Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

bocian22xd - zdjęcie

bocian22xd

Rejestracja: 19.01.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.02.2015 23:32
-----

Moje tematy

Dodanie preferencji MultiArena1v1

19.01.2015 11:27

Używam paczki MultiArena1v1 od splewisa

 

Potrzebuje do tego stworzyć jeszcze opcje w preferencjach.

 

Jest tam możliwość dostania flesza w rundzie jeśli obie strony mają to włączone. 

 

Potrzebuje stworzyć plugin który będzie dodawać możliwość wyboru only hs na tej samej zasadzie.

 

Kolega napisał mi plugin lecz przy kompilacji wywala błędy.

Próbowałem kompilować na sm 1.6 i 1.7.

 

Aktualnie plugin wygląda tak:

#include <sourcemod>
#include <smlib>
#include "include/multi1v1.inc"
#include "multi1v1/version.sp"

#pragma semicolon 1
new bool:onlyhs[33];
public Plugin:myinfo = {
	name = "CS:GO Multi1v1: hs round addon",
	author = "splewis",
	description = "Adds an unranked hs round-type",
	version = PLUGIN_VERSION,
	url = "https://github.com/splewis/csgo-multi-1v1"
};

public OnPluginStart()
{
	HookEvent("round_prestart", rundyl);
	HookEvent("player_hurt", EventPlayerHurt, EventHookMode_Pre);
}

public void Multi1v1_OnRoundTypesAdded() {
	Multi1v1_AddRoundType("jakishs", "jakishs", HSHandler, Multi1v1_NullChoiceMenu, true, true);
}

public void HSHandler(int client) {
	onlyhs[client]=true;
}

public Action:rundyl(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
	onlyhs[client]=false;
}

public Action:EventPlayerHurt(Handle:event, const String:name[],bool:dontBroadcast)
{

	new hitgroup = GetEventInt(event, "hitgroup");
	new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
	new attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
	new dhealth = GetEventInt(event, "dmg_health");
	new darmor = GetEventInt(event, "dmg_armor");
	new health = GetEventInt(event, "health");
	new armor = GetEventInt(event, "armor");
	
	if(onlyhs[client])
	{
		if (attacker != victim && victim != 0 && attacker != 0)
		{
			if (dhealth > 0)
			{
				SetEntData(victim, g_iHealth, (health + dhealth), 4, true);
			}
			if (darmor > 0)
			{
				SetEntData(victim, g_Armor, (armor + darmor), 4, true);
			}
		}
	}
	return Plugin_Continue;
}

A tak wyglądają błędy:

hs.sp(48) : error 017: undefined symbol "victim"
hs.sp(52) : error 017: undefined symbol "victim"
hs.sp(56) : error 017: undefined symbol "victim"
hs.sp(38) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "hitgroup"

Nie wiem czy moglibyście mi pomóc jakoś to naprawić lub napisać nowy plugin, ale bardzo o to proszę.

 

Pozdrawiam, Bocian