Spróbuj tego.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
grzesiu131
Rejestracja: 19.05.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.03.2018 11:21
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 180
- Odwiedzin: 5 208
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Nie podano
-
Lokalizacja
Warszawa
Kontakt
#655168 Plugin z informacjami w HUD
Napisane przez grzesiu131 w 06.08.2014 15:39
#438102 [ROZWIĄZANE] Jak wylaczyc auto respawn w deathrun ?
Napisane przez grzesiu131 w 30.07.2012 09:33
#436457 Prośba o plugin z komendą
Napisane przez grzesiu131 w 26.07.2012 12:23
Tutaj masz coś prostego :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Grzesiek"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "Menu"); // Rejestrujemy Komendę Konsoli, say - to napis, więc jeżeli gracz napisze "/menu" zostanie wywołana funckja z drugiego parametru = "Menu"
}
public Menu(id)
{
new menu = menu_create("Tytul Menu", "Menu_Handle"); // Tworzymy Menu, Gdzie "Tytul Menu" - To tytuł menu, a "Menu_Handle" funkcja do której się przyciski odwołują
menu_additem(menu, "Grawitacja 400"); // Dodajemy do menu item Nr 0, liczymy od 0 nie od 1
menu_additem(menu, "Grawitacja 800"); // Dodajemy do menu item Nr 1
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); // Nazwa wyjscia
menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLORS, "\r"); // Kolor Przyciskow \r - czerwony, \w - Bialy, \y - Zolty
}
public Menu_Handle(id, menu, item);
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
// Item Nr 0
set_user_gravity(id, 0.5);
}
case 1:
{
// Item Nr 1
set_user_gravity(id, 1.0);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#431217 [ROZWIĄZANE] Menu które sie odpala przy wchodzeniu na serwer
Napisane przez grzesiu131 w 12.07.2012 13:23
Zobacz to :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"
new bool: ma[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public client_authorized(id)
{
ma[id] = false
}
public menu(id) {
new VitekMenu=menu_create("Menu Pomocnicze", "menu_2")
menu_additem(VitekMenu, "Grawitacja", "1", 0)
menu_additem(VitekMenu, "Niewidzialnosc", "2", 0)
menu_display(id, VitekMenu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}
public menu_2(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma[id] = true
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma[id] = true
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public Odrodzenie(id) {
if(is_user_connected(id) && !ma[id])
{
menu(id)
ma[id] = true
}
}
#430857 [Deathrun]
Napisane przez grzesiu131 w 11.07.2012 13:05
#430829 Light Maker v1.7
Napisane przez grzesiu131 w 11.07.2012 11:44
Tutaj tłumaczenie ode mnie. Jest to moje pierwsze tłumaczenie, więc nie wińcie jak coś będzie nie tak, lecz starałem się niczego nie pominąć.
Załączone pliki
-
lightmaker.sma 17,51 KB 185 Ilość pobrań
lightmaker.amxx
#426695 [ROZWIĄZANE COD NOWY] problem z wczytywaniem danych
Napisane przez grzesiu131 w 01.07.2012 19:09
To tylko error. Skompilować się skompilowało, a chodziło o to że obiekt typu float zamieniałeś na obiekt typu int.
Masz tutaj bez błędów.
Masz tutaj bez błędów.
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 52,07 KB 30 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#426005 [ROZWIĄZANE] Problem z pluginem
Napisane przez grzesiu131 w 30.06.2012 07:31
#422122 Propozycje napisania klas
Napisane przez grzesiu131 w 19.06.2012 17:20
Spróbowałem pierwszą klasę z użyciem generatora sprawdź :
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Komendant(Premium)";
new const opis[] = "1/2 awp skok x 3 he 1/2";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 40;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Komendant(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idAtt) == CSW_HEGRENADE || get_user_weapon(idAtt) == CSW_AWP)
{
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
}
return HAM_HANDLED;
}
#422114 [ROZWIĄZANE] Problem z hudem (co robie źle)?
Napisane przez grzesiu131 w 19.06.2012 17:08
#407982 [ROZWIĄZANE] Sklep 2 perki
Napisane przez grzesiu131 w 07.05.2012 21:13
Here's it
Nie mogłem załączyć ząłączników więc :
SMA : http://speedy.sh/KExJw/cod-shop.sma
AMXX : http://speedy.sh/Ad5sW/cod-shop.amxx
Nie mogłem załączyć ząłączników więc :
SMA : http://speedy.sh/KExJw/cod-shop.sma
AMXX : http://speedy.sh/Ad5sW/cod-shop.amxx
#407981 kompilacja przeróbki questow
Napisane przez grzesiu131 w 07.05.2012 21:10
#405678 [ROZWIĄZANE] CRASH NA DR !
Napisane przez grzesiu131 w 03.05.2012 15:02
#390004 Prosty problem z Set_Task.
Napisane przez grzesiu131 w 02.04.2012 08:10
#385402 bf2 - Problem przy Kompilacji
Napisane przez grzesiu131 w 24.03.2012 09:11
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: grzesiu131
- Regulamin