Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

grzesiu131 - zdjęcie

grzesiu131

Rejestracja: 19.05.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.03.2018 11:21
-----

#655168 Plugin z informacjami w HUD

Napisane przez grzesiu131 w 06.08.2014 15:39

Spróbuj tego.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#438102 [ROZWIĄZANE] Jak wylaczyc auto respawn w deathrun ?

Napisane przez grzesiu131 w 30.07.2012 09:33

Czy używasz pluginu blokującego pułapki, który przy śmierci gracza daje efekt pioruna i go odradza ?
  • +
  • -
  • 1


#436457 Prośba o plugin z komendą

Napisane przez grzesiu131 w 26.07.2012 12:23

Tutaj masz coś prostego :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Grzesiek"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "Menu"); // Rejestrujemy Komendę Konsoli, say - to napis, więc jeżeli gracz napisze "/menu" zostanie wywołana funckja z drugiego parametru = "Menu"
}
public Menu(id)
{
new menu = menu_create("Tytul Menu", "Menu_Handle"); // Tworzymy Menu, Gdzie "Tytul Menu" - To tytuł menu, a "Menu_Handle" funkcja do której się przyciski odwołują
menu_additem(menu, "Grawitacja 400"); // Dodajemy do menu item Nr 0, liczymy od 0 nie od 1
menu_additem(menu, "Grawitacja 800"); // Dodajemy do menu item Nr 1

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); // Nazwa wyjscia
menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLORS, "\r"); // Kolor Przyciskow \r - czerwony, \w - Bialy, \y - Zolty
}
public Menu_Handle(id, menu, item);
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
// Item Nr 0
set_user_gravity(id, 0.5);

}
case 1:
{
// Item Nr 1
set_user_gravity(id, 1.0);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 1


#431217 [ROZWIĄZANE] Menu które sie odpala przy wchodzeniu na serwer

Napisane przez grzesiu131 w 12.07.2012 13:23

Zobacz to :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"

new bool: ma[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public client_authorized(id)
{
ma[id] = false
}

public menu(id) {
new VitekMenu=menu_create("Menu Pomocnicze", "menu_2")

menu_additem(VitekMenu, "Grawitacja", "1", 0)
menu_additem(VitekMenu, "Niewidzialnosc", "2", 0)

menu_display(id, VitekMenu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}

public menu_2(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 1:{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma[id] = true
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma[id] = true
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public Odrodzenie(id) {
if(is_user_connected(id) && !ma[id])
{
menu(id)
ma[id] = true
}
}


  • +
  • -
  • 1


#430857 [Deathrun]

Napisane przez grzesiu131 w 11.07.2012 13:05

Wpisz do amxx.cfg
dr_auto_resp 0

I nie będzie respawnu.
  • +
  • -
  • 1


#430829 Light Maker v1.7

Napisane przez grzesiu131 w 11.07.2012 11:44

Tutaj tłumaczenie ode mnie. Jest to moje pierwsze tłumaczenie, więc nie wińcie jak coś będzie nie tak, lecz starałem się niczego nie pominąć.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#426695 [ROZWIĄZANE COD NOWY] problem z wczytywaniem danych

Napisane przez grzesiu131 w 01.07.2012 19:09

To tylko error. Skompilować się skompilowało, a chodziło o to że obiekt typu float zamieniałeś na obiekt typu int.
Masz tutaj bez błędów.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#426005 [ROZWIĄZANE] Problem z pluginem

Napisane przez grzesiu131 w 30.06.2012 07:31

Benio - Wiem zrobiłem tak jak pisałeś bo miałem wolną chwilę.
Co do modelu sprawdź to. Na górze zmieniasz ścieżkę do modelu.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#422122 Propozycje napisania klas

Napisane przez grzesiu131 w 19.06.2012 17:20

Spróbowałem pierwszą klasę z użyciem generatora sprawdź :
Spoiler

  • +
  • -
  • 2


#422114 [ROZWIĄZANE] Problem z hudem (co robie źle)?

Napisane przez grzesiu131 w 19.06.2012 17:08

if(!cmd_acces(id, level, cid))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}


Dopisz do Start na samej górze
  • +
  • -
  • 1


#407982 [ROZWIĄZANE] Sklep 2 perki

Napisane przez grzesiu131 w 07.05.2012 21:13

Here's it
Nie mogłem załączyć ząłączników więc :
SMA : http://speedy.sh/KExJw/cod-shop.sma
AMXX : http://speedy.sh/Ad5sW/cod-shop.amxx
  • +
  • -
  • 1


#407981 kompilacja przeróbki questow

Napisane przez grzesiu131 w 07.05.2012 21:10

Dwa razy było to samo..

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#405678 [ROZWIĄZANE] CRASH NA DR !

Napisane przez grzesiu131 w 03.05.2012 15:02

W linijce 56 podmień
if (set_user_gravity(id) < 1.0)

na
if (get_user_gravity(id) < 1.0)

  • +
  • -
  • 1


#390004 Prosty problem z Set_Task.

Napisane przez grzesiu131 w 02.04.2012 08:10

Spróbuj w plugin_init taska na 120 min z flagą b.
  • +
  • -
  • 1


#385402 bf2 - Problem przy Kompilacji

Napisane przez grzesiu131 w 24.03.2012 09:11

Jakby to wyżej nie działo. http://speedy.sh/9mj4W/bf2rank.amxx
  • +
  • -
  • 1