Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

grzesiu131 - zdjęcie

grzesiu131

Rejestracja: 19.05.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.03.2018 11:21
-----

#530512 Czarodziejski Mazak - Przerobiony

Napisane przez bNN w 01.04.2013 12:49

Witam otóż chciałbym przedstawić przeróbkę Pluginu Czarodziejski Mazak.
Link do Oryginalnego Tematu : http://amxx.pl/topic...dziejski-mazak/
Autor Pluginu : stupok69

Dodane :
+ Menu Zarządzania Kolorami
	   - Możliwość konfiguracji RGB z poziomu Serwera, co umożliwia dowolne manipulowanie Kolorem
	   - Możliwość wyboru przygotowanego koloru, dostępne [[b]10[/b]]
	   - Wygodne Menu
	   - Spolszczenie
Możliwe że komuś się przyda.
Screeny :
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 13


#436095 Summer Round Sound's by aRRow

Napisane przez NUkz w 25.07.2012 11:06

Dołączona grafika



Dołączona grafika

Odsłuch :


http://www.youtube.c...h?v=wE-7nBR51lY


Playlista :



1.Amelinium (BunHeaD Mega Remix)
2.Amy Diamond - What's In It For Me (Richie Madano 'Disco' Mix)
3.Arti S pres. Nexboy - My Body (Arti S 'Bouncy' Mix)
4.BBX - Making Luv (Club Mix)
5.Calvin Harris & NeYo - Lets Go ( Extended Club Mix DRM )
6.Danny Rush feat. Edyta Cymer - Let's Get Freaky (V-Tec Remix)
7.Desireless - Voyage Voyage 2001 -remix-
8.Dreamland - Summerland (Daan'D Remix)
9.E-Bonit Feat. Mr Ab - Spin Me (E-Bonit Remix)
10.Fedde Le Grand & Nicky Romero Ft. Matthew Koma - Sparks (Original Vocal Mix)
11.Happysad - Łydka (Crouzer Remix)
12.Jessica Sutta - Show Me (Roma Pafos Extended Remix)
13.Modana & Carlprit - Party Crash (Nexboy Remix)
14.Remady & Manul & J-Son - Single Ladies (Lx Tronix Remix)
15.Shake feat. YoZi - Shake Your Booty (Nexboy Remix)
16.Simple Plan feat. Sean Paul - Summer Paradise (Gordon & Doyle Bootleg Mix)
17.Static Revenger & Vandalism - Vegas (Slayback Remix)
18.Timati & Grooya feat. La La Land & Timbaland - Not All About The Money (Dj Antoine Vs Mad Mark 2k12 Radio Edit)
19.Master Blaster vs. Paul Janke - Hypnotic Tango 2k12 (Extended Mix)
20.Basslovers United - Was wollen wir trinken (Ti-Mo Remix)
21.Locanda & Kuznetsow - I Will Find U (Radio Edit)
22.Alex Gaudino feat. Taboo - I Dont Wanna Dance (Original Mix)
23.Alex Menco & Hi Tack - Say Say Say (Dj KumIbra Mash-Up)
24.Carly Rae Jepsen - Call me maybe ( Dj Sequence Remix )
25.C-BooL - Do You Know (Klimeck Bootleg)
26.Classic - Hej Czy Ty Wiesz (Richie Madano Remix)
27.Coldplay, Rihanna - princess of china (Kat Krazy extended mix)
28.DJ KUBA & NE!TAN ft. Flip Da Scrip - Party Hard (Funkwell Remix)
29.Flo Rida - Whistle (Kuba S & Fisher Bootleg)
30.French Affair - Sexy (Dj Abramo & Milenixxx Bootleg Rmx)
31.Gabry Ponte - Time To Rock (Daan'D 'One' Bootleg)
32.Gabry Ponte - Vivi Nell'aria ( Dj Sequence Remix )
33.In-Grid - Tu Es Foutu 2012 (Stefy De Cicco Remix)
34.Inna - Endless (Hi Def Remix)
35.Loka - Prawdziwe Powietrze (ElectroShoot Remix)
36.Mike Candys feat. Sandra Wild - Sunshine (Fly So High) (Ibiza Mix)
37.Nadia Ali, Starkillers & Alex Kenji vs Rihanna - Pressure Where Have You Been (Beduelled Bootleg)



Pobierz :

Zippyshare.com - Summer Round Sound's by aRRow.rar


  • +
  • -
  • 8


#426314 Polskie końcówki wyrazów w zależności od wartości

Napisane przez Gość w 30.06.2012 18:10

Wstęp
Na pewno nieraz widzieliście napisy typu:
  • Koszt przesyłki wynosi 24 złotych
  • Na Twoim koncie jest 1 punktów
  • Sesja wygaśnie za 4 minut
Nie potrafiliście sobie z tym poradzić,
lub po prostu problem Was przerastał.

Mam dla Was wspaniałą nowinę:
Od dziś będziecie spać spokojnie!
Albowiem przedstawiam rozwiązanie.

Stock wybiera odpowiednią końcówkę na podstawie podanej wartości.

Mamy do czynienia z dwoma stockami:
  • dkoncowka() dla liczb całkowitych (integer, decimal)
  • fkoncowka() dla dla liczb zmiennoprzecinkowych (float)
Zastosowanie

dkoncowka(ile, czlon[], zero[], jeden[], dwa[]);
fkoncowka(Float:ile, czlon[], zero[], pol[], jeden[], dwa[]);


Opis
  • ile [liczba całkowita dla dkoncowka(), zmiennoprzecinkowa dla fkoncowka()] → wartość, na podstawie której wybierana będzie końcówka
  • czlon [ciąg znaków] → wbrew nazwie humanistycznej, początek wyrazu wyświetlanego, identyczny dla wszystkich kolejnych argumentów
  • zero [ciąg znaków] → końcówka, którą przyjmuje wyraz dla wartości ile równej 0, która dołączona do członu da pełny, odmieniony wyraz
  • pol [ciąg znaków] → końcówka, którą przyjmuje wyraz dla wartości ile równej 0.5, która dołączona do członu da pełny, odmieniony wyraz
  • jeden [ciąg znaków] → końcówka, którą przyjmuje wyraz dla wartości ile równej 1, która dołączona do członu da pełny, odmieniony wyraz
  • dwa [ciąg znaków] → końcówka, którą przyjmuje wyraz dla wartości ile równej 2, która dołączona do członu da pełny, odmieniony wyraz
Uwaga
Zmienna czlon służy zaoszczędzeniu czasu w używaniu funkcji, pozostawienie jej pustej i podanie pełnych odmian słów pozostałych zmiennych
w zupełności spełni swoje zadanie, choć zazwyczaj zwyczajnie przysporzy nam niepotrzebnego pisania kilkakrotnie początku tego samego wyrazu.

Przykłady
if(is_user_alive(id)){
new hp=get_user_health(id);
client_print(id,print_chat,"Masz %d %s zycia", hp, dkoncowka(hp, "punkt", "ow", "", "y"));
}

if(is_user_connected(id)){
new frags=get_user_frags(id);
if(frags)
client_print(id,print_chat,"Zdobyles %d %s", frags, dkoncowka(frags, "frag", "ow", "a", "i"));
else
client_print(id,print_chat,"Nie zdobyles jeszcze zadnego fraga");
}


Stocki do skopiowania
stock dkoncowka(ile, czlon[], zero[], jeden[], dwa[]){
new str[1024];
ile=abs(ile);
if(ile==1){
format(str,1023,"%s%s",czlon,jeden);
return str;
}
if((ile%10==2 || ile%10==3 || ile%10==4) && (!(ile%100==12 || ile%100==13 || ile%100==14))){
format(str,1023,"%s%s",czlon,dwa);
return str;
}
format(str,1023,"%s%s",czlon,zero);
return str;
}

stock fkoncowka(Float:ile, czlon[], zero[], pol[], jeden[], dwa[]){
new str[1024];
ile=floatabs(ile);
if(ile==1.0){
format(str,1023,"%s%s",czlon,jeden);
return str;
}
if(ile!=floatround(ile)){
format(str,1023,"%s%s",czlon,pol);
return str;
}
new num=floatround(ile);
if((num%10==2 || num%10==3 || num%10==4) && (!(num%100==12 || num%100==13 || num%100==14))){
format(str,1023,"%s%s",czlon,dwa);
return str;
}
format(str,1023,"%s%s",czlon,zero);
return str;
}


Stocki do pobrania
Załączony plik  koncowka.inc   1,02 KB  143 Ilość pobrań

Implementacja (koncowka.inc)
  • Kopiujemy stock do folderu scripting/include i dodajemy na początku kodu
    #include <koncowka>
    
  • Lub kopiujemy potrzebne stocki do naszego kodu



#432935 ExpMod by GT Team

Napisane przez GT Team w 16.07.2012 19:08

opis.png
ExpMod

Stworzony przez GT Team
(Tomasz i Grzegorz)

Zawiera

  • 16 misji, z czego jest bardzo łatwy sposób dodawania ich.
  • 39 achievementów, każdy ma 3 poziomy.
  • Sklep ( pod walutą monet ).
  • CallBack do każdego menu.
  • 4 zwykłe skille i 4 ultra skille, i w wersji 2.0, 4 Mega skile
  • 200 poziomów.
  • Wybór przez cvar opcji pokazywania informacji : tutor, colorchat albo tutor+colorchar.
  • Plik konfiguracyjny, w nim zmieniamy cvary.
  • VIP na flagę "t"
  • Admin Menu ( od wersji 1.9.6 wzwyż 99.9% działające! )
  • expmod_showplayerinfo ( informacje po najechaniu celownikiem na gracza )
  • Możliwość odblokowania misji w sklepie.
  • System Monet
  • I wiele więcej ... zobacz : ]
  • UWAGA, CZYTAJ NIŻEJ, INFORMACJE NA TEMAT WERSJI v2.0

inneinformacje.png

Misje - Jest ich 19!
Achievementy -W sumie jest ich 39 * 3 - 117, więc trochę trzeba pograć

Jeżeli chcesz, możesz zrobić własną misje, własne achievementy, co tylko chcesz.
 

Informacje o Vipie


Na początku każdej rundy VIP dostaje dodatkowe :
1. 75 HP
2. 50.0 do szybkości
3. 150 grawitacji
Możiwość zmiany ( CVAR )


Oprócz tego :
1. Dodatkową monete za wszystko za co się dostaje monety  (CVAR)

2. Dodatkowy Exp za zabicie : 100 ( default_exp + 100, CVAR)
3. Dodatkowy Exp za zabicie strzałem w głowę : 60 ( defualt_exp +100 +60, CVAR )
4. Informację dodatkową gdy na server wchodzi VIP i gdy
wychodzi.
5. Informację na początku rundy co dostaje. Przykład :

[EXPMOD] Jesteś VIPEM
[EXPMOD} Dostajesz dodatkowe : +75 HP | +50.0 SPEED | -150 GRAV

( Brak cvara jeżeli chcecie to wyłączyć to powiedzcie mi to dodam cvary. )


6. VIP na flagę "t" ( ADMIN_LEVEL_H )

=============================================================================================

Skille

Zwykłe Skille

1. Życie
2. Szybkość
3. Grawitacja
4. Kasa

(Każdy skill maksymalnie może mieć 150 pkt)
(Za każdy lvl 3 pkt)


Ultra Skille

1. Niewidzialność
2. Obrażenia
3. Skoki w powietrzu
4. Long Jump

(Każdy skill maksymalnie może mieć 5 pkt,)
(Za 10 lvl 1 pkt)

(Oprócz tego, możliwość resetowania zwykłych punktów za free.
Możliwość resetowania Ultra Punktów kosztuje 2000 expa,
a co bedzie z Umiejętnościami ? Zobaczymy...)
=============================================================================================
 



Co z wersją 2.0?

Ultra Punkty

1. Obrażenia

2. Niewidzialność

3. Redukcja obrażeń

4. Regeneracja HP

 

Umiejętności
1. Błyskawica
2. Odrodzenie (nie tak od razu, szansa na odrodzenie ;] )
3. ?
4. ?

 

Wersja 2.0 jest tworzona cały czas. Dlaczego tak długo?

Powodów jest kilka, m.in. szkoła, straż i znajomi.
To daje łącznie brak czasu ..

 

Czym się będzie różnić?

 


- Jest pisany od zera! Tak, od zera, szczególnie zwracamy uwagę na wydajność, możliwość zmiany praktycznie wszystkiego - plik konfiguracyjny . Np. albo wczytywanie z tabeli expa, albo sam w pliku konfiguracyjnym ustawiasz mnożniki expa. Jak chcesz wgrać na inny serwer, np. Paintball i dodać expmoda, ale nie pasuje ci jakiś skill, w pliku konfiguracyjnym możesz go wyłączyć, zmienić mnożniki skilla oraz więcej. Oraz samemu ustawić "szybkie rozdawanie statystyk, jak to wygląda?

;Max 10 wartosci
ADD_STATS_VALUE = 1 3 5 10 25 50 ; szybkie rozdawanie statystyk

PLAYER_VIP_FLAG = "t" ; flaga vipa
MINIMUM_PLAYERS = 3 ; minimalna liczba graczy, od której ma zostać naliczany exp

Wprowadziliśmy też pewne zmiany dotyczącej zapisu, co prawda, nadal nvault, ale wprowadziliśmy dużo zabezpieczeń, aby, co dotychczas się często zdarza, nie usuwało poziomów graczom.

Co dotychczas mamy zrobione, oraz co musimy zrobić :

(wszystko jest pisane od nowa)
 

 

- główny silnik expmod

- silnik misji expmod

- plik konfiguracyjny

- misje ( kilka misji jest zrobionych )

- silnik achievementów ( osiągnięcia )

- achievementy

- silnik sklepu

- itemy do sklepu

- pluginy dodatkowe (informacje o graczu)

 

(informacje, będą na bieżąco aktualizowane)

 

Pozdrawiamy, GT Team.!

 



=============================================================================================

Specjalne menu jest dostępne pod komendą "/menu" (say)

=============================================================================================
wymaganemoduly.png

amxmodx
engine
amxmisc
fakemeta
colorchat
hamsandwich
cstrike
fun
csx
tutor ; // Plik w paczce

cvary.png


Uprzedzam, że trochę ich jest
Wszystkie dokładne opisy cvarów znajdują się w pliku konfiguracyjnym : expmod.cfg
( amxmodx/configs )



ss.png

ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting


====================================CHANGELOG=======================================


1.0 :
- Wydanie Pluginu

1.1 ... 1.5 (nieudostępnione) :
-Dużo napraw bugów 

1.6 :
- Dodanie admin menu
- Naprawa bugów z achievementami.
- Naprawa bugów z misjami

1.7(nieudostępnione) :
- Naprawa admin menu
- 2 nowe pluginy : 
    • Prefix na chacie
    • komenda " /gracze " 

1.8 :
- Naprawa masy bugów
- Dodano cvar i dodatkowy exp za uratowanie zakladnika
- Zmienienie definicji #define MNOZNIK_*
- Zmienienie systemu pobierania nazwy misji i opisu na dużo szybszy
- Dodanie nowego pluginu w Fazie BETA, dodany gdyby admin menu szwankowało(exp_dodajlvl , 
exp_dodajexp, exp_ustawexp, exp_ustawlvl, exp_dodajmonety, exp_ustawmonety, exp_ustawmisje, 
exp_anulujmisje, exp_anulujmisjeizablokuj, exp_odblokujmisje)
- Komenda na chacie dla admina "/missionid"
- Pokazuje w menu id każdej misji

1.9.5 :
- Naprawiono kilka bugów
- Naprawiono znowu admin menu ...
- Dodane Wersję MULTI LANGUAGE, niestety jest tylko polsko-angielski.
1.9.6 :
- Naprawiono w 99.9% Admin Menu ( item++, bugowało )
- Naprawiono kilka bugów z ML_NOTFOUND

1.9.7:
- Zmieniono typ zapisu z savev na nvault w celu optymalizacji moda
- Dodano kilka cvarów:  
 exp_hud_level [ 0 - wcale ; 1 - tylko żyjącemu ; 2 - tylko umarłemu ; 3 - każdemu ] 
 exp_mission_savetime [ czas ogólnego zapisu misji każdemu graczowi ]  
 exp_savetime [ czas ogólnego zapisu expa każdemu graczowi ]  
 exp_ach_savetime [ czas ogólnego zapisu achievementów każdemu graczowi ]  
 exp_knife_invisible [ niewidzialność tylko na nożu ]  
 exp_of_players [ gracz wbija exp od X graczy na serwerze (misje, ach też) ]
- Ogólna optymalizacja silnika, silnika achievementów i silnika misji
- Naprawienie huda( hud już nigdy nie będzie znikał ) [ zmieniono częstotliwość odświeżania huda i huda misji ]
- Zmniejszenie lagów na słabszych serwerach [ około 90% ]
- Naprawienie brakujących informacji po wybraniu misji

1.9.7 fixed:
- Naprawiono błąd z nie odblokowywanymi achievementami gdy weszło więcej niż "X" graczy

1.9.8:
- Próba naprawienia samoistnego usuwania się danych (lvl, exp, itp.)
- Naprawiono zmienianie się co jakiś czas języka z ang na pol z pol na ang itd..

1.9.8 fixed:

- Poprawa pliku językowego ( dodanie brakującego tekstu: MSG_BYE )
- Naprawienie błędu w public plugin_end

download.png


v 1.0

Download ExpMod by STRIKER 1.0 .rar from Sendspace.com - send big files the easy way
ExpMod by STRIKER 1.0 .rar
ExpMod by STRIKER 1.0 .rar - Speedy Share - upload your files here
Wrzuc.to - Prawdopodobnie najlepszy hosting plików | Wrzucaj, słuchaj, oglądaj i pobieraj!
Darmowy hosting plik�w, zdj�� i obrazk�w - Hostuje.net
ExpMod_by_STRIKER_1.0_.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.0 .rar   1,21 MB  326 Ilość pobrań
- Załącznik

 


v 1.6

Expmod-by-STRIKER-1.6.zip - Speedy Share - upload your files here
Expmod by STRIKER 1.6.zip
Free large file hosting. Send big files the easy way!
Expmod by STRIKER 1.6.zip

Załączony plik  Expmod by STRIKER 1.6.zip   1,6 MB  205 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.8

ExpMod by STRIKER--McPr0 v 1.8.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER--McPr0 v 1.8.rar   1,24 MB  175 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9

ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar - Speedy Share - upload your files here
ExpMod_by_STRIKER_v1.9_alpha.rar
ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar
Download ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar from Sendspace.com - send big files the easy way

Załączony plik  ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar   1,48 MB  187 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9.5

ExpMod by STRIKER v1.9.5 alpha.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER v1.9.5 alpha.rar   1,48 MB  306 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9.6

ExpMod by STRIKER v1.9.6.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER v1.9.6.rar   1,48 MB  157 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9.7

ExpMod by STRIKER v1.9.7.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.9.7.rar   1,46 MB  151 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9.7 fixed



ExpMod by STRIKER v1.9.7 fixed.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.9.7 fixed.rar   1,45 MB  424 Ilość pobrań
- Załącznik

Informuję, że w tej wersji został zmieniony 1 plik, mianowicie expmod_achievements.amxx, w związku z tym można go podmienić na serwerze.
Kompatybilne wstecznie z wersją 1.9.7


v 1.9.8

https://www.mediafir...1cmnmqt1slp4c41

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.9.8.rar   1,41 MB  167 Ilość pobrań

Wersja ta jest kompatybilna z z wersją 1.9.7 oraz 1.9.7 fixed, z związku z czym nie trzeba resetować poziomów

( mam nadzieję ... ^D^ )

v 1.9.8 fixed

http://www.mediafire...1.9.8 fixed.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.9.8 fixed.rar   1,46 MB  605 Ilość pobrań

Wersję tę, można wgrać od razu zamiast 1.9.8. Szczegóły w ChangeLogu

 

Pluginy zawierają obszerną Bibliotekę dzięki czemu możemy pisać dodatkowe pluginy takie jak Misje, Achievementy czy Itemy do sklepu!

========================================================================================================================
Wszelkie problemy zgłaszać na PW albo w poście

Dziękuje..

Podziękowania dla:

ExTaZa!?,

Nestea****Lemon,

DarkGL

Zezwalam na kopiowanie na inne fora tylko po podkresleniu autorów !

Nie zezwalam na zmiany nazwy moda!




#431112 [ROZWIĄZANE] MySql Funkcja

Napisane przez speedkill w 12.07.2012 09:31

Możesz także co rundę wykonywać zapytanie select, wtedy task nie będzie potrzebny ;)
Co do ilości wpisów http://www.w3schools..._func_count.asp
  • +
  • -
  • 1


#431106 [ROZWIĄZANE] MySql Funkcja

Napisane przez Gość w 12.07.2012 09:25

Możesz ustawić taska, który co określony czas będzie pobierał, właśnie za pomocą komendy select, pewną wartość z bazy danych i porównywał z obecną, jeśli zostanie zmieniona, to wykonasz określone operacje.


#423220 [ROZWIĄZANE] Zmiana Koloru Hud

Napisane przez GwynBleidD w 22.06.2012 18:48

BloodMan, nie pomogłeś.

Co do tematu, nie da się. Cały tekst będzie miał jednolity kolor. Jedyna opcja to wypozycjonowanie dwóch różnych wiadomości, ale to wiąże się z problemem rozdzielczości - na każdej będzie wyglądało to inaczej...
  • +
  • -
  • 1


#423231 [ROZWIĄZANE] Zmiana Koloru Hud

Napisane przez Gość w 22.06.2012 19:12

Nie znam metody, żeby zmienić kolor wiadomości na HUDzie w jednej wiadomości.
Można się posilić na wyświetlenie kilku wiadomości obok siebie, ale dochodzi ww. problem rozdzielczości u graczy.
Choć przy krótkich wiadomościach i parametrach 4. i 5. równym -1.0, można się pokusić o wysłanie takich wiadomości.
Pamiętać jednak musisz o istniejącym ograniczeniu liczby kanałów HUD, których liczba wynosi 4.
Wyświetlenie kolejnej wiadomości na tym samym kanale HUD, usuwa poprzednią.


#414678 MySql Funkcja

Napisane przez speedkill w 26.05.2012 18:54

//Globalna
new zmienna[33]

zamiast return true, daj zmienna[id] = 1
zamiast return false, daj zmienna[id] =0
  • +
  • -
  • 1


#414061 Deathrun Rangi [AMXX + SQL + WWW]

Napisane przez Gość w 24.05.2012 22:38

opis
Plugin Deathrun Rangi liczy skoki wykonane Bunny Hopem na serwerze.
Przekraczając kolejne progi wykonanych skoków, zdobywamy kolejne rangi.
Skacząc, w czasie rzeczywistym widzimy, ile mamy wykonanych skoków i jaką rangę.

Menu. Konfiguracja
W przystępnym Menu możemy zobaczyć statystyki oraz wymagania do rang.
Ponadto, dostępna jest konfiguracja opcji wyświetlania i powiadomień.

[warn='Zalecenie']Plugin idealny na serwery Deathrun, choć nadaje się do każdej rozgrywki[/warn]Statystyki. Online
Wszystkie statystyki, w tym top10, możemy obejrzeć zarówno w grze,
jak i online na serwerze WWW, wyszukując, sortując i filtrując wyniki.

[info='Pełna integracja']Plugin posiada 2 natywy oraz 2 forwardy (opisane niżej),
pozwalając na sukcesywną współpracę z innymi pluginami.[/info]Dodatki
Do pluginu udostępnione są 2 dodatki, wykorzystujące forwardy:
  • Muzyka wyświetlana w momencie zdobycia nowej rangi (muzyka załączona poniżej)
  • Informacja dla najlepszego gracza w rankingu (pluginy załączone są poniżej)
wymagane moduly
amxmodx
fakemeta
engine
sqlx

Baza danych SQL
Serwer z obsługą PHP*

*opcjonalnie dla statystyk online


cvary

// CVARy ogólne
amx_dr_rangi_speed 290 // minimalna prędkość wykonywanych skoków Bunny Hopem liczonych do rankingu
amx_dr_rangi_team 2 // drużyna, której Bunny Hop jest liczony (0 - wszyskie, 1 - tylko Terro, 2 - tylko CT, 3 - żadna)
amx_dr_rangi_show_best 1 // [0|1] czy pokazywać (1) najlepszego skoczka na serwerze, czy nie (0)
amx_dr_rangi_prefiks "[Deathrun_Rangi]" // prefiks pokazywany w informacjach na sayu

// CVARy jako dane do bazy danych, w której przechowujemy statystyki
amx_dr_rangi_host "localhost" // adres do bazy danych
amx_dr_rangi_user "root" // użytkownik bazy danych
amx_dr_rangi_pass "root" // hasło do bazy danych
amx_dr_rangi_db "db" // nazwa bazy danych


[error='Ostrzeżenie']W przypadku problemów z konfiguracją lub pytaniem
dotyczącym implementacji natywów bądź forwardów, załóż nowy temat.

Nie dość, że zachowasz przejrzystość w tym dziale, to prosząc o pomoc
w odpowiednim dziale, uzyskasz ją dużo szybciej i unikniesz ostrzeżenia.[/error]komendy
/rangi - pokazuje Menu Deathrun Rang, w którym można:
  • sprawdzić najlepszych skoczków na serwerze
  • sprawdzić swój własny ranking
  • opis rang i ich wymagania
  • ustawić miejsce wyświetlania informacji o skokach
  • ustawić, czy ranga ma się pokazywać przy ilości skoków
Forwardy:
dr_rangi_new_lvl(id) // Wbicie nowej rangi
dr_rangi_best_player(id) // Index gracz który ma najwięcej skoków ( warunek musi być on połączony ). Wywołanie co rundę.


Natywy:
get_user_jumps(id) // Zwraca ilość skoków gracza
get_user_rang(id) // Zwraca rangę gracza


screenshot
Dołączona grafika

instalacja
Plugin podstawowy Deathrun Rangi (wymagane):
  • Rangi_Deathrun.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins (wymagane, podstawowe)
  • do amxmodx/plugins.ini dodajemy Rangi_Deathrun.amxx (wymagane, podstawowe)
  • do amxmodx/amxx.cfg dodajemy wyżej opisane cvary (ustawione wg własnych upodobań, wymagane, podstawowe)
Plugin dodatkowy, odgrywa muzyczkę przy awansie do nowej rangi (opcjonalnie):
  • lvl_up.mp3 kopiujemy do sound/misc (opcjonalnie, odgrywa muzyczkę przy awansie do nowej rangi)
  • Muzyka_na_wbicie_nowej_rangi.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins (opcjonalnie, odgrywa muzyczkę przy awansie do nowej rangi)
  • do amxmodx/plugins.ini dodajemy Muzyka_na_wbicie_nowej_rangi.amxx (opcjonalnie, odgrywa muzyczkę przy awansie do nowej rangi)
Plugin dodatkowy, wyświetla informację o najlepszym graczu (opcjonalnie):
  • Best_Player.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins (opcjonalnie, wyświetla informację o najlepszym graczu)
  • do amxmodx/plugins.ini dodajemy Best_Player.amxx (opcjonalnie, wyświetla informację o najlepszym graczu)
Opcjonalne pliki SMA dla programistów w celu przejrzenia kodu i ewentualnej modyfikacji (opcjonalnie):
  • Rangi_Deathrun.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie)
  • db.inl kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie)
  • Deathrun_Rangi.inc kopiujemy do amxmodx/scripting/includes (opcjonalnie)
  • Muzyka_na_wbicie_nowej_rangi.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie, odgrywa muzyczkę przy awansie do nowej rangi)
  • Best_Player.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie, wyświetla informację o najlepszym graczu)
konfiguracja
Na serwer WWW kopiujemy zawartość folderu WWW (4 pliki)
z czego edytujemy jedynie plik Konfiguracja.php
Instrukcja znajduje się w środku ww. pliku.

[success='Dane SQL']Pamiętaj, aby pobierać dane na serwer WWW z tej samej bazy danych, do której statystyki zapisuje plugin Deathrun Rangi.
Upewnij się też, czy użytkownik bazy danych posiada dostęp do bazy danych zarówno z serwera gry, jak i serwera WWW.[/success]
Zmiana rang i wymagań
Aby zmienić rangi lub wymagania, należy edytować plik główny Rangi_Deathrun.sma
1. Znajdujemy linijkę new const g_Rangi[][] = i pod nią mamy nazwy kolejnych rang. Bez problemu możemy ich nazwy zmieniać, usuwać i dodawać nowe.
Należy jednak pamiętać, aby znajdowały się one w cudzysłowie i po każdej randze, porócz ostatniej, znajdował się przecinek, jak w oryginale.
2. Tak samo postępujemy z wymogami znajdującymi się poniżej linijki new const g_Wymogi[] =, gdzie kolejne od góry liczby odpowiadają kolejnym
rangom i wyrażają liczbę skoków wymaganą do zdobycia kolejnej rangi. należy pamiętać, by liczba rang była identyczna, jak liczba wymogów.
3. Na końcu zliczamy nową liczbę rang i aktualizujemy max_level z linijki 13.: #define max_level 16, zmieniając 16 na nową liczbę rang do zdobycia.
4. Gdy już wprowadzimy wszystkie zmiany, zapisujemy plik, kompilujemy lokalnie, aktualizujemy DeathrunRanking.amxx na serwerze i zmieniamy mapkę.
inne informacje
Autorzy: speedkill i benio101
Podziękowanie dla Fili:P za wycięcie muzyki
Język: polski
Wersja: 1.2.1

Changelog:
v. 1	  N Wersja inicjalizacyjna
v. 1.1	  $ Poprawiono obsługę błędów
	  $ Poprawiono numerację paginacji
v. 1.2	  + Dodanie numeracji miejsc
	  $ Poprawiono algorytm sortowania
	  $ Zoptymalizowano kod
	  $ Zmniejszono liczbę zapytań do bazy danych
	  + Dodano informację o liczbie wpisów w bazie danych
v. 1.2.1  ! Aktualizacja krytyczna
	  $ Zoptymalizowano kod
	  $ Dodano zabezpieczenie cvarów (FCVAR_PROCETED)

download

Załączony plik  Rangi_Deathrun.rar   121,93 KB  1372 Ilość pobrań
Załączony plik  Rangi_Deathrun.sma   10,59 KB  993 Ilość pobrań
  Rangi_Deathrun.amxx


#279419 VIp Za free

Napisane przez luk234 w 07.08.2011 19:33

#include <amxmodx>
#include <fun>

public plugin_init() {
	register_plugin(VIP, 0.1, luk234)
	register_clcmd("say /vip, "vip")
	
}
public vip
{
	set_user_health(id, 64)
	set_user_gravity(id, 0.50)
}
O takie coś Ci chodzi?
  • +
  • -
  • 1


#307364 Wybór wyglądu noża + system żyć DeathRun

Napisane przez speedkill w 14.10.2011 07:57

@grzesiu131
To nie to deathrun ma swoje zycia w pluginie ;)
  • +
  • -
  • 1


#371619 Paczka HP po zmarłym Niedokładność Serwer OFF

Napisane przez sebul w 26.02.2012 17:32

dalej to samo

Server shutting dow

A chociaż skompilowałeś ten plik i wrzuciłeś amxx?


w

public touch_item_healthkit(ent,id)

Zamień to
if(!ent || !pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;

Na to
if(!ent || !pev_valid(ent) || !id)
return FMRES_IGNORED;


Nie jestem pewien czy pomoże ale warto spróbować.

Jest warunek
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

i to powinno wystarczyć.
  • +
  • -
  • 2


#3685 Hats (Czapki) v1.9 by SgtBane

Napisane przez Abes Mapper w 05.04.2008 16:21

Hats (Czapki) v1.9
by SgtBane


[uwaga="Abes Mapper"] NOWA WERSJA --- NOWE CZAPKI [/uwaga]
Dołączona grafika
Plugin umożliwia wybranie sobie czapki :)
W sumie jest około 120 przedmiotów do wybrania ponieważ są także akcesoria.
Podstawowe czapki są w załączniku a dodatkowe można ściągnąć niżej
Maksymalna liczba czapek to 64, tak jest ustawione w pluginie.
Raczej celowo tak jest ustawione ale nie wiem czy coś się stanie przy większej liczbie.

Dołączona grafika
Instalacja standardowa: Instalacja Pluginów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
W HatsAndINI.zip pliki są już w gotowych folderach. Trzeba tylko skopiować addons i models do cstrike

Dołączona grafika
2
hat_adminonly 0 // Jeśli ustawione na 1, tylko admini będą mogli wybierać czapki (aby zmienić flage należy edytować kod źródłowy, domyślnie to ADMIN_CHAT)
hat_adminhats 1 // Jeśli ustawione na 1 i jeśli w pliku .ini są odpowiednio ustawione pola, niektóre czapki mogą mieć tylko admini/ct/tt.
hat_random 1// Losowo dawaj czapki graczom gdy wchodzą na serwer
hat_bots 1 // Losowo dawaj czapki botom gdy wchodzą na serwer
hat_force 0 // Jeśli ustawione na numer czapki, każdy gracz dostanie określoną czapkę (0 = wyłączone; nie można użyć menu; hat_random powinno być na 0)
hat_glow 0 // Jeśli ustawione na 0, modele nie będą się świecić; jeśli ustawione na 1, modele będą się świecić na kolor gracza; jeśli ustawione na 2, modele będą się świecić na kolor drużyny (T=Czerwony, CT=Niebieski)

Dołączona grafika
Aby wybrać sobie czapkę, wpisujemy w say:
/czapki albo /hats
Następnie pojawi się menu i tam wybieramy czapkę.

amx_givehat <nick> <#> - Ustawienie komuś czapki (gdzie # tam trzeba wpisać numer czapki)
amx_removehats - Usuniecie wszystkim czapek

Dołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika
Hats Pack By crazyeffect
Zippyshare.com - hats_pack_by_crazyeffect.rar

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#393982 [ROZWIĄZANE] Otworzenie Menu - Drugiej Strony

Napisane przez Kamyk345D w 08.04.2012 15:14

Chodzi Ci o to, np :
komenda : /menu

otwiera się menu :

1. Opis klas
2. Opis klas2

Jak wejdziesz w opis klas, żeby się otwierało następne menu ? jeżeli tak, to się da. :)

Chyba, że chodzi Ci o to, żeby menu miało 2 strony, czy od razu na drugiej stronie się otwierało ? :)