Pierwsza klasa to właściwie 1 do 1 to, co posiada jako umiejętność Obrońca - tam dodatkowo dodane jest widzenie min.
Zresztą Majster02 podał już także link do gotowego kodu.
Co do drugiej, wystarczy zajrzeć do funkcji take_damage w cod_mod.sma i odszukać formułę redukcji obrażeń, która jest bardzo prosta:
damage -= damage * (get_stamina(victim) / 4.0) / 100.0;Jest to redukcja procentowa, więc odwrócona formuła będzie wyglądać tak:
new Float:percent = (cod_get_user_stamina(victim) / 4.0) / 100.0; damage += damage * percent / (1.0 - percent);Należy oczywiście wziąć poprawkę na to, że wynik tej odwróconej formuły będzie niedokładny, jeśli item / klasa ofiary ma dodatkowo inne bonusy wpływające na obrażenia.
Klasa 3 i 4 to umiejętności, które są wbudowane w silnik i użyte chociażby w klasach Elektryk i Chemik.
Naprawdę mógłbyś się chociaż wysilić i spróbować zaznajomić z dokumentacją silnika, którego używasz, a także przejrzeć gotowe klasy / itemy nie tylko w moim modzie,
ale i tutaj na forum, bo w zdecydowanej większości przypadków już zostało to zrobione.
dzięki wszystkim sry ze proszę ale jestem w wojsku i nie moge siedziec