Jedyne minusy tej wersji:
- Jeżeli chcemy dodać czapkę trzeba wgrać nowy model z submodelami
- Edytowanie sma( to raczej nie sprawi problemu)
- Przerobienie modeli na jeden z submodelami
Plusy:
+ jeden użyty precache zamiast kilku-/kilkunastu
+ jeden model z submodelami waży mniej niż kilka osobnych modeli
Instalacja samego pluginu jest standardowa, jedynie konfiguracja wymaga minimum myślenia.
1. Potrzebujemy modelu, w którym są submodele czapek (jeżeli znajdę czas opiszę jak je przerobić)
2. Oczywiście pierwszy submodel jest pusty!
3. Dodajemy elementy menu poprzez menu_additem() (oczywiście po kolei tak jak mamy ułożoną kolejność submodeli
// jaką nazwę wpiszemy pomiędzy "" taka będzie nazwa czapki (nazwa może mieć 127 znaków, radzę nie przesadzać)
menu_additem(menu, "\yBrak")// tego nie ruszamy, ta opcja usuwa czapkę
menu_additem(menu, "Buzka :)") // tutaj dodajemy czapki wedle kolejności
menu_additem(menu, "Naszyjnik")
menu_additem(menu, "Krowa")
menu_additem(menu, "Ochraniacz glowy")
menu_additem(menu, "HeadCrab")
menu_additem(menu, "HalloKity")
menu_additem(menu, "Reggae Man")
menu_additem(menu, "Kubelek KFC")
menu_additem(menu, "Seksi Kroliczek")
menu_additem(menu, "Darth Vader")
4. Ustalamy ścieżkę modelu
new const sciezka[] = "models/CzapkiSC01.mdl"
5. Kompilujemy i wgrywamy na serwer
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
say /czapki
say /hats
w załączniku daję mój model z czapkami
Załączone pliki
-
czapki.sma 2,55 KB 735 Ilość pobrań
czapki.amxx -
CzapkiSC01.rar 360,73 KB 858 Ilość pobrań
#704413 Klan-Bug z speedem
Napisane przez NieWiemMamMac@ w 29.06.2015 17:47
#704347 Klan-Bug z speedem
Napisane przez skorpius w 29.06.2015 10:24
#704126 CodMod+DM
Napisane przez P0Y3B w 26.06.2015 20:39
Możesz to zrobić tak:
- Wgrać TEN plugin
- Ustawić cvar spawn_minplayers 33 (plugin wylaczony gdyż w cs1.6 max ilość graczy to 32)
- Wgrać TEN plugin
- W amxx.cfg dopisać: amx_task 18:00 "amx_cvar spawn_minplayers 2 (Plugin o 18godzinie zacznie odradzać od 2 graczy)
- W amxx.cfg dopisać: amx_task 19:00 "amx_cvar spawn_minplayers 33 (Plugin o 19godzinie zacznie odradzać od 33 graczy, czyli nigdy)
Licze na +++
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: karol253
- Regulamin