Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

eagleye - zdjęcie

eagleye

Rejestracja: 30.04.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.05.2015 22:45
-----

Moje tematy

[KOSZ] Problem z vipem

22.05.2015 22:25

Zrobi mi ktoś vipa , który będzie miał:

łom

mniejsza grawitacja (obojętnie jaka)

ciche chodzenie

MultiJumpy (2skoki)

+65hp

+25AP 

2 losowe granaty co rundę

+ 15% więcej obrażeń z broni

+ 20% więcej obrażen z He

Dodatkowe życie za zabójstwo ( 15 - HS | 10 - Normalne )
Napis VIP w tabeli wyników
VIP widoczny ba liście /vips
Posiada prywatny chat
Widzi obrażenia zadane jak i otrzymane
Prefix przed nickiem "[VIP]"
Auto Bunny Hop
Przywitanie gdy wchodzi na serwer

 

 

 

 

[KOSZ] Problem z mapkami.

20.05.2015 20:36

Witam. Mam problem z mapkami : jb_snow , jb_oasis , jail_Titanic , jail_adk_snowyday itp.

Otóż wgrywam je do maps , dopisuję do maps.ini i jak zmieniam mapkę , to robi się chyba crash i serwer włącza podstawową mapkę w tym przypadku facebook. Z logów nic nie wynika , ale to sprawdźcie. Dzięki za pomoc.

 

 

 

[HATS] Precached afro.mdl
[HATS] Precached arrow.mdl
[HATS] Precached beerhat.mdl
[HATS] Precached cheesehead.mdl
[HATS] Precached dodgerscap.mdl
[HATS] Precached dunce.mdl
[HATS] Precached giantscap.mdl
[HATS] Precached headphones.mdl
[HATS] Precached jackinbox.mdl
[HATS] Precached jackolantern.mdl
[HATS] Precached merlin.mdl
[HATS] Precached paperbag.mdl
[HATS] Precached pbbears.mdl
[HATS] Precached pillsburyhat.mdl
[HATS] Precached pirate2.mdl
[HATS] Precached santahat.mdl
[HATS] Precached tophat.mdl
[HATS] Precached tv.mdl
[HATS] Precached ushanka.mdl
[HATS] Precached viking.mdl
[HATS] Precached earth.mdl
[HATS] Precached jason.mdl
[HATS] Precached sumbraro2.mdl
[HATS] Precached supermancape.mdl
[HATS] Precached ShoopDaWhoop.mdl
[HATS] Precached jamacahat2.mdl
[HATS] Precached scream.mdl
[AMXX] Zaladowano 2 adminow z pliku

Admin Spectator ESP v1.3, Copyright © 2006 by KoST

Menu item 1 added to Menus Front-End: "Dodanie Cel" from plugin "Jail"
[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.
dlopen failed trying to load:
/home/s2786/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/home/s2786/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
Master server communication disabled.
L 05/20/2015 - 21:34:58: [sklep_szlugi.amxx] Table - Could not connect to SQL database. [14] unable to open database file

Executing AMX Mod X Configuration File
Czestotliwosc wyswietlania wiadomosci: 10:00 minut
couldn't exec listip.cfg
couldn't exec banned.cfg
Menu item 18 added to Menus Front-End: "Plugin Cvars" from plugin "pluginmenu.amxx"
Menu item 19 added to Menus Front-End: "Plugin Commands" from plugin "pluginmenu.amxx"
Menu item 20 added to Menus Front-End: "Ban na CT" from plugin "Jail_Ban"
Could not establish connection to Steam servers.

 

[KOSZ] Problem z granatami.

12.05.2015 17:46

Witam. Mam problem w vipie z granatami. Otóż mam serwer JB i dodałam do vipa 2 losowe granaty co runde. Nie działa.. Co robić? Pomożecie mi?

Mam vip.sma , vip.amxx , ale to wiadomo :).

Problem z vipem.

08.05.2015 18:36

Witam. Robie serwer JailBreak , zrobiłam z 4 tematy z tego vipa na amxx i nic nie pomogło .. xD TAk więc tak.. Pisze to po raz osatatni , bo mam dosyć.

 

 
 
Wyjaśni mi ktoś KROK PO KROKU JAK WGRAĆ tego vipa na serwer? KROK PO KROKU.
 
Spoiler
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_HE (1<<24)
#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)
 
new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg,
ioid, maxPlayers, skoki[33];
 
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
 
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1);
register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start");
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
set_task(30.0, "ShowAdv",.flags = "b");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
register_event("Damage", "damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 4096 == 4096){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
 
if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
Ham:get_player_resetmaxspeed_func(){
#if defined Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
return IsHamValid(Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed)?Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed:Ham_Item_PreFrame;
#else
return Ham_Item_PreFrame;
#endif
}
public fw_Player_ResetMaxSpeed(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id);
}
}
}
public logevent_round_start(){
g_FreezeTime=false;
}
public event_new_round(){
g_FreezeTime=true;
}
public fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id){
if(!g_FreezeTime){
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 15);
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
set_user_footsteps(id,1);
skoki[id]=1;
set_user_health(id, get_user_health(id)+50);
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+75, 250), armortype);
losoweGranaty(id, 2);
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
CmdStartPreVip(id, uc_handle);
}
}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
--skoki[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id,pev_velocity,velocity);
} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
skoki[id] = 1;
}
}
public losoweGranaty(id, losowe_granaty){
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
while(--losowe_granaty>=0){
new granat=random(3);
switch(granat){
case 0:{
if(++henum>1){
cs_set_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE,cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE)+1);
} else {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}
case 1:{
if(++fbnum>2){
cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG)+1);
} else {
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
}
case 2:{
if(++sgnum>1){
cs_set_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE,cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE)+1);
} else {
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
}
}
}
}
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
damage*=(100+10)/100;
if(damagebits & DMG_HE){
damage*=(100+10)/100;
}
}
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowVips(id){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
 
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 [JB] Chcesz dowiedziec sie co posiada vip ? Napisz na say'u /vip");
}
public damage(id){
new attacker=get_user_attacker(id);
new damage=read_data(2);
 
if(g_Vip[id]){
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1);
ShowSyncHudMsg(id, g_Hudmsg, "%i^n", damage);
}
if(is_user_connected(attacker) && g_Vip[attacker]){
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1);
ShowSyncHudMsg(attacker, g_Hudmsg, "%i^n", damage);
}
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
 
new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_PreThink(id){
if(g_Vip[id] && is_user_alive(id)){
client_PreThinkVip(id);
}
}
public client_PreThinkVip(id){
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0);
 
if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2){
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);
 
if(flags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(flags & FL_ONGROUND)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
 
velocity[2] += 250.0;
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
 
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 

VIP
Wieksza predkosc.
Ciche chodzenie.
Multijump'y (2).
Dodaje nam +50 % hp.
Co runde jeden losowy granat.
Dodaje nam +10 % ze wszystkich broni.
Dodaje nam +10 % z granatów.
Wlasny model dla TT.
Bedziesz w /vips , /vipy.
Status Vip w tabeli.
BunnyHoop.
Pokazuje zadawane obrażenia.

 

Problem z /vip

07.05.2015 22:22

Witam po raz kolejny xD. Teraz mam problem z komendą /vip.

Mam wgranego vipa i nie wiem czemu nie działa. 

Wpisuje /vip na serwerze i nic.. (mam dodane vip.txt w csstrike).