Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ExcellentShoot - zdjęcie

ExcellentShoot

Rejestracja: 04.01.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.03.2015 13:01
-----

#693195 [ROZWIĄZANE] Perk mroczne kule SetHamParamFloat

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 17.03.2015 14:41

if(ma_perk[idattacker] && liczba == 15){
SetHamParamFloat(3, damage * 1.15)
new xp_zabitego = cod_get_user_xp(this)
new xp_killera = cod_get_user_xp(idattacker)
cod_set_user_xp(this, xp_zabitego-100)
cod_set_user_xp(idattacker, xp_killera+100)
return HAM_HANDLED
}

na zadanie 15% dmg więcej, masz ~6.6% szansy - chyba że się myle.

 

U siebie znalazłem ten sam perk:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new const perk_name[] = "Mroczne Kule";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 20 procent wiecej obrazen. Masz 1/4 szansy na zabranie przeciwnikowi 100 expa";

new bool:ma_perk[33];

new ofiara[33], xp_ofiary[33];

new xp_victim;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Czyzyk");
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
	
	xp_victim = register_cvar("cod_zlodziejxp", "100");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	ma_perk[id] = true
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false
}

public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(attacker) || !ma_perk[attacker] || ~damagebits & DMG_BULLET || ent != attacker)    return HAM_IGNORED;

    SetHamParamFloat(4,damage*1.2)
    return HAM_HANDLED
}

public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return;
		
	if(!ma_perk[killer])
		return;
	
	if(!(xp_ofiary[killer] = cod_get_user_xp(victim)))
		return;
		
	if(!random(4))
		return;

	ofiara[killer] = victim;
	
	Kradziez(killer);
}

public Kradziez(id)
{
	if(cod_get_user_xp(ofiara[id]) != xp_ofiary[id])
		return;
		
	new nick_ofiary[33];
	new xp = get_pcvar_num(xp_victim);
	get_user_name(ofiara[id], nick_ofiary, 32);
	ColorChat(id, RED, "Ukradles %d EXP'a graczu %s", xp, nick_ofiary);
	cod_set_user_xp(id, (cod_get_user_xp(id) + xp));
}

  • +
  • -
  • 1


#693189 3 klasy Zeus, Wsparcie Chemiczne, Partyzant.

Napisane przez sharkowy w 17.03.2015 13:37

opis

 

3 klasy które były na moim serwerze którego już nie mam dlatego udostępniam. Klasy pisane dość dawno temu, ale prawdopodobnie działają jak trzeba. W załączniku daje również dźwięk pioruna do klasy Zeus (wrzucamy do sound/misc) oraz model belta do klasy Partyzant (wrzucamy do folderu models)

 

 

Skrócony opis klas:

 

Zeus: Na E uderza piorunem, ktory rozpruwa przeciwka. Rozprucie spowalnia przeciwnika na 1 sekunde i zadaje mu 65 DMG + int/2 (piorun automatycznie wyszukuje najbliższą ofiarę w zasięgu 750j. nie trzeba nim celować)

 

Wsparcie Chemiczne: 14% szans na zatrucie przeciwnika z kazdej broni. Zatrucie zabiera 10HP przez 4 sekundy (łącznie 40HP)

 

Partyzant: Na E strzela zlotymi strzalami, ktore po trafieniu w przeciwnika zadaja mu 120 DMG +int/2.

 

 

Może komuś coś się przyda.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#693190 [ROZWIĄZANE] Perk mroczne kule SetHamParamFloat

Napisane przez Rivit w 17.03.2015 13:50

SetHamParamFloat(3, damage * 1.15)

->

SetHamParamFloat(4, damage * 1.15)

  • +
  • -
  • 1


#692528 [ROZWIĄZANE] Problem z klasa. Dostaje podstawówke a nie powinna

Napisane przez Maciejek. w 13.03.2015 08:21

spróbuj tak:

 

1. Do

public cod_class_enabled(id)

Dodaj:

strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")

daj znać czy działa.


  • +
  • -
  • 1


#692529 [ROZWIĄZANE] Problem z klasa. Dostaje podstawówke a nie powinna

Napisane przez ex0 w 13.03.2015 08:26

Nie lepiej zrobić to globalnie?
Zakładam, że każda z Twoich klas ma określone bronie krótkie typu deagle, usp itd. 

Wejdź w silnik Twojego CodMod'a. 

Znajdź linijkę:

new bronie_druzyny[] =

Prawdopodobnie w podstawowym Peyote jest tak:
 

new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},

Zamień te linijkę na:
 

new bronie_druzyny[] = {0, 0, 0},

lub

new bronie_druzyny[] = {},

lub całkowicie usuń ten wpis  ;) 

Wtedy globalnie blokujesz sobie dodawanie na spawnie broni dla CT = USP, dla TT = Glock18.


  • +
  • -
  • 1


#689559 Crash serwera. Chyba nie wina plugina.

Napisane przez Rivit w 20.02.2015 17:53

Zbyt dużo info do graczy wysyłasz!

 

 

Treść błędu w google i masz wszystko!


  • +
  • -
  • 1


#689563 Crash serwera. Chyba nie wina plugina.

Napisane przez Rivit w 20.02.2015 17:59

Usuwasz linijkę z wyświetlaniem wiadomości

 

 

najczęściej jest to client_print lub ColorChat


  • +
  • -
  • 1


#689566 Crash serwera. Chyba nie wina plugina.

Napisane przez Rivit w 20.02.2015 18:03

scrollmessage.amxx

imessage.amxx


  • +
  • -
  • 1


#689535 Crash serwera. Chyba nie wina plugina.

Napisane przez Rivit w 20.02.2015 16:45

Wyłącz AMXX'a w plugins.ini metamoda i zobacz czy dalej występuje problem...

 

 

Te logi nic nie dają -.-


  • +
  • -
  • 1


#689550 Crash serwera. Chyba nie wina plugina.

Napisane przez Rivit w 20.02.2015 17:24

W nocy an pustym serwerze sprawdź :D

 

 

 


  • +
  • -
  • 1


#689080 Plugin który sprawdza czy był crash

Napisane przez Wielkie Jol w 17.02.2015 19:37

Nie da rady złapać "eventu crasha", bo gdy serwer pada, to jest trrrach i nic nie może zostać przetworzone, żadne eventy, nic. 

 

Jeżeli w panelu Twojego hostingu można uruchomić autorestarter, to powinny być logi, o której serwer próbował się zautorestartować, czyli możesz przypuszczać, że kilka minut wcześniej wystąpił crash.


  • +
  • -
  • 2


#689083 Plugin który sprawdza czy był crash

Napisane przez sebul w 17.02.2015 19:44

Jak się nie da, jak się da? Nie mówię tutaj o bardzo dokładnym sposobie, bo to będzie wykrywać jako crash także zwykły restart serwera, ale generalnie to w niczym nie przeszkadza. Dokładniej chodzi mi o set_localinfo, zapisujesz i odczytujesz wartość przy ładowaniu i przy wyłączaniu pluginu i robisz odpowiednie warunki ;]
  • +
  • -
  • 1


#689032 Dodanie niewidzialnosci do klasy

Napisane przez LulzSec. w 17.02.2015 17:46

Sprawdzaj :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#684552 Ban mniejszy niz na 5 nie banuje a kickuje

Napisane przez CHCWD w 24.01.2015 13:48

Podmien i zobacz czy bedzie ok. Powinno byc dobrze.

Załączone pliki




#680552 Klany/Rangi/Grupy

Napisane przez xXxBoy4GirlxXx w 04.01.2015 08:37

Cześć. Szukam pluginu który tworzy na serwerze klany/grupy. Tzn, potrzeba np "100 ap" aby załozyć "klan".Osoba która załozyła klan ma rangę "Lider", pozostali członkowie mogą mieć nazwy "Członek" "Bywalec" itp. Zna ktoś podobny plugin? (Potrzebuję go na zombie moda)

Fajnie gdby w HUD pokazywalo Klan, i rangę.


  • +
  • -
  • 1