Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

IntelCom - zdjęcie

IntelCom

Rejestracja: 26.12.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.06.2019 10:10
-----

#724876 Dziwny screen

Napisane przez vanillah w 15.04.2016 19:06

nie ma żadnych wspomagaczy, ten napis do po prostu podmieniony spray tykającej bomby


  • +
  • -
  • 1


#723820 Screeny

Napisane przez NEQU# w 29.03.2016 18:58

Napis jest dodawany kiedy zostaje zrobiony screen(amxbans), nie zawsze się wyświetla i nie ma co się tym sugerować.


  • +
  • -
  • 1


#697200 Zablokowanie działania funkcji, gdy admin jest na serwerze.

Napisane przez Rivit w 12.04.2015 17:45

Wersja z pętlą:

stock bool:isAdminOnServer()
{
   for(new id = 0; id <= get_maxplayers(); id++)
   {
      if(!is_user_connected(id)) continue;
      if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)) continue;

      return true;
   }

   return false;
}

Powinno zadziałać, pisane z fona, mogą być błędy


  • +
  • -
  • 1


#697157 Zablokowanie działania funkcji, gdy admin jest na serwerze.

Napisane przez oeN. w 12.04.2015 15:56

Albo nawet lepiej.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new bool:admin_online;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public client_connect(id) {
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN && !admin_online)
        admin_online = true;
}

public client_disconnect(id) {
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN && admin_online)
        admin_online = false;
}

public Funkcja() {
    if(admin_online)
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
    //Kod
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#697135 Zablokowanie działania funkcji, gdy admin jest na serwerze.

Napisane przez MAGNET w 12.04.2015 15:34

przelecieć pętlą po graczach?


  • +
  • -
  • 1


#697209 Zablokowanie działania funkcji, gdy admin jest na serwerze.

Napisane przez GwynBleidD w 12.04.2015 18:14

Po 1. pamiętajcie moi drodzy, że w client_connect NIE WIEMY, czy gracz jest adminem czy nie. Nawet w client_authorized możemy się tego nie dowiedzieć! (np gdy na serwerze jest amxbans, a admini są wczytywani z bazy danych).

 

Po 2. pamiętajcie moi drodzy, że w client_disconnect również możemy się nie dowiedzieć czy gracz opuszczający serwer był adminem (jego flagi mogły zostać wyczyszczone wcześniej).

 

Po 3. pamiętajcie moi drodzy, że admin może stać się adminem właściwie w każdej chwili... Zmieni nick, ktoś wywoła przeładowanie adminów na serwerze, admin będzie miał na jakiś czas i akurat mu się skończy...

 

Dlatego wersja z pętlą wydaje się lepsza, ale nie jest najlepsza. Najlepszą i najbardziej optymalną wersję osiągniemy gdy przypilnujemy wszystkich okoliczności, tj: złapiemy dokładnie moment w którym ktoś adminem zostaje, złapiemy dokładnie moment w którym adminem przestaje być oraz w inny sposób w client_disconnect sprawdzimy czy to właśnie admin opuścił serwer (być może jakaś tablica typu boolean w której będziemy trzymać kto był adminem?).


  • +
  • -
  • 3


#695395 Jakie rate bez lagów

Napisane przez GwynBleidD w 03.04.2015 07:57

Brak informacji o wirtualizacji (po ramie gwarantowanym wnioskuję, że to VPS). Przy OpenVZ możesz sobie w buty wsadzić tego VPSa, do HLDS się nie nada (nigdy na takim VPSie nie będzie stabilnie działał).

 

Na najnowszych binarkach pingboost ustaw na 0, ticrate dobierz tak żeby FPSy serwera (pod obciążeniem czyli gdy są na nim gracze, a najlepiej jest pełny) były jak najbardziej stabilne i oscylowały w okolicach co najmniej 300-400.


  • +
  • -
  • 1


#695331 [ROZWIĄZANE] Przywrócenie cs'a sprzed aktualizacji steam

Napisane przez Ogen Dogen w 02.04.2015 17:32

Nie da się już cofnąć aktualizacji :) Musisz zainstalować aktualną wersję.


  • +
  • -
  • 1


#685140 [ROZWIĄZANE] W momencie restartu rundy, zmienna gRound nie jest równa zeru.

Napisane przez GwynBleidD w 27.01.2015 20:31

Po 1. zmień na > tak jak kolega mówi.

Po 2. W pierwszej rundzie na mapie event HLTV się nie wykonuje, jednak po restarcie i game_connecting już tak. Co oznacza, że na pierwszej rundzie na mapie licznik rund masz ustawiony na 0, a na rundzie po restarcie na 1.

Ustaw więc na początku licznik na 1 i wtedy wszystko będzie się otwierać w tej rundzie, w której powinno.
  • +
  • -
  • 1


#685095 [ROZWIĄZANE] W momencie restartu rundy, zmienna gRound nie jest równa zeru.

Napisane przez psilocybe w 27.01.2015 16:54

IntelCom, zdaje się że dobrze miałeś ten warunek dodany.

 

 

Po prostu zamień:

register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");

na:

register_event("TextMsg", "Runda_Restart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w");

No i nazwę funkcji z GameCommencing na Runda_Restart, zauważ że poprzedni event nie łapał Ci restartu np. poprzez "sv_restart"


  • +
  • -
  • 1


#684239 2 błędy podczas kompilacji

Napisane przez Wielkie Jol w 22.01.2015 15:06

Kompilator próbuje się odwołać do funkcji X i Y, której nie masz w kodzie, przez co nie może skompilować kodu.


  • +
  • -
  • 2


#684233 2 błędy podczas kompilacji

Napisane przez Petpat w 22.01.2015 14:20

Błąd oznacza ,że nie ma takiej zmiennej czy co Ty tam masz.. Ciężko określić bo dałeś tylko mały fragment kodu ;)
  • +
  • -
  • 1


#683736 Jak zablokować dany klawisz?

Napisane przez psilocybe w 19.01.2015 14:33

Ty nie chcesz zablokować klawisza, tylko usunąć na czas rozgrzewki buyzone.

 

Najprostszy kod jaki widziałem:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_precache()
    RegisterHam(Ham_Spawn,"func_buyzone","buyZoneSpawn")
   
public plugin_init()
    register_plugin("Remove Buyzone", "1.0", "Can't remember")
   
public buyZoneSpawn(id)
    return HAM_SUPERCEDE;

Byt buyzone sam się zrespawnuje w nowej rundzie, więc usuwaj go tylko podczas rundy rozgrzewkowej.


  • +
  • -
  • 1


#683724 Jak zablokować dany klawisz?

Napisane przez Droso w 19.01.2015 14:04

klawisza nia zablokujesz.

 

Bind tak.

 

Jednak najlepiej żeby zablokować kupno broni jest usuwanie spawna (bytu) od kupowania lub ukrywanie tego u gracza (ukrycie ikonki i możliwośći).

 

 

 

ogólnie bind sie blokuje tak:

register_clcmd("bind_costam", "Zablokuj")

...

public Zablokuj(id) return PLUGIN_HANDLED;

Jednak dla niektórych bindów (np pewnie E), ta metoda zawiedzie, więc należy użyć innych metod.

 

Jeżeli chcesz osiągnąć zablokowanie kupna broni, też należy użyć innej metody

register_message(107, "msg_StatusIcon");

...

public msg_StatusIcon(msgid, dest, id)
{
	new szIcon[8];
	get_msg_arg_string(2, szIcon, 7);
	
	if(equal(szIcon, "buyzone") && get_msg_arg_int(1))
	{
		set_pdata_int(id, 235, get_pdata_int(id, 235) & ~(1<<0));
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#683587 [ROZWIĄZANE] Jak przy każdym napisie dać znak?

Napisane przez psilocybe w 18.01.2015 15:42

<head>
<style type="text/css">
body{
    background-color: #000000;
    font-family:Verdana,Tahoma;
    color: #FFFFFF;
}

li{
    list-style-type: square;
    font-size: 10px;
}
</style>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf8">
</head>
<body>
<ul><font color="#E0A518"><b>Vip posiada :</b></font><br><br>
<li>10 HP co rundę</li>
<li>100 AP co rundę</li>
<li>1000$ co rundę</li>
<li>1 HE co rundę</li>
<li>2 FB co rundę</li>
<li>1 SG co rundę</li>
<li>Menu z wyborem 4 zestawow broni
+deagl, gdy brak pistoletu</li>
<li>Napis VIP w tabeli wyników</li>
<li>VIP widoczny ba liście /vips</li>
<li>Prefix przed nickiem</li>
<li>Przywitanie gdy wchodzi na serwer</li>
Cena vipa na 30dni<br>
<li>11.07zl/sms</li>
<li>6zl/przelew</li>
</font></ul>


</body>

Definiuj rozmiar w pixelach. Zapoznaj się z podstawami html ;)


  • +
  • -
  • 1