Witam forumowiczów,chciałbym poruszyć temat dzisiejszych serwerów zm a tych co były kiedyś i poznać waszą opinie które według was są lepsze te na których gramy dzisiaj czy te które były kiedyś.Jak wiadomo cs już trochę lat ma i powstały do niego różnorakie modyfikacje cod mody,jailbreak itd moją uwagę bardzo przykuł zombie mod oczywiście mamy kilka rodzai zm moda zombie infection,zombie hell ,zombie escape itd.Najbardziej z tych wszystkich spodobał mi się zombie plague pierwszym moim serwerem był zombie plague na rzeźni bardzo mi się spodobał spoko ludzie fajnie zrobiona ruletka,gra na początku była dla mnie trudna brak zapisu ap każda nowa mapa start z 5 ap , żeby przetrwać trzeba było współpracować po stronie ludzi jak i zombie było bardzo ciemno na błysk pioruna czekało się jak na zbawienie żeby oświetlił drogę,vip nie był aż taki mocny w przeciwieństwie do normalnego gracza jeśli dobrze pamiętam to miał lekko szybsze ap, kamizelkę 2x skok oraz klasę vip z fajnym ciemnozielonym modelem który miał troszkę lepsze statystyki od pozostałych klas, ap za szybko nie leciało dlatego trzeba było mądrze dobierać ekwipunek tak żeby starczyło na minę i na jakąś broń autokampe czy krowę.Podsumowując gra na tym serwerze była wyzwaniem i żeby coś ugrać trzeba było współpracować wpuszczać do kampy pozostałych graczy przynajmniej z 3 albo 4 graczy żeby odeprzeć atak zombie i ugrać rundę.Po długiej przerwie od cs wróciłem do gry i szukając starego zombie moda na którym grałem dowiedziałem się że sieć upadła niby forum działa ale już nic tam się nie dzieje a więc trzeba było znaleźć sobie jakiś nowy serwer a więc przeczesując game trackera w poszukiwaniu serwera zaobserwowałem duże zmiany jakieś klasy zombie z umiejętnościami zwiększona prędkość, regenerowanie zdrowia,oślepianie ludzi i dużo innych, nie powiem zrobiło to na mnie wrażenie ale długo nie pograłem ponieważ serwer jakoś nie przypadł mi do gustu,ostatecznie zabawiłem na serwerze z systemem levelingu dokładniej na serwerze Shaxu,grali tam nawet spoko ludzie sam mod też był dobry tylko w raz z nabytym doświadczeniem stał się za prosty był tam zapis ap dla normalnego gracza 300 ap dla vip 500 ap taki zapis ułatwia grę i to znacząco praktycznie każdą rundę siedziałem na bezliku ammo oraz z zakupionym no-recoli koszt obydwu tych extra itemów wynosił mnie 70 ap posiadając vipa miałem 500 ap więc wielkim wydatkiem to nie było zwłaszcza że to bardzo szybko się zwracało , vip też trochę jak dla mnie był mocny posiadał zwiększone obrażenia 130% szybsze ap 2x skok ,zwiększony limit ap do 500 oraz mocną klasę tesla vip która strzelała kulkami zamrażającymi na kilka sekund nie można było strzelić ani się ruszyć,niestety też często dochodziło do włamów na czyjeś konta w celu kradzieży ap co później skutkowało wzajemnym oskarżaniem się i wyzywaniem i to dzieje się na prawie każdym serwerze z takim zapisem ,oczywiście można wgrać plugin z hasłem dla wszystkich ale wiadomo że pamięć ludzka jest wadliwa i niektóre osoby pozapominają hasła i później będą robić spam head adminowi żeby im zresetował hasło,na serwerze shaxu grałem przez rok może nawet troszeczkę dłużej grało się przyjemnie ale zdecydowanie za łatwo zapis ułatwiał tak sprawę że bardzo rzadko byłem w sytuacji bez ap i gra była rutyną rozpoczęcie rundy, polatanie trochę po mapie na 2x skoku, poczekanie na rozwój plagi, schowanie się do kampy , kupienie bezliku , eleminatora rozrzutu z 2 miny i strzelanie i czytanie płaczu na say że nie będą wbijać bo nie dojdą do mnie od czasu do czasu komuś puściły nerwy i rzucił mi bombę jak byłem ostatni i tak się kończyły rundy, oraz chciałem napisać o podejściu duży liczby "PRO" graczy którzy za nic nie chcą wpuścić innych graczy do kampy z takiego powodu iż sami sobie dadzą radę a nawet 1 dodatkowa osoba daje mu ok.70% szans że dostanie bombę ponieważ przy zapisie ap gracze mogą sobie na jedną pozwolić bo wiadomo 300 ap bomba 100 ap pozostaje nadal 200 ap na prowadzenie spokojnej bez stresowej gry,takie zachowania zabijają teamplay z strony ct.Podsumowując dużo dzisiejszych serwerów jest zrobione pod lekką bez stresową grę gdzie nie trzeba się specjalnie martwić o walutę ap i można sb spokojnie i bez najmniejszego wysiłku pograć. Teraz do was pytanie w jakich serwerach gustujecie tych co są dzisiaj prostych i bezstresowych czy tych starszych pewnie przez większość zapomnianych gdzie trzeba było się trochę napracować na zwycięstwo w tabeli wyników jak i top15 i czy warto próbować zakładać taki klasyczny serwer jak za starych czasów czy już takie serwery się nie upodobają dzisiejszym graczom?.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ziombelek
Rejestracja: 22.02.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.10.2017 08:03
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 8
- Odwiedzin: 2 701
- Tytuł: Nowy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Rumia
Kontakt
1
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Ziombelek nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje tematy
Dzisiejsze zm a starsze zm (Dyskusja)
12.03.2016 21:41
Zepsuty plugin bazooki
29.03.2015 21:06
Witam zepsuł mi się plugin bazooki wytłumaczę na czym polega problem gdy mam zakupioną bazookę i zostanę zamieniony w surva ta bazooka nie dropi i mimo to że mam wyjęty nóż dalej mogę strzelać prawym z bazooki a drugi problem polega na tym że gdy mam wyjętą bazookę i chcę wybrać granat to model granatu się nie pokazuję tylko dalej zostaję model bazooki i ten granat tak jak by wylatywał z bazooki na początku myślałem że to mi się coś z cs popsuło ponieważ na innych serwerach miałem tak samo ale kumpel ma ten sam problem na moim serwie jak i na innych jeśli ktoś mógł zobaczyć co tam jest nie tak i pomóc to był bym wdzięczny, dodam tylko tyle że jeszcze pojawił się znaczek jetpacka z lewej strony którego raczej nie powinno być ponieważ jest to plugin samej bazooki bez jetpacka
kod:
kod:
Spoiler
new ROCKET_MDL[64] = "models/rpgrocket.mdl" new ROCKET_SOUND[64] = "weapons/rocketfire1.wav" new getrocket[64] = "items/9mmclip2.wav" new bool:fly[33] = false new bool:rocket[33] = false new bool:rksound[33] = false new bool:shot[33] = false new Float:gltime = 0.0 new Float:last_Rocket[33] = 0.0 new Float:jp_cal[33] = 0.0 new Float:jp_soun[33] = 0.0 new flame, explosion, trail, white new g_flyEnergy[33], hasjet[33] new cvar_jetpack, cvar_jetpackSpeed, cvar_jetpackUpSpeed, cvar_jetpackAcrate ,cvar_RocketDelay, cvar_RocketSpeed, cvar_RocketDmg, cvar_Dmg_range, cvar_fly_max_engery, cvar_fly_engery, cvar_regain_energy, g_item_jetpack, cvar_cal_time, cvar_oneround public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) g_item_jetpack = zp_register_extra_item("ML_BAZOOKA", JETPACK_COST, ZP_TEAM_HUMAN) new ver[64] format(ver,63,"%s v%s",PLUGIN,VERSION) register_cvar("zp_jp_version",ver,FCVAR_SERVER) cvar_jetpack = register_cvar("zp_jetpack", "0") cvar_jetpackSpeed=register_cvar("zp_jp_forward_speed","300.0") cvar_jetpackUpSpeed=register_cvar("zp_jp_up_speed","35.0") cvar_jetpackAcrate=register_cvar("zp_jp_accelerate","100.0") cvar_RocketDelay=register_cvar("zp_bz_rocket_delay","30.0") cvar_RocketSpeed=register_cvar("zp_bz_rocket_speed","1750") cvar_RocketDmg=register_cvar("zp_bz_rocket_damage","2200") cvar_Dmg_range=register_cvar("zp_bz_damage_radius","350") cvar_fly_max_engery = register_cvar("zp_jp_max_engery", "100") cvar_fly_engery = register_cvar("zp_jp_engery", "10") cvar_regain_energy = register_cvar("zp_jp_regain_energy", "3") cvar_cal_time = register_cvar("zp_jp_energy_cal", "1.0") cvar_oneround = register_cvar("zp_jp_oneround", "0") register_event("CurWeapon", "check_models", "be") register_event("DeathMsg", "player_die", "a") register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0") register_forward(FM_StartFrame, "fm_startFrame") register_forward(FM_EmitSound, "emitsound") register_dictionary("zombie_plague.txt") } public plugin_precache() { precache_model("models/p_rpg.mdl") precache_model("models/v_rpg.mdl") precache_model("models/w_rpg.mdl") precache_sound("jetpack.wav") precache_sound("jp_blow.wav") precache_model(ROCKET_MDL) precache_sound(ROCKET_SOUND) precache_sound(getrocket) explosion = precache_model("sprites/zerogxplode.spr") trail = precache_model("sprites/smoke.spr") flame = precache_model("sprites/xfireball3.spr") white = precache_model("sprites/white.spr") } public client_putinserver(id) { fly[id] = false rocket[id] = false hasjet[id] = 0 g_flyEnergy[id] = 0 } public client_disconnect(id) { fly[id] = false rocket[id] = false hasjet[id] = 0 g_flyEnergy[id] = 0 } public event_round_start() { remove_jetpacks(); if (get_pcvar_num(cvar_oneround) == 1) { for (new id; id <= 32; id++) hasjet[id] = 0, g_flyEnergy[id] = 0, fly[id] = false; } } public fm_startFrame(){ gltime = get_gametime() static id for (id = 1; id <= 32; id++) { jp_forward(id) } } public jp_forward(player) { if (!hasjet[player]) return FMRES_IGNORED if(jp_cal[player] < gltime){ jp_energy(player); jp_cal[player] = gltime + get_pcvar_float(cvar_cal_time) } check_rocket(player) new clip,ammo new wpnid = get_user_weapon(player,clip,ammo) if (wpnid == CSW_KNIFE){ if(get_pcvar_num(cvar_jetpack) == 1){ if(!(pev(player, pev_flags)&FL_ONGROUND) && pev(player,pev_button)&IN_ATTACK){ if((g_flyEnergy[player] > get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.3) && (g_flyEnergy[player] <= get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery))){ if(jp_soun[player] < gltime){ emit_sound(player,CHAN_ITEM,"jetpack.wav",1.0,ATTN_NORM,1,PITCH_HIGH) jp_soun[player] = gltime + 1.0 } } else if((g_flyEnergy[player] > 0) && (g_flyEnergy[player] < get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.3)){ if(jp_soun[player] < gltime){ emit_sound(player,CHAN_ITEM,"jp_blow.wav",1.0,ATTN_NORM,1,PITCH_HIGH) jp_soun[player] = gltime + 1.0 } } } human_fly(player) attack(player) } if((pev(player,pev_button)&IN_ATTACK2)){ attack2(player) } } if((get_pcvar_num(cvar_jetpack) == 2 && !(pev(player, pev_flags)&FL_ONGROUND)) && (pev(player,pev_button)&IN_JUMP && pev(player,pev_button)&IN_DUCK)){ if((g_flyEnergy[player] > get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.3) && (g_flyEnergy[player] <= get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery))){ if(jp_soun[player] < gltime){ emit_sound(player,CHAN_ITEM,"jetpack.wav",1.0,ATTN_NORM,1,PITCH_HIGH) jp_soun[player] = gltime + 1.0 } } else if((g_flyEnergy[player] > 0) && (g_flyEnergy[player] < get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.3)){ if(jp_soun[player] < gltime){ emit_sound(player,CHAN_ITEM,"jp_blow.wav",1.0,ATTN_NORM,1,PITCH_HIGH) jp_soun[player] = gltime + 1.0 } } human_fly(player) attack(player) } // Icon Show system /*if (!is_user_alive(player) && zp_get_user_zombie(player) && zp_get_user_nemesis(player) && zp_get_user_survivor(player)) Icon_Energy({0, 255, 0}, 0, player); //Icon_Energy({128, 128, 0}, 0, player); //Icon_Energy({255, 255, 0}, 0, player); }*/ if((g_flyEnergy[player] >= get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.8) && (g_flyEnergy[player] <= get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery))){ Icon_Energy({0, 255, 0}, 1, player); // Green } else if((g_flyEnergy[player] >= get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.5) && (g_flyEnergy[player] < get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.8)){ Icon_Energy({255, 255, 0}, 1, player); // yellow } else if((g_flyEnergy[player] >= get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.3) && (g_flyEnergy[player] < get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.5)){ Icon_Energy({255, 215, 0}, 2, player); } else if((g_flyEnergy[player] > 0) && (g_flyEnergy[player] < get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.3)){ Icon_Energy({255, 0, 0}, 1, player); } return FMRES_IGNORED } public jp_energy(player) { if (!(pev(player, pev_flags)&FL_ONGROUND) && pev(player,pev_button)&IN_ATTACK) { // Get our current velocity new clip,ammo new wpnid = get_user_weapon(player,clip,ammo) if (wpnid == CSW_KNIFE) { // flying if(g_flyEnergy[player] > get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.09) g_flyEnergy[player] = g_flyEnergy[player] - get_pcvar_num(cvar_fly_engery); // Increase distance counter } } else if ((get_pcvar_num(cvar_jetpack) == 2 && !(pev(player, pev_flags)&FL_ONGROUND)) && (pev(player,pev_button)&IN_JUMP && pev(player,pev_button)&IN_DUCK)) { if(g_flyEnergy[player] > get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.09) g_flyEnergy[player] = g_flyEnergy[player] - get_pcvar_num(cvar_fly_engery); // Increase distance counter } // Walking/Runnig if (pev(player, pev_flags) & FL_ONGROUND) g_flyEnergy[player] = g_flyEnergy[player] + get_pcvar_num(cvar_regain_energy);// Decrease distance counter } public attack(player) { //code snippa from TS_Jetpack 1.0 - Jetpack plugin for The Specialists. //http://forums.alliedmods.net/showthread.php?s=3ea22295e3e5a292fa82899676583326&t=55709&highlight=jetpack //By: Bad_Bud if(fly[player]) { static Float:JetpackData[3] pev(player,pev_velocity,JetpackData) new fOrigin[3],Float:Aim[3] VelocityByAim(player, 10, Aim) get_user_origin(player,fOrigin) fOrigin[0] -= floatround(Aim[0]) fOrigin[1] -= floatround(Aim[1]) fOrigin[2] -= floatround(Aim[2]) if((pev(player,pev_button)&IN_FORWARD) && !(pev(player, pev_flags) & FL_ONGROUND)) { message_begin(MSG_ALL,SVC_TEMPENTITY) write_byte(17) write_coord(fOrigin[0]) write_coord(fOrigin[1]) write_coord(fOrigin[2]) write_short(flame) write_byte(10) write_byte(255) message_end() static Float:Speed Speed=floatsqroot(JetpackData[0]*JetpackData[0]+JetpackData[1]*JetpackData[1]) if(Speed!=0.0)//Makes players only lay down if their speed isn't 0; if they are thrusting forward. { set_pev(player,pev_gaitsequence,0) set_pev(player,pev_sequence,111) } if(Speed<get_pcvar_float(cvar_jetpackSpeed)) Speed+=get_pcvar_float(cvar_jetpackAcrate) static Float:JetpackData2[3] pev(player,pev_angles,JetpackData2) JetpackData2[2]=0.0//Remove the Z value/ angle_vector(JetpackData2,ANGLEVECTOR_FORWARD,JetpackData2) JetpackData2[0]*=Speed JetpackData2[1]*=Speed JetpackData[0]=JetpackData2[0] JetpackData[1]=JetpackData2[1] } if(JetpackData[2]<get_pcvar_float(cvar_jetpackSpeed)&&JetpackData[2]>0.0)//Jetpacks get more power on the way down -- it helps landing. JetpackData[2]+=get_pcvar_float(cvar_jetpackUpSpeed) else if(JetpackData[2]<0.0) JetpackData[2]+=(get_pcvar_float(cvar_jetpackUpSpeed)*1.15) set_pev(player,pev_velocity,JetpackData) } } public attack2(player) { if (rocket[player]) { new rocket = create_entity("info_target") if(rocket == 0) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_string(rocket, EV_SZ_classname, "zp_jp_rocket") entity_set_model(rocket, ROCKET_MDL) entity_set_size(rocket, Float:{0.0, 0.0, 0.0}, Float:{0.0, 0.0, 0.0}) entity_set_int(rocket, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY) entity_set_int(rocket, EV_INT_solid, SOLID_BBOX) new Float:vSrc[3] entity_get_vector(player, EV_VEC_origin, vSrc) new Float:Aim[3],Float:origin[3] VelocityByAim(player, 64, Aim) entity_get_vector(player,EV_VEC_origin,origin) vSrc[0] += Aim[0] vSrc[1] += Aim[1] entity_set_origin(rocket, vSrc) new Float:velocity[3], Float:angles[3] VelocityByAim(player, get_pcvar_num(cvar_RocketSpeed), velocity) entity_set_vector(rocket, EV_VEC_velocity, velocity) vector_to_angle(velocity, angles) entity_set_vector(rocket, EV_VEC_angles, angles) entity_set_edict(rocket,EV_ENT_owner,player) entity_set_float(rocket, EV_FL_takedamage, 1.0) message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) write_byte(TE_BEAMFOLLOW) write_short(rocket) write_short(trail) write_byte(25) write_byte(5) write_byte(224) write_byte(224) write_byte(255) write_byte(255) message_end() emit_sound(rocket, CHAN_WEAPON, ROCKET_SOUND, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) shot[player] = true last_Rocket[player] = gltime + get_pcvar_num(cvar_RocketDelay) } return PLUGIN_CONTINUE } public check_models(id) { if (zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id)) return FMRES_IGNORED if(hasjet[id]) { new clip,ammo new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo) if ( wpnid == CSW_KNIFE ) { switchmodel(id) } return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public switchmodel(id) { entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,"models/v_rpg.mdl") entity_set_string(id,EV_SZ_weaponmodel,"models/p_rpg.mdl") } public remove_jetpacks() { new nextitem = find_ent_by_class(-1,"zp_jp_jetpack") while(nextitem) { remove_entity(nextitem) nextitem = find_ent_by_class(-1,"zp_jp_jetpack") } return PLUGIN_CONTINUE } public emitsound(entity, channel, const sample[]) { if(is_user_alive(entity) && (!zp_get_user_survivor(entity)) { new clip,ammo new weapon = get_user_weapon(entity,clip,ammo) if(hasjet[entity] && weapon == CSW_KNIFE) { if(equal(sample,"weapons/knife_slash1.wav")) return FMRES_SUPERCEDE if(equal(sample,"weapons/knife_slash2.wav")) return FMRES_SUPERCEDE if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav")) return FMRES_SUPERCEDE if(equal(sample,"weapons/knife_hitwall1.wav")) return FMRES_SUPERCEDE if(equal(sample,"weapons/knife_hit1.wav")) return FMRES_SUPERCEDE if(equal(sample,"weapons/knife_hit2.wav")) return FMRES_SUPERCEDE if(equal(sample,"weapons/knife_hit3.wav")) return FMRES_SUPERCEDE if(equal(sample,"weapons/knife_hit4.wav")) return FMRES_SUPERCEDE if(equal(sample,"weapons/knife_stab.wav")) return FMRES_SUPERCEDE } } return FMRES_IGNORED } public Icon_Show(icon[], color[3], mode, player) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("StatusIcon"), {0,0,0}, player); write_byte(mode); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) write_string(icon); // sprite name write_byte(color[0]); // red write_byte(color[1]); // green write_byte(color[2]); // blue message_end(); } public Icon_Energy(color[3], mode, player) { Icon_Show("item_longjump", color, mode, player) } public human_fly(player) { if (g_flyEnergy[player] <= get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.1) { jp_off(player); } if (g_flyEnergy[player] > get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery)*0.1) { jp_on(player); } } public jp_on(player) { fly[player] = true } public jp_off(player) { fly[player] = false } public check_rocket(player) { if (last_Rocket[player] > gltime) { rk_forbidden(player) rksound[player] = true } else { if (shot[player]) { rksound[player] = false shot[player] = false } rk_sound(player) rk_allow(player) } } public rk_allow(player) { rocket[player] = true } public rk_forbidden(player) { rocket[player] = false } public rk_sound(player) { if (!rksound[player]) { engfunc(EngFunc_EmitSound, player, CHAN_WEAPON, getrocket, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) client_print(player, print_center, "%L", player, "BAZOOKA_RELOAD") rksound[player] = true } else if (rksound[player]) { } } public player_die() { new id = read_data(2) if(hasjet[id]) { drop_jetpack(id) hasjet[id] = 0 rocket[id] = false g_flyEnergy[id] = 0 } return PLUGIN_CONTINUE } public drop_jetpack(player) { if(hasjet[player]) { new Float:Aim[3],Float:origin[3] VelocityByAim(player, 64, Aim) entity_get_vector(player,EV_VEC_origin,origin) origin[0] += Aim[0] origin[1] += Aim[1] new jetpack = create_entity("info_target") entity_set_string(jetpack,EV_SZ_classname,"zp_jp_jetpack") entity_set_model(jetpack,"models/w_rpg.mdl") entity_set_size(jetpack,Float:{-16.0,-16.0,-16.0},Float:{16.0,16.0,16.0}) entity_set_int(jetpack,EV_INT_solid,1) entity_set_int(jetpack,EV_INT_movetype,6) entity_set_vector(jetpack,EV_VEC_origin,origin) Icon_Energy({255, 255, 0}, 0, player) Icon_Energy({128, 128, 0}, 0, player ) Icon_Energy({0, 255, 0}, 0, player) hasjet[player] = 0 rocket[player] = false } } public pfn_touch(ptr, ptd) { if(is_valid_ent(ptr)) { new classname[32] entity_get_string(ptr,EV_SZ_classname,classname,31) if(equal(classname, "zp_jp_jetpack")) { if(is_valid_ent(ptd)) { new id = ptd if(id > 0 && id < 34) { if(!hasjet[id] && !zp_get_user_zombie(id) && !zp_get_user_survivor(id) && is_user_alive(id)) { hasjet[id] = 1 g_flyEnergy[id] = get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery) rocket[id] = true client_cmd(id,"spk items/gunpickup2.wav") engclient_cmd(id,"weapon_knife") switchmodel(id) remove_entity(ptr) } } } }else if(equal(classname, "zp_jp_rocket")) { new Float:fOrigin[3] new iOrigin[3] entity_get_vector(ptr, EV_VEC_origin, fOrigin) FVecIVec(fOrigin,iOrigin) jp_radius_damage(ptr) message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,iOrigin) write_byte(TE_EXPLOSION) write_coord(iOrigin[0]) write_coord(iOrigin[1]) write_coord(iOrigin[2]) write_short(explosion) write_byte(30) write_byte(15) write_byte(0) message_end() message_begin(MSG_ALL,SVC_TEMPENTITY,iOrigin) write_byte(TE_BEAMCYLINDER) write_coord(iOrigin[0]) write_coord(iOrigin[1]) write_coord(iOrigin[2]) write_coord(iOrigin[0]) write_coord(iOrigin[1]) write_coord(iOrigin[2]+200) write_short(white) write_byte(0) write_byte(1) write_byte(6) write_byte(8) write_byte(1) write_byte(255) write_byte(255) write_byte(192) write_byte(128) write_byte(5) message_end() if(is_valid_ent(ptd)) { new classname2[32] entity_get_string(ptd,EV_SZ_classname,classname2,31) if(equal(classname2,"func_breakable")) force_use(ptr,ptd) } remove_entity(ptr) } } return PLUGIN_CONTINUE } public zp_user_infected_pre(player, infector){ Icon_Energy({0, 255, 0}, 0, player); hasjet[player] = 0; g_flyEnergy[player] = 0; rocket[player] = false; } public zp_extra_item_selected(player, itemid){ new clip,ammo new weapon = get_user_weapon(player,clip,ammo) if (itemid == g_item_jetpack) { hasjet[player] = 1 g_flyEnergy[player] = get_pcvar_num(cvar_fly_max_engery) rocket[player] = true client_cmd(player,"spk items/gunpickup2.wav") if(weapon == CSW_KNIFE){ switchmodel(player) } else { engclient_cmd(player,"weapon_knife"),switchmodel(player) } } } stock jp_radius_damage(entity) { new id = entity_get_edict(entity,EV_ENT_owner) for(new i = 1; i < 33; i++) { if(is_user_alive(i) && (!zp_get_user_survivor(i)) { new dist = floatround(entity_range(entity,i)) if(dist <= get_pcvar_num(cvar_Dmg_range)) { new hp = get_user_health(i) new Float:damage = get_pcvar_float(cvar_RocketDmg)-(get_pcvar_float(cvar_RocketDmg)/get_pcvar_float(cvar_Dmg_range))*float(dist) new Origin[3] get_user_origin(i,Origin) if(zp_get_user_zombie(id) != zp_get_user_zombie(i)) { if(hp > damage) jp_take_damage(i,floatround(damage),Origin,DMG_BLAST) else log_kill(id,i,"Jetpack Rocket",0) } } } } } stock log_kill(killer, victim, weapon[], headshot) { // code from MeRcyLeZZ set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"), BLOCK_SET) ExecuteHamB(Ham_Killed, victim, killer, 2) // set last param to 2 if you want victim to gib set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"), BLOCK_NOT) message_begin(MSG_BROADCAST, get_user_msgid("DeathMsg")) write_byte(killer) write_byte(victim) write_byte(headshot) write_string(weapon) message_end() // if(get_user_team(killer)!=get_user_team(victim)) set_user_frags(killer,get_user_frags(killer) +1) if(get_user_team(killer)==get_user_team(victim)) set_user_frags(killer,get_user_frags(killer) -1) new kname[32], vname[32], kauthid[32], vauthid[32], kteam[10], vteam[10] get_user_name(killer, kname, 31) get_user_team(killer, kteam, 9) get_user_authid(killer, kauthid, 31) get_user_name(victim, vname, 31) get_user_team(victim, vteam, 9) get_user_authid(victim, vauthid, 31) log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"%s^"", kname, get_user_userid(killer), kauthid, kteam, vname, get_user_userid(victim), vauthid, vteam, weapon) return PLUGIN_CONTINUE; } stock jp_take_damage(victim,damage,origin[3],bit) { message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Damage"),{0,0,0},victim) write_byte(21) write_byte(20) write_long(bit) write_coord(origin[0]) write_coord(origin[1]) write_coord(origin[2]) message_end() set_user_health(victim,get_user_health(victim)-damage) }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Ziombelek
- Regulamin