Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

danielpl - zdjęcie

danielpl

Rejestracja: 13.05.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.04.2013 20:43
-----

Moje posty

W temacie: Pluginy na DM

05.03.2013 11:34

To chyba najlepiej sam DM moim zdaniem

W temacie: Nowy Autorespawn

03.03.2013 05:02

Dołączam się do prośby kolegi wyżej... Tylko najlepiej by było gdyby pobierało respy z folderu tak jak na csdm

W temacie: Info po smierci

03.03.2013 00:46

Da się ustawić by info pojawiało się po lewej stronie w hud? Jak amx_tsay ?
To odliczanie co wszyscy tak proszą też mogło by być w hud (jak amx_tsay)

W temacie: autorespawn

01.03.2013 06:14

odświeżam poprawiłby ktoś ten błąd?
bo po padnięciu serwer się crashuje :)

albo chociaż niech ktoś co ma o tym pojecie naprawi błąd w tym

public LoadMapConfig()
{
	    g_iAmountSpawn = 0;
	    new szFile[128], szBuffer[128], szArg1[10], szArg2[10], szArg3[10];
	    get_configsdir(szFile, charsmax(szFile))
	    get_mapname(szBuffer, charsmax(szBuffer))
	    format(szFile, charsmax(szFile), "%s/AutoRespawn/%s.ini", szFile, szBuffer)
	    new iFile = fopen(szFile, "rt")
	    while(!feof(iFile) && g_iAmountSpawn < MAXSPAWN)
	    {
			    fgets(iFile, szBuffer, charsmax(szBuffer))
			    trim(szBuffer);
			   
			    if(!szBuffer[0] || szBuffer[0] == ';')
					    continue;
			    parse(szBuffer, szArg1, 9, szArg2, 9, szArg3, 9)
			    g_fOrigins[g_iAmountSpawn][0] = str_to_float(szArg1)
			    g_fOrigins[g_iAmountSpawn][1] = str_to_float(szArg2)
			    g_fOrigins[g_iAmountSpawn][2] = str_to_float(szArg3)

			    g_iAmountSpawn++;
	    }
	    fclose(iFile)
}

W temacie: Dodawanie broni

28.02.2013 23:02

To powinno Cie zainteresować http://cssupport.pl/...n_z_bronia-380/