Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Epal
Rejestracja: 20.01.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.04.2020 10:14
O mnie
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 530
- Odwiedzin: 10 688
- Tytuł: I love Virtus.pro
- Wiek: 26 lat
- Urodziny: Kwiecień 17, 1998
-
Imię
Daniel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Sanok
-
Zainteresowania
Cs-ek
#727772 Paintball Mod
Napisane przez Epal w 29.06.2016 16:34
Tu masz moda pb http://amxx.pl/topic...ntball-gun-mod/
#727555 Poprawne wgranie paczki diablo mod
Napisane przez Epal w 24.06.2016 12:37
#727475 Jak oddalić model broni?
Napisane przez Epal w 21.06.2016 20:48
dobra oddaliłem ci go maksymalnie jeśli byś chciał jescze dalej to musiał bym troche wydłużyć model
Załączone pliki
-
v_knife_zombie.rar 274,51 KB 56 Ilość pobrań
#727469 Jak oddalić model broni?
Napisane przez Epal w 21.06.2016 19:35
#727426 [PYTANIE] Menu noży
Napisane przez Epal w 20.06.2016 15:05
vertus kolega nie wie jak ma nazwać modele
Troche go przerobiłem:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <vault> #include <fun> #pragma semicolon 0 #define PLUGIN "Knife Mod" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "spunko" new knife_model[33] new g_Menu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") g_Menu = register_menuid("Knife Mod") register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu") register_clcmd("say /knife", "display_knife") set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b") } public plugin_precache() { precache_model("models/knife-mod/v_Karambit.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_Karambit.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_M9Bayonet.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_M9Bayonet.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_Butterfly.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_Butterfly.mdl") } public display_knife(id) { new menuBody[512] add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n") add(menuBody, 511, "1. Karambit Tigger Tooth \y\w^n") add(menuBody, 511, "2. M9 Bayonet Doppler \y\w^n") add(menuBody, 511, "3. Butterfly Fade \y\w^n") add(menuBody, 511, "0. Exit^n") new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 ) show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod") } public knifemenu(id, key) { switch(key) { case 0: SetKnife(id , 4) case 1: SetKnife(id , 2) case 2: SetKnife(id , 3) case 3: SetKnife(id , 1) default: return PLUGIN_HANDLED } SaveData(id) return PLUGIN_HANDLED } public SetKnife(id , Knife) { knife_model[id] = Knife new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56],pModel[56] switch(Knife) { case 0: { format(vModel,55,"models/v_knife.mdl") format(pModel,55,"models/p_knife.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_Karambit.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_Karambit.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_M9Bayonet.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_M9Bayonet.mdl") } case 3: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_Butterfly.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_Butterfly.mdl") } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel) return PLUGIN_HANDLED; } public CurWeapon(id){ SetKnife(id, knife_model[id]) } public kmodmsg() { client_print(0,print_chat,"[AMXX] Wpisz /knife zeby wybrac noz") } public client_authorized(id){ LoadData(id) } SaveData(id) { new authid[32] get_user_authid(id, authid, 31) new vaultkey[64] new vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id]) set_vaultdata(vaultkey, vaultdata) } LoadData(id) { new authid[32] get_user_authid(id,authid,31) new vaultkey[64], vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63) knife_model[id] = str_to_num(vaultdata) }
modele nazwij tak jak tu
v_Karambit.mdl p_Karambit.mdl v_M9Bayonet.mdl p_M9Bayonet.mdl v_Butterfly.mdl p_Butterfly.mdl
Załączone pliki
-
knifemenu.SMA 3,32 KB 35 Ilość pobrań
knifemenu.amxx
#727339 cs;go mod pytanie...
Napisane przez Epal w 17.06.2016 13:48
#727318 Szukam pluginu okienko motd
Napisane przez Epal w 16.06.2016 18:53
#727206 [CoD Nowy] Obsluga botow
Napisane przez Epal w 13.06.2016 12:25
#726836 [CS:GO] Menu z nożami
Napisane przez Epal w 02.06.2016 12:43
Gracz po wpisaniu komendy !knife może wybrać z menu model noża taki jak:
//Pokaż wiadomość graczu kiedy zmieni nóż. // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_knifeupgrade_chosen_message "1" //Ustawiona na 1, aby wyłączyć nóż na mapach na których nie chcemy noży. // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_knifeupgrade_map_disable "0" // Set to 1 to disable knife the knife menu. //Ustawiona na 1 żeby wyłączyć menu noży. // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_knifeupgrade_no_menu "0" //Ustawiona na 1, aby wyłączyć automatyczne aktualizacje wtyczek. //- // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_knifeupgrade_no_updates "0" // Wyłączenie/ włączenie pluginu // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_knifeupgrade_on "1" // Pokaż menu noży przy spawnie // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_knifeupgrade_spawn_menu "0" // Pokazuj wiadomości pluginu przy spawnie // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_knifeupgrade_spawn_message "0" // Nóż w wersji Upgrade // - // Default: "2.5.6" sm_knifeupgrade_version "2.5.6" // Pokaż menu noży gdy gracz się połączy. // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_knifeupgrade_welcome_menu "0" // Pokaż menu noży na Spawnie raz i tylko wtedy, gdy nie została jeszcze wybrany nóż wcześniej. // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_knifeupgrade_welcome_menu_only_no_knife "1" // Kiedy ( w sekundach), po spawnie po raz pierwszy menu noży powinien być wyświetlany. // - // Default: "8.5" // Minimum: "1.000000" // Maximum: "90.000000" sm_knifeupgrade_welcome_menu_timer "8.5" // Pokaż wiadomości pluginu kiedy gracz się połączy. // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_knifeupgrade_welcome_message "1" // Kiedy ( w sekundach), wiadomość powinna zostać wyświetlona gdy gracz dołącza do serwera . // - // Default: "25.0" // Minimum: "25.000000" // Maximum: "90.000000" sm_knifeupgrade_welcome_message_timer "25.0" // Ustaw na 1 aby ukryć ograniczonym menu z nożami. 0 Pokazuje noże jako wyłączone. // - // Default: "0.0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_knifeupgrade_hide_restricted "0" // Jak długo (w sekundach z max 3,0 sekundy ), aby opóźnić nóż Equip. * Zwiększenie niewielkie ilości w przypadku wystąpienia awarii na końcu / początku rundy . // - // Default: "0.1" // Minimum: "0.100000" // Maximum: "3.000000" sm_knifeupgrade_equip_delay "0.1" //Ustawiona na 1, aby rozwiązać problem z awariami z końcem rundy ** jeśli masz je masz** . // - // Default: "0.0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_knifeupgrade_round_crash "0" // Ustawiona na 1, aby włączyć złoty nóż // - // Default: "0.0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_knifeupgrade_enable_golden_knife "0"
Ustawiona na 1, aby wyłączyć automatyczne aktualizacje wtyczek .
Załączone pliki
-
csgo.rar 32,05 KB 1702 Ilość pobrań
#725724 Podmiana modelów broni
Napisane przez Epal w 04.05.2016 08:56
Chodzi mi o customowy model nie skin
Lub czy jakimś pluginem można je podmienić?
#724868 Jakim programem otwierac plik .mdl (CS:GO)
Napisane przez Epal w 15.04.2016 17:01
#724213 Poszukuje modelu prezentu do CsGo
Napisane przez Epal w 05.04.2016 09:30
dobra zrobiłem jest prosty ale powinno wystarczyć
w załączniku
Załączone pliki
-
prezent_.rar 8,5 KB 75 Ilość pobrań
#724204 Poszukuje modelu prezentu do CsGo
Napisane przez Epal w 05.04.2016 06:30
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Epal
- Regulamin