Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

RedveinCSK - zdjęcie

RedveinCSK

Rejestracja: 30.12.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.10.2021 07:15
-----

#254052 Nick Reservation System by ^Grzyboo^

Napisane przez ^Grzyboo w 29.05.2011 12:14

Dołączona grafika

Podirytowany wpisywaniem setinfo _pw "haslo" pomyslalem o pluginie innym, zastępczym, tak by hasło wpisywać podczas gry.
No i nie tylko pomyślałem, a także zrobiłem.

Plugin ma opcje:

Dołączona grafika

Pozwala to na łatwe zarządzanie wszystkim.

* Usuwanie wszystkich haseł - Standardowo dla admina z immunitetem
* Banowanie Kont - Nowość, pozwala nam na założenie bezsensownego hasła dla danego konta. Dlatego poziomy i rank nie będą dłużej wbijane na tym nicku
* Usuń - Banalne usuwanie - Tak/Nie i gotowe Dołączona grafika
* Zapis Nvault = Brak zbędnego spamu w users.ini i nie potrzeba bazy danych.

Menu Admina widoczne dla adminów tylko.

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Plugin pyta nas przy wejściu na serwer o hasło ( o ile je mamy oczywiście ).


Dołączona grafika
Jedynie:
- Nvault
- ColorChat

Przez ColorChat musimy niestety kompilować lokalnie.


Dołączona grafika
ban_account <nick> <haslo>

Dostepne pod flagą ADMIN_BAN i pozwala na zbanowanie konta

/konto - menu główne

Dołączona grafika
Standardowa, zawartość cstrike wrzucamy do cstrike i dopisujemy nrs.amxx do plugins.ini

Proponuje zmienić nazwę forum w
#define FORUM Dołączona grafika

Dołączona grafika

Prawidłowa wersja to v2, nazwana tak, gdyż nie mogę usunąć starych załączników.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 48


#715033 Paczka ZM EXP by CSnajper

Napisane przez Sniper Elite w 22.11.2015 17:22

Na samym początku chciałbym podziękować użytkownikowi Lunatic, ponieważ bez niego prawdopodobnie paczka nigdy by nie powstała :)

 

Witam. Przedstawiam moją paczkę ZM EXP. Jakiś pawian zaczął ją sprzedawać za moimi plecami, a na moim dysku siedzi i się marnuje :)

 

Popularny Zombie Plague Mod dla serwerów CS 1.6, który został znacznie zmodyfikowany. Ta paczka charakteryzuje się EXP MOD'em z 47 poziomami, rozgrzewką, systemem misji oraz unikalnymi extra itemami.

 

ZM EXP MOD to jedna z najbardziej grywalnych paczek Zombie Plague w Polsce.

 

Serwer posiada EXP MOD z 47 poziomami. Standardowy menu wyboru broni jest wyłączone, a gracze zdobywając poziomy odblokowują coraz lepsze bronie (23 zwykłe oraz 23 złote).Dodanych jest sporo nowych trybów rozgrywki, paczka posiada 6 klas zombie oraz 5 klas ludzi (1 premium).

Serwer jest nastawiony na współpracę. Laser miny są raczej słabe i trzeba współpracować aby przetrwać w kampie. W tym celu można przekazać graczowi AP za pomocą komendy /daj lub najeżdżając na gracza celownikiem i wciskając T.
Paczka jest zbalansowana (nie faworyzuje żadnej ze stron). Jako były administrator starałem się zadbać aby każdy mógł pokampić ponieważ nie lubię serwerów gdzie jedna osoba jest w stanie ogarnąć kampę przez 4 minuty. Z tą paczką oraz tą konfiguracją nie jest to możliwe (no, chyba że ktoś zacznie kampić z 200 AP). Serwer jest nastawiony na współpracę i na serwerze panuje zasada "im więcej nas w kampie tym lepiej".
Nie jestem w stanie opisać wszystkich modyfikacji jakie wprowadziłem na serwer. Można pograć i po testować pod adresem IP: XXXXX
Lista pluginów:

afkkisss.amxx
admin_gag.amxx
abd.amxx
ad_manager.amxx
remove_weapons.amxx
adminlisten.amxx debug
IPlog.amxx
show_ip.amxx
nademodes.amxx ;nowe tryby granatow
auto_join_on_connect.amxx
descriptive_fire_in_the_hole.amxx
Voices_Management.amxx
hpk.amxx                                    
rcon_defence.amxx ;szyfrowanie rcona
extreme_bancfg2.amxx
banip_fakes.amxx
reklama.amxx
noip.amxx ; na nowy bot spamujacy
; Engine
zp50_core.amxx
gunxpmod.amxx
zp_rozgrzewka.amxx
zp50_misje.amxx debug
zm_vip.amxx

; APIs
amx_settings_api.amxx
cs_player_models_api.amxx
cs_teams_api.amxx
cs_maxspeed_api.amxx
cs_weap_models_api.amxx
cs_weap_restrict_api.amxx
cs_ham_bots_api.amxx

;ten plugin musi byc nad klasa sniper
zp50_zombie_damage.amxx

; Classes
zp50_class_zombie.amxx
zp50_class_human.amxx
zp50_class_nemesis.amxx
zp50_class_survivor.amxx
zp50_class_assassin.amxx
zp50_class_sniper.amxx

; Zombie Classes
zp50_class_zombie_classic.amxx
zp50_class_zombie_raptor.amxx
zp50_class_zombie_light.amxx
zp50_class_zombie_fat.amxx
zp50_class_zombie_hunter.amxx debug
zp50_class_zombie_tight.amxx

; Human Classes
zp50_class_human_sprinter.amxx
zp50_class_human_skoczek.amxx
zp50_class_human_obronca.amxx
zp50_class_human_pudzian.amxx
zp50_class_human_x-men.amxx


; This must come before game modes for armor protection to work properly
zp50_human_armor.amxx

; Game Modes Manager
zp50_gamemodes.amxx

; Game Modes
zp50_gamemode_infection.amxx
zp50_gamemode_multi.amxx
zp50_gamemode_swarm.amxx
zp50_gamemode_nemesis.amxx
zp50_gamemode_survivor.amxx
zp50_gamemode_plague.amxx
zp50_gamemode_armageddon.amxx
zp50_gamemode_assassin.amxx
zp50_gamemode_sniper.amxx
zp50_gamemode_plagued.amxx

; Items Manager
zp50_items.amxx
zp50_items_ammopacks.amxx

; Extra Items
zp50_item_weapons.amxx
zp50_item_nightvision.amxx
zp50_item_antidote.amxx
zp50_item_zombie_madness.amxx
zp50_item_infection_bomb.amxx

; Admin
zp50_admin_commands.amxx
zp50_admin_menu.amxx
zp50_admin_models.amxx

; Buying
;zp50_buy_menus.amxx
;zp50_buy_zones.amxx

; Rewards
;zp50_rewards_money.amxx
zp50_rewards_ammopacks.amxx
zp50_rewards_frags_hp.amxx

; Deathmatch
zp50_deathmatch.amxx
zp50_random_spawn.amxx
zp50_spawn_protection.amxx

; Zombie/Human Features
zp50_zombie_features.amxx
zp50_zombie_sounds.amxx
zp50_human_ammo.amxx debug

; Custom Features
zp50_flashlight.amxx
zp50_nightvision.amxx
zp50_leap.amxx
zp50_painshockfree.amxx
zp50_knockback.amxx
zp50_weapon_drop_strip.amxx

; Effects
zp50_effects_infect.amxx
zp50_effects_cure.amxx
zp50_effects_lighting.amxx
zp50_ambience_effects.amxx
zp50_ambience_sounds.amxx

; Gameplay / Other
zp50_main_menu.amxx
zp50_objective_remover.amxx
zp50_team_scoring.amxx
zp50_gameplay_fixes.amxx
zp50_serverbrowser_info.amxx
zp50_ammopacks.amxx debug
;zp_kill_reward.amxx

; Custom grenades
zp50_grenade_fire.amxx
zp50_grenade_frost.amxx
zp50_grenade_flare.amxx


zp_extra_miny.amxx debug
zp50_extra_hp.amxx

; ZP 4.3 Subplugin Compatibility
zp50_zp43_compat.amxx

;addony
zp_informator.amxx
backweapons.amxx
zp_sub_parachute.amxx
zp_addon_death_sprite.amxx
zp_addon_grenade_status.amxx
zp_donate_ap.amxx
zp_countdown_fixed.amxx
zp_aim_info.amxx
zp_informer.amxx

;itemy
zp50_item_antidote_bomb.amxx
zp_extra_pipe.amxx
zp_extra_lasermine.amxx
zp_extra_bazooka.amxx
zp_extra_armor.amxx
zp50_gas_mask.amxx
zp_extra_exp.amxx
zp_50_extra_ruletka.amxx debug

Ciekawsze z nich:

-Miny dla ludzi jak w Cod Modzie,

-Ruletka (do wygrania exp, extraitemy, ap).

 

Złote bronie:

Osiągając 24 poziom gracze zaczynają zdobywać nowe bronie (złote, od glocka do złotej autokampy CT).
Złote bronie posiadają specjalny złoty wygląd, a gracz który zdobył "goldy" posiada specjalny złoty model Crysis'a.
Złote bronie zadają o 10% więcej obrażeń oraz przeładowują się 20% szybciej.

Tryby rozgrywki:

Serwer posiada nowe tryby rozgrywki:

  • Rozgrzewka: przy każdej starcie mapy pojawia się losowy Nemesis na 120 sek. Jest on niemożliwy do zabicia, a celem tego trybu jest wbicie AP na nowej mapie. W tym trybie można wybrać broń, nawet gdy jej nie zdobyliśmy.
  • Zwykła infekcja: losowy gracz staje się zombi. Posiada więcej HP niż inne Zombi zależna od liczby graczy na serwerze oraz może wykonać daleki skok.
  • Multi Infekcja: 15% graczy staje się zombi na początku rundy
  • Swarm: 50% zombie, 50% ludzi. Walczą na śmierć i życie
  • Survivor: jeden gracz staje się ostatnim człowiekiem. Ma dużo HP, unlimited ammo, może wykonać 2 skoki w powietrzu oraz może wybrać jedną z 4 dostępnych dla niego broni. Posiada także specjalną barierę której może użyć raz na kilka sekund aby odepchnąć od siebie wszystkie Zombie
  • Namesis: Super mutant. Jest bardzo wytrzymały, może wykonać daleki skok. Jego zadaniem jest zabić wszystkich ludzi na mapie.
  • Sniper: Jeden z ludzi staje się snajperem. Ma mniej zdrowia niż survivor, ale posiada AWP oraz natychmiastowe zabicie z tej broni.
  • Assasyn: Super mutant. Jest odporny na odrzucenie z broni, granaty zamrażające oraz podpalające. Na czas tego trybu na serwerze panują ciemności, zasięg latarki i flary także zostaje zmniejszony. Może wykonać daleki skok. Posiada mniej życia niż nemesis, ale nadrabia to swoją prędkością. Przez graczy nazywany pieszczotliwie "kosiarką"
  • Plaga: 1 survivor, 1 nemesis, reszta po równo zombi oraz Ludzi.
  • Dark Day: 1 snajper, 1 Assasyn, reszta po równo zombi i ludzi
  • Armagedon: 50% Survivorów, 50% Nemesis

 

EXP MOD

Na serwerze znajdziesz EXP MOD (popularna wersja gunxpmod'a). W mojej wersji został znacznie zmieniony:

  • Zmodyfikowany został moduł zapisu poziomów (jest wydajniejszy).
  • Dodany został exp za: zabójstwo, zarażenie, asystę (min. 300 DMG), zadanie określonej ilości obrażeń, próbę zarażenia, zabicie super mutantów lub super ludzi, zabicie matkę zombi lub ostatniego człowieka, zniszczenie LaserMiny
  • Dodane 23 dodatkowe "Złote" poziomy.

 

Misje

Serwer posiada system misji. W sumie jest ich 45 (podzielonych na 9 rozdziałów).
Nagrodą za wykonanie misji są: exp, AP lub stałe bonusy przyznawane do resetu poziomów.
Jest 56 rodzajów misji, oto niektóre z nich:

  • Zabić zombi
  • Zarazić ludzi
  • Zdobyć: Nemesis, Survivora, Snajpera lub Assasyna
  • Zabić określoną liczbę lub zadać określoną ilość obrażeń: Nemesis, Survivorom, Snajperom lub Assasynom
  • Zabić: Matki zombi lub ostatnich ludzi
  • Zabić lub zarazić określoną liczbę zombi lub ludzi w jednej rundzie.
  • Zabić: bazooką, miną lub pipe bombą
  • Zniszczyć określoną liczbę LaserMin
  • Wygrać określony tryb jako zombi lub ludzie
  • Zabić za pomocą HeadShot'a
  • Zarazić bombą infekcyjną
  • Wygrać lub przetrwać określoną liczbę rund (pod rząd lub nie)
  • Zabić określoną ilość ludzi lub zombi jako: nemesis, survivor, snajper lub assasyn

 

Statystyki

Serwer posiada specjalne statystki, które obejmują:

  • Ilość zabić oraz zarażeń zombi i ludzi.
  • Ilość zabić: Nemesis, Survivorów, Snajperów oraz Assasynów.
  • Ilość przegranych minut na serwerze.
  • Ranking po względem ilości zdobytego expa, wykonanych misji, czasu online, zdobytych punktów etc.

Statystyki są dostępne w menu Zombie Moda (standardowo trzeba kliknąć na serwerze klawisz M oraz 7).

 

Lista map która była na moim serwerze (nie wrzucam paczki z mapami bo to strasznie dużo uploadu, a mój internet ledwo zipie).

 

zm_five

zm_creep
zm_dusthorror
zm_ojciec
zm_poland
zm_dust_hs2
zm_compilation
zm_dustx2
zm_defense2_v2
zm_westwood
zm_fun_poland
zm_fox
zm_bist_v2
zm_bist_remake
zm_dust_world_summer_f
zm_virus_t
zm_csdark_cinder
zm_chatoyant
zm_reddevil
zm_cpl_biohazard
zm_dark_mini
zm_kopalnia_v2
zm_joke
zm_aztec2015
za_fox_ldm
zm_2013_pct
zm_2015
zm_mario_world_pct
zm_noname_pct
zm_battleground_foda
zm_fifka_v2
zm_clinic_emergency
zm_hs_horror
 
W paczce addons mogą występować pluginy, do których nie mam pliku .sma, ale nie są to pluginy edytowane przez mnie, więc bez problemu znajdziecie je w sieci.
Używajcie najnowszego dproto do tej paczki, starsze powodują błąd segmentation fault.
 
Link do downloadu dźwięków, modeli, spritów i całej reszty: https://drive.google...QmM&usp=sharing
Przez ten czas trochę się na serwerze nazbierało rzeczy, a nie chciało mi się wydzielać tych potrzebnych.
 
@EDIT
WAŻNE INFO !
Zaktualizowałem paczkę modeli, dźwięków i spajtów na google dysku.
Jeżeli masz serwer na pukawka.pl użyj modułu mysql z amxx 1.8.2 (http://amxx.pl/topic...-linux-windows/). Nie wiem czemu ale na tym hostingu są problemy z bazą z modułem z amxx 1.8.3.
Jeżeli na serwerze występuje błąd segmentation fault na czas testów wyłączy wszystkie pluginy metamoda oprócz amxx (tj. dproto, voice transcoder etc.).
Od teraz pliki .sma będą do pobrania na moim GitHubie: https://github.com/C...m_exp_scripting
Proszę wszystkie pliki .sma lokalnie przekompilować gdyż pliki .amxx z paczki addons -bez .sma.rar mogą być nieaktualne!
 
Pozdrawiam :)
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 20


#735161 Problem.

Napisane przez Night90 w 26.01.2017 10:11

Gdybyś dobrze przeczytał cały jego temat, to byś się dowiedział, że ten błąd z powodowany jest Twoją wersją DPROTO i jaką on polecał by działało stabilnie.

 

Ogólnie to i tak jest tam sporo innych błędów, nie do końca wszystkie pluginy są sprawne i trochę trzeba mieć pojęcia by w ogóle uruchomić i jakoś żeby to działało na serwerze.


  • +
  • -
  • 1


#697774 Automatyczna mała mapa [+GŁOSOWANIE]

Napisane przez Puchate w 17.04.2015 18:35

Automatyczna mała mapa 

wersja 1.0

podziękowania dla AMXX Dev team

 

Plugin pozwala na automatyczne uruchomienie głosowania na małą mapę w przypadku małej ilości graczy na serwerze. Czas sprawdzania ilości graczy przed podjęciem decyzji o uruchomieniu vote jest w pełni regulowany cvarami.

 

Przy domyślnym ustawieniu plugin sprawdza co 30 sekund ilość graczy, aby jak najbardziej uniknąć przypadkowych ilości skoków graczy bez wdrążania dodatkowych mechanizmów do kodu pluginu. Jeżeli przy ósmym sprawdzeniu ilości graczy okaże się wciąż mała serwer uruchomi głosowanie na serwerze.

 

Domyślnie są w głosowaniu trzy mapy oraz opcja grania dalej na obecnej mapie. Jeżeli wybiorą kontynuację mapy to sprawdzanie ilości graczy zostanie wyłączone do czasu zmiany mapy. Odliczanie do głosowania na HUD oraz głosowo.

 

Instalacja:

  • Pobierasz skompilowany plugin i instalujesz jak każdy inny
  • W katalogu addons/amxmodx/configs/ tworzysz nowy plik o nazwie smallmaps.ini
  • Do tego pliku wpisujesz nazwy małych map, linijka po linijce

Ustawienia, CVARy:

 

Dopisujemy do amxx.cfg

// okresla co ile sekund ma byc wykonywane sprawdzanie ilosci graczy
amx_malamapa_czas 30
// ilosc sprawdzen nastepujacych jeden po drugim, po jakiej zostanie uruchomione glosowanie na mala mape
amx_malamapa_sprawdzen 8
// maksymalna ilość graczy na serwerze aby mogło odbyć się głosowanie
amx_malamapa_gracze 8

Screenshoty:

 

W załączniku

 

Załączone miniatury

  • malamapa1.png
  • malamapa2.png
  • malamapa3.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#697790 Automatyczna mała mapa [+GŁOSOWANIE]

Napisane przez Puchate w 17.04.2015 20:36

Wersja 1.1

bugfix - głosowanie na małą mapę pojawiało się na małych mapach :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2