Proszę, licze na plus Plugin z internetu
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez PomocnyCichy w 01.02.2019 20:42
Proszę, licze na plus Plugin z internetu
Napisane przez PomocnyCichy w 01.02.2019 17:00
http://wklejto.pl/710547Teraz.
@EDIT
http://wklejto.pl/710548To jest dobre, już powinno działać
Liczę na plus
Napisane przez PomocnyCichy w 26.05.2015 16:28
Witam!
Mam problem ze spadochronem.. Mam ową ruletkę i ona mi blokuje spadochron, proszę o odblokowanie spadochronu w tej ruletce! Nagradzam dobrze
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <fakemeta_util> #include <engine> #include <colorchat> #include <jailbreak> #include <amxmisc> #define VIP ADMIN_LEVEL_H #define SVIP ADMIN_LEVEL_F native cs_set_player_model(id, newmodel[]); #define SMOKE_SCALE 30 #define SMOKE_FRAMERATE 12 #define SMOKE_GROUND_OFFSET 6 new const PLUGIN[] = "Ruletka" new const WERSJA[] = "0.3" new const AUTOR[] = "Cichy" new const TAG[] = "**Cs-MultiFrag**" new msgFade; new c_blind_min, c_blind_max; new c_karma_num_min, c_karma_num_max; new c_karma_dmg_min, c_karma_dmg_max; new pCvarAP, pCvarZatrucie, pCvarSkoki, pCvarWolno, pCvarSzybko, pCvarGrawitacja, pCvarWolnoCzas, pCvarSzybkoCzas, pCvarGrawitacjaCzas, pCvarZatrucieCzas, pCvarNowaMapaCzas, pCvarPoczekajCzas, pCvarMIN, pCvarMAX, pCvarhazardmin, pCvarhazardmax new Wolno[33] new Szybko[33] new Grawitacja[33] new NoRecoil[33] new Zatrucie[33] new Slapowanie[33] new Skoki[33], DodatkoweSkoki[33] new SmiertelneSmoke[33], GraczSmokeHit[33], TeleportSmoke[33] new AutoBH[33] new Niewidzialnosc[33] new LongJump[33], Skoczyl[33] new Obrazenia[33] new Obrazenia2[33] new OnlyHS[33] new slepy[33] new JedenCios[33] new dmg[33] new Ammo[33] new AntyFlash[33] new WiecejDMG[33] new Odliczanie[33] new Float:punchangle[3] new OstatnieUzycie[33] = 0 new RuletkaZajeta new nick[32] new hud, hud2 new maxpl new Float:CzasGry new const Float:g_sign[4][2] = {{1.0, 1.0}, {1.0, -1.0}, {-1.0, -1.0}, {-1.0, 1.0}} new g_spriteid_steam1 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, WERSJA, AUTOR) register_clcmd("jail_ruletka", "Sprawdz") register_clcmd("say /los", "Sprawdz") register_clcmd("say /ruletka", "Sprawdz") register_logevent("RestartGry", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing") register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End") register_event("TextMsg", "RestartContin", "a", "2&#Game_C") register_event("CurWeapon", "UnlimitedAmmo", "be", "1=1") register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "NoFlash") register_forward(FM_CmdStart, "RealStartCMD") register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThinkBHop") register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThinkLJ") register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThinkWspinanie") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "WiekszeObrazenia") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "MniejszeObrazenia") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaJedenCios") RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TylkoHS"); register_forward(FM_EmitSound, "forward_emitsound") register_forward(FM_PlaybackEvent, "forward_playbackevent") // we do not precaching, but retrieving the indexes g_spriteid_steam1 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/steam1.spr") pCvarAP = register_cvar("jb_ruletka_kamizelka", "200") pCvarZatrucie = register_cvar("jb_ruletka_zatrucie", "4") pCvarSkoki = register_cvar("jb_ruletka_skoki", "4") pCvarWolno = register_cvar("jb_ruletka_wolno_speed", "100") pCvarSzybko = register_cvar("jb_ruletka_szybko_speed", "610") pCvarGrawitacja = register_cvar("jb_ruletka_grawitacja", "0.6") pCvarNowaMapaCzas = register_cvar("jb_ruletka_nowamapa_czas", "120") pCvarPoczekajCzas = register_cvar("jb_ruletka_poczekaj_czas", "240") pCvarWolnoCzas = register_cvar("jb_ruletka_wolno_czas", "25") pCvarSzybkoCzas = register_cvar("jb_ruletka_szybko_czas", "15") pCvarGrawitacjaCzas = register_cvar("jb_ruletka_grawitacja_czas", "25") pCvarZatrucieCzas = register_cvar("jb_ruletka_zatrucie_czas", "23") pCvarMIN = register_cvar("jb_ruletka_niewidkamin", "5") pCvarMAX = register_cvar("jb_ruletka_niewidkamax", "17") c_karma_num_min=register_cvar("roulette_karma_num_min", "1") c_karma_num_max=register_cvar("roulette_karma_num_max", "9") c_karma_dmg_min=register_cvar("roulette_karma_dmg_min", "1") c_karma_dmg_max=register_cvar("roulette_karma_dmg_max", "5") c_blind_min=register_cvar("roulette_blind_min", "10") c_blind_max=register_cvar("roulette_blind_max", "15") pCvarhazardmin = register_cvar("jb_ruletka_hazardmin", "1") pCvarhazardmax= register_cvar("jb_ruletka_hazardmax", "9743") hud = CreateHudSyncObj() hud2 = CreateHudSyncObj() maxpl = get_maxplayers() msgFade = get_user_msgid("ScreenFade"); } public RealStartCMD(id, uc_handle, seed) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { if(NoRecoil[id]) entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle) if(Szybko[id]) fm_set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(pCvarSzybko)) if(Wolno[id]) fm_set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(pCvarWolno)) if(Grawitacja[id]) fm_set_user_gravity(id, fm_get_user_gravity(id) - get_pcvar_float(pCvarGrawitacja)); if(Niewidzialnosc[id]) fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAdd, 0); if(DodatkoweSkoki[id]) { new flagi = pev(id, pev_flags) if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flagi & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && Skoki[id]) { Skoki[id]-- new Float:velocity[3] pev(id, pev_velocity,velocity) velocity[2] = random_float(265.0, 285.0) set_pev(id, pev_velocity, velocity) } else if(flagi & FL_ONGROUND) Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki) } } return 0 } public RestartContin() usun() public KoniecRundy() usun() public RestartGry() CzasGry = get_gametime() public usun() { for(new i = 1; i <= maxpl; i ++) { if(is_user_connected(i)) { Wolno[i] = false Szybko[i] = false Grawitacja[i] = false NoRecoil[i] = false Zatrucie[i] = false Skoki[i] = 1 DodatkoweSkoki[i] = false SmiertelneSmoke[i] = false GraczSmokeHit[i] = 0 AutoBH[i] = false LongJump[i] = false WiecejDMG[i] = false Skoczyl[i] = false Ammo[i] = false Niewidzialnosc[i] = false Obrazenia[i] = false slepy[i] = false Obrazenia2[i] = false TeleportSmoke[i] = false JedenCios[i] = false AntyFlash[i] = false dmg[i] = false OnlyHS[i] = false Slapowanie[i] = false fm_reset_user_model(i) fm_set_nofootsteps(i, 0) } } } public client_connect(id) { OstatnieUzycie[id] = 0 set_user_info(id, "lang", "pl") } public Sprawdz(id) { if(get_gametime() - CzasGry < get_pcvar_float(pCvarNowaMapaCzas)) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Za wczesnie na ruletke! Poczekaj jeszcze troche.", TAG) return 1 } if(get_systime() - OstatnieUzycie[id] < get_pcvar_num(pCvarPoczekajCzas)){ ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Poczekaj jeszcze^x03 %d^x01 sekund.", TAG, get_pcvar_num(pCvarPoczekajCzas) - get_systime() + OstatnieUzycie[id]) return 1 } if(!is_user_alive(id)) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Aby uzyc ruletki musisz^x01 byc zywy.", TAG) return 1 } if(jail_get_play_game_id() > 7 || jail_get_days() == PIATEK) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Podczas zabaw ^x03nie^x01 mozesz, uzywac ruletki.", TAG) return 1 } if(RuletkaZajeta > 0) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Ruletka ^x03jest^x01 zajeta, sprobuj ponownie za chwile.", TAG) return 1 } switch(get_user_team(id)) { case 1: RuletkaTT(id) case 2: RuletkaCT(id) } RuletkaZajeta = 1 set_task(8.0, "MoznaUzyc") return 1 } public MoznaUzyc() { if(RuletkaZajeta > 0) RuletkaZajeta = 0 } public RuletkaTT(id) { new flagi = is_user_admin(id) set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.35, 2, 0.02, 5.0, 0.01, 0.1, 1) get_user_name(id, nick, 31) switch(random_num(1, 30)) { case 1 : { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s otrzymal %d KEVLARA!", TAG, nick, get_pcvar_num(pCvarAP)) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales %d punktow kamizelki.", TAG, get_pcvar_num(pCvarAP)) fm_set_user_armor(id, get_pcvar_num(pCvarAP)) } case 2 : { if (flagi) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes VIP! Zostales uratowany przed spowolnieniem. Mozesz losowac drugi raz.", TAG) OstatnieUzycie[id] = 0 return 1 } else { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s JEST WOLNIEJSZY!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales spowolnienie.", TAG) Wolno[id] = true Odliczanie[id] = get_pcvar_num(pCvarWolnoCzas) set_task(1.0, "OdliczWolno", id, _, _, "a", Odliczanie[id]) } } case 3: { if(flagi) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes VIP! Zostales uratowany przed dedem. Mozesz losowac drugi raz.", TAG) OstatnieUzycie[id] = 0 return 1 } else { show_hudmessage(0, "[%s] %s Zezgonowal :(", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales smierc.", TAG) user_silentkill(id) } } case 4: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s JEST SZYBSZY!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales przyspieszenie.", TAG) Szybko[id] = true Odliczanie[id] = get_pcvar_num(pCvarSzybkoCzas) set_task(1.0, "OdliczSzybko", id, _, _, "a", Odliczanie[id]) } case 5: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s Ma 2 razy nizsza grawitacje.", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales 2x nizsza grawitacje.", TAG) Grawitacja[id] = true Odliczanie[id] = get_pcvar_num(pCvarGrawitacjaCzas) set_task(1.0, "OdliczGrawitacja", id, _, _, "a", Odliczanie[id]) } case 6: { new zycie = random_num(20, 120) ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s dostal +%i HP", TAG, nick, zycie) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales +%iHP.", TAG, zycie) fm_set_user_health(id, get_user_health(id) + zycie) } case 7: { if(flagi) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes vipem! Zostales uratowany przed 1 hp. Mozesz losowac drugi raz.", TAG) OstatnieUzycie[id] = 0 return 1 } else { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s ma 1 HP", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales ma 1HP", TAG) fm_set_user_health(id, 1) } } case 8: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s OTRZYMAL DEAGLE z 1 AMMO!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales Deagle z 1 nabojem.", TAG) cs_set_weapon_ammo(fm_give_item(id, "weapon_deagle"), 1) } case 9: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s otrzymal HEJDZA!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales granat odlamkowy.", TAG) fm_give_item(id, "weapon_hegrenade") } case 10: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s otrzymal FLASHA!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales granat oslepiajacy.", TAG) fm_give_item(id, "weapon_flashbang") } case 11: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s otrzymal SMOKE!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales granat dymny.", TAG) fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade") } case 12: { if(flagi) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes VIP! Zostales uratowany przed zatruciem. Mozesz losowac drugi raz.", TAG) OstatnieUzycie[id] = 0 return 1 } else { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral ZATRUCIE!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales zatrucie. Zabiera ci %dHP co sekunde przez %d sekund.", TAG, get_pcvar_num(pCvarZatrucie), get_pcvar_num(pCvarZatrucieCzas)) Zatrucie[id] = true Odliczanie[id] = get_pcvar_num(pCvarZatrucieCzas) set_task(1.0, "OdliczZatrucie", id, _, _, "a", Odliczanie[id]) } } case 13: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral DODATKOWE SKOKI", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales %i dodatkowe skoki w powietrzu.", TAG, get_pcvar_num(pCvarSkoki)) Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki) DodatkoweSkoki[id] = true } case 14: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral SMIERTELNEGO SMOKE", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales smiertelnego smoke, gdy trafisz nim w straznika to on od razu zginie.", TAG) if(get_user_weapon(id) == CSW_SMOKEGRENADE) return PLUGIN_HANDLED else fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade") SmiertelneSmoke[id] = true GraczSmokeHit[id] = 1 } case 16: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral LONG JUMPA", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales Long Jump'a. Usiadz, aby wybilo Cie do przodu.", TAG) LongJump[id] = true } case 17: { show_hudmessage(0, "[%s] %s wylosowal STROJ STRAZNIKA", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales stroj straznika. Wygladasz jak straznik, sprobuj ich oszukac i uciekaj.", TAG) cs_set_player_model(id, "CT_Multi-Shoot"); set_pev(id, pev_body, 0); } case 18: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s ma 2x WIEKSZE DMG", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales 2x wieksze obrazenia.", TAG) Obrazenia[id] = true } case 19: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s zabija JEDNYM CIOSEM!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales zabijanie jednym ciosem z piesci.", TAG) JedenCios[id] = true } case 20: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s ma CICHE BUTY.", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales ciche buty, nie slychac Cie jak biegasz.", TAG) fm_set_nofootsteps(id, 1) } case 21:{ if(flagi) { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s ma SCOUTA.", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN,"[%s]^x01 Wylosowales scouta i 2 ammo.", TAG) cs_set_weapon_ammo(fm_give_item(id, "weapon_scout"), 2) } else { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s Nic nie wylosowal", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN,"[%s]^x01 Wylosowal bys scouta lecz nie jestes vipem :(.", TAG, nick) } } case 22: { new ile ile = random_num(get_pcvar_num(pCvarMIN), get_pcvar_num(pCvarMAX)); ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s ma niewidzialnosc.", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales niewidzialnosc na %d sekund.", TAG, ile) Niewidzialnosc[id] = true Odliczanie[id] = ile set_task(1.0, "OdliczNiewidzialnosc", id, _, _, "a", Odliczanie[id]) } case 23: { new ile ile = random_num(get_pcvar_num(pCvarhazardmin), get_pcvar_num(pCvarhazardmax)); ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wylosowal zmieniona walute.", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Po zmienieniu waluty masz %d $.", TAG, ile) cs_set_user_money(id, ile); } case 24: { if(flagi) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes VIP! Zostales uratowany przed slapowaniem. Mozesz losowac drugi raz.", TAG) OstatnieUzycie[id] = 0 return 1 } else { new ile ile = random_num(get_pcvar_num(c_karma_num_min), get_pcvar_num(c_karma_num_max)) ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s bedzie slapowany przez %d sekund.", TAG, nick, ile) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 jestes slapowany przez %d sekund.", TAG, ile) Slapowanie[id] = true Odliczanie[id] = ile set_task(1.0, "OdliczSlapowanie", id, _, _, "a", Odliczanie[id]) } } case 25: { if(flagi) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes VIP! Zostales uratowany przed kopniakiem. Mozesz losowac drugi raz.", TAG) OstatnieUzycie[id] = 0 return 1 } else { new zycie = random_num(20, 100) ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s dostal kopniaka za %i HP", TAG, nick, zycie) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 dostales kopniaka za %i HP.", TAG, zycie) kick_forward_up(id,1000,500); screen_flash(id,100,0,0,100); user_slap(id, zycie); for(new i=1; i<=maxpl; ++i) { if(i!=id && !is_user_alive(i) && pev(i, pev_iuser2)==id) { screen_flash(i,100,0,0,100); } } } } case 26: { if(flagi) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes VIP! Zostales uratowany przed oslepieniem. Mozesz losowac drugi raz.", TAG) OstatnieUzycie[id] = 0 return 1 } else { new ile ile = random_num(get_pcvar_num(c_blind_min), get_pcvar_num(c_blind_max)); ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s Zostal slepy na %d sekund!", TAG, nick, ile) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Jestes slepy na %d sekund!.", TAG, ile) slepy[id] = true message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msgFade, {0,0,0}, id); write_short(5120); write_short(5120); write_short(5120); write_byte(0); write_byte(0); write_byte(0); write_byte(255); message_end(); Odliczanie[id] = ile set_task(1.0, "OdliczSlepy", id, _, _, "a", Odliczanie[id]) } } case 27: { if( jail_get_days() == SOBOTA || jail_get_days() == NIEDZIELA ) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Podczas zabawy nie mozesz wylosowac FD! Mozesz losowac drugi raz.", TAG) OstatnieUzycie[id] = 0 return 1 } else { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s Wylosowal FreeDay!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales FD, masz dzien WOLNY od polecen.", TAG) jail_set_prisoner_free(id, true, false) } } case 29: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral TELEPORTUJACEGO SMOKE", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales teleportujacy granat, musi dotknac podloza lub sciany aby zadzialal.", TAG) if(get_user_weapon(id) == CSW_SMOKEGRENADE) return PLUGIN_HANDLED else fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade") if(get_user_weapon(id) == CSW_FLASHBANG) return PLUGIN_HANDLED else fm_give_item(id, "weapon_flashbang") TeleportSmoke[id] = true } } OstatnieUzycie[id] = get_systime() return 1 } public RuletkaCT(id) { new flagi = is_user_admin(id) set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.35, 2, 0.02, 5.0, 0.01, 0.1, 1) get_user_name(id, nick, 31) switch(random_num(1, 18)) { case 1 : { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s otrzymal %d KEVLARA!", TAG, nick, get_pcvar_num(pCvarAP)) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales %d punktow kamizelki.", TAG, get_pcvar_num(pCvarAP)) fm_set_user_armor(id, get_pcvar_num(pCvarAP)) } case 2 : { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s JEST WOLNIEJSZY!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales spowolnienie.", TAG) Wolno[id] = true Odliczanie[id] = get_pcvar_num(pCvarWolnoCzas) set_task(1.0, "OdliczWolno", id, _, _, "a", Odliczanie[id]) } case 3: { if(flagi) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes vipem! Zostales uratowany przed dedem. Mozesz losowac drugi raz.", TAG) OstatnieUzycie[id] = 0 return 1 } else { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s Padl", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales smierc.", TAG) user_silentkill(id) } } case 4: { new zycie = random_num(20, 100) ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wylosowal +%i HP", TAG, nick, zycie) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales +%i HP.", TAG, zycie ) fm_set_user_health(id, get_user_health(id) + zycie) } case 5: { if(flagi) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes vipem! Zostales uratowany przed 1 hp.", TAG) OstatnieUzycie[id] = 0 return 1 } else { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s ma 1 HP", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales 1HP.", TAG) fm_set_user_health(id, 1) } } case 6: { if(flagi) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes VIP! Zostales uratowany przed zatruciem. Mozesz losowac drugi raz.", TAG) OstatnieUzycie[id] = 0 return 1 } else { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral ZATRUCIE", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales zatrucie. Zabiera ci %dHP co sekunde przez %d sekund.", TAG, get_pcvar_num(pCvarZatrucie), get_pcvar_num(pCvarZatrucieCzas)) Zatrucie[id] = true Odliczanie[id] = get_pcvar_num(pCvarZatrucieCzas) set_task(1.0, "OdliczZatrucie", id, _, _, "a", Odliczanie[id]) } } case 7: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s OTRZYMAL NO RECOIL!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales eliminator rozrzutu w broniach.", TAG) NoRecoil[id] = true } case 8: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral UNLIMITED AMMO!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales nieskonczonsc amunicji. Strzelaj do bolu :)", TAG) Ammo[id] = true set_user_clip(id, 31) } case 9: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral ANTY FLASHA!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales anty flash'a. Nie dzialaja na Ciebie granaty oslepiajace.", TAG) AntyFlash[id] = true } case 10: { if(flagi) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes VIP! Zostales uratowany przed strata broni. Mozesz losowac drugi raz.", TAG) OstatnieUzycie[id] = 0 return 1 } else { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s STRACIL BRONIE!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Straciles wszystkie bronie.", TAG) fm_strip_user_weapons(id) } } case 11: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s dostal KROWE!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales krowe. Dostajesz bron M249.", TAG) fm_give_item(id, "weapon_m249") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200) } case 12: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s dostal DODATKOWE SKOKI!", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales %i dodatkowe skoki w powietrzu.", TAG, get_pcvar_num(pCvarSkoki)) Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki) DodatkoweSkoki[id] = true } case 14: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s wygral LONG JUMPA", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales Long Jump'a. Usiadz, aby wybilo Cie do przodu.", TAG) LongJump[id] = true } case 15: { if(flagi) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes VIP! Zostales uratowany przed mniejszym dmg. Mozesz losowac drugi raz.", TAG) OstatnieUzycie[id] = 0 return 1 } else { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s ma 2x MNIEJSZE DMG", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales 2x mniejsze obrazenia.", TAG) Obrazenia2[id] = true } } case 16: { if(flagi) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz szczescie ze jestes VIP! Zostales uratowany przed czyms zlym. Mozesz losowac drugi raz.", TAG) OstatnieUzycie[id] = 0 return 1 } else { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s Moze zabic tylko HS", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Zabijasz tylko HS.", TAG) OnlyHS[id] = true } } case 17: { ShowSyncHudMsg(0, hud2, "[%s] %s Otrzymuje 2x wiecej DMG", TAG, nick) ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Otrzymujesz 2x wiecej DMG.", TAG) WiecejDMG[id] = true } } OstatnieUzycie[id] = get_systime() return 1 } public OdliczWolno(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && Wolno[id]) { get_user_name(id, nick, 31) set_hudmessage(255, 255, 0, 0.3, 0.6, 2, 0.5, 0.1, 0.0, 1.0, -1) if(--Odliczanie[id] <= 0) { if (task_exists(id)) remove_task(id) fm_set_user_maxspeed(id, 250.0) Wolno[id] = false show_hudmessage(0,"%s przestal byc wolny!", nick) return } ShowSyncHudMsg(0, hud, "%s przestanie byc wolny za: %d", nick, Odliczanie[id]) } } public OdliczSzybko(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && Szybko[id]) { get_user_name(id, nick, 31) set_hudmessage(255, 255, 0, 0.3, 0.6, 2, 0.5, 0.1, 0.0, 1.0, -1) if(--Odliczanie[id] <= 0) { if (task_exists(id)) remove_task(id) fm_set_user_maxspeed(id, 250.0) Szybko[id] = false show_hudmessage(0, "%s przestal byc szybki!", nick) return } ShowSyncHudMsg(0, hud, "%s przestanie byc szybki za: %d", nick, Odliczanie[id]) } } public OdliczSlepy(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && slepy[id]) { get_user_name(id, nick, 31) set_hudmessage(255, 255, 0, 0.3, 0.6, 2, 0.5, 0.1, 0.0, 1.0, -1) if(--Odliczanie[id] <= 0) { if (task_exists(id)) remove_task(id) slepy[id] = false player_unblind(id); show_hudmessage(0, "%s przestal byc slepy!", nick) return } ShowSyncHudMsg(0, hud, "%s przestanie byc slepy za: %d", nick, Odliczanie[id]) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msgFade, {0,0,0}, id); write_short(5120); write_short(5120); write_short(5120); write_byte(0); write_byte(0); write_byte(0); write_byte(255); message_end(); } } public OdliczGrawitacja(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && Grawitacja[id]) { get_user_name(id, nick, 31) set_hudmessage(255, 255, 0, 0.3, 0.6, 2, 0.5, 0.1, 0.0, 1.0, -1) if(--Odliczanie[id] <= 0) { if (task_exists(id)) remove_task(id) Grawitacja[id] = false fm_set_user_gravity(id, 1.0) show_hudmessage(0, "%s skonczyla sie grawitacja!", nick) return } ShowSyncHudMsg(0, hud, "%s skonczy sie nizsza grawitacja za: %d", nick, Odliczanie[id]) } } public OdliczNiewidzialnosc(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && Niewidzialnosc[id]) { get_user_name(id, nick, 31) set_hudmessage(255, 255, 0, 0.3, 0.6, 2, 0.5, 0.1, 0.0, 1.0, -1) if(--Odliczanie[id] <= 0) { if (task_exists(id)) remove_task(id) Niewidzialnosc[id] = false fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderNormal, 16); show_hudmessage(0, "%s nie jest juz niewidzialny!", nick) return } ShowSyncHudMsg(0, hud, "%s przestanie byc niewidzialny za: %d", nick, Odliczanie[id]) } } public OdliczZatrucie(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && Zatrucie[id]) { get_user_name(id, nick, 31) set_hudmessage(255, 255, 0, 0.3, 0.6, 2, 0.5, 0.1, 0.0, 1.0, -1) if (--Odliczanie[id]<=0) { if (task_exists(id)) remove_task(id) Zatrucie[id] = false show_hudmessage(0, "%s przestal sie truc!", nick) return } ShowSyncHudMsg(0, hud, "%s skonczy sie truc za: %d", nick, Odliczanie[id]) if(Zatrucie[id]) fm_set_user_health(id, get_user_health(id) - get_pcvar_num(pCvarZatrucie)) } } public OdliczSlapowanie(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && Slapowanie[id]) { get_user_name(id, nick, 31) set_hudmessage(255, 255, 0, 0.3, 0.6, 2, 0.5, 0.1, 0.0, 1.0, -1) if (--Odliczanie[id]<=0) { if (task_exists(id)) remove_task(id) Slapowanie[id] = false show_hudmessage(0, "%s przestal byc slapowany!", nick) return } ShowSyncHudMsg(0, hud, "%s przestanie byc slapowany za: %d", nick, Odliczanie[id]) if(Slapowanie[id]) user_slap(id, random_num(get_pcvar_num(c_karma_dmg_min), get_pcvar_num(c_karma_dmg_max))); } } public pfn_touch(ptr, ptd) { if(!is_valid_ent(ptd)) return 0 new szClassName[32] entity_get_string(ptd, EV_SZ_classname, szClassName, 31) if(is_valid_ent(ptr)) { new szClassNameOther[32] entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, szClassNameOther, 31) if(equal(szClassName, "grenade") && equal(szClassNameOther, "player")) { new greModel[64] entity_get_string(ptd, EV_SZ_model, greModel, 63) if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl")) { new id = entity_get_edict(ptd,EV_ENT_owner) if(is_user_alive(id) && is_user_alive(ptr) && GraczSmokeHit[id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(ptr)) Zabij(id, ptr, "world") } } } return 0 } public player_unblind(id){ message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msgFade, {0,0,0}, id); write_short(1<<12); write_short(1<<8); write_short(1<<1); write_byte(0); write_byte(0); write_byte(0); write_byte(128); message_end(); } public Zabij(zabojca, id, weapon[]) { if(get_user_team(zabojca) != get_user_team(id)) fm_set_user_frags(zabojca, get_user_frags(zabojca) + 1) user_silentkill(id) message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("DeathMsg"), {0, 0, 0}, 0) write_byte(zabojca) write_byte(id) write_byte(0) write_string(weapon) message_end() message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScoreInfo")) write_byte(zabojca) write_short(get_user_frags(zabojca)) write_short(get_user_deaths(zabojca)) write_short(0) write_short(get_user_team(zabojca)) message_end() message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScoreInfo")) write_byte(id) write_short(get_user_frags(id)) write_short(get_user_deaths(id)) write_short(0) write_short(get_user_team(id)) message_end() } public PreThinkLJ(id) { if(!is_user_alive(id) || !LongJump[id]) return 0 if(get_user_button(id) & IN_DUCK) { if(Skoczyl[id]) return PLUGIN_CONTINUE new Flagi = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if(Flagi | FL_WATERJUMP && entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) < 2 && Flagi & FL_ONGROUND) { new Float:fVelocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, fVelocity) new Float:vAngle[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, vAngle) engfunc(EngFunc_MakeVectors, vAngle) new Float:vForward[3] get_global_vector(GL_v_forward, vForward) if(fVelocity[0] == 0.0 || fVelocity[1] == 0.0) return PLUGIN_CONTINUE fVelocity[0] = vForward[0] * 750 fVelocity[1] = vForward[1] * 750 fVelocity[2] = 310.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fVelocity) Skoczyl[id] = true } } else if(get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK) Skoczyl[id] = false return 0 } public WiekszeObrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || this == idattacker) return HAM_IGNORED if(idattacker != 0 && is_user_alive(idattacker) && Obrazenia[idattacker]) { SetHamParamFloat(4, damage*2) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED } public MniejszeObrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || this == idattacker) return HAM_IGNORED if(idattacker != 0 && is_user_alive(idattacker) && dmg[idattacker]) { SetHamParamFloat(4, damage/2) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED } public TakeDmg(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(is_user_alive(this) && WiecejDMG[this]){ SetHamParamFloat(4, damage*2); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public ObrazeniaJedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && JedenCios[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE) SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED } public TylkoHS(vid, id, Float:damage, Float:dir[3], tr, damagebits){ if(is_user_alive(id) && OnlyHS[id] && damagebits&DMG_BULLET && get_tr2(tr, TR_iHitgroup)!=HIT_HEAD){ SetHamParamFloat(3, 0.0); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public UnlimitedAmmo(id) { if(!is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) || !Ammo[id]) return 0 set_user_clip(id, 31) return 0 } public NoFlash(id) { if((get_msg_arg_int(4) == 255) && (get_msg_arg_int(5) == 255) && (get_msg_arg_int(6) == 255) && (get_msg_arg_int(7) > 199)) { for(new i = 1; i <= maxpl; i ++) { if(is_user_alive(i) && AntyFlash[i]) return 1 } } return 0 } public client_PreThink(id){ if(!fm_get_nofootsteps(id)) return 1 fm_set_nofootsteps(id, 1) return 0 } // Kopniak w gore i do przodu public kick_forward_up(id,forwardval,upval){ new Float:Velocity[3]; VelocityByAim(id, forwardval, Velocity); Velocity[2]=0.0; normalize(Velocity,Velocity,forwardval*1.0); Velocity[2]+=upval*1.0; entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity ,Velocity); } // Normalizacja public normalize(Float:Vec[3],Float:Ret[3],Float:multiplier){ // new Float:len=getVecLen(Vec) copyVec(Vec,Ret) Ret[0]/=len Ret[1]/=len Ret[2]/=len Ret[0]*=multiplier Ret[1]*=multiplier Ret[2]*=multiplier } // Kopiowanie wektorow public copyVec(Float:Vec[3],Float:Ret[3]){ // Ret[0]=Vec[0] Ret[1]=Vec[1] Ret[2]=Vec[2] } // Pobranie dlugosci wektorow public Float:getVecLen(Float:Vec[3]){ // new Float:VecNull[3]={0.0,0.0,0.0} new Float:len=vector_distance(Vec,VecNull) return len } public forward_emitsound(ent) { static id, Float:origin[3] id = pev(ent, pev_owner) if(!TeleportSmoke[id]) return FMRES_IGNORED pev(ent, pev_origin, origin) engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, Float:{8191.0, 8191.0, 8191.0}) origin[2] += SMOKE_GROUND_OFFSET create_smoke(origin) TeleportSmoke[id] = false; if (is_user_alive(id)) { static Float:mins[3], hull pev(id, pev_mins, mins) origin[2] -= mins[2] + SMOKE_GROUND_OFFSET hull = pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN if (is_hull_vacant(origin, hull)) engfunc(EngFunc_SetOrigin, id, origin) else { // close to a solid object, trying to find a vacant spot static Float:vec[3] vec[2] = origin[2] for (new i; i < sizeof g_sign; ++i) { vec[0] = origin[0] - mins[0] * g_sign[i][0] vec[1] = origin[1] - mins[1] * g_sign[i][1] if (is_hull_vacant(vec, hull)) { engfunc(EngFunc_SetOrigin, id, vec) break } } } } return FMRES_SUPERCEDE } create_smoke(const Float:origin[3]) { // engfunc because origin are float engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 0) write_byte(TE_SMOKE) engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin[0]) engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin[1]) engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin[2]) write_short(g_spriteid_steam1) write_byte(SMOKE_SCALE) write_byte(SMOKE_FRAMERATE) message_end() } stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull) { new tr = 0 engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, 0, tr) if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) && !get_tr2(tr, TR_AllSolid) && get_tr2(tr, TR_InOpen)) return true return false } // Screen Flash public screen_flash(id,red,green,blue,alpha){ message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("ScreenFade"), _, id); write_short(1<<12); write_short(1<<12); write_short(1<<12); write_byte(red); write_byte(green); write_byte(blue); write_byte(alpha); message_end(); } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = 0, weapon = get_user_weapon(id, _, _) get_weaponname(weapon, weaponname, 31) while((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if(pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4) return weaponid } return 0 } stock fm_get_nofootsteps(index) return pev(index, pev_flTimeStepSound) == 999 ? true : false stock fm_set_nofootsteps(index, nofootsteps = 0) set_pev(index, pev_flTimeStepSound, nofootsteps ? 999 : 400) stock fm_reset_user_model(player) dllfunc(DLLFunc_ClientUserInfoChanged, player, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player))
Napisane przez PomocnyCichy w 15.04.2015 21:20
Napisane przez PomocnyCichy w 14.04.2015 21:45
Napisane przez PomocnyCichy w 14.04.2015 21:36