Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Misiek :3 - zdjęcie

Misiek :3

Rejestracja: 17.12.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.01.2015 17:21
-----

#678664 [KOSZ] Błędy w komplikacji.

Napisane przez Misiek :3 w 29.12.2014 10:51

Tu masz jeszcze frakcje: http://www8.zippysha...52417/file.html


  • +
  • -
  • 1


#678663 [KOSZ] Błędy w komplikacji.

Napisane przez Misiek :3 w 29.12.2014 10:46

Klasa: Shooter:
http://wklej.org/id/1578763/- Sprawdź czy działa.
Klasa: Pułkownik:
http://wklej.org/id/1578765/
Klasa: NoRecoil
http://wklej.org/id/1578772/
Klasa: Admirał
http://wklej.org/id/1578773/
Klasa: Amadeusz
http://wklej.org/id/1578774/

Flagi:

; n - custom level B  - Premium
; o - custom level C -MegaPremium

  • +
  • -
  • 1


#678586 [KOSZ] Błędy w komplikacji.

Napisane przez Misiek :3 w 28.12.2014 22:33

codclass_Pulkownik.sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];






new const nazwa[] = "Pułkownik";


new const opis[] = "Widzi niewidzialnych, oraz ma 20 dmg z m4";


new const bronie = 1<<CSW_M4A1;


new const zdrowie = 35;


new const kondycja = 25;


new const inteligencja = 5;


new const wytrzymalosc = 10;






public plugin_init()


{


register_plugin(nazwa, "0.4", "Misiek");


register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");




}






public cod_class_enabled(id)


{


ma_klase[id] = true;


return COD_CONTINUE;


}






public cod_class_disabled(id)


ma_klase[id] = false;






public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)


{


if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))


return;






if(!ma_klase[host])


return;






set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);


}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}

 


  • +
  • -
  • 1