Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prefix svip_vip

prefix vip svip

Najlepsza odpowiedź Toldi, 16.12.2017 21:31

Sprawdź.

 

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);


if(is_user_connected(id) && has_flag(id, VIP_FLAG)){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))


new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";


if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
}
else{
new szPlayerName[64];
get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));


get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.


add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
else if(is_user_connected(id) && has_flag(id, SVIP_FLAG)){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))


new szPrefix[64] = "^x04[SuperVIP]";


if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
}
else{
new szPlayerName[64];
get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));


get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.


add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sossulian

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
Offline

Napisano 16.12.2017 21:09

Mógłby ktoś pomóc mi w naprawieniu prefixu przed nick'iem? (chodzi o błąd s1 : s2)

Byłbym bardzo wdzięczny.

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
        new id = get_msg_arg_int(1);
       
        if(is_user_connected(id) && has_flag(id, VIP_FLAG)){
                new szTmp[256],szTmp2[256];
                get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
               
                new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
               
                if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
                        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
                        add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
                        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
                }
                else{
                        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
                        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
                }
                set_msg_arg_string(2,szTmp2);
        }
        else if(is_user_connected(id) && has_flag(id, SVIP_FLAG)){
                new szTmp[256],szTmp2[256];
                get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
               
                new szPrefix[64] = "^x04[SuperVIP]";
               
                if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
                        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
                        add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
                        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
                }
                else{
                        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
                        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
                }
                set_msg_arg_string(2,szTmp2);
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

Załączone pliki


Użytkownik Sossulian edytował ten post 16.12.2017 21:11

  • +
  • -
  • 0

#2 Toldi

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:360
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 16.12.2017 21:31   Najlepsza odpowiedź

Sprawdź.

 

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);


if(is_user_connected(id) && has_flag(id, VIP_FLAG)){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))


new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";


if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
}
else{
new szPlayerName[64];
get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));


get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.


add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
else if(is_user_connected(id) && has_flag(id, SVIP_FLAG)){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))


new szPrefix[64] = "^x04[SuperVIP]";


if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
}
else{
new szPlayerName[64];
get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));


get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.


add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 


Użytkownik Toldi edytował ten post 16.12.2017 21:32

  • +
  • -
  • 1

#3 Sossulian

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
Offline

Napisano 16.12.2017 21:48

Dzięki Wielkie

Temat do zamknięcia.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: prefix, vip, svip

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych