Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Voltix - zdjęcie

Voltix

Rejestracja: 28.01.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.02.2015 21:31
-----

Moje tematy

Prośba o moduł odrzutowy do klasy

08.02.2015 15:12

Cześć. Chciałbym zrobić klasę z modułem odrzutowym, ale nie wiem jak to zrobić.

Oto mój kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Samuraj";
new const opis[]    = "Posiada modul odrzutowy, ktory wyrzuca go na 666 jednostek (+inteligencja), 1/1 z kosy (PPM)";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 60;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 150;
    
new ostatnio_prawym[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
 
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
 
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Szansa na podpalenie do Klasy

08.02.2015 09:27

Cześć. Robię serwer cod mod i chcę dodać do klasy 1/6 na podpalenie wroga i nie wiem jak to zrobić.

Szukałem trochę, ale znalazłem tylko perk, dopiero zaczynam "robić" klasy i chcę, aby ktoś mi pomógł.

Oto mój kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
        
new const nazwa[]   = "Ognik";
new const opis[]    = "1/6 na podpalenie wroga";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

Prośba o klasę Bolek

28.01.2015 19:48

Cześć zrobi mi ktoś klasę Bolek na serwer cod mod 40 k lvl ?

Nazwa: Bolek (SuperPremium)

Bronie: M4A1, Deagle

Inteligencja: 100

Zdrowie: 200

Wytrzymałość: 150

Kondycja: 150

Opis: Klasa posiada 3 skoki, jest niewidzialna na nożu 10/255, posiada M4A1 oraz 1/4 z niej

 

Jak w nazwie klasa jest superpremium na flagę "o" czyli ADMIN_LEVEL_C

Proszę o jak najszybsze zrobienie tej klasy 

[KOSZ] Problem, szybka pomoc

28.01.2015 15:30

Cześć mam pewien problem, a mianowicie robiłem klasę na serwer cod mod, a później chciałem użyć kompilacji, ale niestety nie działa.

Klasę robiłem generatorem i dodałem kilka rzeczy.

Mógłby ktoś ją za mnie zrobić, albo naprawić ?

Nazwa: Bolek (SuperPremium)

Inteligencja: 0

Zdrowie: 100

Wytrzymałość: 150

Kondycja: 100

Bronie: M4A1, AWP

Opis: 2 skoki, niewidzialność na nożu 10/255, 1/4 z M4A1, 1/1 z he oraz 1/1 z AWP

Flaga: "o" czyli ADMIN_LEVEL_C

 

Oto mój kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
        
new const nazwa[]   = "Bolek (SuperPremium)";
new const opis[]    = "2 skoki, 1/1 z he, 1/1 z awp, Posiada M4A1 i 1/4 z niej, niewidzialność na nożu";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 200;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 150;
    
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
        registerham(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Bolek (SuperPremium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;
 
}
 
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
 
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
 
{
 
if(!is_user_connected(idattacker))
 
return HAM_IGNORED;
 
 
 
if(!ma_perk[idattacker])
 
return HAM_IGNORED;
 
 
 
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE)
 
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 4) == 1)
 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);       
                
                return HAM_IGNORED;
 
}