Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

plx211 - zdjęcie

plx211

Rejestracja: 08.02.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.04.2019 20:43
****-

#715114 IsEntVisible

Napisane przez grankee w 23.11.2015 22:58

Sprawdza czy Ent jest widoczny dla gracza. Tak na prawdę jeśli ustawimy ostatni paramert na false to zamiast clienta mozna podac dowolne entity.

Uwaga! funkcja nie sprawdza czy byty istnieją oraz czy client to gracz. W przypadku nieprawidłowego użycia spodziewajcie sie errorów. 

/**
 * Check if there is something visible between the player and the entity.
 *	
 * @param client              client entity index
 * @param entity              entity index
 * @param Float:maxdistance       max distance to check if specified
 *                          otherwise check in infinited distance
 * @param bool:FromEyePosition    determine if start position will be from eyes or AbsOrigin
 *
 * @return                  true if visible, false if not
 */ 
stock bool:IsEntVisible(client,entity,const Float:maxdistance=0.0,const bool:FromEyePosition=true)
{
	if((Entity_GetDistance(client,entity)>maxdistance)&&(maxdistance>0.0)) return false //if maxdistance used (!0.0) and distance longer return 0
	new Float:vClientOrigin[3],Float:vEntOrigin[3]
	FromEyePosition ? GetClientEyePosition(client,vClientOrigin) : Entity_GetAbsOrigin(client,vClientOrigin)
	Entity_GetAbsOrigin(entity,vEntOrigin)
	//Check for colliding entities
	new Handle:TrHandle=TR_TraceRayFilterEx(vClientOrigin, vEntOrigin, MASK_VISIBLE_AND_NPCS,RayType_EndPoint, TraceRayDontHitSelf, client)
	new TRIndex
	if (TR_DidHit(TrHandle))
	{
		TRIndex = TR_GetEntityIndex(TrHandle)
	}
	return bool:(TRIndex==entity)
}

public bool:TraceRayDontHitSelf(entity, mask, any:data)
{
	if(entity == data) // Check if the TraceRay hit the itself.
	{
	return false // Don't let the entity be hit
	}

	return true // It didn't hit itself
}

  • +
  • -
  • 3


#709424 AMXMODX/SourceMod Dekompilator

Napisane przez DarkGL w 13.08.2015 13:09

Jest to prosty interfejs www służący do dekompilowania pluginów amxx'a i sourcemoda.
 
Dekompilator dostępny pod adresem
 
http://darkgl.pl/decompiler/

Jest to tylko interfejs www który używa ogólnie dostępnych narzędzi.
 
Więcej informacji tutaj
http://darkgl.pl/201...d-dekompilator/
  • +
  • -
  • 21


#709243 Nieskonczona ilosc naboi w magazynku

Napisane przez th7nder w 11.08.2015 12:44

Funkcja jest zbugowana, będzie sypać errory jeśli m_hActiveWeapon nie będzie sprawdzane

 

Lepsze jest takie rozwiązanie, wykonywane w "weapon_fire" z EventHookMode_Post jak wspomniał mastah7991

stock RefillAmmo(int iClient){
    int iEntity = GetEntPropEnt(iClient, Prop_Send, "m_hActiveWeapon");
    if(iEntity != -1){
        SetEntProp(iEntity, Prop_Send, "m_iAmmo", GetEntProp(iEntity, Prop_Send, "m_iAmmo") + 1);
    }
}


  • +
  • -
  • 1


#705767 [ROZWIĄZANE] Kiedy klasa ma sg550 serwer dostaje crasha, nie działające dmg o...

Napisane przez Sniper Elite w 10.07.2015 12:44

Nie wiem jak w najnowszej wersji cmoda, ale w tej której ja używam forwardy aktywacji i dezaktywacji klasy mają nazwy:

 

public Cmod_OnClassEnabled(client, classID:id)
{
active[id] = true;
}


public Cmod_OnClassDisabled(client, classID:id)
{
active[id] = false;
}

 


  • +
  • -
  • 1


#703028 Aktualizacja do Windows 10

Napisane przez DarkGL w 11.06.2015 14:07

Ja polecam darmowa aktualizacje do linuxa

 

Debian 7 i Fedora spokojnie windows to tylko dodatek


  • +
  • -
  • 1


#698071 jak wyłączyć ochronę vac na serwerze cs go

Napisane przez Sniper Elite w 19.04.2015 19:40

wejdż do:

csgo/cfg/autoexec.cfg

i dodaj linijkę:

secure "0"

  • +
  • -
  • 1


#696979 Jak zrobić żeby klasa była po kupieniu ciągle

Napisane przez wiwi249 w 11.04.2015 18:36

#define COD_CONTINUE 0
 
#define COD_STOP 4

;)


  • +
  • -
  • 1


#688619 [KOSZ] Bardzo poważny problem z serwerem.

Napisane przez Wiciu1987 w 15.02.2015 19:40

A ja bym ci proponował, zgrać wszystkie ważne pluginy jaie masz na serwerze i postawił serwer na GameServ.pl ja jestem zadowolony 


  • +
  • -
  • 1


#687162 Paczka by Doktorek*

Napisane przez Doktorek* w 09.02.2015 05:59

Witam, Chce wam przedstawić Dzisiaj Pierwsza paczkę SourceMod Moją Jeżeli mieli byście Jakieś Problemy możecie napisać w temacie interfejsie lub napisać w nowym teamce.

Mod paczki:  FreeForAll

 

Zakazuje się przywłaszczania i rozpowszechniania jej bez zgody autora/stworzyciela.

 

inne informacje

 

​- abner_resetscore.smx

​- admin_logging.smx

​- advancedc4timer.smx

​- advertisements.smx

​- antistuck_noblock.smx

​- ban_disconnected.smx

​- csgo_demo_crash_fix.smx

​- zamówienie chatcolors.smx

​- gamevoting.smx

​- hpk_lite.smx

​- joinsnd.smx

​- movecommands.smx

​- permamute.smx

​- QuickDefuse.smx

​- rankme.smx

​- RoundEndSound.smx

​- showdamage.smx

​- simple-chatcolors.smx

​- simple-chatprocessor.smx

​- sm_knifeupgrade.smx

​- sm_parachute.smx

​- spawn_noblock_csgo.smx

​- steam.smx

​- teambets.smx

​- VIP.smx

​- weapon_restrict.smx

 

cvary

 

//CVARS
sv_airaccelerate 1000
sv_tags ""
sv_alltalk "1"
sv_deadtalk "1"
sv_full_alltalk "1"
sv_spawn_afk_bomb_drop_time "30"
sv_infinite_ammo "0"
mp_ignore_round_win_conditions "0"
mp_limitteams "0"
mp_autoteambalance "1"
mp_roundtime "3"
sm cvar mp_roundtime "3"
sp_on 1
mp_timelimit "30"
 

instalacja

 

- Standardowa

 

inne informacje

 

Paczki są w pełni gotowe do użycia ! Wszystkie CVARY, pliki z muzyką itd są już dodane. Wystarczy tylko skopiować na serwer i cieszyć się z gry  :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8