Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

plx211 - zdjęcie

plx211

Rejestracja: 08.02.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.04.2019 20:43
****-

#749102 Ukradzione konto steam, włamy na sieci, kradzieże paczek - wyjaśnienie sytuacji

Napisane przez plx211 w 01.05.2018 20:40

@plx211
Może Ty wiesz co oznacza w lysis decompiler to "phi removed"?


Jak spojrzysz w kod lysisa to tam jeden z typ danych stworzonych przez autora, ma nazwe phi.
Używałem starej kompilacji, w nowej może już tego nie być :)

Krwiopijca też miał kilka swoich smaczków w swoim modzie, czy ktoś narzekał?

Jak kto nikt nie narzekał?
Backdoor w każdej postaci to zło!

edit
@firemachine nie zgodze sie z toba, mowimy tutaj o GPL wiec nie powinno byc zamknietego kodu jesli rozprzestrzenia sie
  • +
  • -
  • 1


#749075 Ukradzione konto steam, włamy na sieci, kradzieże paczek - wyjaśnienie sytuacji

Napisane przez plx211 w 30.04.2018 22:32

Do tego tez doszlem, ale wynik z tego dekompilatora mnie nie zadawala (on mocno sie opiera na sekcij debug), mnie zastanawia co sie dzieje w secure

http://wklej.org/hash/4fa2f4b4e77/
  • +
  • -
  • 1


#749072 Ukradzione konto steam, włamy na sieci, kradzieże paczek - wyjaśnienie sytuacji

Napisane przez plx211 w 30.04.2018 20:09

1) Twórca tego pluginu łamie licencije bo rozprzestrzenia bez kodu źródłowego
2) Jak tylko skończe pisać decompiler/deasembler (nigdy nie umiałem pisać tego słowa) zamieszcze zasade działania tego pluginu

Lista uztych funkcij w pluginie:
http://wklej.org/hash/221a290d58e/

Stringi:
http://wklej.org/hash/8b46d4eb7ce/
  • +
  • -
  • 4


#749027 Ukradzione konto steam, włamy na sieci, kradzieże paczek - wyjaśnienie sytuacji

Napisane przez plx211 w 29.04.2018 20:27

sprobuj zdobyc to zobaczymy jaki backdoor tam siedzi :D

moze ktos zaplacil? ;)

popytaj tych ktorych dorwal :D


  • +
  • -
  • 1


#749025 Ukradzione konto steam, włamy na sieci, kradzieże paczek - wyjaśnienie sytuacji

Napisane przez plx211 w 29.04.2018 20:19

masz ten plugin może?

 


  • +
  • -
  • 1


#746785 Problem z instalacją codmod_stary

Napisane przez plx211 w 10.02.2018 17:41

Wrzucam plik z rozszerzeniem .sp do katalogu /addons/sourcemod/scripting i nic się nie dzieje po restarcie

bo .sp to kod zrodlowy ktory narpiew trzeba skompilowac do .smx a nastepnie wgrac do /addons/sourcemod/plugins


  • +
  • -
  • 1


#735321 Podmiana plików w Klienta

Napisane przez plx211 w 29.01.2017 16:53

A chciał byś aby ktoś w szpitalu podmienił ci nerke?


  • +
  • -
  • 1


#734448 Szukam pluginu JailBreak

Napisane przez plx211 w 08.01.2017 14:46

Google:
Sourcemod jailbreak
I szukasz pluginów na alliedach.

Przyda ci sie jakis plugin na wardena oraz do automatycznego otwierania cel ;)
  • +
  • -
  • 1


#734333 Jak zacząłeś swoją przygodę z programowaniem?

Napisane przez plx211 w 05.01.2017 12:47

Colobot <3
  • +
  • -
  • 1


#734253 [PORADNIK] Mapy z workshopu

Napisane przez plx211 w 03.01.2017 16:39

WSTĘP


Workshop niesie ze sobą wiele korzyści, choćby takie że możemy mieć 2 mapy o takiej samej nazwie ponieważ ich id jest unikatowe, inną zaletą to że client pobiera mapy bezpośrednio z workshopu dzięki czemu nie jesteśmy "zmuszeni" do posiadania FastDL.

Poradnik pisany wręcz na kolanije, więc wybaczcie ewentualne błędy :)
Mam nadzieję że komuś się przyda.

W przypadku niektórych hostingów, authkey oraz +host_workshop_map mogą się znależć w web configu servera ;)

//TODO: Wzbogacić poradnik o kolekcje (jeśli komuś chce się pisać)

GENEROWANIE KLUCZA STEAMWEB API



Aby server mógł komunikować się z workshopem, musimy wygenerować klucz steamweb api, w tym celu:

  1. Zaloguj się na https://steamcommunity.com
  2. Udaj się na https://steamcommunity.com/dev/apikeypowinno ukazać ci się coś takiego:
    Spoiler
  3. Wpisz w pole "Nazwa domeny" adres swojej domeny (lub ip servera)
  4. Zakceptuj regulamin
  5. Kliknij zielony przycisk "Zarejestruj się"

Po wykonaniu tych czyności powinno ukazać ci się coś takiego:

Spoiler

Łatwo odczytać gdzie znajduje się nasz klucz, w mojm przypadku to:

FE26B33FF6A8795A57980BBC64822D99

Pamiętaj jednak aby nikomu tego KLUCZA NIE UDOSTĘPNIAĆ!

DODAWANIE KLUCZA DO SERVERA



Skoro mamy już klucz to możemy go dodać do servera, w tym celu do komendy startowej servera dodajemy:

-authkey {NASZ_KLUCZ}

W mojm przypadku komenda startowa wygląda tak:

./srcds_run -game csgo -console -usercon +game_type 0 +game_mode 0 +map de_dust2 +sv_setsteamaccount XXX -net_port_try 1 -authkey FE26B33FF6A8795A57980BBC64822D99

ODCZYTYWANIE ID MAPY



Znajdźmy wpierw sobie jakąś mape, w tym celu udajemy się na http://steamcommunit...readytouseitems
Ja wybrałem sobie mape awp_lego_b2 która się znajduje pod adresem http://steamcommunit...s/?id=826486474
Link do mapy jest bardzo ważny bo to właśnie z niego odczytujemy id, jak widać w tym przypadku id to:

826486474

Na wszelki wypadek:

Spoiler


WGRYWANIE MAPY



Załadowanie mapy z workshopu sprowadza się jedynie do wpisania w konsole servera:

host_workshop_map {ID_MAPY}

W mojm przypadku:

host_workshop_map 826486474

Po wpisaniu komedny server pobierze mape do

maps/workshop/{ID_MAPY}

poczym ją odpali

Spoiler

Aby udowodnić że mapa została załadowana, tak wygląda wynik komedny

status

Spoiler


AUTOSTART MAPY



Jeśli chcemy aby dana mapa automatycznie się uruchamiała w przypadku startu servera musimy w skrypcie startowym zamienić:

+map {de_d...}

Na:

+host_workshop_map {ID_MAPY}

Przykładowo w mojm przypadku wyglądało by to tak:

./srcds_run -game csgo -console -usercon +game_type 0 +game_mode 0 +sv_setsteamaccount XXX -net_port_try 1 -authkey FE26B33FF6A8795A57980BBC64822D99 +host_workshop_map 826486474

SPRAWDZANIE JAKIE MAMY POBRANE MAPY


maps workshop

CIEKAWE LINKI



https://forums.allie...d.php?p=2081908
https://developer.va...erver_Operators


  • +
  • -
  • 3


#728124 Dodawanie kodu z kompilatora

Napisane przez plx211 w 10.07.2016 17:18

większość wszczepionego kodu to kod pluginu httpdl

jako że owy plugin udostępnia forward 001.gif ten o to plugin umożliwi wam wykrycie co przy pomocy jego zostało pobrane:

#include <amxmodx>

new const file_path[] = "addons/amxmodx/logs/mylittlepony.txt"; // sciezke obowiazkowo sobie zmienic na jakas unikalna

forward dlcomplete(id, file[]);

public plugin_init() {
  register_plugin("Httpdl info", "0.1", "PLX");
}

public dlcomplete(id, file[]) {
  new date[128];
  get_time("%c", date, 127); 
  server_print("[%s] Downloaded '%s' ID '%d'", date, file, id);
  log_to_file(file_path, "Downloaded '%s' ID '%d'", file, id); 
}  

należy wgrać czyste pluginy amxx i po czym sprawdzić czy w pliku zdefiniowanym przez file_path coś zostało dopisane, jeśli tak to któryś z pluginów jest "zainfekowany".

plugin nie testowany, nie powiem czy na pewnno działa

 

przykładowe wyjście:

L 07/10/2016 - 20:10:11: Log file started (file "cstrike/addons/amxmodx/logs/mylittlepony.txt") (game "cstrike") (amx "1.8.2")
L 07/10/2016 - 20:10:11: Downloaded 'http://test.pl/test.amxx' ID '1'

  • +
  • -
  • 5


#727842 Problem w tworzeniu serwera.

Napisane przez plx211 w 30.06.2016 16:29

https://m.youtube.co...h?v=ZLY76YVFKqk
tylko ze wybierasz csgo
  • +
  • -
  • 1


#726963 Menu Sklep, po kupieniu zostaje na tej samej stronie

Napisane przez plx211 w 05.06.2016 18:54

jest taka mozliwosc https://sm.alliedmod...splayMenuAtItem

jak juz zamykasz to powiedz jak osiagnoles cel


  • +
  • -
  • 1


#726590 "Wywalenie" /y z nazwy klasy

Napisane przez plx211 w 26.05.2016 17:41


Nie skomentuje tego zalosnego "przemowienia".

nie nazwal bym JEGO przemowien zalosnym :)

 

nie siedze w amxx/pawn ale czy nie wystarczy tak zapisac nazwy klasy?

new const nazwa[]   = "\yAmadeusz";

  • +
  • -
  • 1


#726366 [Praca płatna] Scripting Coding Sourcemod

Napisane przez plx211 w 19.05.2016 20:23

UWAGA!!!

PRAWDOPODOBNIE OSZUST!!!

 

"ProHost" wczesniej znany pod nickiem "Bicek"

 

Nie chce mi sie wszystkiego linkowac, wiec daje jako dowod tylko to:

http://webmasteruj.p...-mygopl-t73625/

 

ODRADZAM WSPOLPRACE Z PODANA OSOBA!!!!


  • +
  • -
  • 1