Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Sossulian - zdjęcie

Sossulian

Rejestracja: 15.02.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.12.2017 13:58
-----

#745117 Prefix svip_vip

Napisane przez Toldi w 16.12.2017 21:31

Sprawdź.

 

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);


if(is_user_connected(id) && has_flag(id, VIP_FLAG)){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))


new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";


if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
}
else{
new szPlayerName[64];
get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));


get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.


add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
else if(is_user_connected(id) && has_flag(id, SVIP_FLAG)){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))


new szPrefix[64] = "^x04[SuperVIP]";


if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
}
else{
new szPlayerName[64];
get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));


get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.


add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 


  • +
  • -
  • 1


#701020 Problem ze zmianą modeli więznia

Napisane przez Pawlik4Ever w 19.05.2015 13:39

Zmień nazwę modelu i folderach i w pluginie wpisz tą nazwę co podmieniles...@dlatego pewnie ci modelu nie podmienia bo mą juz taki folder u siebie na kompie z modelem zmień nazwy modelu i folderu, jeżeli wiesz o co chodzi.
  • +
  • -
  • 1