Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak oddalić model broni?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 21.06.2016 14:25

chodzi mi o taki efekt jak np maja zombie w zp (rece sa bardzo dlugie mimo ze standardowo model jest krótszy)

probowalem znalezc na internecie ale bez skutecznie pomyslalem tez ze moze zerkne w silnik zp ale jak zobaczylem ze zp ma 10k lini to sobie odpuściłem ktos zna jakis sposob na to?


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#2 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:530
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 21.06.2016 19:35

musisz zdekompilować model i dodać do qc  to:

$origin 0.0 2.5 0.0

wtedy pozycja oczu w modelu cofnie się o 2.5 do tyłu (ta wartosć to tylko przykład mozesz dać mniej lub więcej)


  • +
  • -
  • 1

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                                              

 

#3 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 21.06.2016 20:17

musisz zdekompilować model i dodać do qc  to:

$origin 0.0 2.5 0.0

wtedy pozycja oczu w modelu cofnie się o 2.5 do tyłu (ta wartosć to tylko przykład mozesz dać mniej lub więcej)

w zp jest to robione raczej przez plugin bo model rąk jest taki sam jak w biohazardzie (do biohazardu mi jest to potrzebne) ale jezeli jest to mozliwe do zrobienia z poziomu edycji  modelu to moze by bylo prosciej. moglbys mi to zrobic? jezeli chodzi o modele to kompletnie nie mam pojecia jak to zdekompliwac itd a z tego co kojarze to sie calkiem na tym znasz

 

http://speedy.sh/Af8...nife-zombie.mdl


Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 21.06.2016 20:19

  • +
  • -
  • 0

Cześć


#4 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:530
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 21.06.2016 20:48

dobra oddaliłem ci go maksymalnie jeśli byś chciał jescze dalej to musiał bym troche wydłużyć model

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                                              

 

#5 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 21.06.2016 21:09

wielkie dzięki mozna zamknac


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#6 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 22.06.2016 08:33

Poczytaj o fov.


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych