Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

stalin1 - zdjęcie

stalin1

Rejestracja: 23.02.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.08.2015 12:27
-----

Moje posty

W temacie: Potrzebny restart serwera, dziwny błąd w konsoli

30.07.2015 17:12

Witam ja mam ten sam problem "Host_Error: CL_ParseFileTxferFailed: empty filename" ktoś pomoże jak z tym sie uporać 

W temacie: Admin Chat Color v2

26.07.2015 11:24

Zastanawia mnie w takim razie, po co w takim razie taki plugin publikować.
Ale znalazłem różnicę: Tutaj są gwiazdki, a u mnie nawiasy :D

@down: Nie, wręcz przeciwnie.
Tylko to tak, jakby po publikacji twierdzenia Carnota, chwalić się twierdzeniem Pitagorasa :lol:

Spoiler

 

to jest dobry pomysł potrzebuje takie coś na cod z rangą vip premium albo samo vip

W temacie: Sklep i /wymien na 2 perki

25.07.2015 17:25

Można jeszcze coś dodać do tematu?? :D mianowicie mi też wyskakuje 2 błędy i w dodatku zmodyfikowałem go eliminując colorchat tylko że nadal nie działa tak jak powinien mianowicie jak losuje perk nr 2 to mi wstawia go na pierwszy oto kod

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>

public plugin_init() 
{
	register_plugin("CodShop by Mintek", "1.0", "Mintek");
	
	register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
	register_clcmd("say /shop", "Sklep");
	register_clcmd("say /s", "Sklep");
	
}	

public Sklep(id)
{
	new tytul[25];
	format(tytul, 24, "\rSklep by \yMintek");
	new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
	menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r500$");//1
	menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r1000$");//2
	menu_additem(menu, "Tramal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r2000$");//3
	menu_additem(menu, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r5000$");//4
	menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r8000$");//5
	menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r10000$");//6
	menu_additem(menu, "Losuj perk#1 \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r7000$");//7
	menu_additem(menu, "Losuj perk#2 \r[Dostajesz losowy perk slotu 2] \yKoszt: \r7000$");//7
	menu_display(id, menu);
	
}

public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cs_get_user_money(id);
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= 500)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+10);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-500);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 10 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-500);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
				}
				
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 1000)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-1000);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 25 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-1000);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= 2000)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-2000);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-2000);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= 5000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-5000);
				set_user_gravity(id, 0.5);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej!");
			}
			if(kasa < 5000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 4:
		{

			if(kasa >= 8000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-8000);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 10);
				
				switch(totek)
				{
					case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(500,5000);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(5000,16000);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
					case 3:
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!");
					case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(15,75);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
					case 5:
					{
						cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales losowy perk!");
					}
					case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(10,55);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
					case 7:
					{
						new healthbonus = random_num(10,30);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus);
					}
					case 8:
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !");
					case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(75,150);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
					case 10:
					{
						cs_set_user_money(id, 8000);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
					}
						
				}
			}		
			if(kasa < 8000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 5:
		{
			if(kasa >= 10000)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(25, 250);
				cs_set_user_money(id, kasa-10000);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
			}
			if(kasa < 10000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 6:
		{
			if(kasa >= 7000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-10000);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 0);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!");
			}
			if(kasa < 7000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 7:
		{
			if(kasa >= 7000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-10000);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk2!");
			}
			if(kasa < 7000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 

W temacie: Problem z Galileo - nie zmienia mi wybranej mapy

19.04.2015 12:47

Temat do zamknięcia problem przyczyna rozpoznana dla ciekawych 

Na serwerze wystąpił błąd: Segmentation fault (core dumped)

 

krecik002

zainstaluj jeszcze raz galileo wyłączając przy tym mapchooser i nextmap i wgraj wszystkie pliki 
Galileo 

W temacie: /hlds_run: line 3 18078 Segmentation fault

19.04.2015 12:30

Wiesz co mam dość pukawki mam dość ich mydlenia oczy nic innego nie napisali jak proszę o wyłączanie pluginów aż pan dojdzie do istniejącego problemu. Tylko że już trzecia osoba która miała ten sam problem sprawdziła swoją całą modyfikacje na innym hostnigu wszystko działa 0 crashy. ja też zainstalowałem identyczną modyfikacje na innym hostingu i działa mi już od 4 dni bez crashy na pukawce maiłem w tych dniach ok 10 crashy o tym samym problemie. Nie polecam pukawki zrozumiałem że to tylko dobrze opakowane ścierwo nic więcej tyle mam do powiedzenia za dużo nerwów i kasy by odejść nic nie mówiąc